Documente necesare pentru actualizarea obiectului de activitate - CAEN Rev. 2
Potrivit HG nr. 322/2008, scutirea de la plata taxelor se aplica pentru "persoanele juridice si dezmembramintele fara personalitate juridica ale acestora, precum si pentru persoanele fizice autorizate sa desfasoare activitati economice in mod independent si asociatiile familiale", pana la 1 martie 2009.
Conform noilor prevederi, comerciantii nu mai trebuie sa depuna la Oficiile Registrului Comertului Hotararea AGA sau Decizia asociatului unic in vederea modificarii actului constitutiv, si, totodata, actul constitutiv actualizat.
Documente necesare pentru actualizarea obiectului de activitate
Documentele necesare pentru inregistrarea in Registrul Comertulu a actualizarii obiectului de activitate conform HG nr. 322/2008 privind acordarea de facilitati pentru actualizarea obiectului de activitate potrivit CAEN rev. 2 sunt urmatoarele:
- Cererea de actualizare a obiectului de activitate conform CAEN Rev.2 (prevazuta in anexa la HG nr. 322/2008; poate fi obtinuta de pe site-ul www.onrc.ro sau de la Oficiile Registrului Comertului);
- Certificatul de inregistrare in original;
- Daca este cazul, imputernicire speciala sau avocatiala pentru persoanele desemnate sa indeplineasca formalitatile legale;
- Dovezile privind plata tarifelor legale pentru transmiterea documentelor prin posta (daca se solicita transmiterea documentelor prin posta);
Dupa caz, daca se solicita eliberarea extrasului de registru :
- Cerere comanda eliberare acte ;
- Dovada privind plata taxelor pentru eliberarea extrasului de etrasului de registru .
Daca cererea de actualizare se depune de catre persoane desemnate sa indeplineasca formalitatile legale prin imputernicire speciala sau avocatiala, aceasta va fi semnata de reprezentantul legal al societatii, cu exceptia cazului in care prin imputernicire s-a delegat in mod expres dreptul de a preciza domeniul si activitatea principala.

Citeşte mai multe despre:

MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti


OUG nr. 36/2025 pentru stabilirea unor masuri privind personalul platit din fonduri publice
ORDONANTA DE URGENTA nr. 35/2025 pentru stabilirea unor masuri privind personalul platit din fonduri ...
HG 295/2025, privind REVISAL-ul - Registrul electronic de evidenta a salariatilor
HG nr. 295/2025 privind Registrul general de evidenta a salariatilor REGES-ONLINE ...
OUG nr. 156/2024 (Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austeritatii 2025) privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publi
Ordonanta de urgenta nr. 156/2024 (denumita si Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austerit ...














