Articolul 6In cazul constatarii de catre STPS sau de catre Administratia Nationala a unor neregularitati ale documentatiei depuse, aceasta se remite concedentului pentru completare, printr-o adresa conform modelului din anexa nr. 5 la prezentul ghid.
Articolul 7(1) Propunerea de acordare a avizului se face de catre SPT/DPTAR, prin directorul general al DGPS, dupa verificarea documentatiei si identificarea obiectului concesiunii in Situatia obiectivelor - in vigoare, existenta la Administratia Nationala, si in documentele rezultate in urma informatiilor primite de la structurile teritoriale ale FSNA sau a celor centrale cu atributii in domeniu, dupa caz. Aceasta propunere se transmite impreuna cu documentatia aferenta si o nota de prezentare a cererii concedentului spre avizare catre presedintele Administratiei Nationale, conform modelului prevazut in anexa nr. 6 la prezentul ghid, printr-o adresa de inaintare, conform modelului prevazut in anexa nr. 7 la prezentul ghid.(2) Modelul avizului privind incadrarea obiectului concesiunii in infrastructura sistemului national de aparare, la solicitarile de concesionare a bunurilor proprietate publica/privata, este prevazut in anexa nr. 8 la prezentul ghid.(3) Avizul se inainteaza spre semnare presedintelui Administratiei Nationale, prin secretarul general.(4) Dupa emitere, avizul se inregistreaza la compartimentul documente clasificate din Administratia Nationala pentru a fi expediat concedentului, prin STPS sau direct.
Articolul 8(1) In cazul transmiterii avizului prin STPS, dupa primirea acestuia, STPS:a) instiinteaza concedentul in vederea ridicarii acestuia;b) preda avizul concedentului pe baza de semnatura in condica pentru expedierea documentelor;c) in cazul neridicarii avizului, il transmite concedentului prin posta, cu confirmare de primire sau posta speciala.(2) In cazul in care s-a trimis avizul direct la concedent pentru autoritatile publice locale, STPS este notificat ulterior.
Articolul 9(1) Pentru obiectul concesiunii care se incadreaza in infrastructura sistemului national de aparare, in functie de destinatia acestuia, avizul prevede in mod obligatoriu:a) clauza mentinerii permanente a acestuia intr-o stare corespunzatoare scopului pentru care a fost creat;b) clauzele legale privind indeplinirea obligatiilor ce revin concesionarului in sustinerea efortului de aparare, in caz de mobilizare sau razboi.(2) Clauzele prevazute la alin. (1) trebuie precizate de concedent in caietul de sarcini si cuprinse in partea reglementara a contractului de concesiune.(3) Neindeplinirea obligatiilor stabilite la alin. (1) si (2) de catre concedent sau de catre concesionar atrage raspunderea contraventionala in conditiile prevazute de art. 50 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 477/2003, republicata.(4) In aplicarea art. 1 alin. (1) din Legea nr. 477/2003, republicata, coroborat cu art. 2 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 27/2003 privind procedura aprobarii tacite, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 486/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, acordarea de catre Administratia Nationala a avizului privind incadrarea/neincadrarea obiectului concesiunii in infrastructura sistemului national de aparare se excepteaza de la procedura aprobarii tacite.
Articolul 10Actele normative referitoare la acordarea avizului pentru incadrarea obiectului concesiunii in infrastructura sistemului national de aparare, la solicitarile de concesionare a bunurilor proprietate publica, sunt prevazute in anexa nr. 9 la prezentul ghid.
Articolul 11Anexele nr. 1-9 fac parte integranta din prezentul ghid.
Fonduri europene. Evaluarea gresita a proiectului de catre autoritatea de finantare. Stabilirea unor limite de cheltuieli cu depasirea plafoanelor maximale stabilite in Ghidul solicitantului Pronuntaţă de: I.C.C.J., Sectia de contencios administrativ si fiscal, decizia nr. 5636 din 30 octombrie 2020
Regulamentul intern al societatii. Formalism sau instrument esential in caz de conflict de munca? Sursa: MCP avocati
Actualizarea obiectului de activitate conform CAEN Rev. 3. Ghid practic si aspecte juridice Sursa: MCP avocati
Poate un cetatean Non-UE, care lucreaza in Romania, sa fie detasat intr-un alt stat UE? Sursa: EuroAvocatura.ro
Recuperarea creantelor constructorului: Cum se inscrie ipoteca legala a constructorului in cartea funciara Sursa: Societatea de avocatura Pavel, Margarit si Asociatii
E-sanatatea si securitatea in munca pe piata unica digitala Sursa: avocat Irina Maria Diculescu | MCP Cabinet avocati
Libera prestare a serviciilor si a celor ale lucratorilor lor detasati intr-un stat membru gazda. Respectarea conditii de concurenta echitabile intre Statele UE Sursa: EuroAvocatura.ro