E. Ofertele promotionale in curs, cu specificarea conditiilor si a perioadei de valabilitate, daca este cazul
F. Produsele si serviciile suplimentare oferite (de exemplu, se va preciza daca este necesara achizitionarea unui aparat telefonic compatibil cu serviciul oferit sau instalarea unor echipamente suplimentare si tarifele aplicabile), serviciile cu valoare adaugata oferite, conditiile in care se pun la dispozitie, modalitatea de activare, dezactivare si tarifare a acestora
G. Eventualele restrictii la utilizarea echipamentului terminal (spre exemplu, blocarea in retea), precum si termenul de valabilitate a acestor restrictii, daca este cazul
H. Programele de fidelizare (acordarea de bonusuri, reduceri, gratuitati etc.), conditiile in care se acorda si modul de utilizare a facilitatilor oferite
I. Numerele de acces la serviciul de relatii cu clientii si/sau la serviciul care ofera asistenta tehnica si programul de disponibilitate a acestora
J. Nivelurile de calitate oferite
K. Tipurile de servicii de remediere a defectiunilor, intretinere si reparatii oferite (se vor oferi informatii cu privire la compartimentul responsabil pentru remedierea defectiunilor, datele de contact, programul de lucru si tarifele aferente acestor servicii)
II. Ofertele comerciale referitoare la serviciile de acces la internet vor cuprinde:
A. Datele de identificare a furnizorului: nume/denumire, domiciliu/sediu, telefon, fax, adresa de e-mail, pagina de internet
B. Descrierea categoriilor de servicii de acces la internet oferite
C. Aria de furnizare a serviciilor (localitatile in care sunt disponibile serviciile)
D. Informatii referitoare la conditiile de furnizare a serviciilor, dupa cum urmeaza:
D.1. In cazul serviciilor de acces la internet pentru care plata se realizeaza in avans, se vor prezenta1):
1. planurile tarifare oferite;
2. pentru fiecare plan tarifar se vor mentiona:
a) tariful de conectare la retea, daca este cazul;
b) numarul de ore (creditul) incluse in pret;
c) perioada de valabilitate a creditului;
d) numerele de acces la retea;
e) tarifele in functie de perioada din zi/saptamana in care se realizeaza accesul la internet, daca este cazul;
f) viteza de upload/download in intervalul orar de trafic maxim (calculata in functie de numarul maxim de utilizatori care pot accesa simultan serviciul), precum si viteza maxima de upload/download.
D.2. In cazul serviciilor de acces la internet pe baza de abonament, se vor prezenta1):
1. documentele necesare pentru incheierea unui contract, pentru fiecare categorie de utilizatori finali (de exemplu, pentru persoane fizice, respectiv pentru persoane juridice);
2. pentru fiecare categorie de utilizatori finali si pentru fiecare tip de abonament:
a) tariful de conectare la retea si/sau tariful de instalare a serviciului, cu specificarea elementelor componente;
b) echipamentele aditionale necesare pentru accesul la internet si preturile/tariful lunar pentru utilizarea/inchirierea acestora;
c) tariful abonamentului lunar, cu mentionarea situatiilor in care tariful este conditionat de achizitionarea unui pachet de servicii;
d) traficul inclus in abonament (limita de trafic);
e) tariful pentru traficul suplimentar, in cazul depasirii traficului inclus in abonament;
f) viteza de upload/download in intervalul orar de trafic maxim (calculata in functie de numarul maxim de utilizatori care pot accesa simultan serviciul), precum si viteza maxima de upload/download;
g) tarifele in functie de perioada din zi/saptamana in care se realizeaza accesul la internet, daca este cazul;
h) modalitatile si mijloacele de plata a facturii (daca tarifele sunt exprimate in alta moneda decat cea in care se face plata, se va preciza cursul de schimb; in cazul in care se utilizeaza un curs de schimb mediu lunar, se va preciza acest aspect), precum si tariful pentru emiterea facturii detaliate, daca este cazul;
i) pachetele de servicii integrate oferite, care includ servicii de acces la internet, precum si conditiile in care se ofera, daca este cazul;
j) conditiile de suspendare, respectiv reconectare a serviciului de acces la retea in caz de suspendare, precum si tarifele aplicabile, daca este cazul .
___________
1) In cazul in care unele elemente sunt comune pentru mai multe tipuri de abonamente sau categorii de utilizatori, acestea se vor putea mentiona o singura data, cu precizarea expresa a domeniului de aplicare.
E. Termenul de conectare la retea/de instalare a serviciului
F. Produsele si serviciile suplimentare oferite (de exemplu, de precizat daca este necesara achizitionarea/instalarea unor echipamente suplimentare si tarifele aplicabile), serviciile cu valoare adaugata oferite, conditiile in care se pun la dispozitie, modalitatea de activare, dezactivare si tarifare a acestora
G. Eventualele restrictii la utilizarea echipamentului terminal, precum si termenul de valabilitate a acestora, daca este cazul
H. Programele de fidelizare (acordarea de bonusuri, reduceri etc.), conditiile in care se acorda si modul de utilizare a facilitatilor oferite
I. Numerele de acces la serviciul de relatii cu clientii si/sau serviciul care ofera asistenta tehnica si programul de disponibilitate a acestora
J. Nivelurile de calitate oferite (de exemplu, se va indica nivelul de calitate privind accesul, daca largimea de banda este sau nu este garantata ori daca depinde de nivelul de utilizare a retelei sau a serverului unde utilizatorul este conectat)
K. Tipurile de servicii de remediere a defectiunilor, intretinere si reparatii oferite (se vor indica informatii cu privire la compartimentul responsabil pentru remedierea defectiunilor, datele de contact, programul de lucru si tarifele aplicabile).
ANEXA Nr. 2
DREPTURILE DUMNEAVOASTRA DE INFORMARE in calitate de utilizator de servicii de telefonie
Incetarea contractului de munca in perioada de proba. Este necesar ca angajatorul sa isi motiveze decizia? Sursa: MCP avocati
Nedepunerea intampinarii in termenul legal. Sanctiuni procedurale Sursa: MCP avocati
Valorificarea veniturile nepermanente de la 1 septembrie 2024. Principiul contributivitatii conform noii legi a pensiilor Sursa: MCP avocati
In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat? Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate? Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti