din anul 2007, atuul tau de DREPT!
2627 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute » Ordonanta de urgenta nr. 104/2001, privind organizarea si functionarea Politiei de Frontiera Romane. Consolidata 2008

Ordonanta de urgenta nr. 104/2001, privind organizarea si functionarea Politiei de Frontiera Romane. Consolidata 2008

  Publicat: 16 Mar 2009       45131 citiri        Secţiunea: Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute  


Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Ordonanta de urgenta nr. 104/2001, privind organizarea si functionarea Politiei de Frontiera Romane. Consolidata 2008.
Actul include modificarile din urmatoarele acte:
- Legea nr. 81/2002
- Legea nr. 196/2004
- O.U.G. nr. 130/2008 publicata in MOF nr. 711 din 20/10/2008.

1. Din punct de vedere filozofic, acel fenomen care produce, genereaza efectul. Fenomenul care determina nasterea altui fenomen.
Puterile publice existente in stat. Potrivit Constitutiei Romaniei autoritatile publice sunt:
1. Din punctul de vedere al drepului civil, dreptul de dispozitie este alcatuit din dreptul de dispozitie materiala si dreptul de dispizitie juridica.
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Ansamblu unitar al regulilor de conduita obligatorii, susceptibile de a fi aduse la indeplinire prin puterea de stat.
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Notiunea Stat de drept este, in general, utilizata pentru a sublinia diferentele existente intre regimurile democratice si regimurile autoritare (dictatoriale).
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Unitate economica autonoma de productie, de constructii, de circulatia marfurilor, de transporturi
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
1. Aptitudine a persoanei de a-si da seama de sensul, importanta si urmarile actiunilor pe care le savarseste, precum si de a-si dirija liber vointa, potrivit cu scopurile urmarite.
Activitate desfasurata de organele de urmarire penala
Act normativ emis de catre organul legislativ al puterii de stat (in Romania acesta este Parlamentul), ce cuprinde norme generale, de conduita, obligatorii si impersonale.
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
1. Din punctul de vedere al drepului civil, dreptul de dispozitie este alcatuit din dreptul de dispozitie materiala si dreptul de dispizitie juridica.

j) mentiunea ca persoanele in cauza sunt violente sau nu, dupa caz;

k) motivul luarii in evidenta;

l) masura care trebuie luata.

(5) Datele si categoriile de date prevazute la alin. (4) pot fi comunicate, in conditiile legii, urmatorilor destinatari:

a) persoanei vizate sau reprezentantului legal al acesteia;

b) institutiilor sau autoritatilor publice, in conditiile in care comunicarea acestora vizeaza exercitarea prerogativelor de autoritate publica cu care sunt investite;

c) organismelor similare din alte state, pe baza intelegerilor la care Romania este parte.

(6) Regulile privind pastrarea, actualizarea si utilizarea bazei de date prevazute la alin. (1) se stabilesc prin dispozitie a inspectorului general, cu respectarea dispozitiilor legale privind protectia datelor, precum si a celor pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.



Art. 4. - In indeplinirea atributiilor ce ii revin Politia de Frontiera Romana coopereaza cu celelalte institutii ale statului care au atributii privind asigurarea ordinii de drept si colaboreaza in acest sens cu cetatenii, in conditiile legii.

Art. 5. - Politia de Frontiera Romana se organizeaza la nivelul judetelor care, potrivit organizarii administrative a teritoriului Romaniei, au ca limita frontiera de stat si litoralul Marii Negre. In judetele din interiorul tarii, in care functioneaza aeroporturi sau porturi deschise traficului international de persoane si marfuri, Politia de Frontiera Romana se organizeaza la nivelul punctelor de trecere a frontierei de stat . Pentru Dunarea interioara, deschisa navigatiei internationale, Politia de Frontiera Romana se organizeaza si la nivelul judetelor Braila si Ialomita.



CAPITOLUL II
Organizarea Politiei de Frontiera Romane



SECTIUNEA 1
Structura Politiei de Frontiera Romane



Art. 6. - Politia de Frontiera Romana are urmatoarea structura organizatorica:

a) Inspectoratul General al Politiei de Frontiera;

b) directii teritoriale ale politiei de frontiera;

c) inspectoratele judetene ale politiei de frontiera;

d) sectoare ale politiei de frontiera;

e) grupuri de nave ale politiei de frontiera;

f) puncte ale politiei de frontiera;

g) institutii de invatamant pentru pregatirea si specializarea personalului;

h) alte unitati.



SECTIUNEA a 2-a
Inspectoratul General al Politiei de Frontiera



Art. 7. - Inspectoratul General al Politiei de Frontiera este unitatea centrala a Politiei de Frontiera Romane, cu personalitate juridica si competenta teritoriala pentru intreaga zona de responsabilitate a politiei de frontiera, care exercita conducerea si raspunde de intreaga activitate a politiei de frontiera, desfasoara activitati de investigare si cercetare a infractiunilor deosebit de grave circumscrise crimei organizate, migratiei ilegale si criminalitatii transfrontaliere comise in zona de competenta teritoriala a Politiei de Frontiera, precum si orice alte atributii date in competenta sa prin lege.

Art. 8. - (1) Inspectoratul General al Politiei de Frontiera este condus de un inspector general, numit prin ordin al ministrului de interne.

(2) Inspectorul general este ajutat de adjuncti, numiti la propunerea sa de catre ministrul de interne.

Art. 9. - Inspectoratul General al Politiei de Frontiera are in structura sa organizatorica directii, servicii si birouri, infiintate prin ordin al ministrului de interne.

Art. 10. - (1) In cadrul Inspectoratului General al Politiei de Frontiera functioneaza Consiliul Consultativ Superior, constituit din inspectorul general, adjunctii acestuia, sefii directiilor teritoriale si din structura interna a Inspectoratului General al Politiei de Frontiera si sefii institutiilor de invatamant ale politiei de frontiera.

(2) Consiliul Consultativ Superior se intruneste o data pe trimestru sau ori de cate ori este nevoie, sub presedintia inspectorului general, analizeaza problemele importante ale activitatii Politiei de Frontiera Romane si adopta recomandari, cu votul majoritatii membrilor.

(3) Componenta, atributiile si functionarea Consiliului Consultativ Superior se stabilesc prin dispozitie a inspectorului general.





Afişează Ordonanta de urgenta nr. 104/2001, privind organizarea si functionarea Politiei de Frontiera Romane. Consolidata 2008 pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:   

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Articole Juridice

Aspecte practice privind Cercetarea disciplinara a salariatilor
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor de masa in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor cadou in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati



Jurisprudenţă

In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Ştiri Juridice