EuroAvocatura.ro
din anul 2007, atuul tau de DREPT!
3951
de useri online
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Secţiuni site
⇨ MCP Cabinet avocati. Relatii de munca si comerciale. Protectia datelor. GDPR
Articole Juridice
Drept Civil
Contracte Civile si Comerciale
GDPR - Protectia Datelor cu Caracter Personal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Drept Penal
Dreptul Proprietatii Intelectuale
Drept Comercial
Leasing
Drept Concurential
Insolventa si Falimentul
Dreptul muncii. Contractul de Munca
Medierea
Urmarirea Penala si Judecata in cauzele cu Minori
Drept Fiscal
Divortul. Desfacerea casatoriei
Infractiuni Informatice
CEDO. Justitie Europeana
Afaceri, Crime si Procese celebre
Fonduri Europene
Proceduri si Acte necesare pentru ...
Procedurile de Judecata
Aparitii Editoriale
Scrieri Politice din presa romaneasca
Dreptul mediului
Preceduri so Modele de acte
Drept Constitutional
Intrebari si Raspunsuri Juridice
Noul Cod Penal - Comentarii articole
Noul Cod Civil
Noul Cod de procedura Penala (Comparatii cu vechiul Cod)
Acte de procedura in Noul cod de procedura penala
Articole Juridice »
Jurisprudenta
Drept Civil
Drept Penal
Proprietate Intelectuala
Dreptul Muncii
PIDO/CEDO
Drept Comercial
Transporturi
Drept Comunitar
Drept Fiscal
Contencios Administrativ
Recursuri in Interesul Legii
Decizii ale Curtii Constitutionale in materie Penala
Dreptul Familiei
Citarea si Comunicarea actelor de Procedura
Plangerea impotriva actelor si masurilor procurorului
Spete Drept Succesoral
Spete Contraventii
Decizii de admitere ale CCR
Insolventa si Faliment
Contractul de credit , Leasing si Asigurare
Mediere
Jurisprudenta »
Legislatie
Codurile Esentiale
Legislatie Imobiliara
Legislatie Civila
Legislatie Penala
Legislatie Comerciala
Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale
Legislatie Fiscala
Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute
Legislatie Proprietate Intelectuala
Legislatia Domeniul Agricol
Contencios Administrativ
Legislatie Financiar-Bancara
EuroLegislatie
Decizii ale Curtii Constitutionale
Recursuri in interesul legii
Diverse Domenii juridice
Regulamente
Cauze CEDO
Arhiva Monitorul Oficial
Legislatie »
Dictionar Juridic
Drept Bancar
Drept Civil
Drept Comercial
Drept Comunitar
Drept Concurential
Drept Constitutional
Drept Fiscal Financiar
Drept Penal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Dreptul Muncii
Dreptul Proprietatii Intelectuale
PIDO. CEDO. Justitie Europeana
Procedura de Judecata
Transporturi
Acte Normative
Dictionar Evenimente
Dictionar Personalitati
Diverse Domenii Juridice
Dictionar Juridic »
Prima pagină
»
Legislaţie
»
Codurile Esentiale
» OUG 39/2011 pentru modificarea si completarea Legii parteneriatului public-privat nr. 178/2010
OUG 39/2011 pentru modificarea si completarea Legii parteneriatului public-privat nr. 178/2010
Publicat: 26 Apr 2011
24611 citiri
Secţiunea:
Codurile Esentiale
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Ordonanta de urgenta 39/2011 pentru modificarea si completarea Legii parteneriatului public-privat nr. 178/2010
Publicata in
Monitorul Oficial
nr. 284 din 21 aprilie 2011
1. Indicatie pe scrisori, colete, etc., ce contine numele si domiciliul destinatarului.
Persoana fizica sau juridica care a suferit prin fapta penala o vatamare fizica, morala sau materiala si nu participa ca parte in procesul penal.
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Consiliul Economic si Social este institutia publica de interes national, tripartita, autonoma, constituita in scopul realizarii dialogului social la nivel national.
Schimbarea care se produce in realitatea obiectiva datorita unei cauze. Rezultatul.
Ansamblu unitar al regulilor de conduita obligatorii, susceptibile de a fi aduse la indeplinire prin puterea de stat.
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Persoana fizica sau juridica care a suferit prin fapta penala o vatamare fizica, morala sau materiala si nu participa ca parte in procesul penal.
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
1. Indicatie pe scrisori, colete, etc., ce contine numele si domiciliul destinatarului.
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Persoana fizica sau juridica care a suferit prin fapta penala o vatamare fizica, morala sau materiala si nu participa ca parte in procesul penal.
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Hartie de valoare care reprezinta o cota fixa din capitalul unei societati pe actiuni.
Persoana fizica sau juridica care a suferit prin fapta penala o vatamare fizica, morala sau materiala si nu participa ca parte in procesul penal.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Sanctiune care consta in lipsirea actului juridic civil de efectele sale firesti intrucat acesta a fost incheiat cu nerespectarea dispozitiilor legale imperative sau cu incalcarea conditiilor de validitate ale actului respectiv.
Prevazut in cap. I, t. II, C. proc.en., partea speciala, colectiv de judecatori constituit pentru solutionarea cauzelor care i s-au repartizat.
(in sensul legii contenciosului administrativ, legea 554/2004) Orice drept fundamental prevazut de Constitutie sau de lege, caruia i se aduce o atingere printr-un act administrative.
Intamplator; care depinde de un eveniment viitor si nesigur. Se are in vedere mai ales in cazul contractelor.
1. Locuinta care, spre deosebire de domiciliu, nu este statornica sau principala. O persoana poate avea, in dreptul nostru, un singur domiciliu si mai multe resedinte.
A fost promulgat la 11.09.1865
Se considera inregistrare sonora sau fonograma, in sensul legii 8/1996, orice fixare, exclusiv sonora, a sunetelor provenite dintr-o interpretare ori executie a unei opere sau a altor sunete ori a reprezentarilor numerice ale acestor sunete, oricare ar fi metoda si suportul utilizate pentru aceasta fixare.
Ansamblu unitar al regulilor de conduita obligatorii, susceptibile de a fi aduse la indeplinire prin puterea de stat.
Sunt acele mijloace prin care se constata elementele de fapt ce pot servi ca proba, inscrisurile, depozitiile martorilor, marturisirea, cercetarea la fata locului si expertiza.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Prevazuta in cap.IV, t, C. proc. pen., partea speciala, procedeu jurisdictional de solutionare a plangeriloe indreptate impotriva actelor de executare dintr-o hotarare penala.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
1. Din punct de vedere economic, o cantitate dorita dintr-un anumit bun economic, care poate fi cumparata, intr-o perioada determinata, la anumite niveluri ale pretului.
Art. 28^2
(1) Inainte de a se
adresa
Consiliului,
persoana vatamata
notifica partenerul
public
cu privire la pretinsa incalcare a dispozitiilor legale in materia parteneriatului publicprivat si la intentia de a sesiza
Consiliul
. Dispozitiile art. 22 alin. (1) si art. 28^3 alin. (1) raman aplicabile.
(2) Lipsa notificarii prevazute la alin. (1) nu impiedica introducerea cererii in fata Consiliului.
(3) Notificarea prevazuta la alin. (1) nu are ca
efect
suspendarea de
drept
a procedurii de selectie. Dupa primirea notificarii, partenerul
public
poate adopta orice masuri pe care le considera necesare pentru remedierea pretinsei incalcari, inclusiv suspendarea procedurii de selectie sau revocarea unui act emis in cadrul respectivei proceduri.
(4) Masurile adoptate potrivit alin. (3) se comunica in
termen
de o zi lucratoare atat persoanei care a notificat partenerul public, cat si celorlalti investitori privati implicati in procedura de selectie.
(5)
Persoana vatamata
care a notificat partenerul
public
potrivit dispozitiilor alin. (1) se poate
adresa
de indata Consiliului, fara a fi obligata sa astepte comunicarea masurilor luate de partenerul
public
potrivit alin. (3).
(6)
Persoana vatamata
care, primind comunicarea prevazuta la alin. (4), considera ca masurile adoptate sunt suficiente pentru remedierea pretinsei incalcari va transmite partenerului
public
o notificare de renuntare la dreptul de a formula
actiune
in fata Consiliului sau, dupa caz, de renuntare la judecarea contestatiei.
Art. 28^3
(1)
Persoana vatamata
poate sesiza Consiliul in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in
termen
de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei legi, despre un act al partenerului
public
considerat nelegal.
(2) In cazul in care sesizarea prevazuta la alin. (1) priveste continutul documentatiei de selectie publicate in SEAP in conditiile prezentei legi, data luarii la cunostinta este data publicarii documentatiei.
Art. 28^4
(1) Dupa primirea unei contestatii, partenerul
public
are dreptul de a adopta masurile de remediere pe care le considera necesare ca urmare a contestatiei respective. Orice astfel de masuri trebuie comunicate contestatorului, celorlalti investitori privati implicati in procedura de selectie, precum si Consiliului, nu mai tarziu de o zi lucratoare de la data adoptarii acestora.
(2) In situatia in care contestatorul considera ca masurile adoptate sunt suficiente pentru remedierea actelor invocate ca fiind nelegale, acesta va trimite Consiliului si partenerului
public
o notificare de renuntare la contestatie. In acest caz, partenerul
public
nu mai are
obligatia
de a comunica punctul sau de vedere potrivit dispozitiilor art. 28^10 alin. (1).
(3) In cazul primirii unei contestatii de catre Consiliu pentru care nu s-a luat act de renuntare conform prevederilor alin. (2), partenerul
public
are dreptul de a incheia contractul de parteneriat public-privat numai dupa comunicarea deciziei Consiliului in termenul prevazut la art. 28^17 alin. (3), dar nu inainte de expirarea termenelor de asteptare. Daca decizia Consiliului a fost atacata cu plangere, dispozitiile art. 28^21 se aplica in mod corespunzator.
(4) Contractul incheiat cu nerespectarea prevederilor alin. (3) este lovit de
nulitate
absoluta.
Art. 28^5
(1) Consiliul este competent sa solutioneze contestatiile formulate in cadrul procedurii de selectie, inainte de incheierea contractului, prin complete specializate, constituite potrivit Regulamentului de organizare si functionare a Consiliului, aprobat potrivit legii.
(2) In exercitarea atributiilor sale, Consiliul adopta decizii.
Art. 28^6
(1) Contestatia se solutioneaza de un complet format din 3 membri ai Consiliului, dintre care unul are calitatea de presedinte de
complet
.
(2) In cadrul fiecarui complet cel putin presedintele acestuia trebuie sa fie licentiat in
drept
.
(3) Cauzele se distribuie completelor in mod
aleatoriu
.
(4) Procedura de solutionare a contestatiilor se desfasoara cu respectarea principiilor legalitatii, celeritatii, contradictorialitatii si a dreptului la aparare.
Art. 28^7
(1) Contestatia se formuleaza in scris si trebuie sa contina urmatoarele elemente:
a) numele, domiciliul sau
resedinta
contestatorului ori, pentru persoanele juridice, denumirea, sediul lor si
codul
unic de
inregistrare
. In cazul persoanelor juridice se vor indica si persoanele care le reprezinta si in ce calitate;
b) denumirea si sediul partenerului public;
c) denumirea obiectului contractului de parteneriat public-privat si procedura de selectie aplicata;
d) obiectul contestatiei;
e) motivarea in fapt si in
drept
a cererii;
f)
mijloacele de proba
pe care se sprijina contestatia, in masura in care este posibil;
g) semnatura partii sau a reprezentantului persoanei juridice. (2) In situatia in care Consiliul apreciaza ca in contestatie nu
sunt cuprinse toate elementele prevazute la alin. (1), va cere contestatorului ca, in
termen
de 5 zile de la instiintarea prin care i se aduce la cunostinta aceasta situatie, acesta sa completeze
contestatia
. In cazul in care contestatorul nu se conformeaza obligatiei impuse de Consiliu, contestatia va fi respinsa.
Art. 28^8
(1) Sub sanctiunea respingerii contestatiei ca tardiva, aceasta se inainteaza atat Consiliului, cat si partenerului public, nu mai tarziu de expirarea termenelor prevazute la art. 28^3 alin. (1). Contestatorul va atasa la contestatie si copia actului atacat, in cazul in care acesta a fost emis, precum si copii ale inscrisurilor prevazute la art. 28^7 alin. (1), daca acestea sunt disponibile.
(2) In
termen
de o zi lucratoare de la primirea contestatiei, partenerul
public
are
obligatia
sa ii instiinteze despre aceasta si pe ceilalti investitori privati participanti inca implicati in procedura de selectie. Instiintarea trebuie sa contina inclusiv o copie a contestatiei respective.
(3) Toate notificarile sau comunicarile actelor procedurale se fac cu confirmare de primire. Dispozitiile art. 18 alin. (2) lit. k) si ale art. 18 alin. (7) lit. r) se aplica in mod corespunzator.
(4) In cazul neindeplinirii obligatiei prevazute la alin. (1), dispozitiile art. 28^12 si ale art. 28^4 alin. (3) nu sunt aplicabile.
Art. 28^9
(1) Contestatiile formulate in cadrul aceleiasi proceduri de selectie vor fi conexate de catre Consiliu pentru a se pronunta o solutie unitara. Pentru contestatiile formulate in cadrul aceleiasi proceduri de selectie se va pastra continuitatea completului de solutionare.
(2) Pana la solutionarea contestatiei de catre Consiliu, investitorii privati participanti in cadrul aceleiasi proceduri de selectie se pot asocia la contestatie printr-o
cerere
proprie care trebuie sa contina toate elementele prevazute la art. 28^7 alin. (1).
Art. 28^10
Inapoi
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Inainte
Afişează
OUG 39/2011 pentru modificarea si completarea Legii parteneriatului public-privat nr. 178/2010
pe o singură pagină
Citeşte mai multe despre:
Noutati legislative 2011
Monitorul Oficial 2011
Legea 178/2010
OG 2/2001
Legea 180/2002
OUG 39/2011
Parteneriat public-privat
Consultă un avocat online
Formular contact online
.
MCP Cabinet avocati
- Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.
Articole Juridice
Ce acte normative va abroga Noua lege a pensiilor (Legea 263/2010)?
Sursa: EuroAvocatura.ro
Tabloul Avocatilor din Romania
Tabloul Avocatilor din Republica Moldova
Tabloul Contabililor din Romania
Tabloul Evaluatorilor din Romania
Tabloul Executorilor Judecatoresti din Romania
Tabloul Expertilor Judiciari din Romania
Tabloul Mediatorilor din Romania
Tabloul Notarilor Publici din Romania
Tabloul Psihologilor din Romania
Tabloul Traducatorilor Autorizati din Romania
Arhiva Stirilor juridice din anul 2007
Arhiva Monitorului Oficial al Romaniei din anul 1964