Guvernul a aprobat Nota de fundamentare referitoare la necesitatea si oportunitatea efectuarii cheltuielilor aferente proiectului "Extinderea implementarii solutiei tehnice de recuperare in caz de dezastru a N.SIS II"
In cadrul misiunii de evaluare a Romaniei in domeniul SIS/SIRENE din decembrie 2010, in raportul intocmit de comisia de evaluare a fost consemnata recomandarea cu privire la implementarea solutiei de recuperare in caz de dezastru a N.SIS II. Recomandarea a fost inclusa ulterior ca masura in documentul Schengen evaluation of Romania - Follow-up - Compendium, emis de Consiliul Uniunii Europene .In vederea indeplinirii acestei masuri, Romania a depus eforturi sustinute care au vizat atat identificarea si stabilirea locatiei care sa constituie amplasament pentru solutia de recuperare in caz de dezastru a N.SIS II, cat si pentru identificarea sursei de finantare pentru implementarea si operationalizarea solutiei de recuperare in caz de dezastru a N.SIS II.
Solutia tehnica a site-ului de recuperare in caz de dezastru a N.SIS II, prin integrare cu solutia tehnica a site-ului principal al N.SIS II, trebuie sa asigure un inalt nivel de securitate, performanta si disponibilitate pentru functionalitatile sistemelor componente ale N.SIS II si pentru datele gestionate de acestea. Astfel, sistemele componente ale N.SIS II trebuie sa fie disponibile si operationale 7 zile din 7, 24 de ore pe zi.
In caz de indisponibilitate a site-ului principal al N.SIS II, comutarea utilizatorilor finali catre site-ul de recuperare in caz de dezastru trebuie realizata in mod transparent pentru utilizatori.
Valoarea totala a proiectului "Extinderea implementarii solutiei tehnice de recuperare in caz de dezastru a N.SIS II" este de 49.371 mii lei, inclusiv TVA, din care 31.145 mii lei contributie financiara UE si 18.226 mii lei cofinantare nationala si TVA.
Finantarea proiectului se realizeaza din fonduri externe nerambursabile - Fondul pentru securitate interna si de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Afacerilor Interne, in limita sumelor aprobate anual cu aceasta destinatie, conform programelor de investitii publice aprobate potrivit legii.
Casa Nationala de Pensii Publice incepe modernizarea sistemului informatic integrat 15 Jun 2024 | 1506
ANOFM 48.848 locuri de munca vacante la nivel national si in reteaua EURES in iunie 2024 15 Jun 2024 | 815
Inregistrarea in evidentele agentiilor pentru ocuparea fortei de munca a absolventilor de invatamant, promotia 2024 12 Jun 2024 | 1312
Mecanismul de decontare de catre angajator a achizitiei de ochelari, in limita a 500 lei de persoana 11 Jun 2024 | 1616
Formularul 230 pe 2023 editabil si PDF 26 Dec 2022 | 56985
Casele de pensii vor avea obligatia de a informa angajatorii cu privire la pensionarea salariatului 06 Apr 2022 | 17131
Accidentul de munca. Obligatia de raportare, rigorile cercetarii si exigentele legale Sursa: MCP avocati
Contractul de colaborare vs. contractul individual de munca. Delimitari juridice si implicatii fiscale? Sursa: MCP avocati
Decizie obligatorie a ICCJ: Clarificari privind drepturile salariale ale functionarilor publici Sursa: avocat Curpas Florian Cristian
Munca la gri: provocari si riscuri in piata muncii din Romania Sursa: MCP avocati
Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Conditiile speciale de munca presupun cote de contributii de asigurari sociale diferite Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Calculul termenului de preaviz in cazul concedierii salariatului Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Impiedicarea salariatului de a intra in incinta unitatii justifica absenta acestuia de la locul de munca. Sanctionare disciplinara abuzaiva Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti