In urma interventiei, reclamantilor le-au fost cauzate rani care au necesitat ingrijiri medicale, care au atins nivelul minimum de severitate cerut de art. 3 din Conventie .
Curtea a retinut ca nu a existat nimic care sa sugereze ca cei 4 jandarmi, responsabili pentru interventia din locuinta reclamantilor, ce faceau parte dintr-un grup de 85 de agenti antrenati intensiv pentru interventii rapide, ar fi fost coplesiti de reclamantii neinarmati; prin urmare, forta folosita de organele responsabile cu aplicarea legii in timpul interventiei a fost disproportionata.
Reclamantii au fost vizati pentru ca erau romi si pentru ca autoritatile au perceput majoritatea romilor, in general, ca infractori.
Prin urmare, autoritatile au asociat automat etnia cu comportamentul infractional, acest lucru reprezentand profilare etnica si discriminare, contrara art. 14.
Interdictia suprapunerii programului de lucru in cazul salariatilor cu mai multe locuri de munca Sursa: Avocat Marius-Catalin Predut
Calculul termenului de preaviz la concedierea salariatului. Aspecte practice si procedurale Sursa: MCP Cabinet avocati
Absenta salariatului de la locul de munca in situatii de urgenta familiala Sursa: Avocat Marius-Catalin Predut
O.U.G. nr. 42 din 24 mai 2023 pentru modificarea si completarea Legii nr. 367/2022 privind dialogul social si a Legii nr. 53/2003 ...
DIRECTIVA (UE) 2019/1152 din 20 iunie 2019 privind transparenta si previzibilitatea conditiilor de munca in Uniunea Europeana DIRECTIVA (UE) 2019/1152 din 20 iunie 2019 privind transparenta si previzibilitatea conditiilor de m ...
LEGEA nr. 367/2022 a dialogului social LEGEA nr. 367/2022 privind dialogul social (Inlocuieste Legea nr. 62/2011) Publicata in MONITORUL ...