din anul 2007, atuul tau de DREPT!
2685 de useri online



Prima pagină » Dicţionar Juridic » Parlamentari Romani » Buracu Mihail

Buracu Mihail, Parlamentari Romani

Buracu Mihail - membru al Parlamentului Romaniei. Buracu Mihail a avut urmatoarele mandate in Parlamentul Romaniei:
1992-1996 - senator in Senatul Romaniei


Alţi termini definiţi în cadrul categoriei Parlamentari Romani: Andronache Gabriel, Baras Ioan, Bentu Dumitru, Bivolaru Marin, Bucur Mircea, Burnei Ion, Ceontea Radu, Cretu Mircea, Hangan Andrei, Haratau Elena, Hunca Mihaela, Ionescu Dan, Negru Petre, Otiman Paun-Ion, Pacurariu Iuliu, Pricop Mihai-Radu, Seremi Stefan, Tomoiaga Liliana Lucia, Udrea Florian, Vitcu Dionisie,







Articole Juridice

Decizie obligatorie a ICCJ: Clarificari privind drepturile salariale ale functionarilor publici
Sursa: avocat Curpas Florian Cristian

Legea nr. 57/2025 - Simplificarea procedurilor pentru cererile de valoare redusa
Sursa: MCP avocati

Cine castiga procesul: dreptul sau faptele?
Sursa: MCP avocati



Jurisprudenţă

In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Ştiri Juridice
Legislaţie

HG 295/2025, privind REVISAL-ul - Registrul electronic de evidenta a salariatilor
HG nr. 295/2025 privind Registrul general de evidenta a salariatilor REGES-ONLINE ...

OUG nr. 156/2024 (Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austeritatii 2025) privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publi
Ordonanta de urgenta nr. 156/2024 (denumita si Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austerit ...

OUG nr. 153/2024 privind stabilirea unor masuri la nivelul administratiei publice centrale
Ordonanta de urgenta nr. 153/2024 privind stabilirea unor masuri la nivelul administratiei publice c ...