din anul 2007, atuul tau de DREPT!
1689 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Regulamente » Regulament de organizare si functionare al Scolii Nationale de Grefieri

Regulament de organizare si functionare al Scolii Nationale de Grefieri

  Publicat: 17 Mar 2009       44223 citiri        Secţiunea: Regulamente  


Act adoptat de organele de stat,
Regulament de organizare si functionare al Scolii Nationale de Grefieri.

Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 257 din 17/04/2007
- Aprobat prin Hotararea nr. 183/2007
- Modificat prin Hotarare nr. 394/2008

Inregistrare sistematica a informatiilor privind situatia patrimoniala si a rezultatelor obtinute de catre un agent economico-social, atat pentru necesitatile acestuia cat si pentru relatiile cu asociatii sau actionarii,
Act normativ emis de catre organul legislativ al puterii de stat (in Romania acesta este Parlamentul), ce cuprinde norme generale, de conduita, obligatorii si impersonale.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Retea formata din sute de milioane de calculatoare, conectate intre ele, pe principiul \"oricine cu oricine\", pe care se gasesc cateva zeci de mii de servere care asteapta, gata sa deserveasca cereri de la oricare din milioanele de calculatoare client.


Art. 61
(1) Compartimentul financiar-contabil are urmatoarele atributii:
a) asigura si raspunde de buna desfasurare a activitatii financiar-contabile;
b) organizeaza activitatea de control financiar preventiv;
c) efectueaza platile, prin semnatura directorului economic, iar in lipsa acestuia, a inlocuitorului sau;
d) efectueaza plata drepturilor salariale si a indemnizatiilor pe baza documentelor de prezenta intocmite de compartimentele cu aceste sarcini;
e) organizeaza si raspunde de efectuarea lucrarilor de planificare financiara, intocmirea lucrarilor privitoare la veniturile si cheltuielile Scolii, planul de casa, cerute de Consiliul Superior al Magistraturii, sau, dupa caz, de Ministerul Finantelor Publice;
f) fundamenteaza fondul pentru salarii si statul de functii, precum si alte lucrari financiar-contabile si asigura controlul gestiunilor si efectuarea inventarierii patrimoniului Scolii;
g) pastreaza registrele si dosarele administrative privind activitatea financiar-contabila;
h) verifica documentele financiare primite si intocmeste notele contabile pentru operatiunile economico-financiare din activitatea Scolii;
i) organizeaza activitatea casieriei in conformitate cu prevederile legale, asigurand efectuarea tuturor platilor in numerar, precum si operatiunile curente cu bancile finantatoare;
j) tine evidenta contabila a consumurilor de materiale pentru activitatea Scolii, pe baza evidentei tehnico-operative.
(2) Compartimentul indeplineste orice alte atributii cu caracter financiar-contabil incredintate de conducerea Scolii, in conditiile legii.

Art. 62
(1) Compartimentul achizitii are urmatoarele atributii principale:
a) intocmeste planul de achizitii pentru bunuri, servicii sau lucrari pe baza solicitarilor formulate de compartimentele functionale ale Scolii si il prezinta spre aprobare directorului Scolii;
b) urmareste actualizarea permanenta a planului de achizitii;
c) asigura aprovizionarea Scolii cu bunurile materiale necesare desfasurarii in bune conditii a activitatii, potrivit procedurii stabilite;
d) asigura contractarea serviciilor si a lucrarilor necesare bunei functionari a Scolii;
e) tine evidenta contractelor si urmareste derularea lor;
f) organizeaza activitatea magaziei si asigura depozitarea in bune conditii a materialelor.
(2) Compartimentul exercita orice alte atributii din dispozitia conducerii Scolii, in conditiile legii.

Art. 63
(1) Biroul resurse umane, documentare si perfectionare profesionala are urmatoarele atributii:
a) elaboreaza proiectul de stat de functii si proiectul de stat de personal;
b) redacteaza si fundamenteaza propunerile de suplimentare a numarului de posturi, de transformare sau modificare a nivelurilor acestora;
c) raspunde de respectarea conditiilor cerute de lege pentru incadrarea personalului Scolii;
d) alcatuieste si gestioneaza dosarele profesionale ale angajatilor Scolii si asigura confidentialitatea acestora;
e) primeste si rezolva corespondenta privind drepturile ce decurg din executarea raporturilor de munca;
f) asigura tinerea la zi a evidentei personalului, cu modificarile ce intervin in statutul acestuia;
g) elaboreaza fisele postului, fisele si rapoartele de evaluare pentru personalul incadrat;
h) gestioneaza cartile de munca si celelalte documente care presupun cunostinte in domeniul resurselor umane;
i) elaboreaza si redacteaza deciziile de incadrare, evaluare, promovare si incetare a raporturilor de munca ale personalului;
j) intocmeste lunar foaia colectiva de prezenta in vederea platii drepturilor banesti;
k) elaboreaza proiectul Regulamentului de organizare si functionare a Scolii Nationale de Grefieri in ceea ce priveste atributiile biroului resurse umane, documentare si perfectionare profesionala, proiectul Regulamentului de organizare si desfasurare a concursului de admitere la Scoala Nationala de Grefieri;
l) indeplineste atributiile referitoare la organizarea concursurilor privind selectarea si recrutarea personalului auxiliar al Scolii;
m) elaboreaza si redacteaza contractele individuale de munca si raspunde de efectuarea operatiunilor necesare in registrul general de evidenta a salariatilor;
n) asigura elaborarea tipizatelor, a borderourilor de notare, a proceselor-verbale, precum si a altor acte necesare activitatilor de corectare pentru concursul de admitere la Scoala;
o) redacteaza contractele de instruire ale cursantilor, asigura evidenta cursantilor pe ani de studiu, redacteaza si completeaza registrul matricol, elaboreaza si tine evidenta atestatelor ce se elibereaza absolventilor Scolii;
p) asigura gestionarea informatiilor specifice resurselor umane pentru angajati, personal de instruire, cursanti si formatori ai Scolii;
q) asigura confectionarea legitimatiilor pentru personalul angajat, detasat, precum si pentru cursantii Scolii;
r) elibereaza, sub semnatura conducerii, adeverinte pentru cursanti si personalul incadrat;
s) tine evidenta hotararilor Consiliului Superior al Magistraturii ce privesc Scoala si activitatea acesteia;
t) asigura actualizarea permanenta a informatiilor de pe pagina de internet a Scolii, publicarea anunturilor privind declaratiile de avere si de interese pentru angajatii proprii, precum si pentru personalul detasat, asigura publicarea anunturilor privind concursurile de ocupare a posturilor vacante in structura Scolii, a anunturilor privind concursurile organizate de instante si parchete;
u) gestioneaza fondul de carte si de publicatii, mijloacele informatice si tehnice de care dispune Scoala;
v) propune programele de perfectionare profesionala ce trebuie urmate de angajati in vederea eficientizarii activitatii acestora si urmareste derularea lor.
(2) Biroul exercita orice alte atributii din dispozitia conducerii Scolii, in conditiile legii.




Afişează Regulament de organizare si functionare al Scolii Nationale de Grefieri pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:   

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Articole Juridice

Aspecte practice privind Cercetarea disciplinara a salariatilor
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor de masa in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor cadou in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati



Jurisprudenţă

In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Ştiri Juridice