In acest context, din probele administrate in aceasta cauza, pana in prezent au fost evidentiate, la nivelul acestui judet, mai multe nereguli, dupa cum urmeaza:-inregistrarea mai multor votanti avand acelasi cod numeric personal ori cu aceeasi carte de identitate sau acelasi nume;-necompletarea codului numeric personal in cazul unor votanti, respectiv coduri numerice personale invalide sau inexistente;-necompletarea datelor de identificare corespunzatoare cartilor de identitate ale alegatorilor;De asemenea, cercetarile efectuate, de la data de 20.08.2012 pana in prezent, au relevat ca procentul cazurilor in care au fost nereguli este semnificativ la nivelul unor sectii de votare de pe raza judetului Mehedinti.Astfel, in acest dosar s-a inceput urmarirea penala fata de 3 presedinti de la 3 sectii de votare din judetul Mehedinti:
1. MIREA DUMITRU, in calitate de presedinte - sectia de votare din Garla Mare, in data de 29 iulie 2012 si in perioada anterioara acestei date, a dispus intocmirea unei liste suplimentare de alegatori continand mentiuni false, in sensul ca mai multe persoane au fost inscrise de mai multe ori in lista electorala suplimentara, si a folosit aceasta lista in vederea introducerii in urna a unui numar suplimentar de buletine decat cele votate de alegatori.2. BONDOC LIVIU CATALIN in calitate de presedinte la sectia de votare din Drobeta Turnu Severin a semnat lista suplimentara de alegatori continand mentiuni false si a folosit aceasta lista in vederea introducerii in urna a unui numar suplimentar de buletine decat cele votate de alegatori.Astfel, din probe a rezultat ca, lista suplimentara de alegatori de la aceasta sectie de votare contine un numar foarte mare de votanti din trei comune, unde persoanele au fost inscrise in lista electorala suplimentara in aceeasi ordine in care figureaza si in listele electorale permanente din localitatile de domiciliu .3. BURCU GHEORGHITA, in calitate de presedinte la sectia de votare din Orsova, a intocmit in fals pagina 11 a listei electorale suplimentare de alegatori, prin copierea tuturor datelor de identificare ale tuturor persoanelor inscrise in pagina 3 a aceleiasi liste cu schimbarea ordinii si semnarea in fals a persoanelor, urmata de anularea unui numar de 15 buletine de vot corespunzator persoanelor mentionate in pagina 11, prin stampilarea acestor buletine de vot de doua ori la ambele rubrici de votare, validand astfel prezenta celor 15 persoane, activitate ce a avut loc dupa incheierea procesului de votare.Pana in prezent au fost audiate mai multe persoane care au contestat semnaturile ce le sunt atribuite in liste electorale suplimentare
CCR: Sanctionarea cu revocarea din functie a Avocatului Poporului trebuie sa aiba la baza criterii obiective 30 Jun 2021 | 1091
CCR: Convertirea dreptului de folosinta in drept de proprietate in cazul cetatenilor straini si apatrizilor 17 Jun 2020 | 2079
[CUM A FOST] UpDate Work (IV): Reorganizarea activitatii angajatorilor impusa de criza CoVID-19 29 Apr 2020 | 2053
Un alt Cod administrativ al Romaniei a fost propus in Senat pentru dezbatere 02 Nov 2019 | 1499
CCR: decontarea cheltuielilor de transport pentru elevi "pe baza de abonament" - neconstitutionala 19 Oct 2019 | 1051
CCR: dispozitiile art. 62 alin. (1) si (3) din Legea notarilor publici (in forma anterioara) sunt neconstitutionale 09 Oct 2019 | 1320
Nelegalitatea proceselor-verbale de constatare si sanctionare a contraventiilor aplicate conform O.U.G. nr. 129/2021 Sursa: avocat Andreea-Cristina Deaconu | MCP Cabinet avocati
Ce se intampla cu sumele achitate in temeiul unui act administrativ fiscal anulat. Poate instanta dispune direct restituirea lor? Sursa: Alex Slujitoru si Cristiana Ionescu, Avocati, Radu si Asociatii SPRL
Despagubirile datorate de institutiile publice ca urmare a concedierilor abuzive. Plata integrala sau esalonare pe 5 ani? Sursa: avocat Emilia Alexandra Ioana | MCP Cabinet avocati
Dialogurile MCP � Oportunitatea reorganizarii angajatorului vs. Legalitarea concedierii salariatilor Sursa: Avocat Marius-Catalin Predut
Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate? Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Temeinicia concedierii care in aparenta nu are la baza motive care tin de persoana salariatului Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti
Rambursarea retroactiva a somajului eronat de catre autoritatea publica Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Transmitere fictiva a partilor sociale in scopul sustragerii de la urmarirea penala Pronuntaţă de: R O M A N I A INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE Sectia Penala Decizia nr. 433/RC/2021