Sub aspect procedural, au fost indeplinite cerintele Legii nr. 176/2010, referitoare la instiintarea persoanelor evaluate, LESCU ELENA fiind informata, la datele de 10.09.2012, 28.09.2012 (confirmare de primire 10.10.2012), 17.01.2013 (confirmare de primire 21.01.2013), despre declansarea procedurii de evaluare, elementele identificate, precum si drepturile de care beneficiaza - de a fi asistata sau reprezentata de un avocat si de a prezenta date sau informatii pe care le considera necesare, personal ori prin transmiterea unui punct de vedere scris. La data de 26.01.2013, LESCU ELENA a depus la dosarul de evaluare un punct de vedere.
In urma evaluarilor efectuate, s-a constatat existenta unei diferente semnificative, in sensul art. 18 din Legea nr. 176/2010, in cuantum de 1.265.181 Lei (aprox. 318.064 Euro), intre averea dobandita si veniturile realizate in perioada 01.10.2000 - 31.12.2010 de catre LESCU ELENA, functionar public in cadrul Sectiei Parchetelor Militare a Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, impreuna cu sotul sau, LESCU OVIDIU DOREL.
In perioada 01.10.2000 - 31.12.2010, LESCU ELENA a detinut calitatea de functionar public in cadrul Sectiei Parchetelor Militare a Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie.
In perioada 01.10.2000 - 31.12.2010, LESCU ELENA a realizat, impreuna cu LESCU OVIDIU DOREL, sotul acesteia, venituri salariale in cuantum de 1.990.549 Lei, iar modificarile patrimoniale intervenite in aceeasi perioada au fost in cuantum de 3.255.730 Lei, rezultand o diferenta nejustificata de 1.265.181 Lei (aprox. 318.064 Euro).
Avand in vedere cele de mai sus, Agentia Nationala de Integritate a dispus sesizarea Comisiei de cercetare a averilor din cadrul Curtii de Apel Bucuresti, potrivit dispozitiilor art. 18 din Legea nr. 176/2010, in vederea inceperii actiunii de control cu privire la modificarile patrimoniale intervenite si veniturile realizate de catre LESCU ELENA impreuna cu sotul sau, LESCU OVIDIU DOREL, in perioada exercitarii functiei publice in cadrul Sectiei Parchetelor Militare a Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie.
Persoana a carei declaratie de avere a fost supusa evaluarii, fiind identificate diferente semnificative, este considerata incompatibila.
15 iunie 2021 este data limita pana la care se pot depune declaratiile de avere si de interese anuale 13 Jun 2021 | 1599
Precizari privind prelucrarea datelor personale de catre Agentia Nationala de Integritate 22 Jan 2020 | 1499
CCR. Conflict juridic de natura constitutionala intre Ministerul Public � PICCJ � DNA si Guvernul Romaniei 27 Feb 2017 | 2822
Decrete de numire in functia de procuror sef in cadrul PICCJ 05 Jan 2017 | 995
ANI solicita revocarea a 7 mandate de alesi locali pentru perioada 2016-2020 11 Oct 2016 | 1443
Cea de-a doua reuniune a Retelei Judiciare Romane in materie penala din anul 2016. Cum a fost? 06 Oct 2016 | 1426
Spete privind infractiuni de prejudiciu pentru bugetul de stat, finalizate prin acte de sesizare a instantelor de judecata Sursa: EuroAvocatura.ro
Raspunderea patrimoniala a salariatului. Conditiile de operare a retinerilor din salariu. Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti, Decizia civila nr. 2314/2020 din 20.07.2020
Opinie contrara: mentinerea sanctiunii pentru nedeclararea salariului confidential al membrilor de familie Pronuntaţă de: Judecatoria Sectorul 3 Bucuresti, Sentinta civila nr. 1221 din 13.02.2019
Neindicarea salariului confidential al membrilor de familie in declaratia de avere nu poate fi sanctionata cu amenda Pronuntaţă de: Judecatoria Pascani Sentinta civila nr. 1976 din 20 noiembrie 2020
Decizia CCR nr. 388/2019 referitoare la respingerea exceptiei de neconstitutionalitate a unor dispozitii din Legea 115/1996 si din Legea 176/2010 Pronuntaţă de: Curtea Constitutionala a Romaniei