Coordonator: Av. Marius-Cătălin Preduţ

Prima pagină » Ştiri juridice » Instruirea profesionala - conditie a competentei in administratie

Instruirea profesionala - conditie a competentei in administratie

  Publicat: 30 Aug 2010       1615 citiri       Sursa: EuroAvocatura.ro  


Ministerul Administratiei si Internelor a lansat proiectul Instruirea profesionala-conditie esentiala a competentei in administratie.

Persoana care a implinit varsta de 18 ani.
A fost promulgat la 11.09.1865
Alocare financiara directa, acordata din fonduri publice pentru a facilita derularea unui proiect.
Ansamblul resurselor materiale, financiare, institutionale si umane de care dispune o unitate administrativ-teritoriala,
Persoane care iau parte la savarsirea unei infractiuni ,
Sistem unitar si obligatoriu de evidenta tehnica, economica si juridica
(ternem CNA). Orice forma de mesaj, difuzat fie în baza unui contract cu o persoana fizica sau juridica, publica ori privata, în schimbul unui tarif sau al altor beneficii, privind exercitarea unei activitati comerciale, mestesugaresti, profesionale,
Este organul de stat caruia ii revin, conform legii, atribute privitoare la stabilirea
Sistem unitar si obligatoriu de evidenta tehnica, economica si juridica
(ternem CNA). Orice forma de mesaj, difuzat fie în baza unui contract cu o persoana fizica sau juridica, publica ori privata, în schimbul unui tarif sau al altor beneficii, privind exercitarea unei activitati comerciale, mestesugaresti, profesionale,
(al unitatii de protectie speciala). Gestionarea activitatilor si resurselor (materiale, umane, financiare) la nivelul unitatilor de protectie speciala, efectuata de conducerea unitatii, in baza prerogativelor legale.
(al unitatii de protectie speciala). Gestionarea activitatilor si resurselor (materiale, umane, financiare) la nivelul unitatilor de protectie speciala, efectuata de conducerea unitatii, in baza prerogativelor legale.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta

Proiectul este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational a€žDezvoltarea Capacitatii Administrative (PODCA) 2007-2013, Domeniul major de interventie 1.3. Imbunatatirea eficacitatii organizationale, codul SMIS al proiectului 16467a€ť.
Valoarea totala eligibila a proiectului este de 1.197.682,84 lei, din care:
1.018.030,41 lei (85%) finantare nerambursabila prin PODCA, respectiv Fondul Social European, si 179.652,43 lei (15%) contributia Beneficiarului.
Obiectivul general al proiectului este de a dezvolta capacitatea administrativa prin debirocratizarea si eficientizarea activitatii in cadrul Ministerului Administratiei si Internelor si a structurilor subordonate, prin derularea de module de instruire profesionala in domeniul managementului resurselor umane si a formarii de formatori.
Programul de instruire profesionala se imparte in trei module structurate pe categorii si numar diferit de participanti . Se are in vedere instruirea unui numar de 185 de persoane a€“ manageri la diverse niveluri, personal din structurile de resurse umane etc., cu statut de functionari publici sau personal contractual, provenite atat din cadrul structurilor Aparatului Central, cat si din randul institutiilor subordonate: Institutiile Prefectului, Agentia Nationala a Functionarilor Publici, Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara si Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice.
Prin implementarea proiectului se vor obtine urmatoarele rezultate:
a) Imbunatatirea capacitatii administrative prin cresterea nivelului individual de profesionalism, promovand un proces de instruire de calitate, care sa sporeasca interesul personalului fata de dezvoltarea profesionala si interesul institutiei de a avea angajati cu un inalt grad de pregatire si calificare;
b) Cresterea capacitatii operationale a structurilor de resurse umane ale Ministerului Administratiei si Internelor, Institutiilor Prefectului, Agentiei Nationale a Functionarilor Publici, Agentiei Nationale de Cadastru si Publicitate Imobiliara si ale Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice, prin modernizarea proceselor si instrumentelor specifice;
c) Maximizarea utilitatii serviciilor publice prin perfectionarea stilurilor de management si adoptarea de noi stiluri de management in domeniul resurselor umane, rezultand imbunatatirea si modernizarea procesului de analiza a nevoilor, selectie, recrutare, evaluare si promovare a resurselor umane;
d) Cresterea calitatii serviciilor publice prin formarea de formatori, generand un flux intern continuu si eficient de servicii de formare si instruire a resurselor umane.
Durata estimata de implementare a proiectului este de 18 luni.



Citeşte mai multe despre:    Pregatire profesionala    Administratie publica    Functionari publici    Fondul Social European

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Alte titluri

Conferinta internationala: Provocari contemporane in dreptul administrativ din perspectiva interdisciplinara. Editia a III-a
10 Mar 2020 | 185

ANI lanseaza un set de trei proceduri pentru prevenirea si identificarea timpurie a situatiilor de incompatibilitate, a potentialelor conflicte de interese
29 Jan 2020 | 586

Proiectele de acte normative adoptate in cadrul sedintei din 6 noiembrie 2019
06 Nov 2019 | 1438

A fost semnat Acordul-cadru de imprumut cu Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, parte a Proiectului privind Modernizarea infrastructurii judiciare in Romania
05 Sep 2019 | 196

Codul Administrativ al Romaniei a fost adoptat prin Ordonanta de Urgenta
27 Jun 2019 | 240

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice a pus in dezbatere publica un proiect privind Codul Administrativ al Romaniei
02 Jun 2019 | 184



Articole Juridice

Autonomia locala. Principiu al administratiei publice in Noul Codul Administrativ (IV)
Sursa: Irina Maria Diculescu

Reglementarea administratiei publice, centrale si locale, in Noul Cod Administrativ (II)
Sursa: Irina Maria Diculescu

Optiunile unui formator pe piata muncii. Contractele de mecenat, sponsorizare si internship. Avantaje si dezavantaje
Sursa: Irina Maria Diculescu

CJUE. Un lucrator nu isi poate pierde in mod automat dreptul dobandit la concediu anual platit pentru ca nu a solicitat concediu
Sursa:

Jurisprudenţă

CCR - Decizia 506/2019 asupra obiectiei de neconstitutionalitate a unor dispozitii din Legea pentru modificarea si completarea unor acte normative din domeniul ordinii si sigurantei publice
Pronuntaţă de: Curtea Constitutionala a Romaniei

RIL Admis - Decizia ICCJ nr. 7/2019 - Majorarile prevazute in art. 1 alin. (1) din OG 10/2007 au fost si raman incluse in indemnizatia bruta de incadrare si dupa data intrarii in vigoare a Legii 330/2009
Pronuntaţă de: Inalta Curte de Casatie si Justitie

Nu se poate vorbi despre o suma nedatorata cata vreme plata acesteia s-a efectuat in baza unei decizii a angajatorului
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti Sectia a VII-a pentru cauze privind C.M.A.S., Decizia civila nr. 1467, in sedinta publica din 9 martie 2017

Nu se poate dispune obligarea salariatului la restituirea sumei incasate daca aceasta i-a fost remisa in baza unor acte valide si necontestate la acel moment
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti Sectia a VII-a pentru cauze privind C.M.A.S., Decizia civila nr. 1467/2017, in sedinta publica din 9 martie 2017