Axa Prioritara III Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru Sectoarele Privat si Public, Domeniul Major de Interventie 2 Dezvoltarea si Cresterea Eficientei Serviciilor Publice Electronice, Operatiunea 1 Sustinerea Implementarii de Solutii de e-Guvernare si Asigurarea Conexiunii la Broadband, acolo unde este necesar.I. Referitor la activitatea de primire si inregistrare a cererilor de inregistrare in registrul comertului I.A. In perioada 20.01.2012 - 25.01.2012, activitatea de primire si inregistrare a cererilor de inregistrare in registrul comertului se desfasoara normal. Prin exceptie, in perioada 20.01.2012 - 25.01.2012, pentru cererile de inregistrare depuse in acest interval, dar si pentru cererile depuse anterior datei de 20.01.2012 si care au un prim termen de solutionare dupa aceasta data, se acorda un singur termen de amanare, de cel mult doua zile .Data de 26.01.2012 :Este ultima zi de solutionare a cererilor de inregistrare amanate, depuse la oficiul registrului comertului pana la data de 25.01.2012;Prin exceptie, este ultima zi de solutionare a cererilor de inregistrare primite in perioada 20.01.2012 - 25.01.2012, pentru care se pot stabili si alte termene de solutionare/eliberare decat cele indicate mai sus a fi acordate;Dupa caz, in mod exceptional, poate fi termenul de solutionare al cererilor inregistrate pana la data de 18.01.2012 inclusiv, si care au deja un termen de amanare dupa data de 27.01.2012, termen ce se preschimba din oficiu .Rezolutiile de preschimbare a termenelor de amanare acordate dupa data de 27.01.2012 se vor aduce la cunostinta solicitantilor prin afisarea acestora pe website-ul www.onrc.ro, sectiunea rezolutii de amanare si transmiterea acestora pe e-mail, fax, corespondenta, dupa caz. Noile termene de solutionare si eliberare se pot vizualiza si pe website-ul www.onrc.ro, serviciul stadiu dosar.Verificarile preliminare cererilor de inregistrare ( verificare disponibilitate si/sau rezervare denumire firma, emblema, verificare unicitate sediu social, asociat unic), se vor primi pana la data de 27 ianuarie 2012.I.B. Pentru buna desfasurarea a procesului de trecere pe noul sistem informatic, in perioada 26.01.2012 - 03.02.2012, se suspenda activitatea de lucru cu publicul, respectiv activitatea de primire la ghiseu si prin SFEI ( Sistem Formulare Electronice Inteligente ), a cererilor de inregistrare in registrul comertului (inmatriculari, mentiuni, radieri, depuneri si/sau mentionari acte, etc.), mai putin verificare disponibilitate si/sau rezervare denumire firma, emblema, verificare unicitate sediu social, asociat unic care se suspenda in perioada 30.01.2012 - 03.02.2012. In aceasta perioada nu se solutioneaza nicio cerere de inregistrare in registrul comertului.Cererile de inregistrare in registrul comertului se vor primi in regim de corespondenta (ex. : prin posta), in registratura generala, urmand sa fie inregistrate in registrul comertului incepand cu data de 06.02.2012, pe noul sistem informatic, esalonat, functie de data primirii in registratura generala, dar nu mai tarziu de data de 10.02.2012. Toate cererile de inregistrare in registrul comertului primite prin corespondenta in perioada 26.01.2012 - 03.02.2012, vor fi prelucrate incepand cu data de 06.02.2012, pe noul sistem informatic.Solicitantii vor fi instiintati cu privire la modalitatea de achitare a taxelor si tarifelor aferente, de rezolvare a observatiile formulate, daca este cazul, si asupra numerelor de inregistrare, a termenelor de solutionare si eliberare acordate, pe email, fax, prin corespondenta.Informatiile vor fi disponibile si pe http://portal.onrc.ro, sectiunea servicii on-line Registrul Comertului (RC), respectiv serviciul stadiu dosar, pentru consultarea caruia este necesara doar autentificarea solicitantului ca utilizator pe portal ( nu sunt antrenate din partea solicitantului costuri in acest sens ), incepand cu data de 07.02.2012.II. Referitor la serviciul RECOM on-line In perioada 03.02.2012 - 07.02.2012, acesta va fi suspendat, urmand sa functioneze numai partea de informatii gratuite, in masura in care acest fapt este posibil.In perioada 30.01.2012 - 07.02.2012 se suspenda crearea de noi conturi RECOM pentru contractele in derulare, dar si incheierea de noi contracte RECOM.III. Referitor la furnizarea de informatii din registrul comertuluiIn perioada 20.01.2012 - 03.02.2012, activitatea de furnizare informatii din registrul comertului ( informatii punctuale, informatii statistice, certificate constatatoare ) si de eliberare copii certificate se va derula normal.Precizam ca, la sediul Oficiului National al Registrului Comertului si la sediile oficiilor registrului comertului teritoriale se va afisa anuntul detaliat cu privire la desfasurarea activitatii oficiului registrului comertului in perioada 20.01.2012 - 03.02.2012. De asemenea, anuntul detaliat cu privire la desfasurarea activitatii oficiului registrului comertului in perioada 20.01.2012 - 03.02.2012 se va regasi si pe site-ul Oficiului National al Registrului Comertului, www.onrc.ro. Incepand cu data de 06.02.2012, activitatea de primire a cererilor de inregistrare la oficiului registrului comertului se va desfasura normal. Serviciul RECOM on-line si portalul de servicii al Oficiului National al Registrului Comertului, http://portal.onrc.ro, vor fi functionale incepand cu data de 07.02.2012.
Legea 101/2021 | Depunere delaratii privind beneficiarii reali 05 May 2021 | 1751
Avocat Bucuresti - obtinere cazier judiciar, specimen de semnatura ONRC si certificate de stare civila 23 Sep 2020 | 2789
Perioada pentru care nu se datoreaza dobanzi si penalitati de intarziere pentru obligatiile fiscale scadente 21 Mar 2020 | 992
S-a injumatatit termenul de solutionare a cererilor de inscriere in Registrul entitatilor/unitatilor de cult 18 Apr 2019 | 721
U.N.B.R. a stabilit onorariile minimale obligatorii pentru avocati 03 Sep 2017 | 3750
ONRC: Peste 11.000 de firme si-au suspendat activitatea de la inceputul anului 21 Oct 2014 | 1162
Societatea comerciala cu raspundere limitata. Particularitati. Infiintarea si inregistrarea in registrul comertului Sursa: avocat Andreea-Cristina Deaconu | MCP Cabinet avocati
Stabilirea salariului minim diferentiat si modul de contestare a decizilor emise de angajator. Lista functiilor si ocupatiilor care necesita studii superioare Sursa: MCP Cabinet avocati
Declaratiile fiscale care pot fi depuse online Sursa: EuroAvocatura.ro
Schimbarea sediului comerciantilor sau al sucursalelor in acelasi judet Sursa: Oficiul National al registrului Comertului
Neplata drepturilor salariale.Dreptul salariatului de a solicita daune morale. Pronuntaţă de: CURTEA DE APEL IASI � Decizia nr. 380/13.06.2019
Lipsa resurselor financiare nu poate constitui o cauza exoneratoare de la plata salariului Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti - Decizia civila nr. 575 din data de 04 Februarie 2019
Elementele ce caracterizeaza un raport de munca. Prestarea muncii, subordonarea salariatului, organizarea si disciplina muncii Pronuntaţă de: Curtea de Apel Suceava - Decizia civila nr. 364 din data de 2 aprilie 2019
Cuantificarea prejudiciilor materiale si morale in cazul accidentelor de munca Pronuntaţă de: Judecatoria Sectorul 3 Bucuresti - Sentinta Penala nr. 358 din 25.04.2019