SECTIUNEA a 10-aBiroul protectia informatiilor clasificate
Articolul 24Serviciul protectia informatiilor clasificate indeplineste urmatoarele atributii generale:a) elaboreaza si supune aprobarii conducerii normele interne privind protectia informatiilor clasificate, ghidul de atribuire a claselor si nivelurilor de secretizare pentru informatiile clasificate, lista cu informatiile clasificate din cadrul institutiei, urmarind actualizarea periodica a acestora;b) biroul, ca parte a structurii de securitate, participa la organizarea, planificarea, coordonarea si controlul aplicarii masurilor privind protectia informatiilor clasificate;c) intocmeste si supune spre aprobare, conform competentelor, lista functiilor ce presupun acces la informatii clasificate;d) initiaza si monitorizeaza, pentru personalul cu atributii specifice din cadrul compartimentelor Autoritatii, procedurile de autorizare a accesului la informatii clasificate;e) asigura instruirea persoanelor carora le-au fost eliberate certificate de securitate sau autorizatii de acces, atat la acordarea acestora, cat si periodic, cu privire la continutul reglementarilor privind protectia informatiilor clasificate;f) primeste si distribuie corespondenta clasificata adresata persoanelor autorizate sa acceseze informatii clasificate;g) inventariaza, arhiveaza, distruge, multiplica, pastreaza documentele clasificate si alte operatiuni specifice, conform prevederilor legale;h) urmareste asigurarea masurilor de protectie fizica si juridica a informatiilor clasificate, in colaborare cu compartimentele Autoritatii;i) colaboreaza cu alte structuri cu atributii in domeniul informatiilor clasificate din cadrul institutiilor.
CAPITOLUL VAtributiile structurilor functionale - la nivel centralSECTIUNEA 1Registratura generala
Articolul 25Registratura generala indeplineste urmatoarele atributii generale:a) inregistreaza si preda corespondenta primita direct sau prin posta presedintelui, vicepresedintilor, secretarului general sau compartimentelor Autoritatii, dupa caz, in functie de domeniul si nivelul de competenta vizate;b) primeste de la compartimentele Autoritatii corespondenta, pentru a fi expediata prin posta speciala sau civila, potrivit procedurii interne privind circuitul documentelor si normelor tehnice privind impachetarea, colectarea, transportul, manuirea si distribuirea acesteia;c) asigura predarea telegramelor, coletelor, notelor telefonice presedintelui Autoritatii, vicepresedintilor Autoritatii, secretarului general sau compartimentelor Autoritatii, dupa caz, in functie de domeniul si nivelul de competenta vizate;d) gestioneaza registrul de intrare-iesire a corespondentei;e) coordoneaza si raspunde de activitatea arhivistica din cadrul Autoritatii in conformitate cu prevederile legislatiei arhivistice in vigoare;f) initiaza si organizeaza activitatea de intocmire a Nomenclatorului arhivistic al Autoritatii si il actualizeaza periodic;g) pune documente din arhiva Autoritatii pe care o gestioneaza, la dispozitia solicitantilor, in conditiile legii;h) propune, organizeaza si dezvolta procedura privind circuitul documentelor in cadrul Autoritatii, in format fizic si electronic;i) asigura suportul logistic pentru organizarea, inregistrarea, evidenta si arhivarea documentelor la nivelul compartimentelor Autoritatii;j) preia si gestioneaza arhiva Biroului Electoral Central, dupa finalizarea alegerilor si referendumurilor, conform legii;k) indeplineste, prin compartimentul de profil, rolul compartimentului pentru relatii cu publicul prevazut de Ordonanta Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 233/2002, cu modificarile ulterioare.
SECTIUNEA a 2-aDirectia generala juridica si resurse umane
Articolul 26 Directia generala juridica si resurse umane indeplineste urmatoarele atributii generale:a) reprezinta Autoritatea in fata instantelor judecatoresti si a altor organe jurisdictionale in litigiile in care Autoritatea este parte;b) propune exercitarea cailor de atac sau renuntarea motivata la exercitarea acestora, in litigiile in care Autoritatea este parte;c) verifica si avizeaza sub aspectul legalitatii actele emise de catre presedintele Autoritatii, precum si actele care angajeaza raspunderea patrimoniala a Autoritatii;d) elaboreaza proiecte de contracte, de regulamente, de ordine si instructiuni cu caracter intern;e) face demersurile necesare in vederea recuperarii debitelor inregistrate in evidenta contabila;f) transmite spre executare compartimentului economic de specialitate hotararile judecatoresti definitive si/sau irevocabile privind obligatiile stabilite in sarcina Autoritatii in dosarele avand ca obiect actiuni promovate de personalul din aparatul propriu;g) asigura managementul resurselor umane in cadrul Autoritatii, conform legii;h) intocmeste formalitatile necesare organizarii concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul Autoritatii sau de promovare a personalului Autoritatii;
Hotararea CEDO in Cauza Martocian impotriva Romaniei. Buna administrare a justitiei si respectarea principiului securitatii juridice. Discriminare Pronuntaţă de: CURTEA EUROPEANA A DREPTURILOR OMULUI, SECTIA A PATRA
Operatorul unui motor de cautare raspunde pentru prelucrarea datelor cu caracter personal Sursa: EuroAvocatura.ro
Motoarele de cautare nu sunt raspunzatoare pentru protectia datelor cu caracter personal indexate Sursa: EuroAvocatura.ro
Cele mai faimoase asasinate din istorie Sursa: Ziare.com, Autor: Bogdana Boga