Depasirea vitezei legale in Serbia este sanctionata cu inchisoare
Reamintim ca, in conformitate cu Legea privind siguranta circulatiei, intrata in vigoare la 1 decembrie 2009 in Republica Serbia, judecatorii tribunalelor contraventionale au obligatia de a aplica masuri privative de libertate intre 15 si 60 de zile pentru urmatoarele incalcari ale actului normativ:
- conducerea in stare de ebrietate cu mai mult de 2 la mie alcool in sange;
- depasirea vitezei legale cu mai mult de 70 km/h in localitati (viteza legala este de 50 km/h);
- depasirea vitezei legale cu mai mult de 80 km/h in afara localitatii (viteza legala este de 80 km/h);
- depasirea vitezei legale cu mai mult de 50 km/h in zonele cu viteza limitata din cauza conditiile de circulatie (lucrari, intemperii etc.);
- depasirea vitezei legale cu mai mult de 60 km/h in localitati, in zonele cu viteza limitata la 30 km/h sau in apropierea scolilor;
- neoprirea la trecerea de pietoni cand semaforul este pe rosu sau la semnul agentului de circulatie, atunci cand pe trecere se afla cel putin un pieton;
- nerespectarea barierei puse la trecerile la nivel cu calea ferata.
De asemenea, atragem atentia cetatenilor romani ca este interzisa detinerea si utilizarea de dispozitive de tip antiradar.
Incepand cu 12 iunie 2010, cetatenii romani pot calatori in Republica Serbia, in baza cartii de identitate valabile, pentru o perioada de sedere de maximum 30 de zile .
Citeşte mai multe despre:

MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Soferii UBER au calitatea de salariati, ci nu de lucratori independenti
13 Sep 2021 | 2008
Proiectele de acte normative aprobate sau de care Guvernul a luat act in sedinta din 27 august 2019
01 Sep 2019 | 1331
MAE a publicat o lista a unor tratate internationale intrate in vigoare in ultimele luni
29 Jul 2019 | 972
CEDO: Solutia in cauza Tanase c. Romaniei - cererea a fost respinsa
29 Jun 2019 | 1084
CEDO: Marea Camera va solutiona cauza Tanase c. Romaiei. Plangeri privitoare la ancheta unui accident rutier
24 Jun 2019 | 751
PE a adoptat noi reguri ce ar imbunatati siguranta rutiera si ar reduce numarul accidentelor
15 Mar 2019 | 1145

Acordarea sporului pentru conditii degradante. Aspecte juridice si Jurisprudenta
Sursa: MCP avocati
Perioada de disponibilitate vs. perioada de repaus in activitatea de transport rutier
Sursa: MCP avocati
Legalitatea prelucrarii datelor in contextul inregistrarii si publicarii pe internet a imaginilor cu numerele de inmatriculare ale autovehiculelor ai caror soferi savarsesc posibile contraventii sau infractiuni in contextul circulatiei pe drumurile publice
Sursa: Raportul pe anul 2020 al ANSPDCP
Evaluarea salariatilor prin procese automate, aplicatii si platforme electornice
Sursa: avocat Gales Iulian | MCP Cabinet avocati

Raspunderea patrimoniala a salariatului.Caracterul ilicit se analizeaza in functie de cum fapta salariatului a condus la producerea prejudiciului
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti - Decizia nr. 5291/2019 din 19.11.2019
Decizia nr. 417/2019 - conflict juridic constitutional intre Parlament si ICCJ
Pronuntaţă de: Curtea Constitutionala a Romaniei
M. Abatay si alti reclamanti, cetateni turci, avand domiciliul in Turcia sunt soferi in transportul international de marfuri.
Pronuntaţă de: Cazul: Eran Abatay e.a. / Oficiul pentru Ocuparea Fortei de Munca, Republica Federala Germania – 21 0ctombrie 2003
Initierea sau constituirea unui grup infractional organizat. Art. 7 alin. (1) din Legea nr. 39/2003. Elemente constitutive
Pronuntaţă de: I.C.C.J., sectia penala, decizia nr. 1255 din 27 februarie 2006














