Curtea a retinut ca este competenta instantelor interne de a motiva concret motivele pentru care plasarea in arest preventiv este justificata de necesitatea de a proteja ordinea publica.
Arestarea preventiva a unui inculpat trebuie sa serveasca necesitatilor anchetei penale, nu satisfacerii dorintei de razbunare si pedepsire pe care publicul ar putea-o resimti.
Faptul ca arestarea preventiva a reclamantei nu a durat decat aproximativ doua luni nu exonereaza autoritatile nationale de obligatia acestora de a justifica in mod corespunzator luarea si prelungirea acestei masuri .
Interdictia suprapunerii programului de lucru in cazul salariatilor cu mai multe locuri de munca Sursa: Avocat Marius-Catalin Predut
Calculul termenului de preaviz la concedierea salariatului. Aspecte practice si procedurale Sursa: MCP Cabinet avocati
Absenta salariatului de la locul de munca in situatii de urgenta familiala Sursa: Avocat Marius-Catalin Predut
O.U.G. nr. 42 din 24 mai 2023 pentru modificarea si completarea Legii nr. 367/2022 privind dialogul social si a Legii nr. 53/2003 ...
DIRECTIVA (UE) 2019/1152 din 20 iunie 2019 privind transparenta si previzibilitatea conditiilor de munca in Uniunea Europeana DIRECTIVA (UE) 2019/1152 din 20 iunie 2019 privind transparenta si previzibilitatea conditiilor de m ...
LEGEA nr. 367/2022 a dialogului social LEGEA nr. 367/2022 privind dialogul social (Inlocuieste Legea nr. 62/2011) Publicata in MONITORUL ...