Curtea a retinut ca perioada de detentie care trebuie luata in considerare in speta a reprezentat un an, 7 luni, 3 saptamani si 2 zile .
Atunci cand s-au pronuntat cu privire la masura arestarii preventive, instantele nationale s-au intemeiat pe dreptul intern relevant si l-au aplicat circumstantelor specifice ale cauzei, indicand care elemente de fapt au justificat, in opinia lor, masura respectiva. Astfel, acestea au constatat, in primul rand, ca exista suspiciuni rezonabile potrivit carora reclamantul ar fi savarsit infractiunile investigate.
In continuare, au facut referire in mod expres la gravitatea infractiunilor respective si la necesitatea de a asigura o buna administrare a justitiei.
Curtea de apel a examinat periodic oportunitatea prelungirii masurii si a tinut seama de evolutia situatiei din speta. Instantele interne au luat in considerare, de asemenea, dar au respins posibilitatea impunerii unei masuri preventive mai putin grave.
In consecinta, Curtea a concluzionat ca arestarea preventiva a reclamantului s-a bazat pe motive relevante si suficiente.
Revocarea deciziei de concediere. Intre executare provizorie si efecte retroactive Sursa: MCP avocati
Contractul de colaborare vs. contractul individual de munca. Delimitari juridice si implicatii fiscale? Sursa: MCP avocati
Accidentul de munca. Obligatia de raportare, rigorile cercetarii si exigentele legale Sursa: MCP avocati
OUG nr. 36/2025 pentru stabilirea unor masuri privind personalul platit din fonduri publice ORDONANTA DE URGENTA nr. 35/2025 pentru stabilirea unor masuri privind personalul platit din fonduri ...
HG 295/2025, privind REVISAL-ul - Registrul electronic de evidenta a salariatilor HG nr. 295/2025 privind Registrul general de evidenta a salariatilor REGES-ONLINE ...
OUG nr. 156/2024 (Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austeritatii 2025) privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publi Ordonanta de urgenta nr. 156/2024 (denumita si Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austerit ...