din anul 2007, atuul tau de DREPT!
2131 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Contencios Administrativ » Legea 115/2015 pentru alegerea autoritatilor administratiei publice locale

Legea 115/2015 pentru alegerea autoritatilor administratiei publice locale

  Publicat: 09 Dec 2023       10100 citiri        Secţiunea: Contencios Administrativ  


Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Legea 115/2015 pentru alegerea autoritatilor administratiei publice locale, actualizata 2024, pentru modificarea Legii administratiei publice locale nr. 215/2001, precum si pentru modificarea si completarea Legii nr. 393/2004 privind Statutul alesilor locali

Publicat in Monitorul Oficial cu numarul 349 din data de 20 mai 2015

Mijloc de proba scris, prevazut in sectiunea V., cap. II, t. III, C. proc. pen., partea generala.
Birou electoral - organism care se constituie pentru buna organizare si desfasurare a alegerilor la nivel national,
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
inseamna o persoana fizica sau juridica stabilita in Uniune, desemnata in scris de catre operator sau persoana imputernicita de operator in temeiul articolului 27 din GDPR,
Act adoptat de organele de stat,
inseamna o persoana fizica sau juridica stabilita in Uniune, desemnata in scris de catre operator sau persoana imputernicita de operator in temeiul articolului 27 din GDPR,
Act normativ emis de catre organul legislativ al puterii de stat (in Romania acesta este Parlamentul), ce cuprinde norme generale, de conduita, obligatorii si impersonale.
Unitate teritoriala cu una sau mai multe sectii de votare la care cetatenii arondati (cei care domiciliaza in raza circumscriptiei electorale respective) voteaza in cadrul alegerilor
Birou electoral - organism care se constituie pentru buna organizare si desfasurare a alegerilor la nivel national,
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Ansamblul atributiilor stabilite de lege, care confera autoritatilor si institutiilor administratiei publice drepturi si obligatii de a desfasura,
Unitate teritoriala cu una sau mai multe sectii de votare la care cetatenii arondati (cei care domiciliaza in raza circumscriptiei electorale respective) voteaza in cadrul alegerilor
Unitate teritoriala cu una sau mai multe sectii de votare la care cetatenii arondati (cei care domiciliaza in raza circumscriptiei electorale respective) voteaza in cadrul alegerilor
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Act normativ emis de catre organul legislativ al puterii de stat (in Romania acesta este Parlamentul), ce cuprinde norme generale, de conduita, obligatorii si impersonale.
Candidat - persoana care participa la alegeri in urma propunerilor inaintate de competitori electorali sau in nume propriu pentru a obtine un mandat de deputat sau de senator,
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Unitate economica autonoma de productie, de constructii, de circulatia marfurilor, de transporturi
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Prin Declaratia de la Maastricht , din 10 decembrie 1991, statele membre ale Uniunii Europei Occidentale (UEO) au invitat tarile europene care erau membre ale NATO, dar nu si ale Uniunii Europene, sa devina membri asociati ai UEO.
inseamna o persoana fizica sau juridica stabilita in Uniune, desemnata in scris de catre operator sau persoana imputernicita de operator in temeiul articolului 27 din GDPR,
Denumire a Camerei inferioare a Parlamentului in unele tari
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Mijloc de proba scris, prevazut in sectiunea V., cap. II, t. III, C. proc. pen., partea generala.
Act prin care un organ de jurisdictie se recunoaste competent sa rezolve cererea ce i-a fost adresata
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
inseamna o persoana fizica sau juridica stabilita in Uniune, desemnata in scris de catre operator sau persoana imputernicita de operator in temeiul articolului 27 din GDPR,
inseamna o persoana fizica sau juridica stabilita in Uniune, desemnata in scris de catre operator sau persoana imputernicita de operator in temeiul articolului 27 din GDPR,
Denumire a Camerei inferioare a Parlamentului in unele tari
Un grup mic de angajati, desemnati sa lucreze impreuna la un anumit proiect.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
inseamna o persoana fizica sau juridica stabilita in Uniune, desemnata in scris de catre operator sau persoana imputernicita de operator in temeiul articolului 27 din GDPR,
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Ansamblul atributiilor stabilite de lege, care confera autoritatilor si institutiilor administratiei publice drepturi si obligatii de a desfasura,
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
(lat. fraus, fraudis). Inducere in eroare, inselaciune, act de rea-credinta savarsit sprea a realiza un profit material prin atingere adusa drepturilor altei persoane
Desfiintarea retroactiva a unui act juridic.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Desfiintarea retroactiva a unui act juridic.
Desfiintarea retroactiva a unui act juridic.
Unitate teritoriala cu una sau mai multe sectii de votare la care cetatenii arondati (cei care domiciliaza in raza circumscriptiei electorale respective) voteaza in cadrul alegerilor
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
(lat. fraus, fraudis). Inducere in eroare, inselaciune, act de rea-credinta savarsit sprea a realiza un profit material prin atingere adusa drepturilor altei persoane
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
(ternem CNA). Orice forma de mesaj, difuzat fie �n baza unui contract cu o persoana fizica sau juridica, publica ori privata, �n schimbul unui tarif sau al altor beneficii, privind exercitarea unei activitati comerciale, mestesugaresti, profesionale,
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.

e) primesc de la birourile electorale de circumscriptie comunala, oraseneasca, municipala, respectiv de sector al municipiului Bucuresti, procesele-verbale continand rezultatul alegerilor, centralizeaza rezultatele pe judet, pe partide politice, aliante politice, aliante electorale si pe candidati independenti si le dau publicitatii. Rezultatul centralizarii datelor pe judet, respectiv pe municipiul Bucuresti, se consemneaza intr-un proces-verbal care se transmite Biroului Electoral Central, potrivit prevederilor prezentei legi.

Art. 33

(1) In judetele in care se organizeaza alegeri locale partiale in cel putin doua circumscriptii electorale comunale, orasenesti sau municipale se constituie un birou electoral judetean format din 2 dintre judecatorii in exercitiu ai tribunalului, stabiliti prin tragere la sorti efectuata de presedintele tribunalului. Tragerea la sorti se face pe functii: presedinte si loctiitor. Celelalte prevederi ale art. 38 alin. (2) se aplica in mod corespunzator.

(2) In termen de 24 de ore de la constituirea biroului electoral judetean potrivit alin. (1) , acesta se completeaza cu un reprezentant al Autoritatii Electorale Permanente, desemnat prin hotarare a acesteia, si cu cate un reprezentant al partidelor politice ori al organizatiilor cetatenilor apartinand minoritatilor nationale care au grup parlamentar propriu in cel putin una dintre Camerele Parlamentului.

(3) Birourile electorale judetene constituite potrivit alin. (1) si (2) indeplinesc in mod corespunzator atributiile prevazute in prezenta lege pentru Biroul Electoral Central. Contestatiile asupra modului de organizare si asupra componentei biroului electoral judetean se solutioneaza de tribunal.

(4) In judetele in care se organizeaza alegeri partiale intr-o singura circumscriptie electorala nu se mai constituie un birou electoral judetean, solutionarea sesizarilor prevazute la art. 39 alin. (1) lit. h) facandu-se de judecatoria in a carei raza teritoriala se afla circumscriptia electorala respectiva. Judecatoria se pronunta in termen de cel mult 3 zile de la inregistrarea sesizarilor si contestatiilor. Hotararea este definitiva.

(5) Prevederile alin. (1) -(4) se aplica in mod corespunzator si in cazul municipiului Bucuresti.

(6) In situatiile prevazute la alin. (4) , atributiile prevazute la art. 8 alin. (3) , art. 39 alin. (2) , art. 59 alin. (1) si la art. 128 sunt indeplinite de biroul electoral de circumscriptie, iar competenta de solutionare a contestatiilor asupra modului de organizare si a componentei biroului electoral de circumscriptie apartine tribunalului.

Art. 34

(1) In cazul in care in aceeasi circumscriptie electorala se organizeaza alegeri locale partiale atat pentru consiliul local, cat si pentru primar, se constituie birouri electorale de circumscriptie comunala, oraseneasca, municipala si de subdiviziune administrativ-teritoriala a municipiilor, dupa caz, potrivit dispozitiilor art. 26, care se aplica in mod corespunzator.

(2) In cazul in care se organizeaza alegeri partiale pentru consiliul judetean, presedintele consiliului judetean, Consiliul General al Municipiului Bucuresti si/sau primarul general al municipiului Bucuresti se constituie, dupa caz, birouri electorale de circumscriptie judeteana sau biroul electoral de circumscriptie a municipiului Bucuresti, cu aplicarea corespunzatoare a prevederilor art. 26.

Art. 35

In cazul prevazut la art. 34 alin. (1) , birourile electorale ale sectiilor de votare se constituie in conditiile si dupa distinctiile prevazute la art. 30.

Art. 36

(1) In cazurile in care intr-o circumscriptie electorala comunala, oraseneasca, municipala, de subdiviziune administrativ-teritoriala a unui municipiu sau judeteana se organizeaza alegeri numai pentru primar sau primarul general al municipiului Bucuresti, birourile electorale de circumscriptie, respectiv birourile electorale ale sectiilor de votare se constituie potrivit art. 26 alin. (1) -(12) , respectiv art. 30 alin. (1) -(6) .

(2) Birourile electorale de circumscriptie se completeaza cu reprezentanti propusi de organizatiile judetene, respectiv de organizatia municipiului Bucuresti, ale partidelor politice parlamentare, ca membri, in limitele prevazute la art. 26 alin. (2) , (3) si (4) . Completarea se face de presedintele biroului electoral de circumscriptie, in termen de 24 de ore de la desemnarea acestuia. Completarea se face in ordinea descrescatoare a numarului cumulat de senatori si deputati ai fiecarui partid.

(3) Daca numarul de membri prevazut de lege este mai mare decat numarul de partide parlamentare, operatiunea de completare se repeta pana la constituirea biroului cu numarul de membri legal stabilit.

(4) Birourile electorale ale sectiilor de votare se completeaza cu reprezentanti propusi de organizatiile judetene, respectiv de organizatia municipiului Bucuresti, ale partidelor politice parlamentare, care depun candidat la functia de primar, primar general, ca membri, in limitele prevazute la art. 30 alin. (1) . Completarea se face de presedintele biroului electoral al sectiei de votare, in termen de 24 de ore de la desemnarea acestuia, in ordinea descrescatoare a numarului cumulat de senatori si deputati ai fiecarui partid. Prevederile alin. (3) se aplica in mod corespunzator.

Art. 37

(1) Daca in municipiul Bucuresti au loc alegeri numai pentru autoritatile administratiei publice de la nivel municipal, se organizeaza si oficiile electorale de sector prevazute la art. 16 alin. (6) din Legea nr. 35/2008, cu modificarile si completarile ulterioare.

(2) Oficiile electorale prevazute la alin. (1) se constituie dintr-un presedinte si un loctiitor al acestuia si din 6 membri, desemnati de organizatiile municipale ale partidelor politice parlamentare. Daca un partid politic parlamentar nu are organizatie in municipiul Bucuresti, desemnarea reprezentantului se face de conducerea centrala a partidului.

(3) Presedintele si loctiitorul acestuia sunt magistrati desemnati de presedintele Tribunalului Bucuresti, cu cel putin 15 zile inainte de data alegerilor, prin tragere la sorti, dintre judecatorii in exercitiu ai judecatoriei sectorului. Data sedintei publice de tragere la sorti se anunta in scris partidelor politice parlamentare, cu doua zile inainte de data desfasurarii, de catre presedintele Tribunalului Bucuresti. La organizarea si desfasurarea tragerii la sorti au dreptul sa participe reprezentanti ai partidelor politice parlamentare.

(4) Completarea oficiului electoral cu reprezentantii partidelor politice parlamentare se face de catre presedintele oficiului, in termen de 24 de ore de la desemnarea acestuia. Completarea se face in ordinea descrescatoare a numarului cumulat de senatori si deputati ai fiecarui partid.

(5) Daca oficiul electoral nu poate fi completat cu numarul de membri prevazut de lege, intrucat numarul partidelor parlamentare este mai mic decat al membrilor oficiului, operatiunea de completare se repeta pana la organizarea oficiului cu numarul legal de membri .

(6) Oficiile electorale ale sectoarelor municipiului Bucuresti indeplinesc in mod corespunzator atributiile prevazute la art. 17 alin. (3) din Legea nr. 35/2008, cu modificarile si completarile ulterioare.

Art. 38

(1) Biroul Electoral Central este alcatuit din 7 judecatori ai Inaltei Curti de Casatie si Justitie, presedintele si vicepresedintii Autoritatii Electorale Permanente si 11 reprezentanti ai partidelor politice, aliantelor politice, aliantelor electorale, ai organizatiilor cetatenilor apartinand minoritatilor nationale si un reprezentant al Grupului parlamentar al minoritatilor nationale din Camera Deputatilor.

(2) Desemnarea judecatorilor se face in sedinta publica, in termen de cel mult 5 zile de la stabilirea datei alegerilor, prin tragere la sorti, de catre presedintele Inaltei Curti de Casatie si Justitie, dintre judecatorii in exercitiu ai acesteia. Rezultatul tragerii la sorti se consemneaza intr-un proces-verbal semnat de presedinte si de prim-magistratul asistent al Inaltei Curti de Casatie si Justitie, care constituie actul de investire. Data sedintei pentru tragerea la sorti se aduce la cunostinta publica prin presa scrisa si audiovizuala, de catre presedintele Inaltei Curti de Casatie si Justitie, cu cel putin 24 de ore inainte.

(3) In termen de 24 de ore de la investire, cei 7 judecatori aleg din randul lor, prin vot secret, presedintele Biroului Electoral Central si loctiitorul acestuia.

(4) In termen de 24 de ore de la alegerea presedintelui sau, Biroul Electoral Central se completeaza cu presedintele si vicepresedintii Autoritatii Electorale Permanente, cu cate un reprezentant al fiecarui partid politic care are ca membri cel putin 7 senatori sau 10 deputati sau care au obtinut reprezentare parlamentara la scrutinul anterior, precum si un reprezentant al grupului parlamentar al minoritatilor nationale din Camera Deputatilor in numele organizatiilor cetatenilor apartinand minoritatilor nationale reprezentate in acest grup . Completarea Biroului Electoral Central cu reprezentantii partidelor politice si ai organizatiilor cetatenilor apartinand minoritatilor nationale care au ca membri cel putin 7 senatori sau 10 deputati sau care au obtinut reprezentare parlamentara la scrutinul anterior se face in ordinea numarului cumulat al deputatilor si senatorilor, in limita numarului maxim de 11 membri prevazut la alin. (1) .

(5) In termen de 48 de ore de la ramanerea definitiva a candidaturilor, partidele politice si organizatiile cetatenilor apartinand minoritatilor nationale, altele decat cele prevazute la alin. (4) , aliantele politice si aliantele electorale care au depus liste complete pentru consiliile judetene in cel putin 18 judete pot propune cate un reprezentant in Biroul Electoral Central. Aliantele politice si aliantele electorale care au in componenta partide politice si organizatii ale cetatenilor apartinand minoritatilor nationale reprezentate in conditiile alin. (4) nu mai beneficiaza de dispozitiile prezentului alineat. Completarea se face in limita numarului maxim de 11 membri prevazut la alin. (1) , in termen de 24 de ore de la data propunerii reprezentantilor, in functie de numarul candidaturilor depuse pentru consiliile judetene, iar in caz de egalitate, prin tragere la sorti.

Art. 39

(1) Biroul Electoral Central are urmatoarele atributii:

a) adopta, in termen de 3 zile de la data constituirii, regulamentul privind organizarea si functionarea birourilor electorale;

b) asigura publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, a denumirii si a semnelor electorale ale partidelor politice, aliantelor politice, aliantelor electorale si organizatiilor cetatenilor apartinand minoritatilor nationale, legal constituite, care au dreptul sa participe la alegerea autoritatilor administratiei publice locale, si comunica lista tuturor birourilor electorale de circumscriptie, imediat dupa constituirea acestora;

c) urmareste si asigura respectarea si aplicarea corecta a dispozitiilor legale privitoare la alegeri pe intreg teritoriul tarii; asigura interpretarea unitara a prevederilor acestora;

d) rezolva intampinarile referitoare la propria sa activitate si contestatiile cu privire la modul de constituire, componenta si activitatea birourilor electorale de circumscriptie judeteana si a municipiului Bucuresti;

e) primeste si solutioneaza orice contestatie cu privire la organizarea si desfasurarea alegerii autoritatilor administratiei publice locale, altele decat cele care, prin prezenta lege, sunt date in competenta birourilor electorale de circumscriptie sau a instantelor judecatoresti;

f) centralizeaza, pe baza comunicarilor primite de la birourile electorale de circumscriptie judeteana si a municipiului Bucuresti, numarul de liste complete depuse de catre partidele politice, aliantele politice, aliantele electorale si organizatiile cetatenilor apartinand minoritatilor nationale si comunica Societatii Romane de Televiziune si Societatii Romane de Radiodifuziune situatia centralizata, in termen de 24 de ore de la intocmire;

g) primeste procesele-verbale intocmite de birourile electorale de circumscriptie judeteana si a municipiului Bucuresti, impreuna cu procesele-verbale continand rezultatul alegerilor, intocmite de birourile electorale de circumscriptie comunala, oraseneasca, municipala si de sector al municipiului Bucuresti; totalizeaza rezultatele la nivel national, pe partide politice, aliante politice, aliante electorale sau organizatii ale cetatenilor apartinand minoritatilor nationale care participa la alegeri si pe candidati independenti, separat pentru consiliile locale, consiliile judetene, primari, precum si pentru presedintii consiliilor judetene si asigura publicarea lor in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, si in presa;

h) solutioneaza sesizarile privitoare la frauda electorala, putand dispune anularea alegerilor dintr-o circumscriptie electorala, in cazul in care constata, pe baza probelor administrate, ca votarea si stabilirea rezultatului alegerilor au avut loc prin fraude de natura a modifica atribuirea mandatelor in circumscriptia electorala respectiva; in astfel de cazuri, dispune repetarea scrutinului, care are loc in termen de cel mult doua saptamani de la constatarea fraudei. Noile alegeri au loc in aceleasi conditii, folosindu-se aceleasi liste electorale si aceleasi liste de candidati si candidaturi independente, cu exceptia cazurilor in care s-a dispus de catre birou anularea unei liste de candidati sau a unor propuneri de candidaturi independente, in sarcina carora s-a retinut comiterea fraudei care a determinat anularea alegerilor. Existenta fraudei electorale se stabileste de Biroul Electoral Central de la caz la caz, pe baza probelor prezentate de cei care au invocat-o;

i) indeplineste orice alte atributii care ii sunt stabilite prin lege;

j) asigura informarea periodica a opiniei publice privind prezenta populatiei la vot.

(2) Biroul Electoral Central acrediteaza, la propunerea Ministerului Afacerilor Externe, observatorii straini, precum si delegatii mass-mediei straini si solutioneaza contestatiile cu privire la acreditarea sau refuzul acreditarii de catre biroul electoral de circumscriptie judeteana sau a municipiului Bucuresti a observatorilor interni.

(3) In cazul unei fraude electorale, cererea de anulare a alegerilor dintr-o circumscriptie electorala se poate face numai de catre partidele politice, aliantele politice, aliantele electorale sau organizatii ale cetatenilor apartinand minoritatilor nationale care participa la alegeri ori candidatii independenti care au participat la alegeri si numai in termen de 48 de ore de la inchiderea votarii, sub sanctiunea decaderii. Cererea trebuie motivata si insotita de dovezile pe care se intemeiaza. Cererea poate fi admisa numai daca cel care a sesizat frauda nu este implicat in producerea acesteia. Cererea trebuie solutionata pana la data publicarii rezultatului alegerilor in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

(4) In exercitarea atributiilor ce ii revin, Biroul Electoral Central emite hotarari care se aduc la cunostinta in sedinta publica si prin orice mijloc de publicitate. Hotararile Biroului Electoral Central sunt obligatorii pentru toate birourile electorale din tara, precum si pentru toate organismele cu atributii in materie electorala, de la data aducerii la cunostinta in sedinta publica.

(5) Hotararile Biroului Electoral Central prin care se dau interpretari unor prevederi ale prezentei legi se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

Art. 40

Biroul Electoral Central isi inceteaza activitatea dupa publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, a rezultatului alegerilor, potrivit prevederilor prezentei legi.

Art. 41





Afişează Legea 115/2015 pentru alegerea autoritatilor administratiei publice locale pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    Legea 115/2015    Legea 115/2015 actualizata 2024

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.