Infiintarea D.I.I.C.O.T. a aparut ca fiind imperios necesara in contextul amplificarii fenomenului de criminalitate organizata cu ramificatii transnationale. D.I.I.C.O.T. a evoluat ca o structura marcanta, de interes national si european, indispensabila in domeniul descoperirii, combaterii si investigarii infractiunilor de criminalitate organizata si terorism, actionand ca un veritabil barometru al sigurantei publice, dat fiind gradul de rezonanta si impactul pe care aceste forme de criminalitate le au asupra securitatii nationale a Romaniei dar si statelor membre ale Uniunii Europene. Procurorii Directiei au fost si sunt selectati pe baza unor criterii de performanta profesionala, integritate, probitate si conduita morala ireprosabile, avand in vedere exigentele impuse de activitatea specifica. Pe parcursul celor 5 ani de activitate continua, abordarea fenomenului complex de combatere a criminalitatii organizate si a terorismului s-a realizat de catre procurorii D.I.I.C.O.T. printr-o preocupare constanta in sensul concentrarii eforturilor, eficientei utilizari a resurselor umane, materiale si a capitalului angajat pentru destructurarea grupurilor infractionale organizate de anvergura. Prioritatile D.I.I.C.O.T. constituie tot atatea obiective importante de indeplinit, preocuparea permanenta a procurorilor vizand combaterea terorismului si a finantarii terorismului, combaterea traficului de droguri transfrontalier dar si stradal, combaterea criminalitatii informatice, combaterea traficului de persoane, a macrocriminalitatii economico-financiare. Cooperarea judiciara internationala eficienta cu autoritatile judiciare din statele membre ale Uniunii Europene si nu numai, a constitut de fiecare data un prilej de recunoastere a implicarii active si a calitatii si activitatii apreciabile desfasurate de catre procurorii D.I.I.C.O.T. in domeniul specific. In acest context aniversar, D.I.I.C.O.T. multumeste conducerii Ministerului Public, tuturor autoritatilor nationale dar si partenerilor externi pentru sprijinul constant si sustinut, in vederea realizarii in conditii optime a intregii activitati a Directiei. In egala masura aceleasi multumiri le adresam si tuturor reprezentantilor mass - media, de la nivel central si teritorial, pentru profesionista relatare a actiunilor si cazuisticii de la nivelul D.I.I.C.O.T, dar si pentru permanenta sustinere in vederea obiectivei informari a publicului.
Revocarea deciziei de concediere. Intre executare provizorie si efecte retroactive Sursa: MCP avocati
Contractul de colaborare vs. contractul individual de munca. Delimitari juridice si implicatii fiscale? Sursa: MCP avocati
Accidentul de munca. Obligatia de raportare, rigorile cercetarii si exigentele legale Sursa: MCP avocati
In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat? Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate? Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
OUG nr. 36/2025 pentru stabilirea unor masuri privind personalul platit din fonduri publice ORDONANTA DE URGENTA nr. 35/2025 pentru stabilirea unor masuri privind personalul platit din fonduri ...
HG 295/2025, privind REVISAL-ul - Registrul electronic de evidenta a salariatilor HG nr. 295/2025 privind Registrul general de evidenta a salariatilor REGES-ONLINE ...
OUG nr. 156/2024 (Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austeritatii 2025) privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publi Ordonanta de urgenta nr. 156/2024 (denumita si Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austerit ...