Coordonator: Av. Marius-Cătălin Preduţ

Acasa - Institutii - Primarii

Primaria Tacuta

Detalii:
Adresa: loc. Tacuta,
Judet: Vaslui,
Telefon: 0235349164
Fax: 0235349164




Comentarii cu privirea la activitatea Primaria Tacuta
[+] Adauga comentariu
lulu
Comenteaza:
N-am nimic cu voi, cei care îl vreți pe Călin. Ăsta este nivelul vostru. Dar unde sunt oamenii gospodari? Nu vedeți că vă pleacă din Consiliul Local, din echipa lui Călin, oamenii cei mai valoroși - fug pe ruptele!!!!!? Nu vedeți că mafioții vă iau totul și nu vă dă nimic? N-am treabă cu voi fiindcă eu sunt plecată în Irlanda de trei ani și nu cred că mai vin înapoi din cauză că România a ajuns pe mâna mafioților ca și în Tăcuta.
7 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
Irina
Raspunde:
Gresesti draga Lulu fiindca comuna nu este a lui Costel care-l voteaza pe Calin si cei ca el. Acesti oameni needucati pot fi cumparati cu un pahar de rachiu, cu cateva sute de lei. Ganditi-va ce oameni gospodari sunt in Tacuta ! Cum de a ajuns primar un curvar ordinar, un necioplit care se scarpina intre picioare cand vorbeste cu oamenii, care nu stie sa lege o fraza ca lumea? Alde Costel, prostul lu Crasmaru, curvele si betivii satelor au fost mituiti si i-au dat votul. De ce nu l-ati votat pe Liuta sau pe ginerele celui care a fost la brutarie? Eu am stat de vorba cu ultimul. M-a luat in masina de la Codaesti fara sa stiu cine este. Mi-am dat seama cat de multi prosti sunt in Tacuta. Ati fi avut un primar destept, pregatit, comunicativ și CINSTIT care ar fi scos comuna asta din mizeria si izolare. Voi nu vedeti ca acest tractorist nu este in stare de nimic? Va trebuiau 16 ani pentru a vedea acest lucru? Oameni buni uitati-va ce oameni, cine-l inconjoara pe acest penal? Are copil de insurat si el umbla dupa chilotii curvelor din Tacuta si Protopopesti !!!!!! Le este rusine oamenilor sa spuna ca l-au votat, si sa le fie rusine fiindca a nenorocit o comuna. Cei care ati plecat din cauza mafiei din tara nu disperati, nu va lasati umiliti, ganditi pozitiv pentru rudele voastre de aici fiindca aveti aceasta datorie fata de parintii , mosii si stramosii vostri. Deschideti-le ochii celo de acasa si explicati-le ca nu mai avem timp de incercari de prostii. Acest bandit si gasca lui de mafioti trebuie dat jos altfel nu mai aveti nici-o sansa.
Draga Lulu, eu stiu cam cine esti, dar trebuie sa fii mai tare, tu meriti o soarta mai buna aici in Romania si daca nu noi cei care am plecat din cauza mizeriei si saraciei provocata de mafia politica din Romania care a cuprins si Tacuta de vreo14 ani, atunci cine sa lupte? Este de ajuns sa postam aici parerile noastre, sa dam telefoane celor dragi de acasa si sa le deschidem ochiul, și de ce nu? sa nu ne adresam org. de cercetare
7 ani in urma
0
Costel
Comenteaza:
Cui nui convine de Costel Calin nare decit să nu vina la primarie. Care are masina sasi faca drum. Cine vrea o comuna mai frumoasa sa se mute acolo unde le place fiindca ii tot aud de dobrovat, ciurea si altele Ce aveti cu omul nostru. el ne da orez zahar undilemn bani de toate. ceilalti caposi nu ne da nimic la alegeri. noi o sal votam pana ese la pensie. si cei daca este tigan? noi nu suntem tigani? toata comuna este plina de tigani. degeaba va framantati findca tot el va castiga noi nu ne luam dupa disteptii ceilalati care nu pot sal bata niste calici mandri care nu ne dau bani. cica sunt corecti. aceia sa se duca acolo unde o sa castige alegerile. aicia noi suntem mai tari.
7 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
gelu
Comenteaza:
A trecut un an de la alegeri si sa vedem ce a facut int-un an d-l Calin Costica:
-toate drumurile din comuna sunt un dezastru, nu a reparat nici macar un centimetru(o mana de piatra sau nisip)macar dat cu o lama de ras.
-cladirea muzeului de la Tacuta sau a caminului de la Focseasca sunt imagini din timpul razboiului;
-de plantat nu a plantat un pom dar doreste sa taie toti plopii de pa drumurile Protopopesti si Mircesti , se pricepe fiindca a mai taiat si plopii de pe drumul Tacuta-Rediu, consideram ca asteapta un beneficiu ca de pe stejarii de la Sc. Mircesti.
-masina cu care circula dansul fiind a primariei suna din toate suruburile a distrus-o carand motorina si facand naveta.
-sia cumparat o combina de cateva miliarde pentru a se pregati de campanie(agricola si electorala)-lucrari gratuite la fraieri care dau un vot sau pe datorie.
-magazin in satul Focsasca sub acoperire pe numele fratelui sau precum si combina.
-****construirea unui gard la parcul din Tacuta un pretext pentru a avea de unde sa se organizeze hramul din satul Tacuta(muzica, cantareti si bani de buzunar pentru domnul).
-pentru iertarea pacatelor mai face cate o milostenie si bisericilor din comuna ca preotii sa se roage pentru iertarea pacatelor si spor la bani cat mai multi din contracte cu firme fantoma.
Dragi cetateni ai comunei Tacuta sa mai asteptati 3 ani si apoi vor veni alte PROMISIUNI CA DACAMA VE-TI VOTA...... si tot asa pana la adanci batraneti va voi pacali si PRIMAR VOI FI!!!!!!!
O comuna care a ramas in urma cu cel putin 20 ani fata de comunele invecinate.
Vom vedea si peste un an poate vor fi schimbate lucrurile>>>>>>
8 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
Nicu
Raspunde:
Ha, ha, ha.......... ca tare prosti mai sinteti!!!! Ce credeați ca va face Nenea ? Pai daca n-a facut nimic trei mandate ce o sa faca acum? Pentru el este important un singur lucru - gargara pentru oameni și bistarii pentru el si neamul lui negru. Este cel mai prost primar pe care la avut Tacuta. A nenorocit si a dus comuna cu un sfert de secol in urma. Nu este in stare sa faca nimic. Buzatu nici nu se uita la el findca este penal. Nu scapa de puscarie tot asa cum na scapat nici Mitu de la Codaesti. O sa traga dupa el si functionari din primarie pe care ia tras spre jaful banilor publici. Doi hoti Calin și Alexa va distrus dreptul de a circula pe drumuri ca lumea. Cea cistigat dumasteni ca la votat? dar mircesti? dar prosti din Tacuta și cei din Protopesti. Pe calin lau votat calicii, prostii, și familile celor care lucrează la furat cu el. care sau bucurat pentru 20-30 de lei. bai prostanilor vati vindut viata copilor vostri pentru un tigan care ride de voi de 13 ani.
Am venit acasa la Mircest și era sămi rup masina în santul din mijlocul drumului. Halal primar Halal consilier este prostanul lui Popa. Bai datil afară din sat pe boul care il linge pe calin intre picioare findca nu va reprezinta! Ce fel de consilier este acela care nare grija de satul lui?
8 ani in urma
0
Costel
Comenteaza:
Nu ma amestec in discutia voastra. eu te intreb daca te are cu ceva la mana calin. te stiu gospodar, cuminte si om cusmacade. ne cunoastem bine de mici suntem apropiati de varsta si nu stiu de ce tu ti capra si calin cu butnaru o mulge. eu nu stiu daca tu esti in hora lor dar trebe sa te gindest ca daca te bagi in laturi te mininca porci. sa nu uiti ca la tacuta este mafie mare si nu este aproape istitutie ca sa nu fie amestecata in afaceri cu bani eropeni. peremistu nu are dreptate cind spune despre paznici. paznici furau de pe cimp cu hotii erau oameni politistului si primarului nu facea nimic si dormea acasa turna cate o minciuna despre dusmani lor din sat. aici a procedat bine calin.
8 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
XXXX
Raspunde:
Da, da! Costel are dreptate. Eu nu știu ce amestec ai tu cu gașca lui Călin? Lângă Călin sunt oameni atinși de lăcomie, ori șantajabili, ori îi are cu ceva la mână ciuma neagră de la Focșasca. Mai ascultă și tu ce spun oamenii.
8 ani in urma
-1
ungureanu leonas
Comenteaza:
Numele meu este Ungureanu Leonas si sunt consilier local din satul Dumasca in Consiliul Local Tacuta din partea USL si doresc sa fac urmatoarea declaratie - sunt un simplu cetatian al acestei localitati si nu-mi doresc decat o viata normala alaturi de familia mea si consatenii mei , intotdeauna am spus ce am gandit si nu am avut nevoie sa ma ascund in spatele altora sau al anonimatului , am admirat intotdeauna progresul stiintei si oameni bine pregatiti dar niciodata lasii. Azi am citit pe pagina de internet la adresa Primariei Tacuta o declaratie care se doreste sa fie a mea dar care nu are nici in clin nici in maneca cu persoana mea. In primul rand as dori sa stiti ca sunt la al doilea mandat si in mandatul trecut mi-am manifestat dorinta de a ma retrage din politica pentru ca eu cred ca ``politica este arta de a te pune in slujba cetateanului`` si la momentul respectiv nu eram multumit de ceea ce eu facusem real pentru concetatenii mei . Inca de cand am intrat in politica eu am avut o demisie in alb la Domnul Primar asa ca nu ma interesat niciodata daca maine voi mai fi consilier local , singura mea grija a fost sa-i aduc la cunostinta problemele cu care se confrunta concetatenii mei si a cauta solutii de rezolvare in functie de posibilitati . Intodeauna am cautat sa explic concetatenilor mei situatia reala iar dumnealor sa hotarasca in cunostinta de cauza iar ceea ce au ales ei eu nu voi comenta niciodata si le voi respecta alegerea . Nu ma consider nici un mare clarvazator ca sa stiu ce se va intampla maine dar peste ani , cu atat mai putin ma voi ruga de cineva sa nu plece de unde nu e ( in realitate domul despre care se scrie ca eu m-as ruga sa nu plece locuieste in Vaslui) iar in privinta firmei de paza eu nu cunosc daca este vreo afacere a Domnului Primar in schimb stiu ca inainte au fost angajati oameni locali si daca doriti sa stiti ce rezultate au avut vorbiti cu cetateni comunei Tacuta . Despre raportul asociatiei crescatorilor de animale daca o sa se discute cu consilieri locali din mandatul trecut probabil isi vor aduce aminte de o amanare a sedintei iar daca regret ceva este ca nu am fost inteles pe deplin atunci , din pacate se uita o zicala veghe ``Pestele de la cap se-npute dar de curatat se-ncepe de la coada`` este foarte usor de distrus dar mult mai greu de realizat ceva. Satul Dumasca are peste 500 de ani de la prima atestare documentara si cele mai mari investitii din ultimii 100 de ani au fost efectuate in mandatul meu de consilier local , sunt constient ca mai dureaza pana vor fi finalizate dar pot declara sincer ca daca maine Dumnezeu va hotara sa nu mai fiu consilier local nu-mi este rusine sa privesc inapoi , daca va sunt atat de incomod vorbiti cu Domnul Primar , eu nu doresc decat ca urmatorul consilier local sa fie mai bun decat mine in fapte nu in vorbe. ``Pomul se cunoaste dupa roade si omul dupa fapte.``
8 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
consilier dumasca
Comenteaza:
Eu ca si cosilier local din partea usl regret foarte mult acum si nu sant singurul consilier care avem aceeasi parere am gresit enorm ca la alegerile locale am facut ce nu trebuia pentr a iesi din nou calin primar intelegeti ce vreau sa spun ,acel domn care acum este consilier local din partea P.R.M el merita sa fie primar are stofa de primar stie sa vorbeasca ne domina pe toti in consiliul local ,s-a gresit foarte mult cu acest baiat nu trebuia sa-l sprijinim pe calin sa-i cumparam atatea voturi ,pe acest domn l-au votatat oamenii pe valoare ,in fiecare sedinta este singurul om care vorbeste in sedinta e pe departe cel mai bun o pot demonstra toti consilierii crasmaru, popa ,mosulet,calin eu cel putin ma rog sa nu plece din comuna si sa aiba puterea sa ramana alaturi de cetatenii comunei Tacuta ,caci peste patru ani cu toti banii din lume calin nu-l mai poate fura .este singurul consilier care sa opus aducerii firmei de paza in comuna si a sustinut ideea sa fie angajati oameni locali dar noi nu am avut ce face si am mers cu calin deoarece a spus ca ne da afara din consiliu, eu oricum peste patru ani nu mai merg cu calim il voiu sustine pe acest om este peste noi si mai presus de noi cu multe clase ,este singurul consilier care a avut curajul sa ceara un raport crescatorilor de anim ale , este omul de care comuna Tacuta a avut mare nevoie acum dar noi am fost prosti eu nu pot sa-ajut ca ma da afara dar sa fie un pic mai domol e prea dur uneori .
8 ani in urma
-1
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
mari
Comenteaza:
tocmai din legis am scos HG care reglementeaza toata problema
8 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
nelu
Comenteaza:
acele exemple de contracte cand au incheiat contracte si care este varsta medicului de familie. Consultati un legis pentru clarificari!
8 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
Ilie
Comenteaza:
Raman surprins de faptul ca ti se pare mult ca acel cabinet medical primeste suma spusa de tine. Asta ar insemna ca dupa achitarea tuturor salariilor, impozite si taxe, dotari, consumabile, aparatura , combustibil pentru incalzire etc........ doctorita sa ramana cu un salariu de cca 4000 lei pe luna. Este foarte putin fiindca ea trebuie sa plateasca totul, inclusiv benzina pentru a veni la Tacuta, intretinerea masinii care este folosita exclusiv pentru a deservi oamenii din Tacuta. Cati bani cheltuieste primarul vostru cu transportul si cu intretinerea masinii ? Foloseste o masina platita de voi, contribuabilii comunei Tacuta, atat pentru naveta Focsasca- Tacuta cat si pentru aprovizionarea tractoarelor proprii cu apa, motorina, samanta, piese de schimb si altele... Tot cu aceeasi masina si-a facut scoala la Iasi atat el cat si Venera. Cati bani a cheltuit Primaria comunei Tacuta cu reparatia masinii, pe care el a uzat-o, intr-un timp scurt?
Salariile angajatilor Cabinetului medical sunt conforme legilor in vigoare- sunt foarte mici, fiindca in fruntea statului se afla oameni ``ca Calin`` care nu sunt interesati de viata oamenilor- pe ei ii intereseaza doar buzunarul lor plin.
8 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
mari
Comenteaza:
pentru orice clarificare cititi HG nr.884/03.06.2004, publicata in M.O 526/10.06.2004 si este specificat modul cum se stabileste redeventa.
8 ani in urma
-1
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
mari
Comenteaza:
Uite, eu stiu pe cineva care lucreaza intr-o primarie rurala a acestei tari si au concesionat spatii amenajate pentru dispensare cu un euro/mp, si n-au existat discutii si probleme toata lumea-i multumita inclusiv cetatenii si chiar si cadrele medicale.Va spun ca n-a fost greu deloc.
8 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
nu conteaza
Comenteaza:
Lucrez in domeniul asistentei medicale - medicina primara. Am relatii cu foarte multe colege din cabinetele medicale de la tara. De fapt multe dintre colegele mele sunt la tara si lucreaza ca asistente medicale. Nicaieri in tara asta, ca sa nu mai vorbim de Vaslui, nu se percep chirii atat de mari pentru cabinetele medicale doar pentru simplu fapt ca un medic bun numai asa poate fi mentinut in satele izolate. Acel care semneaza ``un cunoscator`` habar n-are ce inseamna sa ramai fara medic de familie sau sa vina un medic prost si sa-i moara tata, mama, sora,fratele, sau copiii, cu zile din cauza incompetentei doctorului.
Primarul vostru nu-si iubeste oameni daca face acest lucru si-si bate joc de o doctorita buna. ( am citit toate materialele prezentate pe site-ul in care este comuna Tacuta - inclusiv ziarele prezentate acolo) Trebuie sa fii criminal ca sa batjocoresti un medic bun!!!!!!!!!!!!!!! Am inteles ca primarul este un om simplu care se intereseaza numai de averea proprie si nu de binele comunitatii. Pai ce fac oamenii curajosi? Nu mai sunt barbati in comuna aceea? Ce fac intelectualii comunei, ei nu au auzit de DNA ??? Ce fac bolnavii si familiile lor, care mai stiu un pic de carte, cand vad ca viata lor este pusa in pericol de cel care a iesit primar?
Bateti-va oameni buni pentru interesele voastre! Un medic bun este platit in vest cu sume de peste 100 de ori mai mari decat salariul bietei doctorite si acolo nimeni nu indrazneste sa jigneasca un medic fiindca a doua zi iar lua foc casa!
8 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
mari
Comenteaza:
Este foarte bine ca avem spatii renovate si ca le putem inchiria sau concesiona dar trebuie sa tinem cont si cui si pentru ce le concesionam sau le inchiriem.In cazul unui dispensar eu cred ca trebuie sa ne gandim in primul rand la interesele cetatenilor comunei, la cei carora le-am cerut votul si acuma trebuie sa-i rasplatim oferindu-le conditii optime de trai, atragand specialisti in comuna nu sa-i determinam sa plece prin tot felul de mijloace crescand tarifele la chirii sau alte metode, invocand bugetul medicului de familie (in cazul de fata) cum ca ar fi prea mare si ca ar trebui sa-i percem o chirie mai mare pentru spatiul oferit.Inainte de a ne regla conturile si rezolva problemele personale ganditiva la cetateni.Oamenii astia nu au nici o vina si v-au dat votul asteptand sa faceti ceva pentru ei. Sa nu uitati asta!!! curand vor trece si cei patru ani.....
8 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
un cunoscator
Comenteaza:
Daca nu va suparati stiti cat este bugetul medicului de familie din comuna pe un an ? Afla de 1,5 miliarde lei vechi. Platit o asistenta si o infirmiera cu salar de nimic ce se intampla cu restul bugetului? Sa ne spuna cei care sunt in masura. Asa ca nu ,mai plangeti un medic de familie, mai bine plangeti asiguratii care nu sunt vizitati de medic la domiciliu decat contracost. Nu este posibil asa ceva
8 ani in urma
+1
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
Un dumastean plecat
Comenteaza:
Draga Mari
Eu am citit intrun ziar din vaslui despre dispensar. Primarul a reparat primaria veche cu bani multi . ca avea nevoe si el saracu. si vrea sa dee localul reparat cu 2 euro pe metru patrat in chrie lui doamna doctor. cred ca are ciuda pe ea sau vrea so faca sa plece ca nui da ciubuc sau nu cotizeza la ea. gasca de consilieri ai lui. uselisti ii aproba tot ce vrea calin findca ii frica mare.
In toate comunele primari apara pe doctori si pe invatatori numai la noi primaru o apara numai pe o educatoare care il racoreste.
Tu nu vezi ce prosti sunt oameni nostri ? de lau votat pe calin? Pentru niste bani. Ai fost la Dobrovat? Astai deosebirea intre un primar hot si unu care isi iubeste oamenii. comuna.
Mari nu te mai mira nuti dai seama ca
8 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
mari
Comenteaza:
Tin sa va povestesc domn primar ca acuma o luna am avut nefericita ocazie sa intru in dispensarul uman din comuna administrata de dvs pentru a rezolva o problema si am ramas profund dezamagita de felul cum arata cladirea, de conditiile in care erau consultati pacientii mai ales bebelusii.Facand comparatie intre cladirea primariei si cea a dispensarului sincer nu am gasit nici un termen.Oare din bugetul ala sarac nu se pot aloca niste sume si pentru sanatate? Va spun sincer cladirea dispensarului arata ca in filmele cu stafii nu cred ca a fost renovata de zeci de ani chiar nu sa gandit nimeni la asta? pacat! Parerea mea este ca in calitate de edil al comunitatii ar trebui sa va preocupe in primul rand aceasta problema.Dvs a-ti mers la consultatii la dispensarul din comuna? V-au placut conditiile? n-as crede...
8 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
ciobotariu
Comenteaza:
Am int rat in satul meu natal DUMASCA, dinspre Rediu si am constatat ca acel drum REALIZAT cu multa truda si durere de catre alesii nostri santajisti este mai rau decit a fost.Este o batjocura si o sfidare la adresa dragilor mei consateni.Bolovani cat pumnul imprastiati pe drum .M-am lamurit cu cine au votat dragii mei consateni.Am constatat ca nu le place critica.Pai nu este mosia lor bunul comunal din care sa se infrupte dupa cum au chef.Am credinta ca lucrurile se vor rezolva in favoarea cetateanului.Aveti grija la cei din U.S.L".`{E multi banditi pe acolo}"I-mi iubesc satul cu oamenii lui si cu toata frumusetea lui.Ma doare ca BANDITII stau in carca consatenilor mei si-i sug precum niste capuse .Iubesc si respect pe toti locuitorii comunei TACUTA.Cu respect Ciobotariu.
8 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
unul care stie
Comenteaza:
Moloman e un mafiot care sia dat mina cu interesele lui calin. eu il cunosc de la costesti. este omul politii este turnatorul celorlalti mafioti. se stie acest lucru si doar o lama de cutit il va lecui. si a bagat prietenul valutist la puscarie. il iarta acela?
Findca a turnat mai multi preteni o sa plateasca. Am stat de vorba cu baieti de la protopopesti si aceia il asteapta la cotitura. tre sa cada!
9 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
luis
Comenteaza:
ei ce ziceti acum dupa alegeri mai traiti sau ati murit .va ciuruit calin pe toti nui asa
9 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
dan
Comenteaza:
ce nu inteleg eu este ce aveti cu moloman sorin v-au luat boii de la bicicleta de ce il face-ti hot !ce nu va ajunge oare v-a furat ceva din curtea voastra ,are ce are prin munca lui ca sunte-ti voi invidiosi e treaba voastra dar este un d-zeu sus si va vede,uitati-va la voi si vedeti-va fata in oglinda ,lasati pe altii sa-si vada de treaba lor ,daca taranul vine si il roaga sa le ia pamantul ca nu-l mai poate munci la voi se cheama hotie ,sau nu stiti ce este aia diferenta`
2020 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
despre zombi
Comenteaza:
Buliga vice primar ? da de unde pana unde? Calin primar si buliga vice inseamna ca trebuie sa plecam. Astia fura tot!!!!!!!
Eu cred ca oamenii sau saturat si sau uitat pe listaa de consilieri ai psd lista lui Ali Baba si 40 de hoti. Avem ocazia sa scapam de ei! Doamne ajut!
9 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
zombi
Comenteaza:
concetateni. feritiva de usl ca de dracu. pentru ca altii mai talhari ca ei nu o sa gasiti. stiu ca informatia acolo ajunge greu, iar atunci cand ajunge este greu de anteles.comunistii, nu mai au ce cauta la conducere daca va doriti dreptate. mergeti la vot si punti doua sta mpile pe vot. asta este valabil,indiferent ca sunteti manati din spate, ori mergeti de buna voie.
9 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
Corectu`
Comenteaza:
Nu am vrut sa ma implic in campania electorala , dar cand am auzit ca Adrian Buliga se lupta sa fie viceprimar am ramas masca , acest om pe langa faptul ca nu are decat opt clase a facut puscarie pentru ca a furat din casa unui om 6.000 de marci . Acum se crede salvatorul , noi nu avem nevoie de astfel de salvatori , stie Dumnezeu cu cine s-a incurcat , a mintit oamenii sa-si vanda pamantul pe nimic si in mintea lui bolnava si-a inchipuit ca va fi omul care poate face orice , acum face propaganda electorala si se comporta asa cum ii este obiceiul , se pare ca a uitat ca acum 4 ani era martorul lui Iehova si a declarat ca ei nu voteaza si tin sa-i reamintesc ca noi ca oameni pe langa drepturi in tara asta mai avem si indatoriri . Sa se uite si el cand s-a inaugurat sediul primariei cum il lauda pe primar si din cade stiu statea la un birou in sediul primariei cat timp a pacalit oamenii sa-si vanda pamantul mostenit din mosi si stramosi pe nimic . Se intelegea cu oamenii cu maxim 800 lei/ha iar el lua diferenta pana la 4000-5000 lei , treaba lui cum s-o descurca cu DNA-ul , stramosii nostri si-au dat viata pentru acest pamant si acum un hot care pe deasupra e dus si cu capul isi bate joc de unica noastra mostenire , cum Dumnezeu cand cumperi sau vinzi o casa sau un teren iti cere notarul o mie si una de acte ,iar acest om pe langa faptul ca a inselat toti oamenii nu am vazut pe cineva sa masoare . Am auzit in prma faza ca Buliga ar fi cumparat pamantul pentru o romanca din America dar acum aflam cu stupoare ca de fapt viitor proprietar al acestor terenuri ar fi un rus sau ucrainean ceea ce ne sperie . Acum este cel mai inversunat dusman al primarului , dar acum 4 ani era cel mai bun prieten al sau , avea birou in primarie si cand te duceai la el iti luai caciula din cap mai ceva ca la cel mai important functionar din primarie . Eu nu am nimic cu primarul nici de bine nici de rau . Face omul ce poate , altul mai bun nu avem , asta e, dar astfel de oameni ca Buliga nu au ce cauta nici macar intre oameni dapai in primarie .
9 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
Sint bucuroasa
Comenteaza:
brava tineri ca nati primit de la mafioti psd tricouri. sa se inbrace hotii lui calin cu ele. brava domnu Nicu a lui sanda contabila ca a taiat mingea de musama a lui calin si prostu lui crasmaru care pupa in cur siganii din focsazca Bai prostule ai frati distepti dar tu de pe locul 9 sau 10 cum rade moloman berbec faci campane pentru tigani calin.moloman.mosulet. Ride curca de tine boule. prostane. Petronel este mai distept de o mie de ori ca tine.
Liuta lui caia are de terminat vila. daca face ca tatsu Ghiorghita caia o termina. nui baiat prost dar este cu suruburi in el sau joaca rolul lui calin.
voi tinerilor din comuna tacuta sa alageti pe cine vreti voi. tineri din portopopesti .halal de ei a dat o lectilor babelor si prostilor carel scot primar pe calin. nu gresiti ca baza este in voi. sa va ajute dumnezeu sa scapati de partidul mafiotilor pesede. 12 ani ati fost furati. uite ce case au cei care au avut bani comunei pe mana. nu va lasati
9 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
adrian cujba
Comenteaza:
as vrea sa il intreb pe domnu primar cati bani a alocat ptr drumul pietruit de la cujba si daca el stie ce inseamna un drum pietruit sau unde a plecat masinile cu piatra lipsa care trebuia sa ajunga si sa faca un drum bun practicabil unde sa poti circula cu o masina ca doar santem europeni
9 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
petronel
Comenteaza:
Daca ai ceva personal cu mine, te astept sa-mi spui fata in fata, nu sub protectia anonimatului.Crezi ca esti mai destept ca mine, vino si ia-mi locul . Daca faci campanie electorala ori fa-o fair play , iar despre fatul ca eu a-s fi un parvenit , ori nu stii insemnatatea acestui cuvant , ori vorbesti ca sa te afli in treaba.Nu ar fi treaba ta ca cade casa pe mine, deocamdata nu cade si nici la tine nu o sa vin sa stau, dar daca aveam vila ce aveai sa spui ,, a furat" . Mai vorbim dupa 10 iunie.
9 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Comenteaza:
Diferenta mare este ca Liuta are vila deja facuta iar Calin a facut-o de cand fura comuna!!Liuta merita sa ajunga primar,daca si-a facut vila a muncit ptr ea,a stat cinci ani plecat departe de familie si stie ce e greul nu i-a picat din cer si nici nu a furat.Vrem schimbare ,ne-am saturat de hotii din primarie.Nu mai avem nevoie de incompetenti si betivi sa ne faca comuna de rusine.Voua va place de viceprimarul pe care il avem?l-a pus Calin ca l-a vazut ce prost si analfabet este si semneaza cu ochii inchisi,el este pe post de marioneta acolo ,daca ii iese de un coniac nu conteaza ce semneaza iar grosul il ia,, bastanul,,.Se darama casa pe el iar Calin si-a facut vile la tot neamul,oare d-ul vice nu observa?Calin este un mare hot,a prins radacini la primarie si trebuie sa i le taiem.Ce sa faca ala de la Vaslui care candideaza la Romania mare?sa mearga la Portari sa candideze!!!ne cred asa fraieri sa votam un venetic?avem destui oameni capabili ,gospodari si cu mult bun simt care sa reprezinte comuna!!Ne este rusine de discursurile agramate ale domnului Calin.Considera primaria un bun personal.masina primariei o distruge carand motorina ptr tractoarele lui,ce face consiliul local de ce nu se sesizeaza?isi bate joc de comuna noastra,ne sifideaza,spune ca plateste un milion vechi votul,plateste ca doar nu a muncit el ptr banii aia,i-a furat cu acte in regula cum se lauda.Chiar nu a facut nimic ptr comuna noastra, este cel mai mare hot pe care l-am vazut vreodata si credeti-ma ca multi oameni am cunoscut la viata mea.Are pe lista de consilieri numai niste rapgiuge pe care ii poate manui el ca sa isi rezolve interesele, Petronel-un parvenit,Sorin Moloman un hot de prima clasa,i-a facut calin concesiune pe 99 de ani pe izlazul de la Cujba iar saracii oameni nu au unde duce o vaca la pascut,Vasile Mosulet marele politician din Focsasca care are aceiasi culoare ca a primarului,cine seamana se aduna,Vasile Calin fratele regelui Calin Costica,Ungureanu Leonard-un neica nimeni dar important ptr calin ca joaca cum ii canta el,Ghita Popa-lautar vestit,la asa clica trebuie si muzica,Cornel crasmaru marele diriginte de posta pe care l-a bagat calin in servici si trebuie sa fie dator pana la moarte ptr incompetenta sa si lista continua ca persoane de elita toti unul si unul capabili sa-i duca Calin de nas.Sunt bucurosi ca a ajuns Ponta prim ministru dar stampila este in mainile noastre nu la guvern,daca nu facem noi ceva ptr comuna noastra nu vine nimeni sa ne intrebe de sanatate si iar ne fura astia inca 4 ani si se imbogatesc pe spatele nostru.
9 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
xyz
Comenteaza:
Toti cei ce stiti de ce se intampla in primaria TACUTA deschideti-le ochii si la ceilalti ce nu au de unde sa stie. Ca la conducerea primariei sa nu stea persoane ce nu fac cinste unei comune.Va doresc succes si mai multe noutati pe aceasta pagina.
9 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
Gheorghita
Comenteaza:
Am vazut listele celor care candideaza. Ali Baba si cei 13 hoti, peremisti, pedelistii, uneperisti si independentii lui Buliga-Berbec si Liuta care trebuie sa-si termine vila, bara-bara cu tiganu.
Oameni buni cascati bine ochii! Nu votati PSD-ul, fiindca votati o gasca de hoti. Uitati-va cine sunt cei din gasca. Unul si unul o trupa de mafioti care va gauri comuna. Ce-i aduna pe astia in jurul lui Calin. Afacerile facute pentru a incalca legea. Acum in Consiliul Local sunt trei frati Calin. A spus Petronel ca a fost unsa consiliera si sora lui Calin. Deci acolo este o satra formata din trei Cacalini. Calin, frati-sau si sora-sa. Tacutenilor sunteti prosti? Cum acceptati asa ceva? Ce a ajuns Tacuta? Nici comunistii nu permitea ca trei frati negri sa conduca o comuna! Ati ajuns de rasul curcilor. Ati fost calcati in picioare. Ce spun gospodarii din Tacuta? dar cei din Protopopesti, razesii din Mircesti, dumastenii? Ati ajuns slugile unei satre tiganesti Rusine!!!!!!!!!!! O sa va blesteme copiii pentru ca sunteti orbi si pentru cateva zeci de lei va vindeti pe mana tiganilor spre rusinea comunelor din jur! Eu n-am mai votat de mult dar ii spun lui Costel ca trebuie sa iasa la vot si sa aleaga ca altfel ramane primar tiganul cu echipa lui. Costel eu voi vota si nu mai invata oamenii sa ramana acasa daca tii la comuna. Iesiti la vot oamenilor ca sa scapam de raia asta, de pecinginea care s-a lipit de fruntea comunei. Tacutenii sunt oameni mandrii si nu pot fi calcati in picioare. Luati-i banii fiindca nu-s munciti stropiti-i cu aghiazma si folositi-i deoarece nu-i pacat! sunt banii furati de la APIA prin Gheorghita Alexa si de la Moloman din Protopopesti care s-a intins ca o balega peste satul de prostii de acolo. Prosti oameni.
9 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
Vener baiatul Venerei nepotul Silvicai
Comenteaza:
Ai dreptate cu drumul de la Dumasca! Este o bataie de joc la adresa tinerilor gospodari din cel mai parasit sat din comuna Tacuta. Toti si-a batut joc de acest sat, dar cel mai tare a facut-o Calin . Drumurile facute la Dumasca, Sofieni, Ruleni si Cujba au fost surse de inbogatire pentru Calin. In acte aceste costa cca 1,5 miliarde de lei Km. dar ele in realitate costa cam 150 de milioane de lei Km fiindca a imprastiat niste piatra ieftina (refuzata de ciur) fara sa faca rigolele, sa bombeze si sa taseze cu nisip carosabilul dupa care se pune piatra cu nisip. La satele de la prostii si curvele cum ar fi Protopopesti ( astia ni l-au adus pe cap pe acest pungas negru) piatra a disparut in pamant fiindca a fost pusa in bataie de joc si ca sa-si umple buzunarele. Am auzit ca duminica trecuta era s-o incaseze in barul de la Protopopesti de la tinerii de acolo care l-au luat la baza. A scapat cu fuga, porcu dracului. Bravo tinerilor din PROTO, ati dat dovada ca macar voi sunteti destepti si o sa indrumati pe parintii vostri sau alti oameni sa voteze candidatii cinstiti, oameni care nu au facut scoala de hotie la CAP, care se trag din familii de oameni gospodari, oameni harnici.
Ce faceti tinerilor, consatenii mei din Tacuta, cu Calin? Cand il luati si voi la baza? dar voi din Dumasca, Mircesti? Tinerilor de la Focsasca cat il mai suportati pe acest pungas care v-a pacalit timp de 12 ani?
Haideti fratilor sa ne luam dupa tinerii de la Protopopesti si sa sanctionam hotia, putorosenia primarilor care vin la primarie ca sa se imbogateasca. Hiadeti sa terminam cu penalul asta care a ras de noi 12 ani si care se tot lauda cu hardughia din Tacuta cu camere care nu sunt ocupate . Nu-i dati VOTUL! Votati pe oarecare altul. Uitati-va in ochii celui pe care vrei sa-l votezi si daca vezi o sclipire de smechereala, o sete de vile, de avere, nici nu te mai gandi ca sa-l votezi fiindca acela te va FURA exact ca si CALIN! ATENTIE TACUTENI SOARTA VOASTRA ESTE IN STAMPILA TA!
9 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
spiderman
Comenteaza:
Ce sa mai vorbim de drumuri .La Dumasca este un drum facut anul trecut si acum nu mai poti sa circuli pe dansul . De ce? Fiind ca nu au fost bagata toti banii in drum , au fost luati de prima si contabila pentru campanie si constuctiile caselor lor. Pacat de cei ce ii voteaza pe acesti golani! Dar mai este mult pana cand comunitatea se va trezi si isi va alege un primar gospodar harnic si cu initiative. Nu mai vorbim de drumurile de la Cujba si Sofieni ca nici acolo nu poti intra cu o masina. Spune ceva alegatorilor acum Caline , fiindca cand ai inceput cate un drum te laudau pe toate drumurile ca faci si dregi spune si acum cand nu mai ai cu ce te lauda! asadar nu mai fa propaganda cu minciuni fiinca oamenii vad realitatea.
9 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
Silvica
Comenteaza:
Domnu sava. da de unde stii atatea despre banditii din comuna? Hotu de Cacalin cand iti semneaza un act iti zice sa-l votezi ca daca nu-i el primar moare lumea si nu mai poate comuna sa traiasca. Ce potlogar, ce bandit, ce guzgan negru !!!!!!!!! A uitat cand baga mana pe sub rochiile femeilor prin saivanele ceapiste de la Protopopesti. Acu daca nui zic dmn primar nici nu se mai uita la mine. Are gagici, este plin de vile, masini, magazine si freaca masina primariei ca pe caruciorul de carat vreascuri a lui tatu-su. Sa ajuns boier mare. Dar boieria-i cu randu. Ce o sa faca cand n-o sa mai fie primar si n-o sa mai puna amenzi la cumatrii lui - ca da, cand .......... ajunge imparat intai are treaba cu ma-sa.
9 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
constantin
Comenteaza:
Te rog foarte mult d-le Sava sa publici lista despre care vorbesti ca ma intereseaza si pe mine. Multumesc!
9 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
sava
Comenteaza:
Alegatorule ai gresit fiindca ai cam repetat textele! Ce ai scris in scrisorile tale sunt perfect adevarate. Am relatii printre procuratorii de la DNA Vaslui si cele sesizate de tine sunt in curs de cercetare. Ai scris tu la DNA? Trebuie sa plateasca cel care a furat ca prostul fara sa faca nimic pentru oamenii care l-a votat. Vinovat nu este Calin ci cei care i-au dat bani ca sa cumpere voturile fiindca pe Calin l-au votat betivii, si femeile pe care le-a siluit, le-a violat prin santaj dar si prostii lor de barbatii. Se poate publica si o lista a lor. Poate o face VENERA, buna mea prietena din copilarie. Vinovati mai sunt si oamenii din primarie care au tacut din gura, nu l-au demascat, si i-au acceptat faptele penale. Au acum sansa sa vorbeasca, sa faca totul ca sa nu mai fie primar si sa scape de el fiindca ii obliga sa faca falsuri in acte, ii obliga sa fie clientii procuraturii, ii trimite direct in puscarie pentru asociere in vederea savarsirii unor acte penale(delapidare, uz de acte false,insusirea unor bunuri nemeritate, organizarea unui grup infractional.
Oameni buni uitati-va in jurul vostru si faceti diferentele dintre cei care muncesc cinstit si gasca primarului (Petronel - un betiv ordinar, Alexa - un golan ajuns direct din sareta in masina Opel) care s-au imbogatit peste noapte.
Am auzit ca CALIN va da bani pentru ca sa cumpere voturile. Foarte bine face! Spuneti-le oamenilor sa le ia banii fiindca nu este pacat, sunt bani nemunciti, bani murdar si invata-tii sa voteze cu cei care merita si nu ne fac de ras atunci cand spune ca este primarul comunei Tacuta. Uitati-va la echipa de consilieri pesedista, toti unul si unul, fara ei Calin nu ar fi putut face magariile pe care le-a pus in practica. O sa vedeti ca treburile nu raman asa. Cine credea ca Nastase fostul balaur PSD va fi condamnat la puscarie? Cum credeti ca va ramane neatins Calin si Alexa doi hoti prosti.
9 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
christmas
Comenteaza:
rele zile am mai ajuns cu totii..daca s-a ajuns primarul din dobrovat a fi un etalon pt ceilalti...noi locuim in dobrovat si-i umplem frigiderul cam de 2 ori pe zi, cind ne rupem masina-n doua prin gropile ramase dupa asfaltari. si amintiti-va de sirul lung de anchete asupra lui de acum citiva ani...dar toate s-au dus in vint si a ramas doar praful. plus imaginea nou-nouta a primarului martinus- un om ,,gospodar``
9 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
un alegator
Comenteaza:
Initial nu am vrut sa comentez nimic. Am lasat asa, la voia intamplarii, cele scrise de Calin si de aplaudacii lui. Totusi este nevoie sa fac niste referinte pentru ca oamenii de buna credinta sa-si dea seama despre activitatea primarului timp de trei mandate, adica 12 ani de administratie. Cunosc foarte bine situatia de acolo fiindca vin la rude (mama si sora mea sunt in Dumasca si Tacuta) Am stat de vorba cu multi tacuteni si stau pe aceeasi strada cu o familie care provine din Protopopesti si ne intalnim des. Din nefericire comuna Tacuta a incaput pe mana unor golani, unor oameni pus pe capatuiala si si-au facut o mafie locala unde cei multi saracesc iar ei, culmea, se imbogatesc. Cum poti sa spui ca primarul este gospodar cand el a facut un singur drum mai bun (Tacuta - Focsasca). Drumul spre Protopopesti a fost facut pe timpul cand Gherasim era primar. Drumurile din Cujba, Sofieni, Ruleni unde sunt? S-a pus niste piatra cu peste 1miliard de lei Km si atat. Piatra a fost bagata in pamant, banii s-au luat si s-au transformat in vile si acareturi si oamenii se intreaba ca prostii: unde-i drumul?
Asa, este usor sa spui ca ai facut tu totul. Primarul spune ca a facut scoala din Protopopesti si Gradinita de acolo. L-am auzit eu pe directorul de acolo care se plangea cate bete in roate i-a pus primarul si cum a reusit pana la urma sa castige proiectele. Eu il cred pe director ca are dreptate. Pentru Protopopesti spunea vecina mea ca nu a facut nimic decat i-a carat la una Silvica (langa cismea) de toate. Rusine si doamnei VENERA ca se compromite cu un asemenea hot. Nu mai spun de ce s-a spanzurat barbatu-sau. Ce fel de exemplu moral este primarul care, desi casatorit, are relatii extra conjugale cu muierile din primarie care ii iau direct banii din buzunarul pantalonilor pentru inghetata si alte cheltuieli marunte. Nu-i rusine de fiul lui? Nu-i este rusine de oamenii si preotii din sat?
Pai ce a facut Calin in ultimii ani din decembrie 1989? Va spun eu. A distrus impreuna cu Coatu, CAP-ul Tacuta! A facut o ferma agricola la Protopopesti si le-a luat oamenilor si graul dar si asigurarile date de stat ca despagubiri. A distrus ferma sericicola Tacuta (garduri, spaliere, stelaje, scandura..etc..) A distrus pacalindu-l pe ing. Stefanescu, Asociatia intercooperatista de cresterea vacilor Tacuta. Acum a mai ramas insasi primaria de jumulit. A reusit si asta. Ganditi-va si voi cum poate ca un gard care inconjoara primaria sa coste 3 miliarde de lei? Cum poti sa spui ca primaria veche poate sa fie reparata cu peste 2,5 miliarde de lei ? Cum poti sa crezi ca WC-ul de la Scoala Tacuta ( de fapt o privata primitiva) si o magazie de lemne sa ajunga la cifra de aproape trei miliarde de lei ? Cum poti sa crezi ca un WC de la Scoala Mircesti (il faci cu 30-40 milioane) a ajuns la ametitoarea suma de 800 de milioane de lei? Cum poti sa crezi ca acel Camin Cultural a costat peste doua miliarde de lei reparatia
Nu mai vorbim de jaful de la padurea comunala care a fost praduita de el si Alexa Gheorghita. Alexa Gheorghita este un alt mafiot de-al lui cu care a impartit sume de necrezut prin Asociatia crescatorilor de animale si care a intrat in pasunea oamenilor pe care a arat-o. Acum are masina golanul, are tractoare are avere de pe spatele oamenilor!!!!!!!!! Unul care-i zice BERBEC, spunea ca au luat bani de la APIA prin falsificarea unor acte trecand anumite pamanturi a unui rus - IGOR- la pasune. Pamantul lui IGOR a fost cumparat tot prin talharie de un alt mafiot, BULIGA. Uite asta este CALIN pe care pupincuristii lui il tot lauda.
Au fost furate pana si jumatate din darurile pentru copii de CRACIUN! Ce sa mai vorbim despre ajutoarele date de guvern care au fost dijmuite tot de gasca de la primarie! Acesta este gospodarul numarul 1 al comunei, Calin Costica! Asta este omul adus prin PNT-cd, si PSD in fruntea comunei de catre niste oameni care l-au finantat cu bani murdari ca sa castige alegerile! Se bazeaza pe batranii si betivii comunei care le da cate 100 de mii de lei? Pai ce fel de comuna este Tacuta de se lasa condusa de mafioti, betivi si batrani nestiutori de carte. Uita-ti-va oameni buni la comunele din jur ! Uitati-va la Dobrovat, Solesti, Miclesti, Danesti si vedeti ce inseamna un primar bun! Codaesti ca si Tacuta a incapu pe mana unor banditi si o sa vedeti ca o sa se lase cu PUSCARIA!
Oameni buni va meritati soarta daca nu cascati bine ochi, pentru o litru de vin, luat de Calin, o sa va doara capul toata viata!
9 ani in urma
+1
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
Alegatorul
Comenteaza:
Initial nu am vrut sa comentez nimic. Am lasat asa, la voia intamplarii, cele scrise de Calin si de aplaudacii lui. Totusi este nevoie sa fac niste referinte pentru ca oamenii de buna credinta sa-si dea seama despre activitatea primarului timp de trei mandate, adica 12 ani de administratie. Cunosc foarte bine situatia de acolo fiindca vin la rude (mama si sora mea sunt in Dumasca si Tacuta) Am stat de vorba cu multi tacuteni si stau pe aceeasi strada cu o familie care provine din Protopopesti si ne intalnim des. Din nefericire comuna Tacuta a incaput pe mana unor golani, unor oameni pus pe capatuiala si si-au facut o mafie locala unde cei multi saracesc iar ei, culmea, se imbogatesc. Cum poti sa spui ca primarul este gospodar cand el a facut un singur drum mai bun (Tacuta - Focsasca). Drumul spre Protopopesti a fost facut pe timpul cand Gherasim era primar. Drumurile din Cujba, Sofieni, Ruleni unde sunt? S-a pus niste piatra cu peste 1miliard de lei Km si atat. Piatra a fost bagata in pamant, banii s-au luat si s-au transformat in vile si acareturi si oamenii se intreaba ca prostii: unde-i drumul?
Asa, este usor sa spui ca ai facut tu totul. Primarul spune ca a facut scoala din Protopopesti si Gradinita de acolo. L-am auzit eu pe directorul de acolo care se plangea cate bete in roate i-a pus primarul si cum a reusit pana la urma sa castige proiectele. Eu il cred pe director ca are dreptate. Pentru Protopopesti spunea vecina mea ca nu a facut nimic decat i-a carat la una Silvica (langa cismea) de toate. Rusine si doamnei VENERA ca se compromite cu un asemenea hot. Nu mai spun de ce s-a spanzurat barbatu-sau. Ce fel de exemplu moral este primarul care, desi casatorit, are relatii extra conjugale cu muierile din primarie care ii iau direct banii din buzunarul pantalonilor pentru inghetata si alte cheltuieli marunte. Nu-i rusine de fiul lui? Nu-i este rusine de oamenii si preotii din sat?
Pai ce a facut Calin in ultimii ani din decembrie 1989? Va spun eu. A distrus impreuna cu Coatu, CAP-ul Tacuta! A facut o ferma agricola la Protopopesti si le-a luat oamenilor si graul dar si asigurarile date de stat ca despagubiri. A distrus ferma sericicola Tacuta (garduri, spaliere, stelaje, scandura..etc..) A distrus pacalindu-l pe ing. Stefanescu, Asociatia intercooperatista de cresterea vacilor Tacuta. Acum a mai ramas insasi primaria de jumulit. A reusit si asta. Ganditi-va si voi cum poate ca un gard care inconjoara primaria sa coste 3 miliarde de lei? Cum poti sa spui ca primaria veche poate sa fie reparata cu peste 2,5 miliarde de lei ? Cum poti sa crezi ca WC-ul de la Scoala Tacuta ( de fapt o privata primitiva) si o magazie de lemne sa ajunga la cifra de aproape trei miliarde de lei ? Cum poti sa crezi ca un WC de la Scoala Mircesti (il faci cu 30-40 milioane) a ajuns la ametitoarea suma de 800 de milioane de lei? Cum poti sa crezi ca acel Camin Cultural a costat peste doua miliarde de lei reparatia
Nu mai vorbim de jaful de la padurea comunala care a fost praduita de el si Alexa Gheorghita. Alexa Gheorghita este un alt mafiot de-al lui cu care a impartit sume de necrezut prin Asociatia crescatorilor de animale si care a intrat in pasunea oamenilor pe care a arat-o. Acum are masina golanul, are tractoare are avere de pe spatele oamenilor!!!!!!!!! Unul care-i zice BERBEC, spunea ca au luat bani de la APIA prin falsificarea unor acte trecand anumite pamanturi a unui rus - IGOR- la pasune. Pamantul lui IGOR a fost cumparat tot prin talharie de un alt mafiot, BULIGA. Uite asta este CALIN pe care pupincuristii lui il tot lauda.
Au fost furate pana si jumatate din darurile pentru copii de CRACIUN! Ce sa mai vorbim despre ajutoarele date de guvern care au fost dijmuite tot de gasca de la primarie! Acesta este gospodarul numarul 1 al comunei, Calin Costica! Asta este omul adus prin PNT-cd, si PSD in fruntea comunei de catre niste oameni care l-au finantat cu bani murdari ca sa castige alegerile! Se bazeaza pe batranii si betivii comunei care le da cate 100 de mii de lei? Pai ce fel de comuna este Tacuta de se lasa condusa de mafioti, betivi si batrani nestiutori de carte. Uita-ti-va oameni buni la comunele din jur ! Uitati-va la Dobrovat, Solesti, Miclesti, Danesti si vedeti ce inseamna un primar bun! Codaesti ca si Tacuta a incapu pe mana unor banditi si o sa vedeti ca o sa se lase cu PUSCARIA!
Oameni buni va meritati soarta daca nu cascati bine ochi, pentru o litru de vin, luat de Calin, o sa va doara capul toata viata!
9 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
Alegatorul
Comenteaza:
Am citit scriiturile primarului focsanean C.Calin, toate-s laude si minciuni. Cine-l cunoaste bine stie cu cine are de-a face. Calin a fost invatat sa fure de cand era brigadier la CAP. A venit lovitura de stat data de Iliescu a mai dat o gaura infiintand o ferma agricola la prostii din Protopopesti, luandu-le banii de la asigurari si graul. A talharit apoi ferma sericicola si nu in cele din urma a distrus Asociatia intercooperatista de cresterea vacilor din Tacuta. Acum dupa 12 ani de minciuna si jaf a venit randul comunei.
Drumurile spre Protopopesti au fost facute in timpul primarului Gherasim. Unde mai este drumul de la Sofieni, Ruleni, Cujba care au costat aproape 2 miliarde de lei Km? In buzunarul tau ma sobolane! Scoala si gradinita de la Protopopesti au fost consolidate si extinse datorita fostului director care s-a batut pentru aceste obiective. Tu nu ai nici-un merit - din contra.Primaria de la Tacuta nou construita, a fost sursa de supt a lui Calin si a contabilei Sanda. Numai gardul ce inconjoara primaria costa peste 3 miliarde de lei. Reparatia fostei primarii a trecut mult peste 2,5 miliarde de lei si sta degeaba fiindca i-a pus o chirie doctoritei ca pentru o locatie in Bucuresti ( Deh....atunci cand tiganul cand ajunge imparat intai o beleste maica-sa)
WC - ul de la Scoala Tacuta, o constructie medievala ca igiena de institutie, trece peste 2 miliarde, Caminul Cultural are o reparatie de peste 1,5 miliarde, WC-ul de Mircesti ajunge la peste 800.000 milioane de lei si daca te uiti bine cred ca si 50 de milioane sunt foarte multi pentru a-l construi.
Hotiile facute prin pamanturile primariei, banii luati de la APIA cu complicitatea altui golan, ajuns conte de Tacuta, Gheorghita Alexa si alte matrapazlacuri ale acestui individ care nu a facut nimic pentru comuna ci a furat de-a zvantat, vor deveni un obiect de studiu pentru DNA. Intrebati-l oameni buni ce a facut cu plopii de pe marginea drumului, cu stejarii de la Scoala Mircesti ( grosi de cca 3-4 m in diametru), Unde sunt banii astia? Va spun eu : in vilele, masinile, tractoarele de la Focsasca.
Cati bani ai dat Caline, impozit la stat, pentru lucrarile agricole de pe terenurile agricol lucrate? Spun tot eu, nici-un ban! Esti un evazionist si un viitor condamnat penal pentru coruptie, evaziune fiscala si organizarea unui grup criminal mafiot. Tu, Alexa, Buliga si altii veti avea treaba serioasa cu pamanturile de pasune pentru care ati luat bani europeni.
Vad si cateva muieri care il lauda pe Calin! Sunt din alea care ii lua banii de inghetata direct din buzunarul pantalonilor! Fa, te bate barbatu-tau ca pe coasa, numai in gura, daca ii spun preacurvia pe care facut-o cu Calin !!!!!!!
Oameni buni salvati-va! scapati de mafiotul nr.1 al comunei Tacuta. Sesizati tote hotiile pe care le-a facut acest sobolan nesatul. Alege-ti oameni curati, care sa faca bine acestei comune batute de Dumnezeu. Uitati-va in jur! Ati vazut Dobrovatul? Miclestii sau Botesti? Acolo sunt oameni gospodari care au ales un primar gospodar! Numai Codaesti si Tacuta - Mitu si Calin , doi cercetati penal pentru coruptie. TREZITI-VA OAMENI BUNI! Ganditi-va la copiii vostri
9 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
Corectu`
Comenteaza:
Domnule tractor , ca nu avem apa , drumuri si frizerie e adevarat , farmacie avem , dar cred ca tu confunzi realitatea cu caracterul oamenilor, lenesi si nespalati probabil ca sunt mama , tata si toate neamurile tale care au uitat sa te invete chiar daca nu iti convine de cineva , nu-i baga pe toti in aceiasi oala . Probabil tu mirosi a levantica sau liliac dar creierul iti miroase mai urat decat mirosim noi , daca nu-ti place poti sa nu mai calci niciodata prin aceste locuri , noi suntem urmasii lui Stefan cel Mare si asa vom ramane !
9 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
tractor
Comenteaza:
felicitari pentru realizari
9 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
Alice
Comenteaza:
Am avut onoarea sa va cunosc si in sfarsit sunt pe deplin convins ... sunteti toti o apa si-un pamant , plini de invidie , ura , hotie ,distrugerea e la mare pret, mai pe scurt va pricepeti cel mai bine la ce puteti sa faceti rau oricui si cu orice pret fara sa stiti macar de ce. Sunteti complet falsi , prieteni de profit , lingai ,pupincuristi, puturosi ,laudarosi,oameni ce promoveaza incultura ,increzuti,fugiti de de cei mai buni ca voi si va tremura chilotii. Cultura la voi e echivalenta cu dusmanul .Exceptie de la acest articol fac doar cei pe care i-am cunoscut ca fiind adevaratii oameni dar in numar extrem de redus pe teritoriul comunei Tacuta.Nu aveti curajul sa spuneti adevarul omului in fata si numai cu minciuni umblati , bartfiti si aveti numai grija altuia crezandu-va buni , uitand de voi si de bunele maniere.Dupa atatea cuvinte pe care le meritati pe deplin,cu exceptiile amintite,nu va doresc decat un mare cutremur sa va inghita, dar cred ca si pamantului
i-ati sta in gat si ar muri din cauza otravii din voi. Mare pacat ca v-ati nascut !!! Fiecare din cei care vor citi si se vor regasi in una din situatiile amintite, sa recunoasca faptul ca si celelalte caracterizari li se potrivesc.Apropo saptamana viitoare cade un meteorit, poate va aflati un pic sub el ....si scapa lumea de voi ,sa nu mai umbriti pamantul degeaba.
Va doresc Mult ghinion!!!!
*************
9 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
s.Agurita Brasov.
Comenteaza:
Domnule primar:va rog din suflet sa faceti cumva si sigur,ca masina de la vaslui care vine in protopopesti dupa masa,sa porneasca din Vaslui incepind cu ora 18.30,sa putem si noi cei care vin din anunite orase ale tari,si care ajung la ore mai tirzii de 17,sa putem prinde masina ultima de de seara catre protopopesti,sa fie la ora 18.30 sa ajungem si noi acasa la protopopesti,sa nu dormim prin gara pina dimineata,Va rog eu in numele tuturor cei care vor sa mai vie pe la casele parintesti in satul protopopesti.Cei care suntem prin lume si nu avem alt mijloc de transport in afara de autobuzul care vine din vaslui protopopesti.Va multumesc.
9 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
tractor
Comenteaza:
Tacuta e o localitate fara frizerie, farmacie. pompieri, popa, apa, canalizare, drumuri ....in rest e perfecta! Locuitorii seamana cu animalele, put de nespalati, marea lor majoritate fiind asistati!...in rest sunt perfecti pentru ca urasc munca .
9 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
alina
Comenteaza:
care e stadiul in care se afla drumul rediu-dumasca.astept sa primesc un raspuns concret de la cei ce sant retribuiti din banii nostri.
9 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
tractor
Comenteaza:
o localitate de rahat, cu oameni puturosi, hoti si golani.
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
nicu
Comenteaza:
pacat de institutie daca in ea este multa birocratie, pentru eliberarea unei adeverinte trebuie sa bati la 6 usi din care in evidenta la registru agricol nu este scris de doi ani dupa cum am vazut eu cand am fost sa imi iau o adeverinta iar domnul de acolo mai intai a stat pe chat cam 15 minute dupa care a inceput sa ma caute in registru de 2 ani iar eu i-am spus ca am teren cumparat de 1 an. Nu exista o ortganizare smai multa debandare in institutie.
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
vasile
Comenteaza:
Se vede ca la Vaslui primarii indiferent de culoarea politica daca stiu sa se implice primesc fonduri.
La Tacuta se cunoaste ca nu este primar decat pentru agricultura, si interes personal, nu pentru comunitate.
Sa demonstreze ce a facut in ultimii 10 ani cate proiecte cu finantare externa sau guvernamentala a prins.Este un manager de nota zero. Pacat de comuna!
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
cumatru
Comenteaza:
Ce te intereseaza pe tine ce cred eu despre dumasteni???te deranjeaza cumva cuvantul `lipoveni`.??? sunt liber sa spun si sa gandesc ce vreau eu,,,
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
cumatru
Comenteaza:
vreau sa va spun k nu sunt nici profesor-academician si nici nu am nevoie de scaunul domnului primar.....sunt doar o persoana sincera caruia nu-i plac minciunile....cand o sa vad schimbari in bine ,in sat,o sa-l laud pe domn primar...
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
ptr primar
Comenteaza:
d-ule primar nu cititi pagina ?vrem parerile d-voatra despre ce se intampla in comuna!!1
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
asa da
Comenteaza:
nu-i mare diferenta intre actualul si viitorul!!!bine gandit.....
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
planoristul
Comenteaza:
Aveti un cetatean exemplu ...Luta Viorel.Multe salutari si cine stie poate ajunge primar la noile alegeri.Bafta e dreptul fiecarui cetatean
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
Cecilia
Comenteaza:
Ar trebui sa ne bucuram ca mai avem inca libertatea de a ne exprima opiniile (nu stiu pana cand) si putem spune lucrurilor pe nume chiar si pe aceasta cale, nu stiu daca ajung la urechile celor care ar trebui dar in calitate de cetateni, de fii ai satului avem datoria morala de a ne indrepta atentia si a interveni ori de cate ori este necesar macar cu o sugestie, la bunul mers al comunei, la actiunile care se intreprind pentru a avea o viata mai usoara si un trai mai bun. Vreau sa va spun ca nu fac parte din grupul de persoane "hranite la masa primarului" si nici nu-mi asigura el locul de munca sau salariul, am intervenit pentru ca in conceptia mea fiecare dintre noi avem dreptul sa traim in conditii civilizate si trebuie facut ceva in acest sens. Citeam mai sus cum cineva felicita primarul pentru curatul drumurilor de zapada :)), mda e un lucru bun si asta la fel cum as fi eu felicitata ca ajung in fiecare zi la ora fixa la munca! poate din lipsa de modestie, zic si eu...
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
ahaaa
Comenteaza:
ahaaaa Victoras draga cei care mananca la masa primarului nu vorbesc ,,corb la corb nu-si scoate ochii,,,sunt oameni care pricep ce se petrece in comuna chiar daca sunt considerati naivi sau poate unul care nu si-a primit parte egala!!!!EDERA TREBUIE DISTRUSA DE LA RADACINA!!!!
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
Victor
Comenteaza:
Vederile va sunt intunecate dragilor, criticile care le aduceti, va tradeaza ,si arta ca sunteti dintre cei hraniti la masa dumnealui ,mare pacat ca va ocupati numai de critici ,si fiind atat de aproape de domnul primar inca nu aveti atata intelepciune, sa vedeti si lucrurile bune pe care le face ,(pastrarea dumneavoastra pe posturile care le ocupati,platirea salariiror etc.)
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
ADEVARUL
Comenteaza:
Daaaa se tine d-ul primar de promisiuni,ca se apropie alegerile si nu mai fiti asa de creduli ca farmacia nu se face datorita lui si stati sa vedeti daca intr-adevar se va face si pe urma laudele.Dar de drumurile deplorabile din comuna ce ziceti ????cand vine primavara trimite pe cei de la ajutor sa umple gropile cu nisip si la prima ploaie s-a dus.ASTA DA INTRETINERE A DRUMURILOR!!!
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
tot
Comenteaza:
Faci parte din gasca lor?de ce nu spui cati bani ia primarul si cumnatul sau ptr dezapezire?????/MULTIIII fata decata zapada ne da d-zeu. Va laudati singuri,BRAVO!!!!TINETI-O TOT ASA
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
Sonia
Comenteaza:
D-le primar vreau sa va spun ca ati facut o treaba buna ma refer la initiativa pe care ati desfasurat-o cu privire la dezapezire . Cand a fost zapada mare dv ati intervenit imiedat .Desi primaria nu dispune de un astfel de utilaj ,la prima ora ati curatat toate drumurile principale din comuna .Mai nou am auzit ca in tacuta in curand se va deschide si o farmacie este mare nevoie de acest lucru. Sunteti un primar responsabil si de initiativa
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
Danut
Comenteaza:
Domnule primar santeti un exp rar,si un model de top,se vede ca nici criza ,nu vi se poate opune,de unde mai aveti atata putere si resurse de dezvoltare a comunei,am auzit ca in curand ,vom ,avea la Tacuta farmacie,se vede ca santeti un om de cuvant, FELICITARI.
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
CECILIA
Comenteaza:
Citeam comentariile unor cetateni si chiar m-am amuzat;domnilor dvs.va pierdeti in amanunte si uitati esentialul, eu zic ca atentia trebuie indreptata spre un punct farmaceutic care este mai mult decat necesar deoarece parintii mei pentru a-si procura medicametele trebuie sa faca un drum pana la Codaesti; spre conditiile gasite in dispensar atunci cand mergem la o consultatie, la posibilitatea de a infiinta in fiecare sat un centru de consultatii la care sa vina un cadru medical macar odata pe saptamana sa scrie o reteta sau sa ia o tensiune sa nu mai batem drumurile alea de care toata lumea se plange; la conditiile in care invata copiii nostri, la gradul de pregatire a cadrelor didactice din scoli, la mijloacele de transport care fac legatura cu cele mai apropiate orase ,astea ar fi unele din obiectivele majore nu literele mancate de primar. Pentru ca toate astea sa poata fi rezolvate trebuie comunicare, multa, multa munca, perseverenta si nu intrigi si carcoteli.
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
alina
Comenteaza:
buna ziua.domnule Cumatru dupa cum se vede treaba nu numai cu primarul aveti ceva.Se observa ca aveti probleme grave la capitolul OMENIE.Si o intrebare directa ce aveti cu oamenii din Dumasca``.daca v-au suparat cu ceva ar fi bine sa le spuneti in fata si direct ca asa e cinstit nu cu vorbe aruncate AIUREA pe acest spatiu.A fi domn e o intamplare.....stiti d-stra mai departe vorba cantecului-imi doresc sa cititi si sa reflectati.o zi buna.
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
Dana
Comenteaza:
D-le profesor-academician vad ca va pricepeti f bine sa-i corectati pe altii dar mai bine v-ati uita la textul dumneavoastra ca nu ati scris corect ,,frazele``(frazale)eu cred ca a gresi e omeneste dar atitudinea dv lasa de dorit de aici se intelege ca dv aveti ceva personal cu primaru si ravniti la scaunul dumnealui.
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
Primar
Comenteaza:
Ar fi mai bine sa numarati greselile dumneavoastra si dupa aceia sa-l corectai pe altul,invidia personala se vede,se pare ca dumeavoastra aveti ceva cu mine .
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
CUMATRU
Comenteaza:
Stim sigur ca orice om care se respecta are o secretara sau un angajat care il ajuta la unele treburi migaloase cum ar fi redactarea unor texte,aici fiind si cazul domnului primar.Pentru cel care redacteaza textele(raspunsurile primarului)as vrea sa ii spun ca nu numai frazale se scriu cu litera mare ci si propozitiile,doi ,nu tastatura poate fi acuzata de greseli ea fiind un obiect folosit de fiinta umana.Cat despre forma verbului,,a fi,,la modul indicativ ,timpul prezent forma corecta este:eu sunt.....noi suntem etc.,forma sintem,sint ,fiind schimbata inca din anul 1993 ceia ce denota ca limba romana este grea ptr unii.Cat priveste folosirea lui a din a are si ea multe reguli pe care nu le respectati nici pe cele esentiale. Daca mai traia GEORGE PRUTEANU(D-ZEU SA-L IERTE) erai vedeta la TVR 1 la emisiunea ,,CORECT,, CU GRESELILE PE CARE LE FACI!!!!LASA-TE DE MESERIE!!!!! Noi nu stim cum zici tu,,deale calculatoarelor,,dar e clar stim limba romana,asta este clar!! SUGESTIE: MERGI LA BIBLIOTECA COMUNALA SI IMPRUMUTA UN DOOM2 DACA NU STII CE ESTE ACELA CERE AJUTOR!!!
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
raspuns ptr secretara vaslui
Comenteaza:
Noi nu avem nimic cu d-ul primar,tot respectul din partea noastra noi avem cu angajatii d-lui,care nu-si fac treaba.Incepem de la consiliul local pe care d-voastra stimata doamna il laudati cu atat respect care ptr noi catatenii comunei nu reprezinta nimic,sunt unii care nu au habar de ce merg la sedinta lunara,spre rusinea noastra care i-am votat si le-am acordat votul de incredere dar speram ca d-ul primar sa fi observat asta si la alegerele urmatoare sa propuna ca si consilieri macar pe listele partidului sau oameni ,,cu scaun la cap,,As vrea sa-l intreb pe d-ul primar daca biblioteca comunala s-a inchis?ne pare rau sa spunem dar la noi biblioteca nu reprezinta nimic ptr ca respectabila d-na bibliotecara nu prea are chef sa stea la serviciu si papa banii statului degeaba stand pe unde apuca(n-are chef de munca,alta,sunt oameni doritori de munca care nu cer conditii super)sau rezervati un birou in cadrul noului sediu al primariei ca la studiile,atitudinea si alura sa MERITA TOT EFORTUL. ASTEPTAM RASPUNS D-LE PRIMAR CU TOT CU PROGRAMUL DE LA BIBLIOTECA!!!!!!!!!!!!!!!!
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
alina
Comenteaza:
va multumesc anticipat domnule primar pentru drumul ce se va face catre dumasca.in cazul cand nu va fi adevaret asteptati-va la criticile pe care le meritati cu adevarat.va doresc spor...
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
Primar
Comenteaza:
Buna ziua ,referitor la drumul Dumasca, si inceperea lucrarilor propriuzise ,vom vorbi imediat ce vremea se va inbunatati si ne va da posibilitatea de a incepe demararea proiectului de pietruire a drumului asa cu am promis,si va asigur ca nu doresc s-a va dezamagesc ,dar trebuie s-a intelegeti ca bani multi nu sanat,incercam si noi toate posibilitatile de a atrage diverse surse de finantare ,pentru a realiza diverse proiecte in raport cu necesitatile comuei noastre,dar pentru Dumasca deja s-au facut toate demersurile necesare inceperi lucrarilor.
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
Primar
Comenteaza:
Domnule cumatru orice fraza se incepe cu litera mare,daca cunoasteti cat de cat despre calculatoare puteti observa ca greselile sant de la tastatura ,nu ca am fi mancat din litere,atitudinea critica pe care o aveti nu este buna ,mai bine a-ti incerca sa vedeti lucrurile bune pa care eu le-am realizat spre folosul cetatenilor,lucruri ce nu au fost realizate de toti cei care a-ti perindat la carma comunei.
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
Bobu Ioan
Comenteaza:
Domnule primar,va multumim pentru tot ceea ce ati realizat pentru comuna TACUTA in mandatele precedente...Si speram ca din raspunsurile precedente vom vedea si noi rezolvata prombema in legatura cu drumul Rediu-Dumasca!!VA FWELICIT DOMNULE PRIMAR SI 2 VOTURI DE LA MINE LE AVETI CU SIGURANTA in mandatul urmator si cu siguranta veti iesi la pensie din functia de primar caci altul nu este mai bun la momentul respectiv!!mult succes in continuare
10 ani in urma
+1
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
Secretara Vaslui
Comenteaza:
Domnilor(doamnelo)caut sa va aduc la cunostinta ca domnul primar al comunei Tacuta va raspuns la fiecare cetatean in parte la toate problemele adresate!!!Ce aveti dumnezeule mare cu dumnealui!!!Daca ati fii in locul dumnealui credeti ca ati proceda mai bine,nu vedeti ca am ajuns intr-un stadiu foarte sarac!!!Nu are statul cu ce plati pensiile dar amite voua sa va dea buget sa va faca tot ceea ce doriti!!!Dupa parerea mea si acelor cativa zeci de locuitori ai comunei care candesc cu capul nu ca alti (care vor doare bani si atrat),cred ca sa facut destule lucruri bune in comuna Tacuta la momentul acesta in care criza ne distruge!!Asa ca puneti0va in locul dumnealui si ganditi-va ca ar fi mai bn sa fiiti recunoscatori de realizarile facute de acesta si de consiliul local TACUTA.O ZI BUNA VA DORESC!
10 ani in urma
+1
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
alina
Comenteaza:
toti cei angazati in primarie in frunte cu domn primar ar trebui sa se gandeasca la sfarsitul fiecarii zile de munca ce au muncit sa merite si acel salariu diminuat.sant oameni ce transpira zi de zi pt a le asigura lor painea de zi cu zi.iar ei.....asa primar asa ECHIPA.
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
Dumitrita
Comenteaza:
Cei care vb negativ despre primar de ce nu va intrebati cu ce bani de unde fonduri daca ati votat pe Basescu ,acest om chiar a facut ceva ptr comuna desi nu a fost usor ptr ca cei dinaintea lui chiarimar nu au facut nimic credeti ca daca ar avea cu ce nu ar face?Felicitari dl primar!
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
Dumitrita
Comenteaza:
Cei care vb negativ despre primar de ce nu va intrebati cu ce bani de unde fonduri daca ati votat pe Basescu ,acest om chiar a facut ceva ptr comuna desi nu a fost usor ptr ca cei dinaintea lui chiarimar nu au facut nimic credeti ca daca ar avea cu ce nu ar face?Felicitari dl primar!
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
maria
Comenteaza:
Domnule primar,as avea o intrebare la dumneavoastra?Cand starpiti hotiile si lenea din primaria Tacuta.Pacat de localul nou al primariei in care se lucreaza sau in care ne rugam sa lucreze angajatii d-voastra ptr ca de cand le-au taiat salariile nu preau chef de treaba si hoinaresc prin baruri in timpul programului!!!!!!!!!!!!!!!!!ARE DREPTATE BASESCU II PLATESTE STATUL DEGEABA.......AFARA CU EI !PUNETI OAMENI COMPETENTI CU SIMTUL RESPONSABILITATII BINE DEZVOLTAT SI DORITORI DE AFIRMARE.Ati pirdut atatea proiecte ptr ca nu aveti oameni capabili ptr asa ceva
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
Nusa Popescu
Comenteaza:
Felicitari domnului primar pentru ce a realizat in comuna pana acum,insa eu cred ca se pot face mai multe.Eu de exemplu,am fost in vara la parinii mei din satul Focseasca si am fost foarte multumita privind reteaua de transport(in sensul ca exista dar confortul lasa de dorit deoarece erau prea multi calatori intr-un mijloc de transport cu prea putine locuri).Cred ca se poate face ceva in aceasta privinta si cred ca o investitie buna si necesara(pentru tinerii din sat) ar fi in caminul cultural.Mult succes!
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
alina
Comenteaza:
nu mai este mult si e aprilie si vom vedea domn primar ce cuvant aveti si cum il respectati.in legatura cu drumul REDIU DUMASCA.si nu uitati sa raspundeti din cand in cand celor care va pun intrebari pe aceasta pagina k doar ei sunt cetatenii ce vau acordat un vot de incredere.
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
eu
Comenteaza:
urat sat
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
cumatru
Comenteaza:
domn primar apreciez realizarile pe care le-ati facut in comuna Tacuta ,dar sunt cam putine in comparatie cu cele trei mandate care le-ati avut .,dar in comparatie cu studiile dumneavoastra pe care le aveti si care incercati sa le mai faceti(facultatea) poate invatati sa scrieti corect.....sunteti cam flamand si mancati litere,virgule,si puncte. tineti-o tot asa si sa dea Dumnezeu sa iesiti la pensie ....k poate dupa ce iesiti la pensie faceti si drumul de la Dumasca,,la lipoveni
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
CALIN COSTICA PRIMAR
Comenteaza:
Va salut cu mult respec ,am revenit pentru a va informa si despere noile priecte si investiti, ce se vor realiza in anul 2011pe territoriul Com Tacuta;si aici vreu sa va duc la cunostinta, ca in curand vrem sa demaram urmatoarele priecte; construirea a doua gradinite, cu 4 sali de clase in satele, Protopopesti si Tacuta apoi vom demara construirea si piertuirea drumului comunal Dumasca Rediu Galian peo distanta de 3,5KM ,acesta licrare va incepe in cursul luni Aprilie 2011 apoi vo conntinua, cu reparatia capitala la camin cultural si biblioteca comunala Tacuta ,dupa care nu ne vom opri aici intr-o ordine bine stabilita cnf surselor de finatare vom derula si alte priecte ,exp (alimentarea cu apa a sat Tacuta,repartia capitala a fostului sediun a primariei pentru a fi dat dispensarului comunal spre folosinta in cadru caruia va fi deschisa si o farmacie umana
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
PRIMAR CALIN
Comenteaza:
Vreau sa va informez ca penrtu realizarile facute in Com Tacuta o parte din cei care fac comentari la adresa mea sint dinrtre cei invidiosi pe realizarile facute de mine in cadru Com Tcuta .dar vreu sa va informez cu tot respectul ,ca despre acest( Sat Dumasca )sint in curs de rezolvare ,privbind situatia drumurilor ,care in anul 2011 incepand cu luna aprilie urmeaza sa fie consrtuit si acet drum ce lega Satul Dumasca de drumul judetean DJ 246 prin loc Rediu Galian ,iar refritor la toti cei ce vorbesc depre anumite lucrui pe care lu le cunosc sau au cunostine limitate,vreu sa le zic ,ca diferenta dintre ei si mine n este mare,deoarece ,eu vin in fata cetatenilor cu argumente sigure ,si cu dovezi .ale interesului meu fata de cetateni ,si al Com Tacuta solide si aici vreu sa va fac o paranteza si sa va reamintec ca toate acete lucruri frumoase de care va puteti bucura si d-voastra si realizate in timpul madatelor mele.ex (DRUM TACUTA PROTOPOPESATI,DRUM PROTOPOPESTI CUJBA,PROTOPOPESI SOFIENI,PROTOPOPESTI RULENI.TACUTA FOCSASCA, SCOALA FOCSASCA,GRADINITA,**am**CAMIN CULTURAL FOCSASCA,SCOALA TACUTA,CAMIN CULTURAL TACUTA,NOUL SEDIU PRIMARIEA TACUTA,GRUPURI SANITARE SI ADUCTIUNE CU APA LA SCOLILE TACUTA,FOCSASCA,MIRCESTI,PROTOPOPESTI,REPARATI CAPITALE SCOLILE PROTOPOPESTI,**am**MIRCESTI,APOI AM CONSTRUIT PODURI IN SATELE,,MIRCESTI ,RULENI,DUMASCA,**am**SOFIENI,cu tot respectul vam prezentat o parte din reazizarile mele ca Primar,inchei transmitanduva multa sanatate **am**insotita de mult succes, in activitatile de zi cu zi si cu intelegere **am**sprijin mai mult din partea D-voastra Calin Costica
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
Cecilia
Comenteaza:
La multi ani, tuturor locuitorilor comunei Tacuta, primarului si Consiliului Local va doresc un an nou cu multe realizari si satisfactii! Este foarte greu sa faci fata cerintelor cetatenilor tinand cont de situatia economica a tarii, de masurile de austeritate ce se impun si mai ales de situatia materiala a locuitorilor comunei. Acolo unde majoritatea oamenilor sunt saraci si comuna este saraca! Spun asta pentru ca stiu foarte bine de unde am plecat si sincer va spun nu m-as mai intoarce! I-mi este greu sa spun asta deoarece acolo mi-am petrecut cea mai frumoasa parte a vietii si de locurile acelea ma leaga cele mai frumoase amintiri.
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
Milica
Comenteaza:
Din punctul meu de vedere nu mi se pare prea corect sa criticati atat de mult primarul si consiliul local!!!Ganditiva cum a fost comuna aceasta imainte de a castiga acest post..Prima data cand la-ti ales sa spunem ca nu ati stiut cei pote mintea dar si al 2lea ???ne punem un semn de intrebare!!asa ca ganditi-va de 2 ori inainte de a va spune parerea!!!
10 ani in urma
+1
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
cristy
Comenteaza:
Mai este un sat in com.Tacuta...Mircesti,sa ne gandim la un drum,este un vis frumos...oricum felicitari Primariei Tacuta
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
Adrian
Comenteaza:
Va pricepeti la cirtit (criticat ,comentrii) dar vreu sa va ascult ideile de inbunatatire a com Tacuta ,si daca ar apela cineva pemtru sprijin ,la-ti sprijini? ma indoiesc.
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
wwwww
Comenteaza:
cred k asta e cel mai urat sat din cate am vazut....bravo domn primar
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
x
Comenteaza:
nustiu de ce lumea il tot voteaza pe domnu Calin pt k el nu face nimik bun in satu asta.......cred k asta e cel mai urat sat...bine k sia facut el primarie k sa nui fie frig la iarna
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
alina
Comenteaza:
sant din dumasca si ma doare sufletul cand vad pe cei ce sant la conducerea acestei comune nu-i intereseaza de amaratii din dumasca k traiesc in secolul 21 iar starea drumurilor e .....nu sant cuvinte de comparatie.spuneti ceva domn primar in sensul asta.stam in asteptarea unui raspuns concret.
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
cecilia
Comenteaza:
Vreau sa va felicit domnule primar impreuna cu echipa dumneavaostra din cadrul primariei precum si consiliul local al comunei pentru noul sediu care arata in sfarsit a institutie.Cu prima ocazie cand vin acasa o sa trec sa o vad. M-am bucurat mult sa-l vad la inaugurare si pe d-l Bichinet dansul era odata presedintele CJ si membru in PRM, il cunosc bine, mi-a fost profesor de filozofie in anii de liceu.
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
Petronela
Comenteaza:
Da, aveti dreptate cei care ati crescut si mai treceti prin Dumasca (daca puteti intra ) pe timp de seceta si nu numai.
Adevarul e ca a ramas acest sat lanivelul anilor cred `80 sau poate si mai rau, avand in vedere faptul ca pe vremea cand eram copil mai era cumva o cale de acces in sat dinspre Tacuta dar acum te maninca serpii sau alte jivine peacel drum, sau mai bine zis carare sau nici atit.
Ce se intimpla domnule primar cu atitea promisiuni si proiecte pentru drumul de acces in Dumasca?
Ce realizari concrete aveti dumneavoastra in acest sat decind sinteti primar?
Ce ati facut dumneavoastra vreodata pentru ziua satului Dumasca?
Aveti de gand sa candidati si la urmatoarele alegeri?
Asept raspuns dar din cate am inteles de la ceilanti care au mai scris,nu prea raspundeti!!!???
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
cecilia
Comenteaza:
Domnilor, tin sa va spun ca si eu lucrez in cadrul unei primarii din Romania si pana acuma am reusit sa obtinem finantare europeana pentru drumuri intravilane si extravilane si de aceea spuneam ca se pot face multe lucruri cu oameni potiviti la locuri potrivite ( competenti) si mai este un lucru deosebit de important si trebuie sa vi-l spun - pentru ca un proiect sa-ti fie aprobat conteaza mult si culoarea politica a primarului iar in cazul dumneavosatra tinand cont de apartenenta lui politica nu cred ca are multe sanse. Stiu ca sunt cheltuieli enorme ce trebuie sa le suporte o primarie dar singura sansa de a putea face ceva pentru comunitate este atragerea fondurilor europene si pentru asta ai nevoie de un promotor bine pus la punct.
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
nu conteaza
Comenteaza:
mai ce oameni invidiosi ...... omul asta vrea sa faca din comuna tacuta o comuna sa zicem "mai in rand cu lumea" sa aveti cu ce va mandri.... ce vreti sa va faca primarul ... sa va bage bani in buzunar... numai asta aveti in cap ... nu este el in masura ... si drumurile cu siguranta le va face ... dar nu toate odata ... dati`i timp ...credeti ca altul ar face ceva mai bun???? va spun eu ... daca vine altul ... mai intai fura bine bine pentru el ... asa primarul CALIN este la al 3-lea mandat ... daca a furat ... a avut timp .. acum face pentru comuna TACUTA .... ca sa fiti si voi recunoscuti ... si daca face facultatea acum ce are??? bravo lui .. bine ca este capabil sa conduca o primarie .. sa raspunda de atatia cetateni ... unul care are facultate este mai capabil sa conduca o primarie??? asta e in mintea voastra ... studiile mai putin importante ... experienta este baza... asa ca nu mai denegrati primarul ... chiar il felicit...
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
alina
Comenteaza:
de ce nu raspundeti la problemele ce va sunt aduse la cunostinta nu va int`
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
xxx
Comenteaza:
mai oameni buni din Tacuta ,oare cand aveti de gand sa va treziti?
Nu va ajunge cat ati fost mintiti si prostiti pe fata de primarul Calin (care este)?
Aveti local nou de primarie ,toata lumea il lauda(pupincurism)dar de ce nu aveti curajul sa judecati adevarul**eq**cati bani a furat din banii alocati constructiei,cati bani a papat de la sponsori la inaugurare,cum a distrus o familie(amanta ,sotul spanzurat),de cate ori a calcat prin satele componente in interes de servici? si multe multe altele
10 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
alina
Comenteaza:
de ce nu raspundeti domnule primar la problemele cetatenilor`
ce va intereseaza sa rezolvati in comuna,,,,,nimic
11 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
alina
Comenteaza:
ce faceti dom primar cu drumul rediu dumasca```````````````rapundeti
11 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
alina
Comenteaza:
dak primarul s-ar gandi la toti cetatenii in mod egal ar face ceva si pentru necajitii din dumasca dar el nu prea poate.....pe cand pietruirea drumului rediu dumasca.asteptam raspuns concret de la d-stra domnu primar
11 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
irinel
Comenteaza:
Vreau sa anunti si eu acesti oameni ca daca nu exista bani si fanduri de unde sa faca acest primar rost si sami zica si mie ce a facut ceilalti primari cara au fost in anii din urma. Ei stiu cati bani are primaria di incasarile din impozite are 2,3 miliarde si din acesti bani tre sa plateasca toti salariatii din comuna ,curentu electric la scoli etc. si sa stii ca au un proiect da nui intrat in viguare pt drumu de la DUMASCA -REDIU da tre sa aprobe si BASESCU ca lati votat si acuma asteptai ca primaru sa va faca drum . felicitari domnu primar suces in continuare
11 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
cecilia
Comenteaza:
felicitari domnule primar, dar se poate si mai mult ma refer la drumul tacuta-focsasca e bine fata de cum a fost dar daca se poate......... stiti ce vreau sa spun, poate in mandatul urmator daca nu acuma sa reusiti sa asfaltati stiu ce cheltuieli necesita dar cu un proiect bine pus la punct puteti obtine niste fonduri europene in acest sens si va garantez ca mai castigati inca un mandat. succes!
11 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
oana
Comenteaza:
APROPO DE CE SPUNE D-NA LUMINITA SAVA.DA,ARE DREPTATE.O MARE DEZAMAGIRE
.NU ESTE POSIBIL CA IN ZILELE NOASTRE SA NU AVEM DRUMURI ASFALTATE,SAU MACAR PIETRUITE.PACAT CA NU EXISTA UN PRIMAR APT,CARE SA SE OCUPE DE ACESTE LUCRURI,CARE NU SE GANDESTE LA LOCUITORII DIN SATUL DUMASCA,CARE TREBUIE SA STRABATA KILOMETRI INTREGI PRIN PRAF SAU PRIN NOROAIE.EU UNA AM COPILARIT ACOLO SI STIU CE ZONA FRUMOASA,CU OAMENI DE NOTA 10 FOARTE CALZI SI PRIMITORI.EU CRED CA AR TREBUI ALES UN PRIMAR APT SI COMPETENT SA SE OCUPE DE NEVOILE LOCUITIRILOR SI CARE SA SE OCUPE DE PIETRUIREA DRUMULUI MACAR.
11 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
ciobotariu valentin
Comenteaza:
De ce platesc onorabilii cetateni impozite si taxe primariilor???? Sa aiba drumuri bune ,canalizare, apa curenta,spitale,farmacii,scoli cu dascali bine pregatiti,biserici.Am pomenit aici de biserici.Da,sa aba unde spune onorabilul "iartal DOAMNE pe alesul Primar ca nu VREA sa faca un simplu proiect pentru inbunatatirea starii drumului".Pai pentru ce mai platim noi impozite si taxe daca mergem prin noroaie pana la gat? DUMASCA ,satul meu drag, satul in care am deschis ochii pentru prima oara nu are nimic din toate aceste bunatati.ONORABILII mei consateni sa faca bine sa nu se imbolnaveasca in sat ci ,pe la REDIU pe undeva ca altcumva mor in caruta.HALAL PRIMAR ,avem cu ce ne mandri.Cu o mica scoala si o bisericuta ,care stau sa cada DUMASCA ESTE CONDAMNATA la cisme de cauciuc.DUMNEZEU SA NE AJUTE!,sa nu ne dea ploaie pe drumuri, numai in gradini si pe ogoare.
12 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
alegator catavencu
Comenteaza:
A fost odatA ca-n poveSti,
A fost an satul Congo,
Din rude mari, ImpArAteSti,
BAiatul lui Mubongo.

Nu era singur la pArinTi,
Dar mândru-n toate cele,
Cum e maimuTa lungA-n craci
Ĺži neagrA la mAsele.

La PrimArie el visa,
Urcat pe-un tron de aur,
La interes se scArpina
Cu gheara lui de graur.

Ĺži ne vorbea tremurAtor
Cu mâna pe mAciucA
El, candidatul visAtor
La banii fArA muncA :

„Din satul meu venii cu greu
SA vA prezint soTia,
BulAul este tatAl meu,
Iar mama mea, hoTia".

Dar nu putea vorbi corect,
Ĺži conducea comuna,
Fura din banul nostru tot
Se-mbogATea antr-una.

Este student de vreo trei ani,
Partidul il trimise,
SA facA Scoala fArA bani,
SA stea cu mâini Intinse.

Aduse boii an consiliu
Ĺži le dAdu sA pape
Din banii Scolilor, fripturi
Cafea Si corn cu lapte.

Taranilor le luase tot,
Islazul, vaca, banii,
Pe drum, noroi era de-un cot,
El clefAia dinarii.


Covorul roSu aSternu
Spre cuibul sAu de cioarA,
Closet de aur aSi fAcu,
Dar se piSa pe scarA.
13 ani in urma
+1
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
luminita sava
Comenteaza:
mai este cazul de comentariu dupa catastrofa care a avut loc ??? vom urmari activitatile ın continuare :))))
13 ani in urma
0
Raspunde!
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.
Sorry, you need javascript enabled to post any comments.

  Ultimele Stiri


Programul miere pentru elevi a fost suspendat pana in anul 2022

Guvernul a amanat pana in 2022 acordarea de prime la comercializarea produselor agricole primare

24.12.2020. Decretul privind promulgarea Legii pentru completarea Codului muncii - Legea 53/2003

REVISAL 2021. Forma actualizata pusa la dispozitie de Inspectia Muncii

Biletele de calatorie gratuita acordate persoanelor cu handicap aferente anului 2020 pot fi utilizate si in luna ianuarie a anului 2021

Codul muncii actualizat 2021. Modificarile aduse Codului muncii in 2020, aplicabile in anul 2021

Legi promulgate in data de 05 noiembrie 2020

  Ultimele Legi

HG nr. 4/2021 pentru stabilirea salariului de baza minim brut pe tara garantat in plata in anul 2021

Legea nr. 2/2021 privind unele masuri pentru prevenirea si combaterea antitiganismului

OUG 225/2020 privind modificarea unor acte normative si stabilirea unor masuri in domeniul agriculturii

OUG 220/2020 privind aplicarea unor masuri de protectie sociala dupa 1 ianuarie 2021 in contextul raspandirii coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea unor acte normative

OUG 212/2020 privind stabilirea unor masuri la nivelul administratiei publice centrale si pentru modificarea si completarea unor acte normative

Legea 298/2020 pentru completarea Codului muncii. Codul muncii 2021

Codul muncii actualizat 2021, Integral PDF

  Ultimele Spete

Hotararea CEDO in cauza Michnea impotriva Romaniei. Respectarea vietii de familie
Hotararea CEDO in Cauza Dimitrie Dan Popescu si altii impotriva Romaniei. Imposibilitatea de a se bucura de dreptul de proprietate
Limitele de competenta ale A.S.F. Petitie adresata Autoritatii de Supraveghere Financiara (A.S.F.) avand ca obiect contestarea modului de solutionare de catre o societate de asigurare a unui dosar de dauna deschis in baza asigurarii facultative CASCO
Cerere de acordare a unor masuri reparatorii prin echivalent aferente unui imobil preluat abuziv in perioada comunista. Obligatia dovedirii calitatii de proprietar la momentul confiscarii
Contract de achizitie publica. Aprecierea indeplinirii conditiei referitoare la existenta unor „circumstante imprevizibile”

  Ultimele Articole

Contract individual de munca, Model 2021. PDF si Word editabil
Libera prestare a serviciilor si a celor ale lucratorilor lor detasati intr-un stat membru gazda. Respectarea conditii de concurenta echitabile intre Statele UE
Un serviciu care pune in legatura directa, prin intermediul unei aplicatii electronice, clienti si soferi de taxi constituie un serviciu al societatii informationale din moment ce nu reprezinta o parte integranta dintr-un serviciu global al carui element principal ar fi o prestatie de transport
Diferenta de tratament bazata indirect pe religie. Refuzul unui tratament medical
Dobandirea calitatii de notar public de catre judecatorii Curtii Constitutionale. Studiu de caz