din anul 2007, atuul tau de DREPT!
4913 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Contencios Administrativ » OUG 96/2012 privind stabilirea unor masuri de reorganizare in cadrul administratiei publice centrale si pentru modificarea unor acte normative

OUG 96/2012 privind stabilirea unor masuri de reorganizare in cadrul administratiei publice centrale si pentru modificarea unor acte normative

  Publicat: 14 Jan 2013       11836 citiri        Secţiunea: Contencios Administrativ  


Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
ORDONANTA DE URGENTA nr. 96 din 22 decembrie 2012
privind stabilirea unor masuri de reorganizare in cadrul administratiei publice centrale si pentru modificarea unor acte normative

PUBLICATA IN MONITORUL OFICIAL nr. 884 din 22 decembrie 2012

(al unitatii de protectie speciala). Gestionarea activitatilor si resurselor (materiale, umane, financiare) la nivelul unitatilor de protectie speciala, efectuata de conducerea unitatii, in baza prerogativelor legale.
Debitor care se angajeaza alaturi de debitorul initial (numit delegant) sau in locul acestuia sa execute obligatia pe care delegantul o are fata de creditorul delegatar.
Debitor care se angajeaza alaturi de debitorul initial (numit delegant) sau in locul acestuia sa execute obligatia pe care delegantul o are fata de creditorul delegatar.
Una din hotararile judecatoresti, prevazuta in cap. I, t, II, C. proc. pen. partea speciala.
Debitor care se angajeaza alaturi de debitorul initial (numit delegant) sau in locul acestuia sa execute obligatia pe care delegantul o are fata de creditorul delegatar.
Debitor care se angajeaza alaturi de debitorul initial (numit delegant) sau in locul acestuia sa execute obligatia pe care delegantul o are fata de creditorul delegatar.
Sunt persoanele complet straine de actul juridic, adica persoanele carora actul juridic nu le poate profita in nici un fel ori nu le poate indatora in nici un fel.
Debitor care se angajeaza alaturi de debitorul initial (numit delegant) sau in locul acestuia sa execute obligatia pe care delegantul o are fata de creditorul delegatar.
Termen folosit pentru a desemna activitatea instantelor judecatoresti.
Este inscris in Costitutia Romaniei si reglementat in detaliu in legea pentru organizarea judecatoreasca.
Sistemul de facilitati, echipamente si servicii necesare operarii unei organizatii.
Totalitatea cheltuielilor care se fac pentru cumpararea bunurilor de capital.
Act adoptat de organele de stat,
Sistemul de facilitati, echipamente si servicii necesare operarii unei organizatii.
Totalitatea cheltuielilor care se fac pentru cumpararea bunurilor de capital.
Unitate economica autonoma de productie, de constructii, de circulatia marfurilor, de transporturi
Sistemul de facilitati, echipamente si servicii necesare operarii unei organizatii.
Totalitatea cheltuielilor care se fac pentru cumpararea bunurilor de capital.
Sistemul de facilitati, echipamente si servicii necesare operarii unei organizatii.
Totalitatea cheltuielilor care se fac pentru cumpararea bunurilor de capital.
Debitor care se angajeaza alaturi de debitorul initial (numit delegant) sau in locul acestuia sa execute obligatia pe care delegantul o are fata de creditorul delegatar.
Sistemul de facilitati, echipamente si servicii necesare operarii unei organizatii.
Forma specifica a motivatiei care consta in orientarea activa si durabila a persoanei spre anumite domenii de activitate, fiind cel mai puternic mobil al actiunilor omenesti.
Totalitatea cheltuielilor care se fac pentru cumpararea bunurilor de capital.
Debitor care se angajeaza alaturi de debitorul initial (numit delegant) sau in locul acestuia sa execute obligatia pe care delegantul o are fata de creditorul delegatar.
Sistemul de facilitati, echipamente si servicii necesare operarii unei organizatii.
Totalitatea cheltuielilor care se fac pentru cumpararea bunurilor de capital.
Termen folosit pentru a desemna activitatea instantelor judecatoresti.
Debitor care se angajeaza alaturi de debitorul initial (numit delegant) sau in locul acestuia sa execute obligatia pe care delegantul o are fata de creditorul delegatar.
Debitor care se angajeaza alaturi de debitorul initial (numit delegant) sau in locul acestuia sa execute obligatia pe care delegantul o are fata de creditorul delegatar.
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Sistemul de facilitati, echipamente si servicii necesare operarii unei organizatii.
Totalitatea cheltuielilor care se fac pentru cumpararea bunurilor de capital.
Sistemul de facilitati, echipamente si servicii necesare operarii unei organizatii.
Totalitatea cheltuielilor care se fac pentru cumpararea bunurilor de capital.
Debitor care se angajeaza alaturi de debitorul initial (numit delegant) sau in locul acestuia sa execute obligatia pe care delegantul o are fata de creditorul delegatar.
Sistemul de facilitati, echipamente si servicii necesare operarii unei organizatii.
Totalitatea cheltuielilor care se fac pentru cumpararea bunurilor de capital.
Sistemul de facilitati, echipamente si servicii necesare operarii unei organizatii.
Totalitatea cheltuielilor care se fac pentru cumpararea bunurilor de capital.
Act adoptat de organele de stat,
Sistemul de facilitati, echipamente si servicii necesare operarii unei organizatii.
Totalitatea cheltuielilor care se fac pentru cumpararea bunurilor de capital.
Act procedural in care procurorul sau organul de urmarire penala consemneaza o dispozitie asupra unor acte sau masuri de urmarire penala.
(Concession) (1) In general: drept legal de folosire a unei proprietati in anumite scopuri.
(Concession) (1) In general: drept legal de folosire a unei proprietati in anumite scopuri.
Sistemul de facilitati, echipamente si servicii necesare operarii unei organizatii.
Act adoptat de organele de stat,
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Sistemul de facilitati, echipamente si servicii necesare operarii unei organizatii.
Totalitatea cheltuielilor care se fac pentru cumpararea bunurilor de capital.
Sistemul de facilitati, echipamente si servicii necesare operarii unei organizatii.
Totalitatea cheltuielilor care se fac pentru cumpararea bunurilor de capital.
Sistemul de facilitati, echipamente si servicii necesare operarii unei organizatii.
Totalitatea cheltuielilor care se fac pentru cumpararea bunurilor de capital.
Sistemul de facilitati, echipamente si servicii necesare operarii unei organizatii.
Totalitatea cheltuielilor care se fac pentru cumpararea bunurilor de capital.


ART. 9
Se infiinteaza Ministerul Culturii, prin reorganizarea Ministerului Culturii si Patrimoniului National.

ART. 10
Se infiinteaza Ministerul pentru Societatea Informationala, prin reorganizarea Ministerului Comunicatiilor si Societatii Informationale.

ART. 11
(1) Se infiinteaza Ministerul Fondurilor Europene, prin reorganizarea Ministerului Afacerilor Europene.
(2) Ministerul Fondurilor Europene coordoneaza, potrivit competentelor sale, structurile din cadrul altor institutii care exercita atributiile autoritatilor de management si ale organismelor intermediare, cu exceptia celor din domeniile agriculturii si pisciculturii.

ART. 12
(1) La data intrarii in vigoare a hotararii Guvernului de modificare a hotararii sale de organizare si functionare, Ministerul Afacerilor Externe preia activitatea si structurile specializate ale Departamentului pentru Romanii de Pretutindeni, structura cu personalitate juridica din cadrul aparatului de lucru al Guvernului.
(2) La data intrarii in vigoare a hotararii Guvernului prevazute la alin. (1), Departamentului pentru Romanii de Pretutindeni se desfiinteaza.
(3) In cadrul Ministerului Afacerilor Externe functioneaza ministrul delegat pentru romanii de pretutindeni, care coordoneaza activitatile din domeniul relatiilor cu romanii de pretutindeni, specifice departamentului care se desfiinteaza.
(4) Ministerul Afacerilor Externe preia activitatea si structurile in domeniul afacerilor europene de la Ministerul Afacerilor Europene.
(5) Structura din cadrul Ministerului Afacerilor Externe care gestioneaza domeniul afacerilor europene se afla in coordonarea directa a prim-ministrului.

ART. 13
In cadrul Ministerului Finantelor Publice functioneaza ministrul delegat pentru buget, care coordoneaza activitatile din domeniile bugetului, trezoreriei si datoriei publice.

ART. 14
Atributiile viceprim-ministrilor, prevazuti in Hotararea Parlamentului nr. 45/2012 pentru acordarea increderii Guvernului, altele decat cele specifice ministerelor pe care le conduc, se stabilesc prin decizie a prim-ministrului.

ART. 15
(1) Ministrul delegat indeplineste atributiile ordonatorului principal de credite al ministerului in domeniile pentru care a fost investit, cu exceptia cheltuielilor generale de functionare.
(2) Ministrul delegat angajeaza ministerul in raporturile cu tertii in domeniile pentru care a fost investit.
(3) Ministrul delegat initiaza si avizeaza proiectele de acte normative, respectiv contrasemneaza actele normative adoptate potrivit legii, corespunzator domeniilor pentru care a fost investit.
(4) Sunt exceptate de la prevederile alin. (1) si (2) reprezentarea ministerului in justitie si in raporturile cu celelalte organe jurisdictionale, precum si emiterea actelor administrative pentru reglementarea raporturilor de munca sau de serviciu aferente structurilor cu atributii comune pe minister .

CAP. II
Masuri de reorganizare in cadrul administratiei publice centrale

ART. 16
(1) Se infiinteaza Departamentul pentru Proiecte de Infrastructura si Investitii Straine, ca organ de specialitate cu personalitate juridica, in cadrul aparatului de lucru al Guvernului, finantat prin bugetul Secretariatului General al Guvernului, cu atributii in coordonarea la nivel national a pregatirii, executiei si implementarii proiectelor de infrastructura, stabilite prin hotarare a Guvernului, precum si de coordonare a aplicarii coerente a politicii Guvernului in domeniul stimularii, promovarii si implementarii investitiilor straine si in domeniul parteneriatului public-privat.
(2) Departamentul pentru Proiecte de Infrastructura si Investitii Straine preia activitatile in domeniile investitiilor straine, respectiv al serviciilor generale, precum si structurile specializate in aceste domenii, in limita unui numar de 52 de posturi, din cadrul Centrului Roman pentru Promovarea Comertului si Investitiilor Straine.
(3) Unitatea centrala pentru coordonarea parteneriatului public-privat, structura fara personalitate juridica in cadrul aparatului de lucru al Guvernului, finantata prin bugetul Secretariatului General al Guvernului, trece din subordinea Secretariatului General al Guvernului in cadrul Departamentului pentru Proiecte de Infrastructura si Investitii Straine.
(4) Conducerea Departamentului pentru Proiecte de Infrastructura si Investitii Straine se exercita de catre ministrul delegat pentru proiecte de infrastructura de interes national si investitii straine.
(5) Ministrul delegat prevazut la alin. (4) reprezinta Departamentul pentru Proiecte de Infrastructura si Investitii Straine in raporturile cu celelalte autoritati publice, cu persoanele juridice si fizice din tara si din strainatate, precum si in justitie.
(6) In exercitarea atributiilor ce ii revin, ministrul delegat emite ordine si instructiuni, in conditiile legii.
(7) Ministrul delegat numeste si elibereaza din functie personalul Departamentului pentru Proiecte de Infrastructura si Investitii Straine, in conditiile legii.
(8) In activitatea de conducere a Departamentului pentru Proiecte de Infrastructura si Investitii Straine, ministrul delegat este ajutat de unul sau mai multi secretari de stat, potrivit hotararii Guvernului privind organizarea si functionarea Departamentului pentru Proiecte de Infrastructura si Investitii Straine.
(9) Organizarea si functionarea Departamentului pentru Proiecte de Infrastructura si Investitii Straine se aproba prin hotarare a Guvernului.
(10) Departamentul pentru Proiecte de Infrastructura si Investitii Straine este unitate de achizitii centralizate, in sensul art. 22 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, in scopul achizitiei produselor, serviciilor sau lucrarilor aferente proiectelor de infrastructura desemnate prin hotarare a Guvernului.

ART. 17
(1) In termen de 15 zile de la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - S.A. trece de sub autoritatea Ministerului Transporturilor sub autoritatea Departamentul pentru Proiecte de Infrastructura si Investitii Straine. Statul roman isi exercita drepturile si obligatiile in calitate de detinator al actiunilor Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - S.A. prin Departamentul pentru Proiecte de Infrastructura si Investitii Straine.
(2) Se autorizeaza Departamentul pentru Proiecte de Infrastructura si Investitii Straine sa mandateze reprezentantii sai in Adunarea Generala a Actionarilor a Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - S.A. sa aprobe toate operatiunile si demersurile necesare pentru divizarea acestei societati si constituirea a doua noi companii nationale, respectiv Compania Nationala de Autostrazi - S.A. si Compania Nationala de Drumuri Nationale - S.A.
(3) Compania Nationala de Autostrazi - S.A. se constituie in conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, sub autoritatea Departamentului pentru Proiecte de Infrastructura si Investitii Straine.
(4) Compania Nationala de Drumuri Nationale - S.A. se constituie in conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, sub autoritatea Ministerului Transporturilor.




Afişează OUG 96/2012 privind stabilirea unor masuri de reorganizare in cadrul administratiei publice centrale si pentru modificarea unor acte normative pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    OUG 96/2012

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Jurisprudenţă

In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Conditiile speciale de munca presupun cote de contributii de asigurari sociale diferite
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Principiul non bis in idem in ceea ce priveste sanctiunile disciplinare
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Calculul termenului de preaviz in cazul concedierii salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Impiedicarea salariatului de a intra in incinta unitatii justifica absenta acestuia de la locul de munca. Sanctionare disciplinara abuzaiva
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti

Restituirea sumelor incasate de salariat ca urmare a interpretarii eronate a prevederilor legale privind salarizarea
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Neefectuarea coprespunzatoare a cercetarii disciplinare prealabile Comportamente inadecvate sau nedrepte la locul de munca
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Acordarea drepturilor salariale prevazute in contractul colectiv de munca
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti



Articole Juridice

Aspecte practice privind Cercetarea disciplinara a salariatilor
Sursa: MCP Cabinet avocati

Alocatia de stat pentru copii in anul 2024. Conditii de acordare si valoare alocatie
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor de cresa in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor culturale in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor cadou in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor de masa in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Model contract de munca 2024. CIM editabil 2024!
Sursa: EuroAvocatura.ro