din anul 2007, atuul tau de DREPT!
1719 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Regulamente » Regulamentul privind organizarea si desfasurarea concursului de promovare a judecatorilor din 17.09.2019

Regulamentul privind organizarea si desfasurarea concursului de promovare a judecatorilor din 17.09.2019

  Publicat: 23 Sep 2019       5102 citiri        Secţiunea: Regulamente  


Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Publicat in Monitorul Oficial nr. 768 din 23.09.2019 si aprobat prin Hotararea CSM nr. 1348/2019.

1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Ansamblu de solutii pronuntate de catre organele de jurisdictie in legatura cu probleme de drept sau institutiile juridice examinate cu prilejul desfasurarii litigiilor din competenta lor.
Termen folosit pentru a desemna activitatea instantelor judecatoresti.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Ansamblu de conditii si elemente naturale qle Terrei: aerul, apa, solul si subsolul, toate straturile atmosferice, toate materiile organice si anorganice, precum si fiintele vii, sistemele naturale �n interactiune cuprinzand elementele enumerate anterior, inclusiv valorile materiale si spirituale.
Ansamblu de conditii si elemente naturale qle Terrei: aerul, apa, solul si subsolul, toate straturile atmosferice, toate materiile organice si anorganice, precum si fiintele vii, sistemele naturale �n interactiune cuprinzand elementele enumerate anterior, inclusiv valorile materiale si spirituale.
Ansamblu de conditii si elemente naturale qle Terrei: aerul, apa, solul si subsolul, toate straturile atmosferice, toate materiile organice si anorganice, precum si fiintele vii, sistemele naturale �n interactiune cuprinzand elementele enumerate anterior, inclusiv valorile materiale si spirituale.
Ansamblu de conditii si elemente naturale qle Terrei: aerul, apa, solul si subsolul, toate straturile atmosferice, toate materiile organice si anorganice, precum si fiintele vii, sistemele naturale �n interactiune cuprinzand elementele enumerate anterior, inclusiv valorile materiale si spirituale.
Ansamblu de conditii si elemente naturale qle Terrei: aerul, apa, solul si subsolul, toate straturile atmosferice, toate materiile organice si anorganice, precum si fiintele vii, sistemele naturale �n interactiune cuprinzand elementele enumerate anterior, inclusiv valorile materiale si spirituale.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Organ de stat insarcinat cu solutionarea litigiilor dintre persoane fizice sau dintre acestea si persoanele juricide.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Organ de stat insarcinat cu solutionarea litigiilor dintre persoane fizice sau dintre acestea si persoanele juricide.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Latura a capacitatii juridice, care consta in aptitudinea persoanei de a-si exercita singura drepturile
Mijlocul utilizat de catre fiecare negociator pentru convingerea partenerului de tratative sa accepte conditiile de contractare oferite.
Termen folosit pentru a desemna activitatea instantelor judecatoresti.
Este o procedura diplomatica de reglementare a diferendelor internationale, drept conferit puterilor straine conflictului de a media ostilitatile, chiar in decursul acestora. Mediatorul trebuie sa fie un tertstat, un grup de state, O.N.U. sau institutiile sale specializate, alte organizatii internationale cu vocatie mondiala sau regionala sau o personalitate de prestigiu - acceptat de comun acord, de catre partile aflate in conflict.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Candidat - persoana care participa la alegeri in urma propunerilor inaintate de competitori electorali sau in nume propriu pentru a obtine un mandat de deputat sau de senator,
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Organ de stat insarcinat cu solutionarea litigiilor dintre persoane fizice sau dintre acestea si persoanele juricide.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Organ de stat insarcinat cu solutionarea litigiilor dintre persoane fizice sau dintre acestea si persoanele juricide.
Organ de stat insarcinat cu solutionarea litigiilor dintre persoane fizice sau dintre acestea si persoanele juricide.
1. Grup comstituit de catre o autoritate cu scopul desfasurarii, coordonarii, supravegherii, controlului unei activitati din diferite domenii ale vietii sociale
Magistrat care, potrivit legii, are atributii de a solutiona cauze penale, civile si administrative in cadrul unei instante judecatoresti.
Cale de atac; actiune introdusa la instanta judecatoreasca superioara celei care a pronuntat o hotarare in prima instanta, prin care se solicita anularea hotararii judecatoresti si judecarea in fond a cauzei; cerere de apel
Cale de atac; actiune introdusa la instanta judecatoreasca superioara celei care a pronuntat o hotarare in prima instanta, prin care se solicita anularea hotararii judecatoresti si judecarea in fond a cauzei; cerere de apel
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Este o procedura diplomatica de reglementare a diferendelor internationale, drept conferit puterilor straine conflictului de a media ostilitatile, chiar in decursul acestora. Mediatorul trebuie sa fie un tertstat, un grup de state, O.N.U. sau institutiile sale specializate, alte organizatii internationale cu vocatie mondiala sau regionala sau o personalitate de prestigiu - acceptat de comun acord, de catre partile aflate in conflict.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Candidat - persoana care participa la alegeri in urma propunerilor inaintate de competitori electorali sau in nume propriu pentru a obtine un mandat de deputat sau de senator,
Reprezinta date in forma electronica care sunt atasate sau logic asociate cu alte date in forma electronica si care servesc ca metoda de identificare.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Infractiune constand din raportul sexual cu o persoana de sex feminine care nu a implinit carsta de 14 ani.
Candidat - persoana care participa la alegeri in urma propunerilor inaintate de competitori electorali sau in nume propriu pentru a obtine un mandat de deputat sau de senator,
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Candidat - persoana care participa la alegeri in urma propunerilor inaintate de competitori electorali sau in nume propriu pentru a obtine un mandat de deputat sau de senator,
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Candidat - persoana care participa la alegeri in urma propunerilor inaintate de competitori electorali sau in nume propriu pentru a obtine un mandat de deputat sau de senator,
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Candidat - persoana care participa la alegeri in urma propunerilor inaintate de competitori electorali sau in nume propriu pentru a obtine un mandat de deputat sau de senator,
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Candidat - persoana care participa la alegeri in urma propunerilor inaintate de competitori electorali sau in nume propriu pentru a obtine un mandat de deputat sau de senator,

(13) Daca apreciaza necesar, comisia de evaluare poate analiza, pentru toti candidatii, si modul in care acestia respecta jurisprudenta unitara a Inaltei Curti de Casatie si Justitie sau a instantelor superioare, solicitand in acest sens informatiile pe care le apreciaza necesare de la instantele in cadrul carora isi desfasoara activitatea candidatii.

Articolul 40
(1) De indata dupa publicarea listei finale a candidatilor care indeplinesc conditiile de participare la concurs, comisia de evaluare solicita instantelor in cadrul carora isi desfasoara activitatea candidatii transmiterea documentelor necesare pentru verificarea respectarii termenelor de solutionare a lucrarilor, cu privire la intreaga perioada supusa evaluarii.
(2) In vederea verificarii respectarii termenelor rezonabile de solutionare a cauzelor si de redactare a hotararilor ori de efectuare a altor lucrari, se solicita date statistice sau orice documente necesare privind:
a) activitatea candidatului, precum: numarul de sedinte de judecata, numarul de cauze la care a participat la judecata, numarul de cauze solutionate, numarul de hotarari redactate, numarul de hotarari nemotivate in termen, numarul mediu de zile cu care a fost depasit acest termen, perioada medie de solutionare a cauzelor de catre candidat, alte activitati desfasurate in exercitarea atributiilor de serviciu;
b) activitatea instantei la sectia la care a functionat judecatorul, precum: incarcatura medie de cauze pe judecator, numarul mediu de participari in sedinte de judecata, timpul mediu de solutionare pe tipuri de cauze, numarul mediu de hotarari redactate de judecatori, numarul mediu de hotarari neredactate in termen.
(3) Primind solicitarea comisiei de evaluare prevazuta la alin. (1), presedintele instantei in cadrul careia isi desfasoara activitatea candidatul ia masurile necesare pentru strangerea informatiilor prevazute la alin. (2) si pentru transmiterea de indata a acestora.
(4) In cazul candidatilor care in ultimii 3 ani si-au desfasurat activitatea in cadrul mai multor instante, documentele necesare pentru verificarea respectarii termenelor de solutionare a lucrarilor sunt solicitate de la fiecare dintre aceste instante.
(5) Pentru verificarea respectarii termenelor rezonabile de solutionare a cauzelor, comisia de evaluare va avea in vedere si fisele ECRIS ale dosarelor prevazute la art. 39 alin. (10), analizand informatiile din sistemul ECRIS referitoare la fiecare dintre aceste dosare.

Articolul 41
Dispozitiile art. 39 si ale art. 40 se aplica in mod corespunzator judecatorului de supraveghere a privarii de libertate. Lista incheierilor pronuntate de judecatorul de supraveghere a privarii de libertate si informatiile necesare pentru verificarea respectarii termenelor de solutionare a lucrarilor se transmit comisiei de evaluare de catre presedintele instantei de la care provine judecatorul de supraveghere a privarii de libertate, pe baza datelor din registrele in care este evidentiata activitatea acestuia.

Articolul 42
(1) De indata dupa publicarea listei finale a candidatilor care indeplinesc conditiile de participare la concurs, comisiile de evaluare solicita, cu privire la fiecare candidat, opinia motivata a sectiei corespunzatoare specializarii candidatului de la instanta ierarhic superioara celei la care functioneaza acesta. In acest scop, presedintele de sectie consulta judecatorii sectiei cu respectarea confidentialitatii opiniilor exprimate si consemneaza rezultatul intr-un referat, semnat si datat, care se transmite comisiei de evaluare.
(2) In cazul in care la instanta ierarhic superioara celei la care functioneaza candidatul exista mai multe sectii cu specializare comuna, se procedeaza la consultarea tuturor sectiilor cu specializare comuna, fiind intocmit un referat unic semnat de presedintii sectiilor respective.
(3) Opinia sectiei sau a sectiilor corespunzatoare specializarii candidatului are rol consultativ pentru comisia de evaluare.

Articolul 43
(1) Comisia prevazuta la art. 36 efectueaza evaluarea activitatii in functie de urmatoarele criterii:
a) capacitate de analiza si sinteza, coerenta in exprimare;
b) argumentatie sub aspectul claritatii si logicii, analiza argumentata a cererilor si apararilor formulate de parti, respectarea jurisprudentei unitare a Inaltei Curti de Casatie si Justitie si a curtilor de apel;
c) respectarea termenelor rezonabile de solutionare a cauzelor si de redactare a hotararilor, tinand seama de volumul de activitate rezultat din datele prevazute la art. 40 alin. (2).
(2) Criteriile prevazute la alin. (1) lit. a) si b) privesc evaluarea hotararilor judecatoresti.
(3) Punctajul maxim total ce poate fi atribuit ca urmare a evaluarii activitatii este de 60 de puncte, pentru fiecare dintre criteriile prevazute la alin. (1) putand fi acordate cel mult 20 de puncte.
(4) Comisia acorda un singur punctaj total pentru fiecare candidat, presedintele comisiei asigurand medierea in caz de divergente intre membrii comisiei.

Articolul 44
(1) Evaluarea conduitei candidatilor se face pe baza referatului intocmit in acest sens de comisia prevazuta la art. 39 alin. (3) din Legea nr. 303/2004, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, a inregistrarilor sedintelor de judecata desfasurate in cauzele in care au fost pronuntate hotararile judecatoresti selectate potrivit art. 39, a opiniei sectiei ori, dupa caz, a instantei la care a functionat candidatul in ultimii 3 ani, precum si a datelor existente la dosarul profesional si a informatiilor solicitate de la Inspectia Judiciara referitoare la eventualele abateri disciplinare si incalcari ale Codului deontologic al judecatorilor si procurorilor din ultimii 3 ani de activitate .
(2) In acest scop, de indata dupa publicarea listei finale a candidatilor care indeplinesc conditiile de participare la concurs, comisia de evaluare solicita comisiilor corespunzatoare prevazute la art. 39 alin. (3) din Legea nr. 303/2004, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, Directiei resurse umane si organizare din cadrul Consiliului Superior al Magistraturii si Inspectiei Judiciare informatiile necesare pentru evaluarea conduitei candidatilor.
(3) Pentru intocmirea referatului prevazut la alin. (1), in ceea ce priveste aspectele prevazute la art. 45 alin. (1), pot fi avute in vedere evaluarile anterioare ale candidatului si orice alte informatii despre candidat care pot fi verificate.
(4) In cazul candidatilor care in ultimii 3 ani au desfasurat activitate la mai multe instante, referatul prevazut la alin. (1) se solicita fiecareia dintre comisiile de evaluare corespunzatoare instantelor la care a functionat judecatorul respectiv.
(5) Inregistrarile sedintelor de judecata se transmit la solicitarea comisiei de evaluare impreuna cu hotararile judecatoresti selectate potrivit art. 39. Comisia de evaluare procedeaza la ascultarea prin sondaj a inregistrarilor primite.
(6) Pentru obtinerea opiniei sectiei sau a instantei, daca nu exista sectii, la care functioneaza candidatul, un membru al comisiei de evaluare desemnat de presedintele acesteia consulta personalul sectiei sau, dupa caz, al instantei, cu respectarea confidentialitatii opiniilor exprimate, si consemneaza rezultatul intr-un referat semnat si datat, care cuprinde informatii verificabile. In cazul in care candidatul functioneaza la o instanta din circumscriptia altei curti de apel, consultarea se realizeaza de catre un membru al comisiei de evaluare constituite in vederea promovarii pentru instanta la care functioneaza candidatul. Daca pentru aceasta instanta nu a fost constituita o comisie de evaluare, consultarea se realizeaza de un judecator de la curtea de apel in circumscriptia careia functioneaza candidatul, desemnat de presedintele acelei curti de apel.
(7) In cazul candidatilor care in ultimii 3 ani au desfasurat activitate la mai multe instante, pentru realizarea consultarii sunt avute in vedere toate instantele, dispozitiile alin. (6) fiind aplicabile in mod corespunzator.
(8) Dispozitiile prezentului articol se aplica in mod corespunzator pentru evaluarea conduitei judecatorului de supraveghere a privarii de libertate.

Articolul 45
(1) Comisia prevazuta la art. 36 efectueaza evaluarea conduitei candidatilor in functie de urmatoarele criterii:
a) conduita profesionala in timpul sedintei de judecata, in indeplinirea altor indatoriri profesionale si in relatia cu justitiabilii, avocatii, expertii, interpretii in timpul exercitarii functiei;
b) relatiile cu colegii, grefierii si celalalt personal al instantei ori cu personalul instantelor superioare ori inferioare ierarhic.
(2) Punctajul maxim total ce poate fi atribuit ca urmare a evaluarii conduitei este de 40 de puncte, pentru fiecare dintre criteriile prevazute la alin. (1) putand fi acordate cel mult 20 de puncte.
(3) Comisia acorda un singur punctaj total pentru fiecare candidat, presedintele comisiei asigurand medierea in caz de divergente intre membrii comisiei.

Articolul 46
(1) Comisiile de evaluare intocmesc un proiect de raport motivat, in care se arata punctajele obtinute potrivit art. 43 alin. (3) si art. 45 alin. (2) si punctajul total obtinut de candidat.
(2) Proiectul de raport prevazut la alin. (1) se transmite candidatului, sub semnatura .

Articolul 47
(1) Dupa comunicarea proiectului de raport, candidatul sustine un interviu in fata comisiei de evaluare in legatura cu aspectele retinute in proiectul de raport . In cazul in care are obiectiuni in legatura cu aspectele retinute in proiectul de raport, candidatul trebuie sa le prezinte in cadrul interviului. Obiectiunile sunt formulate in scris de candidat si se pastreaza impreuna cu celelalte documente de concurs.

(2) Interviul se inregistreaza cu mijloace tehnice audio.

Articolul 48
(1) Dupa sustinerea interviului, comisia de evaluare analizeaza eventualele obiectiuni formulate de candidat si celelalte aspecte rezultate din sustinerea interviului si intocmeste raportul de evaluare final, motivat, in care sunt consemnate punctajele obtinute potrivit art. 43 alin. (3) si art. 45 alin. (2) si punctajul total obtinut de candidat. In raportul de evaluare final se vor consemna si eventualele obiectiuni formulate de candidat, precum si pozitia argumentata a comisiei de evaluare cu privire la acestea.
(2) Raportul de evaluare se comunica de catre comisia de evaluare candidatului, sub semnatura, dupa care se transmite comisiei de organizare.
(3) Punctajul total obtinut de fiecare candidat se publica pe site-ul Consiliului Superior al Magistraturii si al Institutului National al Magistraturii.

Articolul 49
(1) Impotriva punctajului obtinut la evaluare candidatul poate face contestatie in termen de 48 de ore de la publicare, expunand argumentele pentru care critica punctajul acordat. In sustinerea contestatiei nu pot fi invocate critici care nu au fost formulate de candidat prin obiectiunile prevazute la art. 47 alin. (1), daca acesta avea posibilitatea sa le invoce pe baza proiectului de raport comunicat potrivit art. 46 alin. (2).





Afişează Regulamentul privind organizarea si desfasurarea concursului de promovare a judecatorilor din 17.09.2019 pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    Concurs de promovare a judecatorilor    CSM    Hotararea 1347/2019    Regulament

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Jurisprudenţă

Cariera judecatorilor si procurorilor. Cereri de transfer la schimb
Pronuntaţă de: Inalta Curte de Casatie si Justitie - Decizia nr. 6114 din 11 septembrie 2013

Regimul juridic al avizelor CSM in materia perchezitiei, retinerii si arestarii preventive
Pronuntaţă de: Inalta Curte de Casatie si Justitie - Decizia nr. 687 din 9 februarie 2012

Magistrat. Suspendare din functie. Legalitatea masurii. Momentul de la care-si produce efectele hotararea CSM de suspendare
Pronuntaţă de: Inalta Curte de Casatie si Justitie - Sectia de Contencios Admininistrativ, Decizia nr. 3514 din 18/10/2006

Magistrat. Neindeplinirea conditiilor de numire in functie. Conditia bunei reputatii. Hotararea C.S.M. de eliberare din functie. Caracterul nediscipli
Pronuntaţă de: Decizia nr. 2956 din 10 mai 2005, Inalta Curte de Casatie si Justitie , Sectia de contencios administrativ si fiscal



Articole Juridice

Locuinta alternanta a copilului in legislatia franceza
Sursa: EuroAvocatura.ro

Cauza TATU revine in dezbaterea profesionistilor in drept
Sursa: EuroAvocatura.ro - Avocat dr. Razvan Viorescu

Nesemnarea de catre procuror a Ordonantei de punere in miscare a actiunii penale impotriva inculpatului
Sursa: CSM

Este necesara o cerere expresa a salariatului pentru reindividualizarea sanctiunii disciplinare, sau se poate dispune reindividualizarea sanctiunii de catre instanta din oficiu?
Sursa: CSM

Modificarea si completarea Legii nr. 303/2004 privind statutul judecatorilor si procurorilor
Sursa: EuroAvocatura.ro

Abaterile disciplinare ale magistratilor
Sursa: Autor: Felicia Mirea, Atac

Despre raspunderea magistratilor
Sursa: Cristi Danilet