Coordonator: Av. Marius-Cătălin Preduţ

Prima pagină » Legislaţie » Contencios Administrativ » HG 668/2020 privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei incepand cu data de 16 august 2020

HG 668/2020 privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei incepand cu data de 16 august 2020

  Publicat: 19 Aug 2020       672 citiri        Secţiunea: Contencios Administrativ  


Hotararea nr. 668/2020 privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei incepand cu data de 16 august 2020, precum si stabilirea masurilor care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19


8. Suprafata sectorului/subsectorului de plaja amenajata folosita pentru inchirierea sezlongurilor si umbrelelor in suport fix trebuie sa fie de maximum 70% din suprafata totala inchiriata, diferenta reprezentand-o zona destinata plajei pe nisip. La dimensionare nu se vor lua in calcul spatiile destinate amplasarii altor dotari de pe plaja.

9. Accesul pe plaja neamenajata se face in mod liber, cu respectarea regulilor de distantare fizica. Utilizarea plajei se va face cu mentinerea unei distante de cel putin 2 m intre persoane in orice moment, cu exceptia membrilor aceleiasi familii.

10. Accesul persoanelor pe suprafetele de plaje amenajate cu sezlonguri se realizeaza doar cu asigurarea obligatorie de sezlonguri pentru fiecare dintre persoanele prezente, asigurarea unei distante de minimum 2 m intre sezlongurile care sunt utilizate de persoane din familii diferite si cu respectarea normelor de prevenire stabilite prin ordin comun al ministrului economiei, energiei si mediului de afaceri, al ministrului sanatatii si al ministrului mediului, apelor si padurilor, emis in temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificarile ulterioare. Aceleasi reguli de distantare fizica se aplica si pentru suprafata de 30% fara sezlonguri.

Art. 10. -

In conditiile art. 5 alin. (3) lit. f) si ale art. 38 din Legea nr. 55/2020, cu modificarile ulterioare, se stabilesc urmatoarele masuri:

1. Activitatea in crese, gradinite si afterschool-uri, pe perioada vacantei de vara, este permisa numai cu respectarea conditiilor stabilite prin ordin comun al ministrului educatiei si cercetarii, al ministrului muncii si protectiei sociale si al ministrului sanatatii, emis in temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificarile ulterioare.

2. In cadrul unitatilor/institutiilor de invatamant sunt permise organizarea si desfasurarea examenelor pentru elevi/studenti, cadre didactice, precum si activitatile specifice unitatilor/institutiilor de invatamant, in conditiile respectarii masurilor de prevenire, stabilite prin ordin comun al ministrului educatiei si cercetarii si al ministrului sanatatii, emis in temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificarile ulterioare.

Art. 11. -

(1) Respectarea aplicarii masurii prevazute la art. 1 pct. 1 se urmareste de catre Ministerul Afacerilor Interne.

(2) Masurile prevazute la art. 1 pct. 2-5 se pun in aplicare de catre Ministerul Sanatatii si Ministerul Tineretului si Sportului. Respectarea aplicarii acestor masuri se urmareste de catre Ministerul Afacerilor Interne.

(3) Masurile prevazute la art. 1 pct. 6 si 7 se pun in aplicare de catre Ministerul Sanatatii si Ministerul Culturii. Respectarea aplicarii acestor masuri se urmareste de catre Ministerul Afacerilor Interne.

(4) Masura prevazuta la art. 1 pct. 8 se pune in aplicare de catre Ministerul Sanatatii si Ministerul Afacerilor Interne. Respectarea aplicarii acestei masuri se urmareste de catre Ministerul Afacerilor Interne.

(5) Masura prevazuta la art. 1 pct. 9 se pune in aplicare de catre Ministerul Sanatatii si, dupa caz, de Ministerul Tineretului si Sportului, Ministerul Mediului, Apelor si Padurilor sau Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale. Respectarea aplicarii acestei masuri se urmareste de catre Ministerul Afacerilor Interne.

(6) Respectarea aplicarii masurilor prevazute la art. 1 pct. 10-14 se urmareste de catre Ministerul Afacerilor Interne.

(7) Respectarea aplicarii masurii prevazute la art. 2 se urmareste de catre Ministerul Afacerilor Interne.

(8) Respectarea aplicarii masurii prevazute la art. 3 se urmareste de catre Ministerul Sanatatii si Ministerul Afacerilor Interne.

(9) Respectarea aplicarii masurilor prevazute la art. 4 se urmareste de catre Ministerul Transporturilor, Infrastructurii si Comunicatiilor si Ministerul Afacerilor Interne.

(10) Masura prevazuta la art. 5 se pune in aplicare de catre Ministerul Afacerilor Interne.

(11) Masura prevazuta la art. 6 pct. 3 se pune in aplicare de catre Ministerul Sanatatii, Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri si Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor. Respectarea aplicarii masurilor prevazute la art. 6 si 7 se urmareste de catre Ministerul Muncii si Protectiei Sociale si Ministerul Afacerilor Interne.

(12) Masurile prevazute la art. 8 se pun in aplicare de catre Ministerul Transporturilor, Infrastructurii si Comunicatiilor, Ministerul Afacerilor Interne si Ministerul Sanatatii. Respectarea aplicarii acestor masuri se urmareste de catre Ministerul Muncii si Protectiei Sociale si Ministerul Afacerilor Interne.

(13) Respectarea aplicarii masurilor prevazute la art. 9 pct. 1 se urmareste de catre Ministerul Muncii si Protectiei Sociale si Ministerul Afacerilor Interne.

(14) Masurile prevazute la art. 9 pct. 2 se pun in aplicare de catre Ministerul Sanatatii si Ministerul Afacerilor Interne. Respectarea aplicarii acestor masuri se urmareste de catre Ministerul Muncii si Protectiei Sociale si Ministerul Afacerilor Interne.

(15) Masurile prevazute la art. 9 pct. 3 si 7 se pun in aplicare de catre Ministerul Sanatatii. Respectarea aplicarii acestor masuri se urmareste de catre Ministerul Muncii si Protectiei Sociale si Ministerul Afacerilor Interne.

(16) Masurile prevazute la art. 9 pct. 4 se pun in aplicare de catre Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri si Ministerul Sanatatii. Respectarea aplicarii masurilor prevazute la art. 9 pct. 4 si 5 se urmareste de catre Ministerul Muncii si Protectiei Sociale si Ministerul Afacerilor Interne.

(17) Masurile prevazute la art. 9 pct. 6 se pun in aplicare de catre Ministerul Tineretului si Sportului si Ministerul Sanatatii. Respectarea masurilor prevazute la art. 9 pct. 7 se urmareste de catre Ministerul Muncii si Protectiei Sociale si Ministerul Afacerilor Interne.

(18) Masurile prevazute la art. 9 pct. 8-10 se pun in aplicare de catre Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri, Ministerul Mediului, Apelor si Padurilor si Ministerul Sanatatii. Respectarea masurilor prevazute la art. 9 pct. 8-10 se urmareste de catre Ministerul Muncii si Protectiei Sociale si Ministerul Afacerilor Interne.





Afişează HG 668/2020 privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei incepand cu data de 16 august 2020 pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    HG 668/2020

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Jurisprudenţă

Recurs admis (cu opinie separata). Casare hotarare pronuntata in apel. Rejudecare. Reparare prejudiciu produs UAT
Pronuntaţă de: INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE Sectia I civila Decizia nr. 760/2020 Sedinta publica din data de 17 martie 2020

Uzucapiune. Somatia facuta catre o persoana pentru reabilitarea imobilului nu poate reprezenta, in sine, o dovada a dreptului de proprietate pentru destinatarul respectivei notificari
Pronuntaţă de: INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE Sectia I civila Decizia nr. 701/2020 Sedinta publica din data de 11 martie 2020

Recunoasterea unei cai de atac in alte situatii decat cele prevazute de legea procesuala, constituie atat o incalcare a principiului legalitatii
Pronuntaţă de: INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE Sectia I civila Decizia nr. 806/2020 Sedinta publica din data de 26 martie 2020

Nulitate recurs. Neidentificare motive de ordine publica ce ar putea fi invocate din oficiu de catre instanta
Pronuntaţă de: INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE Sectia I civila Decizia nr. 804/2020, Sedinta publica din data de 26 martie 2020

Conflict negativ de competenta. Pluralitate de debitori. Instanta de executare competenta
Pronuntaţă de: INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE Sectia I civila Decizia nr. 816/2020, Sedinta publica din data de 1 aprilie 2020

Hotarare AGA dividende. Vointele individuale ale asociatilor, prin manifestarea lor in adunarea generala, devin o vointa colectiva, care constituie vointa societatii, ca persoana juridica
Pronuntaţă de: INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE Sectia a II-a civila Decizia nr. 48/2020

Hotararea CEDO din 3 martie 2020 in Cauza Convertito si altii impotriva Romaniei. Cererea priveste anularea diplomelor de licenta
Pronuntaţă de: Curtea Europeana a Drepturilor Omului

Actiunea in angajarea raspunderii delictuale a unor autoritati publice, ca urmare a refuzului acestora de emite o hotarare de Guvern
Pronuntaţă de: ICCJ, Sectia a II-a civila, Decizia nr. 2204 din 26 noiembrie 2019

Invocarea exceptiei de necompetenta teritoriala dupa primul termen de judecata
Pronuntaţă de: INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal Decizia nr. 640/2020

Rezolutiunea contractului intervine pentru neexecutarea contractului, cu daune-interese in favoarea creditorului, daca acestea i se cuvin
Pronuntaţă de: ICCJ, Sectia a II-a civila, Decizia nr. 1936 din 29 octombrie 2019



Articole Juridice

Particularitati privind procedura concilierii in litigiile de munca
Sursa: avocat Andreea-Cristina Deaconu | MCP Cabinet avocati

Procedura concilierii conflictelor de munca. Suspendarea termenelor de solutionare a conflictelor de munca pe durata concilierii
Sursa: avocat Ioana Emilia | MCP Cabinet avocati

Consultantul extern specializat in legislatia muncii. Calitate, atributii si responsabilitati
Sursa: avocat Gales Iulian | MCP Cabinet avocati

Updatarea Regulamentului intern al angajatorului cu procedura de solutionare amiabila a conflictelor de munca
Sursa: avocat Irina Maria Diculescu | MCP Cabinet avocati.

O masura privativa de libertate luata impotriva unei persoane vizate de un prim mandat european de arestare (MEA) nu este contrara dreptului Uniunii daca aceasta persoana a parasit voluntar teritoriul statului membru emitent al primului MEA
Sursa: Curtea de Justitie a Uniunii Europene

Magazinul online prin prisma Regulamentului General privind protectia Datelor Personale
Sursa: avocat STOICA IOANA, BAROUL CONSTANTA

Revocarea consimtamantului din perspectiva Regulamentulului general privind protectia datelor nr. 679/2016
Sursa: avocat STOICA IOANA, BAROUL CONSTANTA