din anul 2007, atuul tau de DREPT!
2726 de useri online



Prima pagină » Jurisprudenţă » Dreptul Muncii » Reincadrarea in functia detinuta anterior. Plata diferentelor salariale

Reincadrarea in functia detinuta anterior. Plata diferentelor salariale

  Publicat: 03 Oct 2012       8281 citiri        Secţiunea: Dreptul Muncii  


Desfiintarea retroactiva a unui act juridic.
Din punctul de vedere al resurselor umane, o persoana care conduce o institutie, o intreprindere, o publicatie etc. sau un sector al acestora; functie detinuta de aceasta persoana.
Persoana care face parte din conducerea unei institutii,
Prin actiunea inregistrata pe rolul Tribunalului Prahova sub nr. .../105/2011, contestatorul LA a chemat in judecata pe intimata ARR, solicitand instantei ca prin hotararea ce va pronunta sa dispuna anularea Deciziei nr. 1094/14.06.2011 emisa de intimata, prin care s-a dispus in mod nelegal revocarea din functie, precum si repunerea in situatia anterioara, respectiv reincadrarea in functia detinuta anterior si obligarea intimatei la plata diferentei dintre veniturile aferente functiei de director general adjunct si cele obtinute in functia de inspector de specialitate gradul I - inspector de trafic gradatia 2 incepand cu data de 15.06.2011.

Persoana care, in schimbul muncii, primeste un salariu.
Perioada electorala - intervalul de timp cuprins intre ziua aducerii la cunostinta publica a datei la care vor avea loc alegerile si data in care rezultatele finale
Din punctul de vedere al resurselor umane, o persoana care conduce o institutie, o intreprindere, o publicatie etc. sau un sector al acestora; functie detinuta de aceasta persoana.
Persoana care face parte din conducerea unei institutii,
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Inlaturarea efectelor actului juridic civil, datorita ingratitudinii manifestate de cel gratificat sau a neexecutarii culpabile a unor sarcini asumate.
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Sanctiune care consta in lipsirea actului juridic civil de efectele sale firesti intrucat acesta a fost incheiat cu nerespectarea dispozitiilor legale imperative sau cu incalcarea conditiilor de validitate ale actului respectiv.
Incalcarea dispozitiilor cu caracter administrativ sau disciplinar,
Ansamblu unitar al regulilor de conduita obligatorii, susceptibile de a fi aduse la indeplinire prin puterea de stat.
1. (ca probe noi in apel si recurs) orice inscrisuri avand legatura cu obiectul litigiului si fiind de natura sa lamureasca anumite aspecte ale raporturilor dintre impricinati, dar pe care partea interesata, indiferent din ce motive, nu le-a infatisat primei instante pentru ca aceasta sa le poata lua in considerare cu ocazia solutionarii pricinii.
Reglementate in sectiunea I, cap. II, t. II, C. proc. pen., partea speciala;
Organ de stat insarcinat cu solutionarea litigiilor dintre persoane fizice sau dintre acestea si persoanele juricide.
Desfiintarea retroactiva a unui act juridic.
Din punctul de vedere al resurselor umane, o persoana care conduce o institutie, o intreprindere, o publicatie etc. sau un sector al acestora; functie detinuta de aceasta persoana.
Persoana care face parte din conducerea unei institutii,
Persoana care, in schimbul muncii, primeste un salariu.
Din punctul de vedere al resurselor umane, o persoana care conduce o institutie, o intreprindere, o publicatie etc. sau un sector al acestora; functie detinuta de aceasta persoana.
Persoana care face parte din conducerea unei institutii,
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Infractiune constand in conducerea pe drumurile publice a unui autovehicul fara permis de conducere
Din punctul de vedere al resurselor umane, o persoana care conduce o institutie, o intreprindere, o publicatie etc. sau un sector al acestora; functie detinuta de aceasta persoana.
Persoana care face parte din conducerea unei institutii,
Orice munca sau serviciu impus unei persoane sub amenintare ori pentru care persoana nu si-a exprimat consimtamantul in mod liber.
Orice munca sau serviciu impus unei persoane sub amenintare ori pentru care persoana nu si-a exprimat consimtamantul in mod liber.
1. Din punct de vedere filozofic, acel fenomen care produce, genereaza efectul. Fenomenul care determina nasterea altui fenomen.
Orice munca sau serviciu impus unei persoane sub amenintare ori pentru care persoana nu si-a exprimat consimtamantul in mod liber.
Drepturi banesti care se acorda pentru desfasurarea unor anumite activitati.
Drepturi banesti care se acorda pentru desfasurarea unor anumite activitati.
1. Din punct de vedere filozofic, acel fenomen care produce, genereaza efectul. Fenomenul care determina nasterea altui fenomen.
Drepturi banesti care se acorda pentru desfasurarea unor anumite activitati.
Reglementate in sectiunea I, cap. II, t. II, C. proc. pen., partea speciala;
Activitate de lamurire, de stabilire a adevaratului inteles al unei opere spirituale.
Prevazuta in sectiunea XIII, cap. II, t. III, C. proc. pen., partea generala,
Codul muncii este actul normativ care reuneste normele ce constituie dreptul comun in materia raporturilor de munca.
(Basis) Pretul de cumparare a unui anumit activ, ajustat pentru anumite evenimente cum ar fi acordarea dividendelor in actiuni.
1. Persoana careia ii apartine un drept sau ii revine o obligatie in mod direct. De exemplu, o persoana poate fi titulara a dreptului de proprietate, a dreptului de autor, a unui drept de creanta etc.
Ansamblu unitar al regulilor de conduita obligatorii, susceptibile de a fi aduse la indeplinire prin puterea de stat.
Termen sinonim cu arestarea preventiva,
Drepturi banesti care se acorda pentru desfasurarea unor anumite activitati.
Interval de timp in care un angajat este scutit conform legii sa lucreze si sa vina la lucru in cadrul unitatii cu care aceasta are incheiat un contract de munca.
Interval de timp in care un angajat este scutit conform legii sa lucreze si sa vina la lucru in cadrul unitatii cu care aceasta are incheiat un contract de munca.
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Infractiune constand in conducerea pe drumurile publice a unui autovehicul fara permis de conducere
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Orice munca sau serviciu impus unei persoane sub amenintare ori pentru care persoana nu si-a exprimat consimtamantul in mod liber.
Perioada de timp exprimata de regula in zile, sau in ani, in care un deponent isi constituie un depozit banesc la o banca,
1. Din punct de vedere filozofic, acel fenomen care produce, genereaza efectul. Fenomenul care determina nasterea altui fenomen.
Drepturi banesti care se acorda pentru desfasurarea unor anumite activitati.
Act normativ emis de catre organul legislativ al puterii de stat (in Romania acesta este Parlamentul), ce cuprinde norme generale, de conduita, obligatorii si impersonale.
Act normativ emis de catre organul legislativ al puterii de stat (in Romania acesta este Parlamentul), ce cuprinde norme generale, de conduita, obligatorii si impersonale.
Drepturi banesti care se acorda pentru desfasurarea unor anumite activitati.
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Legea 10 din 2001. Entitatea cu personalitate juridica care exercita, in numele statului, dreptul de proprietate publica/privata cu privire la un bun ce face obiectul legii (minister, primarie, prefectura sau orice alta institutie publica)
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Orice munca sau serviciu impus unei persoane sub amenintare ori pentru care persoana nu si-a exprimat consimtamantul in mod liber.
1. Din punct de vedere filozofic, acel fenomen care produce, genereaza efectul. Fenomenul care determina nasterea altui fenomen.
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
1. Din punct de vedere filozofic, acel fenomen care produce, genereaza efectul. Fenomenul care determina nasterea altui fenomen.
Ansamblu unitar al regulilor de conduita obligatorii, susceptibile de a fi aduse la indeplinire prin puterea de stat.
1. Din punct de vedere filozofic, acel fenomen care produce, genereaza efectul. Fenomenul care determina nasterea altui fenomen.
Ansamblul unitar de reglementari avand ca obiect o anumita activitate, drepturile si obligatiile
Presupunere, supozitie cu privire la anumite (legaturi, relatii intre) fenomene; presupunere cu caracter provizoriu, formulata pe baza datelor experimentale existente la un moment dat.
Infractiune constand in conducerea pe drumurile publice a unui autovehicul fara permis de conducere
Legea 10 din 2001. Persoana fizica sau juridica, proprietara a unui/unor imobil(e) la data preluarii abuzive, care indeplineste conditiile impuse de lege pentru a beneficia de dispozitiile acesteia;
Desemneaza perioadele de cotizare, de angajare sau de activitate independenta, in masura in care acestea sunt definite sau recunoscute ca perioade de asigurare de catre legislatia in baza careia au fost realizate sau sunt considerate realizate,
Prevedere cuprinsa intr-un contract, tratat etc. ce are drept
Ansamblu unitar al regulilor de conduita obligatorii, susceptibile de a fi aduse la indeplinire prin puterea de stat.
Ansamblu unitar al regulilor de conduita obligatorii, susceptibile de a fi aduse la indeplinire prin puterea de stat.
Orice munca sau serviciu impus unei persoane sub amenintare ori pentru care persoana nu si-a exprimat consimtamantul in mod liber.
Una din hotararile judecatoresti, prevazuta in cap. I, t, II, C. proc. pen. partea speciala.
Este instanta judecatoreasca ce judeca in prima instanta procesele si cererile date prin lege in competenta sa.
Codul de procedura civila reglementeaza judecata in fond a cauzelor civile, judecata care cunoaste trei faze (etape):
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Orice forma de comunicare destinata sa promoveze, direct sau indirect, produsele, serviciile, imaginea, numele ori denumirea, firma sau emblema unui comerciant ori membru al unei profesii liberale;

In motivarea actiunii contestatorul a aratat ca a fost angajat in cadrul societatii intimate potrivit contractului individual de munca incheiat pe perioada nedeterminata nr.614/17.05.2004, iar prin Decizia nr.940/ 24.03.2011 a fost promovat temporar pe o durata de 6 luni in functia de director general adjunct gradul II clasa 88, in cadrul DSR incepand cu data de 28.03.2011.
Mai arata contestatorul ca desi promovarea sa in functia de conducere s-a dispus pe o perioada de 6 luni, existand posibilitatea prelungirii, in mod arbitrar si fara nici un temei, dupa 3 luni de zile societatea intimata a emis decizia nr.1094/14.06.2011, prin care a dispus revocarea sa din functia de conducere si trecerea intr-o functie de executie, cu consecinta diminuarii salariului.
Contestatorul a mentionat ca raporturile dintre parti sunt supuse reglementarii Codului muncii, iar in art. 41 din acest act normativ se mentioneaza ca modificarea contractului individual de munca se poate face numai prin acordul partilor, astfel ca modificarea unilaterala a contractului sau de munca, cu privire la felul muncii, locul muncii si salariul, prin revocarea din functia de conducere detinuta, excede cadrului reglementarii legale.
In continuare a aratat ca prin decizia de revocare din functie au fost modificate de catre angajator, unilateral, elementele contractului individual de munca, iar caracteristicile respectivei decizii sunt ale unei sanctiuni disciplinare.
Continuand rationamentul pe decizia de sanctionare, a apreciat ca aceasta este lovita de de nulitate absoluta, intrucat nu contine elementele obligatorii prevazute de art.268 alin.2 din Codul muncii, nefiind descrisa fapta ce constituie abatere disciplinara, prevederile legale incalcate, motivele neefectuarii cercetarii disciplinare si temeiul de drept in baza caruia s-a aplicat sanctiunea disciplinara.
In drept, au fost invocate disp. art.1, 41, 78, 263-268 C.muncii.
In dovedire au fost depuse inscrisuri .
Intimata a depus intampinare, prin care a invocat doua exceptii : a lipsei de obiect si a lipsei de interes, iar pe fond a solicitat respingerea contestatiei, ca neintemeiata si mentinerea ca legala a Deciziei ARR nr.1094/14.06.2011.
Examinand actele si lucrarile dosarului, instanta retine urmatoarele:
Contestatorul LA a solicitat anularea Deciziei nr. 1094/14.06.2011 emisa de intimata, prin care s-a dispus in mod nelegal revocarea sa din functie, precum si repunerea in situatia anterioara, respectiv reincadrarea in functia detinuta anterior si obligarea intimatei la plata diferentei dintre veniturile aferente functiei de director general adjunct si cele obtinute in functia de inspector de specialitate gradul I - inspector de trafic gradatia 2 incepand cu data de 15.06.2011.
Contestatorul a fost angajat in cadrul societatii intimate potrivit contractului individual de munca incheiat pe perioada nedeterminata nr. 614/17.05.2004, iar prin Decizia nr.940/24.03.2011 a fost promovat temporar, pe o durata de 6 luni, in functia de director general adjunct gradul II clasa 88, in cadrul DSR incepand cu data de 28.03.2011.
Dupa 3 luni de zile societatea intimata a emis decizia nr.1094/14.06.2011, prin care a dispus revocarea sa din functia de conducere si trecerea intr-o functie de executie, cu consecinta diminuarii salariului.
Prin actul aditional nr.15 din 28.03.2011, la contractul individual de munca, au fost modificate locul muncii, felul muncii si salarizarea, odata cu promovarea temporara in functia de conducere .
Dupa revocarea din functie, prin actul aditional nr.16/15.06.2011 la contractul individual de munca, au fost din nou modificate locul muncii, felul muncii si salarizarea.
Analizand decizia nr.940/24.03.2011, prin care contestatorul a fost promovat temporar, pe o perioada de pana la maximum 6 luni de zile in functia de director general adjunct gradul II, clasa 88 in cadrul DSR, in temeiul art.25 alin.1-5 din Legea nr.284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, se desprinde concluzia ca ocuparea acestui post de conducere vacant a fost similara unei numiri cu delegatie, fara a sustine in prealabil un examen in acest sens, examen care sa ii confere drepturi si obligatii in acest sens.
Raportul de munca s-a realizat prin incheierea in scris a unui act aditional la contractul individual de munca, in care au fost incluse obligatiile si drepturile partilor contractante.
Actul aditional la contractul de munca trebuie sa cuprinda durata pentru care se incheie, functia (meseria) pe care urmeaza sa o indeplineasca persoana incadrata, cu indicarea locului de munca si remuneratia tarifara de incadrare, obligatiile generale pe care si le asuma unitatea, alte obligatii ale unitatii si obligatiile generale ale persoanei incadrate in munca .
Legislatia muncii reglementeaza anumite cazuri cand contractul de munca poate fi modificat unilateral de cel ce angajeaza.
Dintre aceste modificari este vizata si trecerea temporara in alta munca, ori modificarea locului de munca . Caracteristic pentru toate aceste cazuri este faptul ca cel in cauza isi pastreaza functia in care a fost incadrat prin contractul de munca si remuneratia de incadrare, executand doar o alta munca sau aceeasi munca in alt loc, deci postul sau nu devine vacant si aceste situatii sunt temporare, urmand ca, dupa trecerea unui anumit timp, sa revina la locul sau felul de munca initial, lucru care s-a si intamplat, in speta.
Cind detasarea sau trecerea temporara in alta munca se face la o munca pentru care este stabilita o remuneratie mai mare, persoana detasata sau trecuta temporar in alta munca are dreptul la aceasta remuneratie.
Aceasta dispozitie, fata de prevederile exprese, ca cel in cauza isi pastreaza functia si remuneratia avute anterior, nu poate fi interpretata in sensul ca persoana a fost incadrata in functia a carei remuneratie o primeste.
Pe baza celor expuse mai sus, putem spune ca exista un principiu general al inadmisibilitatii schimbarii unilaterale a locului de munca, felului muncii si a remunerarii, limitate de anumite exceptii bine stabilite, care insa totdeauna au un caracter temporar.
Examinand in lumina acestor principii dispozitiile potrivit carora conducerile unitatilor pot numi, prin decizie, in posturile de conducere devenite vacante, pana la ocuparea acestora pe baza de examen sau concurs, un inlocuitor, se pune intrebarea daca acest caz se incadreaza in aceste principii sau este un caz deosebit.
Nu este un caz special, se incadreaza in sistemul consacrat de Codul muncii, dificultatea de interpretare provenind doar din terminologia folosita de text.
Numirea, prin decizie, a unui inlocuitor pentru a ocupa un post de conducere, care este vacant, in mod temporar, nu este altceva decat trecerea temporara in alta munca, cu dreptul la remuneratia locului de munca ocupat, deci este vorba de "ocuparea temporara, a unor posturi de conducere devenite vacante". Expresia "pot numi" nu se poate interpreta in sensul de "incadrare" in postul de conducere, caci, in cazul acesta, contractul de munca anterior al persoanei respective s-ar schimba intr-unul cu durata determinata, iar postul lui anterior ar deveni vacant, ceea ce, credem, nu a fost in intentia legiuitorului; asa ca expresia "pot numi" trebuie interpretata in sensul de "pot delega", bineinteles, in acest caz, delegarea neavand sensul celei prevazute de Codul muncii.
Aceasta delegare, numire, dureaza pana la ocuparea postului de conducere, pe baza de examen sau concurs, de un titular, deci este o masura temporara, si fiind vorba de o numire temporara, credem ca aceasta poate fi revocata fara nici un motiv de cel ce angajeaza si inainte de incadrarea unui titular al postului respectiv de conducere, persoana vizata neavand un drept castigat pentru detinerea postului.
Intrucat cel numit temporar si-a pastrat incadrarea sa initiala - postul sau initial din statul de functiuni - executand doar temporar o alta munca si primind pentru aceasta o remuneratie mai mare, pe baza principiului remunerarii dupa cantitatea si calitatea muncii, incadrarea sa la aceasta se va putea face - credem - numai in raport de functia si remuneratia avute inainte de numire.
In cazul functiilor de conducere ocupate temporar, prin numire provizorie, se face distinctie in ce priveste ocuparea temporara a unei functii de conducere si situatiile in care inlocuirea priveste un post de conducere care nu este vacant, cand titularul este temporar lipsa din unitate (fiind in concediu de boala, concediu fara plata, scos din productie pentru diferite activitati de stat sau obstesti etc.) si cazurile cand persoana incadrata ocupa temporar, cu o "numire provizorie", o functie de conducere .
Trecerea unei persoane din unitate pe o functie de conducere devenita vacanta (ca masura provizorie) presupune acordul partilor de a modifica, temporar, contractul de munca in ce priveste obiectul si remunerarea muncii si, ca urmare, se produc modificari si in drepturile si obligatiile nascute din contractul de munca .
Distinctia care se face intre cele doua situatii: trecerea temporara intr-o munca de conducere, pentru un post de conducere care nu este vacant si trecerea provizorie in aceeasi munca, dar intr-un post vacant, ni se pare ca nu este concludenta pentru elucidarea problemei puse. Aceasta distinctie nu o face nici legea, iar principiul general, potrivit caruia, pe durata trecerii temporare intr-o alta munca decat cea prevazuta in contractul de munca, cel in cauza isi pastreaza functia si remuneratia avute anterior, este in masura sa faca aplicabil principiului remunerarii dupa cantitatea si calitatea muncii.
Atunci cand trecerea temporara se face la o munca pentru care este stabilita o remuneratie mai mare, persoana respectiva are dreptul la aceasta remuneratie, in conditiile prevazute de lege. Aceste conditii prevazute de lege pentru o remuneratie superioara sunt cunoscute: remuneratia functiei de baza, plus diferenta pina la functia indeplinita, in situatia inlocuirii titularului temporar lipsa si remuneratia postului vacant, in cea de-a doua. Este de observat ca, in ambele cazuri, nivelul remuneratiei este acelasi si functia anterioara se pastreaza pe durata trecerii temporare intr-o munca superioara (inclusiv de conducere).
Chiar daca se face o "numire provizorie" - consecintele juridice trebuie sa fie aceleasi, nu se face distinctie intre situatia celui care a fost numit temporar intr-un post de conducere vacant si a celui care inlocuieste o persoana cu functie de conducere ce lipseste o anumita perioada din unitate .
In cazul trecerii temporare pe o functie de conducere devenita vacanta se produc implicit modificari in drepturile si obligatiile de munca din contract, este la fel de vadit ca aceste modificari, cu consecintele lor, opereaza numai pe durata trecerii temporare intr-o alta munca . In consecinta, la incetarea acestei situatii, cel in cauza revine eo ipso la functia si remuneratia anterioara, chiar in baza modificarii contractului de munca in sensul acordului partilor.
Ca atare, revenindu-se la situatia anterioara, in raport de functia avuta anterior trecerii temporare in alta munca si de remuneratia corespunzatoare, ar fi inechitabil sa continue a fi remunerat pentru o munca ce nu o mai indeplineste si contrar principiului remunerarii dupa cantitatea si calitatea muncii.
In ce priveste pretinsele "drepturi castigate" referitoare la remunerarea muncii, ale celor ce indeplinesc temporar o functie de conducere, din moment ce remuneratia celor in cauza este provizorie, temporara, pana la incadrarea unei persoane in postul de conducere vacant, nu se poate, credem, conchide, pe cale de interpretare, ca dreptul la remunerare a functiei de conducere ar fi un drept castigat, definitiv, in patrimoniul inlocuitorului, mai ales ca legea prevede ca cei in cauza isi pastreaza functia si remuneratia avute anterior.
In fine, socotim ca nu s-ar putea atribui un regim juridic deosebit celor ce ocupa temporar functii de conducere, oricat s-ar aprecia activitatea sporita si amplele responsabilitati ce le implica munca de conducere, in realitate, in ipoteza in discutie, functia de conducere poate fi exercitata un timp foarte scurt, ceea ce n-ar justifica promovarea definitiva intr-o incadrare superioara, careia nu i-ar mai corespunde munca si raspunderea functiei de conducere .
Pentru toate aceste motive, conchidem ca, in cazul ocuparii temporare a unei functii de conducere, functia si remuneratia avute nu pot urma persoana dupa expirarea acestei perioade .
Numirea provizorie a fost o clauza acceptata chiar de catre contestator, iar potrivit art.40 alin.1 lit.a din Codul muncii, angajatorul este in drept sa stabileasca organizarea si functionarea societatii, iar in momentul in care apreciaza ca masura dispusa, cu caracter temporar, nu mai trebuie mentinuta, sa ia masuri in consecinta.
In cuprinsul Deciziei nr.1094/14.06.2011 nu au fost retinute abateri disciplinare savarsite de catre contestator si drept urmare nu au fost aplicate masuri de sanctionare, care sa determine procedura de urmat in cazul desfacerii disciplinare a contractului de munca .
Prin decizia contestata au incetat efectele promovarii temporare in functie, motiv pentru care toate celelalte solicitari si aparari sunt neintemeiate, deoarece contestatorul a fost reincadrat in funtia de inspector de specialitate gradul I - inspector de trafic gradatia 2, clasa 52 la Agentia ARR Prahova, cu revenirea la drepturile banesti avute anterior promovarii.
Mai mult, la data de 21.11.2011 contestatorul si-a manifestat dorinta de incetare a contractului de munca nr.614/16.04.2004, in baza art.79 din C. Muncii, prin demisie, de la data depunerii cererii, apreciind eronat ca acesta ar fi detinut doua functii la acel moment, in doua zone geografice diferite.
In baza acestei solicitari a fost emisa Decizia nr.1602/23.11.2011, prin care a incetat contractul individual de munca al contestatorului, in baza disp.art.55 lit.c si art.81 alin.1 din C.muncii, decizie pe care acesta nu a contestat-o.
Fata de aceste considerente, Tribunalul urmeaza sa respinga contestatia, ca neintemeiata.
Fata de solutia data cererii principale, in baza principiului accesoriul urmeaza principalul, aceeasi va fi solutia si in ce priveste cererea contestatorului de obligare a intimatei la plata cheltuielilor de judecata .
Instanta:
Respinge in totalitate contestatia formulata de contestatorul LA, in contradictoriu cu intimata ARR, ca neintemeiata.
Cu recurs in termen de 10 zile de la comunicare .




Pronuntata de: Tribunalul Prahova - Sentinta civila nr. 1240 din data 17.02.2012


Citeşte mai multe despre:    Tribunalul Prahova    Director general adjunct    Inspector de specialitate    Inspector de trafic    Exceptia lipsei de interes    Exceptia lipsei de obiect    Contract individual de munca    Legea 284/2010    Angajat    Angajator    Functie de executie    Salariu
Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Alte Speţe

Pensionarii militari decorati cu ordinul �Meritul Militar�. Beneficiul semnului onorific se acorda in favoarea beneficiarului pensionar militar sub forma unui spor adaugat la cuantumul pensiei brute
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Iasi, Sectia Litigii de munca si asigurari sociale, Decizia civila nr. 304/16.07.2020

Contract de vanzare-cumparare. Actiune pauliana. Frauda debitorului. Complicitatea la frauda a tertului dobanditor
Pronuntaţă de: I.C.C.J., Sectia I civila, decizia nr. 365 din 12 februarie 2020

Aplicarea graduala a sanctiunii disciplinare in functie de criteriile de individualizare
Pronuntaţă de: Cutea de Apel Ploiesti - Decizia civila nr. 2232 din data de 16 decembrie 2020

Mentionarea fictiva a efectuarii de ore suplimentare. Drepturi salariale incasate necuvenit
Pronuntaţă de: Tribunalul Prahova - Sentinta civila nr. 1530 din data de 21 Iunie 2019

Dovada orelor suplimentare. Refuzul angajatorului de a prezenta inscrisuri doveditoare.
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Ploiesti - Decizia civila nr. 1714 din data de 5 iunie 2019

Dozarea sanctiunii aplicate de angajator cu gravitatea faptei imputate
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Ploiesti - Decizia civila nr. 1593 din data de 19 octombrie 2020

Munca prestata peste programul normal de lucru devine �automat� munca suplimentara
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Ploiesti - Decizia Civiala nr. 1539/19.10.2020

Solicitarea efectuarii muncii suplimentare din partea angajatorului. Scrisa sau verbala, directa sau indirecta
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Ploiesti - Decizia civila nr. 2494 din data de 21.09.2019

ICCJ - Decizia 16/2019: in cadrul procedurii de revocare a suspendarii executarii pedepsei sub supraveghere, serviciul de probatiune este un subiect procesual la care hotararea atacata se refera
Pronuntaţă de: Inalta Curte de Casatie si Justitie

Decizia ICCJ nr. 10/2019: in cazul nedepunerii armei la un armurier autorizat dupa expirarea permisului de arma, arma si munitia intra sub incidenta confiscarii speciale chiar daca a fost dispusa clasarea.
Pronuntaţă de: Inalta Curte de Casatie si Justitie



Articole Juridice

Determinarea expertului pentru stabilirea pretului intr-un contract prin incheiere definitiva prin prisma liberului acces la justitie
Sursa: Irina Maria Diculescu

Precizari privind evaluarea functionarilor publici pentru anul 2018, conform Legii nr. 24/2019
Sursa: MCP Cabinet avocati

Lipsa incheierii de amanare a pronuntarii conduce la nulitatea hotararii
Sursa: Euroavocatura.ro