din anul 2007, atuul tau de DREPT!
1916 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Diverse Domenii juridice » OUG 130/2021 privind unele masuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative

OUG 130/2021 privind unele masuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative

  Publicat: 21 Dec 2021       11471 citiri        Secţiunea: Diverse Domenii juridice  


Este extinderea competentei unui organ judiciar prin posibilitatea acordata de lege, de a solutiona anumite cauze, care in mod obisnuit nu intra in competenta sa.
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
ORDONANTA DE URGENTA nr. 130/2021 privind unele masuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative

Publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 1202 din 18 decembrie 2021

Omul considerat in mod individual, ca membru al societatii, avand calitatea de subiect de drept.
Persoana fizica sau juridica obligata prin lege sa plateasca impozit.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Banii folositi pentru a desfasura o afacere. Stoc de valori sau de active care, intrate in circuitul economic, pot genera venituri posesorilor lor.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Banii folositi pentru a desfasura o afacere. Stoc de valori sau de active care, intrate in circuitul economic, pot genera venituri posesorilor lor.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Banii folositi pentru a desfasura o afacere. Stoc de valori sau de active care, intrate in circuitul economic, pot genera venituri posesorilor lor.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Banii folositi pentru a desfasura o afacere. Stoc de valori sau de active care, intrate in circuitul economic, pot genera venituri posesorilor lor.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Banii folositi pentru a desfasura o afacere. Stoc de valori sau de active care, intrate in circuitul economic, pot genera venituri posesorilor lor.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Banii folositi pentru a desfasura o afacere. Stoc de valori sau de active care, intrate in circuitul economic, pot genera venituri posesorilor lor.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Banii folositi pentru a desfasura o afacere. Stoc de valori sau de active care, intrate in circuitul economic, pot genera venituri posesorilor lor.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Confederatia este o uniune de state independente sau de unitati teritoriale autonome, infiintata pe baza unui acord international, prin care se determina conditiile de asociere a statelor si de functionare a acestora.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Confederatia este o uniune de state independente sau de unitati teritoriale autonome, infiintata pe baza unui acord international, prin care se determina conditiile de asociere a statelor si de functionare a acestora.
Confederatia este o uniune de state independente sau de unitati teritoriale autonome, infiintata pe baza unui acord international, prin care se determina conditiile de asociere a statelor si de functionare a acestora.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Confederatia este o uniune de state independente sau de unitati teritoriale autonome, infiintata pe baza unui acord international, prin care se determina conditiile de asociere a statelor si de functionare a acestora.
Confederatia este o uniune de state independente sau de unitati teritoriale autonome, infiintata pe baza unui acord international, prin care se determina conditiile de asociere a statelor si de functionare a acestora.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.

Impozitul pe veniturile obtinute de o persoana fizica dintr-o asociere cu o persoana juridica, contribuabil potrivit titlului III din Legea nr. 227/2015 cu modificarile si completarile ulterioare

Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare, art. 125 alin. (9)

15.

Contributia de asigurari sociale

Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare, art. 146 alin. (1), (2^1) lit. a)-b), (3), (9), (9^1), (10) si art. 151 alin. (5), (6) si (21)

16.

Contributia de asigurari sociale de sanatate

Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare, art. 168 alin. (1), (2^1) lit. a)-b), (3), (7), (7^1) si (10) si art. 174 alin. (5), (6) si (21)

17.

Impozitul cu retinere la sursa pe veniturile obtinute din Romania de nerezidenti

1. Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, art. 223 alin. (1), art. 224 alin. (1), (2), (5), (6), art. 227 alin. (1), art. 230 alin. (1), art. 233 alin. (2) lit. e) si art. 233 alin. (3)

2. Acordul dintre Romania si Republica Africa de Sud pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe castigurile din capital, ratificat prin Legea nr. 59 din 13 iulie 1994 pentru ratificarea Acordului dintre Romania si Republica Africa de Sud pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe castigurile din capital, semnat la Bucuresti la 12 noiembrie 1993 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

3. Conventia dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Albania pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, ratificata prin Legea nr. 86 din 18 octombrie 1994 privind ratificarea Conventiei dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Albania pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Bucuresti la 11 mai 1994 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2, art. 13 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

4. Conventia dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Algeriene Democratice si Populare pentru evitarea dublei impuneri in materie de impozite pe venit si pe avere si Protocolul anexat, ratificate prin Legea nr. 25 din 12 aprilie 1995 privind ratificarea Conventiei dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Algeriene Democratice si Populare pentru evitarea dublei impuneri in materie de impozite pe venit si pe avere si a Protocolului anexat, semnate la Alger la 28 iunie 1994 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

5. Conventia dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Regatului Arabiei Saudite pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si protocolul la conventie, ratificate prin Legea nr. 259 din 7 decembrie 2011 privind ratificarea Conventiei dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Regatului Arabiei Saudite pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si a protocolului la conventie, semnate la Riad la 26 aprilie 2011 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

6. Conventia dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Armenia pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital si Protocolul-anexa, ratificate prin Legea nr. 121 din 9 iulie 1997 pentru ratificarea Conventiei dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Armenia pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital si a Protocolului-anexa, semnate la Erevan la 25 martie 1996 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2, art. 13 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

7. Acordul dintre Romania si Australia pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si Protocolul anexat, ratificate prin Legea nr. 85 din 20 martie 2001 privind ratificarea Acordului dintre Romania si Australia pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si a Protocolului anexat, semnate la Canberra la 2 februarie 2000 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

8. Legea nr. 333 din 15 noiembrie 2005 privind ratificarea Conventiei dintre Romania si Republica Austria pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital si a protocolului-anexa, semnate la Bucuresti la 30 martie 2005 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2 coroborat cu punctul 2 din Protocolul-anexa la conventie, art. 12 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

9. Conventia dintre Romania si Republica Azerbaidjan pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, ratificata prin Legea nr. 366 din 19 septembrie 2003 pentru ratificarea Conventiei dintre Romania si Republica Azerbaidjan pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Baku la 29 octombrie 2002 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

10. Conventia dintre Guvernul Republicii Socialiste Romania si Guvernul Republicii Populare Bangladesh pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziuni fiscale cu privire la impozitele pe venit ratificata prin articolul 2 al Decretului nr. 221 din 4 septembrie 1987 pentru ratificarea unor tratate internationale - Conventie intre Guvernul Republicii Socialiste Romania si Guvernul Republicii Populare Bangladesh pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziuni fiscale cu privire la impozitele pe venit - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

11. Conventia dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Belarus pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital si Protocolul anexat, ratificate prin Legea nr. 102 din 26 mai 1998 privind ratificarea Conventiei dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Belarus pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital si a Protocolului anexat, semnate la Bucuresti la 22 iulie 1997 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

12. Conventia dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Regatului Belgiei pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, ratificata prin Legea nr. 126 din 16 octombrie 1996 privind ratificarea Conventiei dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Regatului Belgiei pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Bruxelles la 4 martie 1996 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2, art. 13 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

13. Conventia dintre Romania si Bosnia si Hertegovina pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit, ratificata prin Legea nr. 75/2018 din 22 martie 2018 pentru ratificarea Conventiei dintre Romania si Bosnia si Hertegovina pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit, semnata la Sarajevo la 6 decembrie 2016 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

14. Conventia dintre Romania si Republica Bulgaria pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit, ratificata prin Legea nr. 29/2016 din 17 martie 2016 privind ratificarea Conventiei dintre Romania si Republica Bulgaria pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit, semnata la Craiova la 24 aprilie 2015 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

15. Conventia dintre Romania si Canada pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, ratificata prin Legea nr. 450 din 1 noiembrie 2004 privind ratificarea Conventiei dintre Romania si Canada pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Ottawa la 8 aprilie 2004 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

16. Conventia dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Cehe pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, ratificata prin Legea nr. 37 din 16 iunie 1994 pentru ratificarea Conventiei dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Cehe pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Bucuresti la 8 noiembrie 1993 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

17. Acordul dintre Romania si Republica Populara Chineza pentru eliminarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si prevenirea evaziunii fiscale si a evitarii platii impozitelor, ratificat prin Legea nr. 99/2017 din 9 mai 2017 privind ratificarea Acordului dintre Romania si Republica Populara Chineza pentru eliminarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si prevenirea evaziunii fiscale si a evitarii platii impozitelor, semnat la Bucuresti la 4 iulie 2016 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

18. Conventia dintre Guvernul Republicii Socialiste Romania si Guvernul Republicii Cipru pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe avere, ratificata prin Decretul nr. 261 din 9 iulie 1982 pentru ratificarea unor tratate internationale - Conventie intre Guvernul Republicii Socialiste Romania si Guvernul Republicii Cipru pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe avere, semnata la Nicosia la 16 noiembrie 1981 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2, art. 13 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

19. Conventia dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Coreea pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, ratificata prin Legea nr. 18 din 8 aprilie 1994 pentru ratificarea Conventiei dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Coreea pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Seul la 11 octombrie 1993 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2, art. 13 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

20. Conventia dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Populare Democrate Coreene pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si pe capital, ratificata prin Legea nr. 104 din 19 iunie 2000 privind ratificarea Conventiei dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Populare Democrate Coreene pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Bucuresti la 23 ianuarie 1998 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

21. Acordul dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Croatia pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si pe capital, ratificat prin Legea nr. 127 din 16 octombrie 1996 privind ratificarea Acordului dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Croatia pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnat la Zagreb la 25 ianuarie 1996 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

22. Conventia dintre Republica Socialista Romania si Regatul Danemarca privind evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si avere, ratificata prin Decretul nr. 389 din 27 octombrie 1977 pentru ratificarea unor tratate internationale - Conventie intre Republica Socialista Romania si Regatul Danemarca privind evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si avere - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2, art. 13 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

23. Conventia dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Ecuador privind evitarea dublei impuneri in materie de impozite pe venit, pe capital si prevenirea evaziunii fiscale, ratificata prin Legea nr. 111 din 9 noiembrie 1992 pentru ratificarea Conventiei dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Ecuador privind evitarea dublei impuneri in materie de impozite pe venit, pe capital si prevenirea evaziunii fiscale, semnata la Quito la 24 aprilie 1992 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2, art. 13 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

24. Conventia dintre Guvernul Republicii Socialiste Romania si Guvernul Republicii Arabe Egipt pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit, ratificata prin Decretul nr. 316 din 14 octombrie 1980 pentru ratificarea unor tratate internationale - Conventia dintre Guvernul Republicii Socialiste Romania si Guvernul Republicii Arabe Egipt pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit - art. 10 paragraf 1 si paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2, art. 13 paragraf 2 si paragraf 5 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

25. Conventia dintre Romania si Confederatia Elvetiana privind evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si pe avere si Protocolul anexat, ratificate prin Legea nr. 60 din 13 iulie 1994 pentru ratificarea Conventiei dintre Romania si Confederatia Elvetiana privind evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si pe avere si a Protocolului anexat, semnate la Bucuresti la 25 octombrie 1993 - art. 12 paragraf 2 coroborat cu pct. 4 din Protocolul parte la conventie; Protocolul dintre Romania si Confederatia Elvetiana ratificat prin Legea nr. 261 din 7 decembrie 2011 pentru ratificarea Protocolului dintre Romania si Confederatia Elvetiana, semnat la Bucuresti la 28 februarie 2011, de amendare a Conventiei dintre Romania si Confederatia Elvetiana privind evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si pe avere si a Protocolului anexat - art. IV ``art. 10 paragraf 2`` si art. V ``art. 11 paragraf 2`` si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

26. Acordul dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Emiratelor Arabe Unite pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit, ratificat prin Legea nr. 26/2016 din 17 martie 2016 pentru ratificarea Acordului dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Emiratelor Arabe Unite pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit, semnat la Dubai la 4 mai 2015 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

27. Conventia dintre Romania si Republica Estonia pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, ratificata prin Legea nr. 449 din 1 noiembrie 2004 privind ratificarea Conventiei dintre Romania si Republica Estonia pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Bucuresti la 23 octombrie 2003 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2, art. 13 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

28. Conventia dintre Romania si Republica Federala Democrata Etiopia pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, ratificata prin Legea nr. 448 din 1 noiembrie 2004 privind ratificarea Conventiei dintre Romania si Republica Federala Democrata Etiopia pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Bucuresti la 6 noiembrie 2003 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

29. Conventia dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Federatiei Ruse pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si pe capital, ratificata prin Legea nr. 38 din 16 iunie 1994 pentru ratificarea Conventiei dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Federatiei Ruse pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Moscova la 27 septembrie 1993 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

30. Conventia dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Filipine pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit, ratificata prin Legea nr. 23 din 4 aprilie 1995 privind ratificarea Conventiei dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Filipine pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit, semnata la Bucuresti la 18 mai 1994 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

31. Acordul dintre Romania si Republica Finlanda pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit, ratificat prin Legea nr. 201 din 24 decembrie 1999 privind ratificarea Acordului dintre Romania si Republica Finlanda pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit, semnat la Helsinki la 27 octombrie 1998 - art. 10 paragraf 1, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

32. Conventia dintre Guvernul Republicii Socialiste Romania si Guvernul Republicii Franceze privind evitarea dublei impuneri pe venit si avere, ratificata prin Decretul nr. 240 din 23 decembrie 1974 pentru ratificarea Conventiei dintre Guvernul Republicii Socialiste Romania si Guvernul Republicii Franceze privind evitarea dublei impuneri pe venit si avere, semnata la Bucuresti la 27 septembrie 1974 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

33. Conventia dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Georgiei pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, ratificata prin Legea nr. 45 din 26 martie 1999 privind ratificarea Conventiei dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Georgiei pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Bucuresti la 11 decembrie 1997 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2, art. 13 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

34. Conventia dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Elene pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si pe avere, ratificata prin Legea nr. 25 din 12 martie 1992 privind ratificarea Conventiei dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Elene pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si pe avere, semnata la Atena la 17 septembrie 1991 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2, art. 13 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

35. Acordul dintre Romania si Regiunea Administrativa Speciala Hong Kong a Republicii Populare Chineze pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit, ratificat prin Legea nr. 204/2016 din 7 noiembrie 2016 privind ratificarea Acordului dintre Romania si Regiunea Administrativa Speciala Hong Kong a Republicii Populare Chineze pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit, semnat la Bucuresti la 18 noiembrie 2015 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

36. Acordul dintre Romania si Republica India pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit, ratificat prin Legea nr. 329 din 5 decembrie 2013 privind ratificarea Acordului dintre Romania si Republica India pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit, semnat la New Delhi la 8 martie 2013 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

37. Acordul dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Indonezia pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit, ratificat prin Legea nr. 50 din 2 martie 1998 privind ratificarea Acordului dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Indonezia pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit, semnat la Jakarta la 3 iulie 1996 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2, art. 13 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

38. Acordul dintre Romania si Republica Islamica Iran pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si pe capital, ratificat prin Legea nr. 279 din 15 mai 2002 privind ratificarea Acordului dintre Romania si Republica Islamica Iran pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnat la Bucuresti la 3 octombrie 2001 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

39. Conventia dintre Romania si Irlanda pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe castigurile de capital, ratificata prin Legea nr. 208 din 28 noiembrie 2000 privind ratificarea Conventiei dintre Romania si Irlanda pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe castigurile de capital, semnata la Bucuresti la 21 octombrie 1999 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

40. Conventia dintre Romania si Islanda pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit, ratificata prin Legea nr. 139 din 4 iulie 2008 privind ratificarea Conventiei dintre Romania si Islanda pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit, semnata la Bucuresti la 19 septembrie 2007 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)





Afişează OUG 130/2021 privind unele masuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    OUG 130/2021

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Jurisprudenţă

In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Conditiile speciale de munca presupun cote de contributii de asigurari sociale diferite
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Principiul non bis in idem in ceea ce priveste sanctiunile disciplinare
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Calculul termenului de preaviz in cazul concedierii salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Impiedicarea salariatului de a intra in incinta unitatii justifica absenta acestuia de la locul de munca. Sanctionare disciplinara abuzaiva
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti

Restituirea sumelor incasate de salariat ca urmare a interpretarii eronate a prevederilor legale privind salarizarea
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Neefectuarea coprespunzatoare a cercetarii disciplinare prealabile Comportamente inadecvate sau nedrepte la locul de munca
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Acordarea drepturilor salariale prevazute in contractul colectiv de munca
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti



Articole Juridice

Aspecte practice privind Cercetarea disciplinara a salariatilor
Sursa: MCP Cabinet avocati

Alocatia de stat pentru copii in anul 2024. Conditii de acordare si valoare alocatie
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor de cresa in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor culturale in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor cadou in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor de masa in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Model contract de munca 2024. CIM editabil 2024!
Sursa: EuroAvocatura.ro