In temeiul art. 106 din Constitutia Romaniei, republicata, si al art. 1 pct. IX din Legea nr. 127/2012 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonante,Guvernul Romaniei adopta prezenta ordonanta.Art. IOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 13/2006 privind infiintarea, organizarea si functionarea Agentiei de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit, prin reorganizarea Agentiei SAPARD, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 185 din 27 februarie 2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 198/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:1. La articolul 1, dupa alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (2^1), cu urmatorul cuprins:"(2^1) In vederea realizarii documentelor programatice pentru accesarea fondurilor europene pentru agricultura si dezvoltare rurala in perioada 2014-2020, Agentia va colabora activ cu Autoritatea de Management pentru Programul National de Dezvoltare Rurala din cadrul Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale."2. La articolul 3 alineatul (3), dupa litera e) se introduce o noua litera, litera f), cu urmatorul cuprins:"f) participarea activa in cadrul misiunilor de audit desfasurate de catre organismele europene si nationale privind agentiile de plati."3. Articolul 4 se modifica si va avea urmatorul cuprins:"Art. 4(1) Agentia are in structura 8 centre nationale de plati pentru dezvoltarea rurala si pescuit, fara personalitate juridica, ce isi au sediul in fiecare dintre regiunile de dezvoltare constituite in temeiul Legii nr. 315/2004 privind dezvoltarea regionala in Romania, cu modificarile si completarile ulterioare, conduse de catre un director general adjunct si de catre un director.(2) Directorii generali adjuncti ai centrelor regionale de plati pentru dezvoltare rurala si pescuit se subordoneaza directorului general al Agentiei. Directorii centrelor regionale de plati pentru dezvoltare rurala si pescuit se subordoneaza directorilor generali adjuncti ai centrelor regionale respective.(3) La nivelul fiecarui judet se infiinteaza un oficiu judetean de plati pentru dezvoltare rurala si pescuit, fara personalitate juridica, aflat in coordonarea centrului regional de plati pentru dezvoltare rurala si pescuit. Fiecare oficiu judetean este condus de un director si de un director adjunct. (4) Directorii oficiilor judetene de plati pentru dezvoltare rurala si pescuit se subordoneaza directorului general adjunct al centrului regional de plati pentru dezvoltare rurala si pescuit de care apartine oficiul judetean, iar directorii adjunct se subordoneaza directorilor oficiilor judetene de plati pentru dezvoltare rurala si pescuit.(5) Directorii generali adjuncti ai centrelor regionale de plati pentru dezvoltare rurala si pescuit si directorii oficiilor judetene de plati pentru dezvoltare rurala si pescuit se incadreaza cu contract individual de munca pe perioada determinata, pe baza de concurs, pe perioada derularii Programului National de Dezvoltare Rurala 2007-2013, dar nu mai tarziu de data ultimei plati efectuate din FEADR."4. La articolul 5, dupa alineatul (4) se introduce un nou alineat, alineatul (5), cu urmatorul cuprins:"(5) In exercitarea rolului activ de participare la elaborarea noului document programatic pentru perioada 2014-2020, principalele atributii ale Agentiei sunt:a) participarea in grupurile de lucru privind intocmirea documentelor programatice pentru gestionarea fondurilor europene pentru agricultura si dezvoltare rurala aferente perioadei 2014-2020;b) participarea in grupurile de lucru pentru stabilirea fluxurilor de lucru privind gestiunea aplicatiilor finantate din fonduri europene in perioada 2014-2020."5. La articolul 10, alineatul (3) se abroga.6. La articolul 13, dupa alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu urmatorul cuprins:"(4) Cheltuielile de personal aferente functiilor nou-create de directori generali adjuncti ai centrelor regionale de plati pentru dezvoltare rurala si pescuit, respectiv functiilor de directori ai oficiilor judetene de plati pentru dezvoltare rurala si pescuit se suporta din FEADR si de la bugetul de stat, asa cum sunt prevazute in capitolul A«Chetuieli directeA» din masura 511 A«Asistenta tehnicaA» din cadrul PNDR."Art. IIPosturile necesare incadrarii pe functiile de directori generali adjuncti ai centrelor regionale de plati pentru dezvoltare rurala si pescuit si de directori ai oficiilor judetene de plati pentru dezvoltare rurala si pescuit se asigura prin majorarea cu 50 de posturi a numarului de posturi prevazute pentru Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit, cu incadrarea in numarul maxim de posturi aprobat pentru institutiile publice care functioneaza in subordinea Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, finantate integral din bugetul de stat sau finantate din venituri proprii si subventii acordate de la bugetul de stat.Art. IINumarul total de posturi pentru institutiile subordonate Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, prevazut in anexa nr. 2 la Hotararea Guvernului nr. 725/2010 privind reorganizarea si functionarea Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, precum si a unor structuri aflate in subordinea acestuia, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 548 din 4 august 2010, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica ulterior prin hotarare a Guvernului, in conformitate cu prevederile prezentei ordonante.Art. IVPrin derogare de la prevederile art. 22 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 249 din 14 aprilie 2009, aprobata prin Legea nr. 227/2009, cu modificarile si completarile ulterioare, cele 8 posturi de director general adjunct ale centrelor regionale de plati pentru dezvoltare rurala si pescuit si cele 42 de posturi de director ale oficiilor judetene de plati pentru dezvoltare rurala si pescuit din cadrul Agentiei de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit pot fi ocupate prin concurs, in conditiile legii.Art. VIn termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante, prin ordin al ministrului agriculturii si dezvoltarii rurale se vor stabili structura organizatorica, regulamentul de organizare si functionare si statul de functii ale Agentiei de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit.
OUG nr. 36/2025 pentru stabilirea unor masuri privind personalul platit din fonduri publice ORDONANTA DE URGENTA nr. 35/2025 pentru stabilirea unor masuri privind personalul platit din fonduri ...
HG 295/2025, privind REVISAL-ul - Registrul electronic de evidenta a salariatilor HG nr. 295/2025 privind Registrul general de evidenta a salariatilor REGES-ONLINE ...
OUG nr. 156/2024 (Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austeritatii 2025) privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publi Ordonanta de urgenta nr. 156/2024 (denumita si Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austerit ...
OUG nr. 153/2024 privind stabilirea unor masuri la nivelul administratiei publice centrale Ordonanta de urgenta nr. 153/2024 privind stabilirea unor masuri la nivelul administratiei publice c ...
Codul muncii 2025. Legea 53/2003, actualizata 2025 Codul muncii actualizat 2025 Actualizat prin LEGEA nr. 283/2024, publicata in MONITORUL OFICIAL n ...
OUG 62/2024, privind unele masuri pentru solutionarea proceselor privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, precum si a proceselor p Ordonanta de urgenta nr. 62/2024 privind unele masuri pentru solutionarea proceselor privind salariz ...
Legea nr. 183/2024 privind statutul personalului de cercetare, dezvoltare si inovare Legea nr. 183/2024 privind statutul personalului de cercetare, dezvoltare si inovare Publicata in ...
OUG 127/2023 pentru modificarea si completarea unor acte normative, prorogarea unor termene, precum si unele masuri bugetare Ordonanta de urgenta 127/2023 pentru modificarea si completarea unor acte normative, prorogarea unor ...
OUG 128/2023 pentru unele masuri referitoare la salarizarea personalului din invatamant si alte sectoare de activitate bugetara Ordonanta de urgenta 128/2023 pentru unele masuri referitoare la salarizarea personalului din invata ...
Revocarea deciziei de concediere. Intre executare provizorie si efecte retroactive Sursa: MCP avocati
Contractul de colaborare vs. contractul individual de munca. Delimitari juridice si implicatii fiscale? Sursa: MCP avocati
Accidentul de munca. Obligatia de raportare, rigorile cercetarii si exigentele legale Sursa: MCP avocati
Neplata orelor suplimentare. Dreptul ignorat al functionarilor publici cu statut special Sursa: MCP avocati
Pauza de masa intre dreptul la repaus si exigentele disciplinei muncii. Reflectii critice asupra acestui drept Sursa: MCP avocati
Decizie obligatorie a ICCJ: Clarificari privind drepturile salariale ale functionarilor publici Sursa: avocat Curpas Florian Cristian
Legea nr. 57/2025 - Simplificarea procedurilor pentru cererile de valoare redusa Sursa: MCP avocati
In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat? Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate? Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Conditiile speciale de munca presupun cote de contributii de asigurari sociale diferite Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Principiul non bis in idem in ceea ce priveste sanctiunile disciplinare Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Calculul termenului de preaviz in cazul concedierii salariatului Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Impiedicarea salariatului de a intra in incinta unitatii justifica absenta acestuia de la locul de munca. Sanctionare disciplinara abuzaiva Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti