Avand in vedere Referatul de aprobare al Directiei asistenta medicala si politici publice nr. E.N. 3.487/2013,tinand cont de titlul VI din Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare,luand in considerare Decizia Comisiei Europene din 3 august 2010 de stabilire a orientarilor referitoare la modalitatile de inspectie si masurile de control, precum si la formarea si calificarea agentilor, in domeniul tesuturilor si al celulelor umane, prevazute in Directiva 2004/23/CE a Parlamentului European si a Consiliului,in temeiul prevederilor art. 7 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare,ministrul sanatatii emite urmatorul ordin:Art. 1Spitalul Clinic de Ortopedie-Traumatologie si TBC Osteoarticular Foisor Bucuresti poate desfasura activitatea de banca de tesuturi si de utilizator de tesut osos, dar nu mai mult de 2 ani calendaristici de la intrarea in vigoare a prezentului ordin, cu indeplinirea angajamentelor asumate.Art. 2Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Grigore Alexandrescu" Bucuresti poate desfasura activitatea de banca de tesuturi si de utilizator de piele, dar nu mai mult de 2 ani calendaristici de la intrarea in vigoare a prezentului ordin, cu indeplinirea angajamentelor asumate.Art. 3Spitalul Clinic Colentina Bucuresti poate desfasura activitatea de banca de tesuturi si de utilizator de tesut osos, dar nu mai mult de 2 ani calendaristici de la intrarea in vigoare a prezentului ordin, cu indeplinirea angajamentelor asumate.Art. 4Directia de Sanatate Publica a Municipiului Bucuresti si Agentia Nationala de Transplant Bucuresti verifica indeplinirea masurilor adoptate, la termenele asumate de catre unitatile sanitare cu paturi prevazute la art. 1-3.Art. 5Directiile de specialitate din Ministerul Sanatatii, Directia de Sanatate Publica a Municipiului Bucuresti, Agentia Nationala de Transplant Bucuresti si unitatile sanitare vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.Art. 6Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
OUG nr. 36/2025 pentru stabilirea unor masuri privind personalul platit din fonduri publice ORDONANTA DE URGENTA nr. 35/2025 pentru stabilirea unor masuri privind personalul platit din fonduri ...
HG 295/2025, privind REVISAL-ul - Registrul electronic de evidenta a salariatilor HG nr. 295/2025 privind Registrul general de evidenta a salariatilor REGES-ONLINE ...
OUG nr. 156/2024 (Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austeritatii 2025) privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publi Ordonanta de urgenta nr. 156/2024 (denumita si Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austerit ...
OUG nr. 153/2024 privind stabilirea unor masuri la nivelul administratiei publice centrale Ordonanta de urgenta nr. 153/2024 privind stabilirea unor masuri la nivelul administratiei publice c ...
Codul muncii 2025. Legea 53/2003, actualizata 2025 Codul muncii actualizat 2025 Actualizat prin LEGEA nr. 283/2024, publicata in MONITORUL OFICIAL n ...
OUG 62/2024, privind unele masuri pentru solutionarea proceselor privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, precum si a proceselor p Ordonanta de urgenta nr. 62/2024 privind unele masuri pentru solutionarea proceselor privind salariz ...
Legea nr. 183/2024 privind statutul personalului de cercetare, dezvoltare si inovare Legea nr. 183/2024 privind statutul personalului de cercetare, dezvoltare si inovare Publicata in ...
OUG 127/2023 pentru modificarea si completarea unor acte normative, prorogarea unor termene, precum si unele masuri bugetare Ordonanta de urgenta 127/2023 pentru modificarea si completarea unor acte normative, prorogarea unor ...
OUG 128/2023 pentru unele masuri referitoare la salarizarea personalului din invatamant si alte sectoare de activitate bugetara Ordonanta de urgenta 128/2023 pentru unele masuri referitoare la salarizarea personalului din invata ...
Revocarea deciziei de concediere. Intre executare provizorie si efecte retroactive Sursa: MCP avocati
Contractul de colaborare vs. contractul individual de munca. Delimitari juridice si implicatii fiscale? Sursa: MCP avocati
Accidentul de munca. Obligatia de raportare, rigorile cercetarii si exigentele legale Sursa: MCP avocati
Neplata orelor suplimentare. Dreptul ignorat al functionarilor publici cu statut special Sursa: MCP avocati
Pauza de masa intre dreptul la repaus si exigentele disciplinei muncii. Reflectii critice asupra acestui drept Sursa: MCP avocati
Decizie obligatorie a ICCJ: Clarificari privind drepturile salariale ale functionarilor publici Sursa: avocat Curpas Florian Cristian
Legea nr. 57/2025 - Simplificarea procedurilor pentru cererile de valoare redusa Sursa: MCP avocati
In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat? Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate? Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Conditiile speciale de munca presupun cote de contributii de asigurari sociale diferite Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Principiul non bis in idem in ceea ce priveste sanctiunile disciplinare Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Calculul termenului de preaviz in cazul concedierii salariatului Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Impiedicarea salariatului de a intra in incinta unitatii justifica absenta acestuia de la locul de munca. Sanctionare disciplinara abuzaiva Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti