Articolul I Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice nr. 206/2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de autorizare a autoritatilor de autorizare pentru serviciile de transport public local, publicat in monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 756 din 7 noiembrie 2007, se modifica dupa cum urmeaza:1. Titlul ordinului va avea urmatorul cuprins:"ORDIN pentru aprobarea-cadru de autorizare a autoritatilor de autorizare pentru serviciile publice de transport local si judetean de persoane"2. Articolul 1 va avea urmatorul cuprins:"Articolul 1 Se aproba Regulamentul-cadru de autorizare a autoritatilor de autorizare pentru serviciile publice de transport local si judetean de persoane, prevazut in anexa care face parte integranta din prezentul ordin."3. Titlul anexei va avea urmatorul cuprins:"REGULAMENTUL-CADRU de autorizare a autoritatilor de autorizare pentru serviciile publice de transport local si judetean de persoane"4. In anexa, articolul 1 se modifica si va avea urmatorul cuprins:"Articolul 1Prezentul regulament-cadru este elaborat in conformitate cu prevederile art. 20 alin. (5) lit. a) si c) din Legea serviciilor publice de transport persoane in unitatile administrativ-teritoriale nr. 92/2007, cu modificarile si completarile ulterioare."5. In anexa, la articolul 2, alineatul (2) se modifica si va avea urmatorul cuprins:"(2) Autoritatea de autorizare reprezinta compartimentul sau serviciul specializat de transport din cadrul fiecarei autoritati a administratiei publice locale si asociatii de dezvoltare intercomunitara."6. In anexa, la articolul 3, alineatul (2) va avea urmatorul cuprins:"(2) Autorizarea este echivalenta cu licentierea autoritatii de autorizare pentru acordarea autorizatiilor de transport in regim de taxi, in conformitate cu prevederile legii specifice."7. In anexa, la articolul 4, alineatul (1) se modifica si va avea urmatorul cuprins:"Articolul 4 (1) Prezentul regulament-cadru se aplica autoritatilor de autorizare care solicita de la A.N.R.S.C. autorizarea in domeniul serviciilor publice de transport local si judetean de persoane, pentru functionarea acestora in conformitate cu prevederile legale in vigoare."8. In anexa, la articolul 5, partea introductiva si litera b) vor avea urmatorul cuprins:"Articolul 5Pentru autorizarea autoritatilor de autorizare infiintate la nivelul oraselor, municipiilor, judetelor, asociatiilor de dezvoltare intercomunitara, trebuie indeplinite cumulativ urmatoarele conditii:. . . . . . . . . .b) sa aiba minimum un angajat cu contract individual de munca pe durata nedeterminata pentru localitatile avand o populatie de pana la 15.000 de locuitori sau minimum 2 angajati cu contract individual de munca pe durata nedeterminata pentru localitatile cu populatie de peste 15.000 de locuitori;".9. In anexa, la articolul 7, partea introductiva si litera b) vor avea urmatorul cuprins:"Articolul 7Pentru dovedirea indeplinirii conditiilor de autorizare prevazute la art. 5 si 6, dupa caz, autoritatea administratiei publice locale/asociatia de dezvoltare intercomunitara depune la registratura A.N.R.S.C. un dosar cu urmatoarele documente:. . . . . . . . . .
b) copie dupa organigrama aparatului de specialitate al primarului/primarului general al municipiului Bucuresti/ presedintelui consiliului judetean sau a aparatului tehnic al asociatiei de dezvoltare intercomunitara, dupa caz, din care sa reiasa compartimentul/serviciul care are atributiile autoritatii de autorizare;".10. In anexa, la articolul 13, literele a) si b) se modifica si vor avea urmatorul cuprins:"a) sa cunoasca si sa respecte legislatia de specialitate in vigoare din domeniul serviciilor de transport persoane;b) sa cunoasca si sa respecte prevederile din Regulamentul- cadru de acordare a autorizatiilor de transport in domeniul serviciilor publice de transport local de persoane;".11. In anexa, la articolul 15, litera c) se modifica si va avea urmatorul cuprins:"c) prin personalul propriu a savarsit fapte penale in exercitarea atributiilor legale in domeniul serviciilor publice de transport local si judetean de persoane si exista o hotarare judecatoreasca ramasa definitiva pentru stabilirea vinovatiei".12. In anexa, la articolul 16, alineatele (2) si (5) vor avea urmatorul cuprins:"(2) In cazul in care, in perioada de notificare, autoritatea administratiei publice locale sau, dupa caz, asociatia de dezvoltare intercomunitara nu face dovada inlocuirii personalului vinovat de savarsirea faptelor mentionate la art. 15, A.N.R.S.C. va proceda la retragerea autorizatiei.. . . . . . . . . .(5) Autoritatea administratiei publice locale sau, dupa caz, asociatia de dezvoltare intercomunitara poate solicita la A.N.R.S.C. o noua autorizare pentru autoritatea de autorizare, in conformitate cu prevederile prezentului regulament, numai daca persoanele stabilite vinovate, conform prevederilor art. 15 lit. c), nu mai sunt angajate in cadrul autoritatii de autorizare."13. In anexa, la articolul 19, alineatele (4) si (5) vor avea urmatorul cuprins:"(4) Intarzierea in achitarea sumelor datorate atrage dobanzi si penalitati de intarziere, denumite generic accesorii, conform prevederilor Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare.(5) Ordinea stingerii creantelor datorate bugetului A.N.R.S.C. din tariful anual de monitorizare a autorizatiei, precum si a accesoriilor aferente este cea prevazuta in Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare."14. La articolul 20, alineatele (1) si (2) vor avea urmatorul cuprins:"Articolul 20 (1) Incasarile realizate din aplicarea tarifelor prevazute in prezentul regulament se fac venit la bugetul A.N.R.S.C.(2) Tarifele percepute de la fiecare autoritate de autorizare se varsa in contul Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice, cod de identificare fiscala 14935787, cod IBAN RO29TREZ70320F365000XXXX, deschis la Trezoreria Operativa a Sectorului 3."15. In anexa, articolul 22 se abroga.16. Anexa nr. 1 la regulament se modifica si se inlocuieste cu anexa la prezentul ordin.
Articolul IIPrezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
ANEXA (Anexa nr. 1 la regulament)
CERERE pentru acordarea autorizatiei
CatreAutoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati PublicePrimaria/Primaria Generala a Municipiului Bucuresti/Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara/Consiliul Judetean . . . . . . . . . ., avand CIF . . . . . . . . . ., cu sediul in localitatea . . . . . . . . . ., str. . . . . . . . . . . nr. . . . . . . . . . ., judetul/sectorul . . . . . . . . . ., telefon . . . . . . . . . ., fax . . . . . . . . . ., e-mail . . . . . . . . . ., cont . . . . . . . . . ., deschis la . . . . . . . . . ., va solicita autorizarea Autoritatii de autorizare pentru exercitarea atributiilor legale in domeniul serviciilor publice de transport local/judetean de persoane.Data . . . . . . . . . .
Primar/Primar general/Presedinte,
. . . . . . . . . . (semnatura si stampila)
OUG nr. 36/2025 pentru stabilirea unor masuri privind personalul platit din fonduri publice ORDONANTA DE URGENTA nr. 35/2025 pentru stabilirea unor masuri privind personalul platit din fonduri ...
HG 295/2025, privind REVISAL-ul - Registrul electronic de evidenta a salariatilor HG nr. 295/2025 privind Registrul general de evidenta a salariatilor REGES-ONLINE ...
OUG nr. 156/2024 (Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austeritatii 2025) privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publi Ordonanta de urgenta nr. 156/2024 (denumita si Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austerit ...
OUG nr. 153/2024 privind stabilirea unor masuri la nivelul administratiei publice centrale Ordonanta de urgenta nr. 153/2024 privind stabilirea unor masuri la nivelul administratiei publice c ...
Codul muncii 2025. Legea 53/2003, actualizata 2025 Codul muncii actualizat 2025 Actualizat prin LEGEA nr. 283/2024, publicata in MONITORUL OFICIAL n ...
OUG 62/2024, privind unele masuri pentru solutionarea proceselor privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, precum si a proceselor p Ordonanta de urgenta nr. 62/2024 privind unele masuri pentru solutionarea proceselor privind salariz ...
Legea nr. 183/2024 privind statutul personalului de cercetare, dezvoltare si inovare Legea nr. 183/2024 privind statutul personalului de cercetare, dezvoltare si inovare Publicata in ...
OUG 127/2023 pentru modificarea si completarea unor acte normative, prorogarea unor termene, precum si unele masuri bugetare Ordonanta de urgenta 127/2023 pentru modificarea si completarea unor acte normative, prorogarea unor ...
OUG 128/2023 pentru unele masuri referitoare la salarizarea personalului din invatamant si alte sectoare de activitate bugetara Ordonanta de urgenta 128/2023 pentru unele masuri referitoare la salarizarea personalului din invata ...
Revocarea deciziei de concediere. Intre executare provizorie si efecte retroactive Sursa: MCP avocati
Contractul de colaborare vs. contractul individual de munca. Delimitari juridice si implicatii fiscale? Sursa: MCP avocati
Accidentul de munca. Obligatia de raportare, rigorile cercetarii si exigentele legale Sursa: MCP avocati
Neplata orelor suplimentare. Dreptul ignorat al functionarilor publici cu statut special Sursa: MCP avocati
Pauza de masa intre dreptul la repaus si exigentele disciplinei muncii. Reflectii critice asupra acestui drept Sursa: MCP avocati
Decizie obligatorie a ICCJ: Clarificari privind drepturile salariale ale functionarilor publici Sursa: avocat Curpas Florian Cristian
Legea nr. 57/2025 - Simplificarea procedurilor pentru cererile de valoare redusa Sursa: MCP avocati
In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat? Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate? Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Conditiile speciale de munca presupun cote de contributii de asigurari sociale diferite Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Principiul non bis in idem in ceea ce priveste sanctiunile disciplinare Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Calculul termenului de preaviz in cazul concedierii salariatului Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Impiedicarea salariatului de a intra in incinta unitatii justifica absenta acestuia de la locul de munca. Sanctionare disciplinara abuzaiva Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti