din anul 2007, atuul tau de DREPT!
2136 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Integral: Ordinul nr. 393/2019 pentru modificarea Ghidului de finantare a Programului privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera in transporturi

INTEGRAL: Ordinul nr. 393/2019 pentru modificarea Ghidului de finantare a Programului privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera in transporturi


In Monitorul Oficial nr. 365 din 10.05.2019 a fost publicat Ordinul nr. 393/2019 pentru modificarea Ghidului de finantare a Programului privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera in transporturi, prin promovarea infrastructurii pentru vehiculele de transport rutier nepoluant din punct de vedere energetic: statii de reincarcare pentru vehicule electrice in municipiile resedinte de judet, aprobat prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul mediului, nr. 760/2018.

Articolul I


Ghidul de finantare a Programului privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera in transporturi, prin promovarea infrastructurii pentru vehiculele de transport rutier nepoluant din punct de vedere energetic: statii de reincarcare pentru vehicule electrice in municipiile resedinte de judet, aprobat prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul mediului, nr. 760/2018, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 668 din 1 august 2018, se modifica dupa cum urmeaza:


1. La articolul 6, literele c) si g) se modifica si vor avea urmatorul cuprins:


"c) analiza conformitatii modului de depunere a cererii de finantare si a documentelor aferente, inclusiv a celor depuse potrivit prevederilor art. 16, conform grilei prevazute in anexa nr. 2;


. . . . . . . . . .


g) analiza conformitatii administrative si a eligibilitatii solicitantului din punct de vedere juridic, conform anexei nr. 3, si analiza din punct de vedere economic si tehnic a conformitatii documentelor si eligibilitatii solicitantului, conform anexei nr. 4, precum si potrivit prevederilor art. 16, dupa caz;".


2. La articolul 8, alineatul (3) se modifica si va avea urmatorul cuprins:


"(3) Statiile de reincarcare vor fi echipate cel putin cu prize si conectori de tip 2 pentru vehicule, conform descrierii din Standardul EN62196-2, pentru incarcarea in curent alternativ si cu conectori multistandard, dintre care unul este al sistemului de reincarcare combinat Combo 2, conform descrierii din Standardul EN62196-3, pentru incarcarea in curent continuu."


3. La articolul 10, alineatul (3) se abroga.


4. La articolul 11, litera e) se modifica si va avea urmatorul cuprins:


"e) studiul de fezabilitate pentru obiectivul de investitii propus este intocmit conform Hotararii Guvernului nr. 907/2016 privind etapele de elaborare si continutul-cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, care sa cuprinda si:


1. detalierea costurilor pentru fiecare amplasament;


2. elementele de identificare a imobilelor si statiilor de reincarcare pentru care se solicita finantare, asa cum sunt descrise in cererea de finantare si in extrasul de carte funciara;


3. motivarea, in cazul in care se considera ca nu sunt necesare studiile specifice prevazute de Hotararea Guvernului nr. 907/2016, cu modificarile si completarile ulterioare;


4. certificatul de urbanism si actul administrativ emis de autoritatea de mediu;".


5. La articolul 14, litera l) se modifica si va avea urmatorul cuprins:


"l) studiul de fezabilitate pentru obiectivul de investitii propus, intocmit conform Hotararii Guvernului nr. 907/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, care va contine si cerintele prevazute la art. 11 lit. e)."


6. Articolul 16 se modifica si va avea urmatorul cuprins:


"ARTICOLUL 16


Respingerea dosarului de finantare


(1) Dosarul de finantare poate fi completat, in situatia in care, in cadrul procedurii de analiza, se constata ca solicitantul nu a depus unul sau mai multe dintre documentele obligatorii, acestea nu sunt conforme cu forma solicitata prin ghid sau solicitantul/proiectul nu indeplineste unul sau mai multe dintre criteriile de eligibilitate, cu conditia ca documentele depuse in completare sa fie valabile si sa ateste indeplinirea criteriilor de eligibilitate la data depunerii acestora.


(2) Dosarul de finantare poate fi completat o singura data pentru aceeasi deficienta, dintre cele prevazute la alin. (1).


(3) In situatia aplicarii prevederilor alin. (1) si (2), Autoritatea aduce la cunostinta solicitantilor deficientele constatate, prin publicarea acestora pe site-ul propriu, precum si prin transmiterea unor adrese de instiintare.


(4) Termenul in care pot fi remediate deficientele constatate, potrivit alin. (1)-(3), este de maximum 30 de zile lucratoare de la data publicarii pe site-ul Autoritatii a acestora.


(5) Prin exceptie de la prevederile alin. (4), termenul in care pot fi remediate deficientele, prin depunerea avizelor conforme privind asigurarea utilitatilor, precum si a avizelor si acordurilor specifice, a caror obtinere este prevazuta in certificatul de urbanism si care nu sunt disponibile la data depunerii dosarului de finantare, este de maximum 180 de zile.


(6) Atrag respingerea dosarului de finantare: neindeplinirea criteriilor de eligibilitate si/sau lipsa remedierii, in termenul indicat de Autoritate potrivit alin. (4)-(5), a cauzelor si deficientelor constatate, lipsa unui document, prezentarea acestuia sub o alta forma decat cea solicitata ori iesirea sa din perioada de valabilitate, constatate prin aplicarea prevederilor alin (1) si (2)."


7. Anexele nr. 1-4 la ghid se modifica si se inlocuiesc cu anexele nr. 1-4 la prezentul ordin. Anexele pot fi consultate aici: Anexa 1, Anexa 2, Anexa 3, Anexa 4.


Articolul II


Prevederile art. 16 se aplica inclusiv dosarelor de finantare depuse pana la data intrarii in vigoare a prezentului ordin.


Articolul III


Completarile si deficientele remediate potrivit art. 16, efectuate in baza art. II, vor tine cont de modificarile ghidului de finantare, astfel cum sunt stabilite prin prezentul ordin.


Articolul IV


Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.





Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Legislaţie

OUG nr. 36/2025 pentru stabilirea unor masuri privind personalul platit din fonduri publice
ORDONANTA DE URGENTA nr. 35/2025 pentru stabilirea unor masuri privind personalul platit din fonduri ...

HG 295/2025, privind REVISAL-ul - Registrul electronic de evidenta a salariatilor
HG nr. 295/2025 privind Registrul general de evidenta a salariatilor REGES-ONLINE ...

OUG nr. 156/2024 (Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austeritatii 2025) privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publi
Ordonanta de urgenta nr. 156/2024 (denumita si Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austerit ...

OUG nr. 153/2024 privind stabilirea unor masuri la nivelul administratiei publice centrale
Ordonanta de urgenta nr. 153/2024 privind stabilirea unor masuri la nivelul administratiei publice c ...

Codul muncii 2025. Legea 53/2003, actualizata 2025
Codul muncii actualizat 2025 Actualizat prin LEGEA nr. 283/2024, publicata in MONITORUL OFICIAL n ...

OUG 62/2024, privind unele masuri pentru solutionarea proceselor privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, precum si a proceselor p
Ordonanta de urgenta nr. 62/2024 privind unele masuri pentru solutionarea proceselor privind salariz ...

Legea nr. 183/2024 privind statutul personalului de cercetare, dezvoltare si inovare
Legea nr. 183/2024 privind statutul personalului de cercetare, dezvoltare si inovare Publicata in ...

OUG 127/2023 pentru modificarea si completarea unor acte normative, prorogarea unor termene, precum si unele masuri bugetare
Ordonanta de urgenta 127/2023 pentru modificarea si completarea unor acte normative, prorogarea unor ...

OUG 128/2023 pentru unele masuri referitoare la salarizarea personalului din invatamant si alte sectoare de activitate bugetara
Ordonanta de urgenta 128/2023 pentru unele masuri referitoare la salarizarea personalului din invata ...



Articole Juridice

Revocarea deciziei de concediere. Intre executare provizorie si efecte retroactive
Sursa: MCP avocati

Contractul de colaborare vs. contractul individual de munca. Delimitari juridice si implicatii fiscale?
Sursa: MCP avocati

Accidentul de munca. Obligatia de raportare, rigorile cercetarii si exigentele legale
Sursa: MCP avocati

Neplata orelor suplimentare. Dreptul ignorat al functionarilor publici cu statut special
Sursa: MCP avocati

Pauza de masa intre dreptul la repaus si exigentele disciplinei muncii. Reflectii critice asupra acestui drept
Sursa: MCP avocati

Decizie obligatorie a ICCJ: Clarificari privind drepturile salariale ale functionarilor publici
Sursa: avocat Curpas Florian Cristian

Legea nr. 57/2025 - Simplificarea procedurilor pentru cererile de valoare redusa
Sursa: MCP avocati



Jurisprudenţă

In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Conditiile speciale de munca presupun cote de contributii de asigurari sociale diferite
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Principiul non bis in idem in ceea ce priveste sanctiunile disciplinare
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Calculul termenului de preaviz in cazul concedierii salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Impiedicarea salariatului de a intra in incinta unitatii justifica absenta acestuia de la locul de munca. Sanctionare disciplinara abuzaiva
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti

Ştiri Juridice