din anul 2007, atuul tau de DREPT!
1481 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Integral: Ordinul MS nr. 715/2009, privind aprobarea cuantumului taxei pentru efectuarea pregatirii in vederea obtinerii celei de-a doua specialitati de catre posesorii certificatului de specialist

INTEGRAL: Ordinul MS nr. 715/2009, privind aprobarea cuantumului taxei pentru efectuarea pregatirii in vederea obtinerii celei de-a doua specialitati de catre posesorii certificatului de specialist


Ordinul MS nr. 715/2009, privind aprobarea cuantumului taxei pentru efectuarea pregatirii in vederea obtinerii celei de-a doua specialitati de catre posesorii certificatului de specialist

Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 423 din 22/06/2009


Avand in vedere:


- Referatul de aprobare al Directiei generale pentru politici de sanatate si resurse umane nr. I.B. 5.609/2009;


- prevederile Ordonantei Guvernului nr. 12/2008 privind organizarea si finantarea rezidentiatului, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 179/2008,


in temeiul prevederilor art. 7 alin. (1) si (4) din Hotararea Guvernului nr. 1.718/2008 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare,



ministrul sanatatii emite urmatorul ordin:



Art. 1. - (1) Se aproba cuantumul taxei pentru efectuarea stagiului de pregatire in vederea obtinerii celei de-a doua specialitati de catre posesorii certificatului de specialist, prevazut in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.


(2) Plata taxei se face in lei, in contul Centrului National de Perfectionare in Domeniul Sanitar Bucuresti nr. RO72TREZ7025025XXX000266, deschis la Trezoreria Sectorului 2 Bucuresti, in doua transe semestriale.


(3) Neplata taxei in conditiile stipulate in angajamentul de plata atrage excluderea definitiva din programul de pregatire.


Art. 2. - (1) Din sumele incasate potrivit art. 1 alin. (2) Centrul National de Perfectionare in Domeniul Sanitar Bucuresti vireaza institutiilor de invatamant superior implicate in pregatire, in termen de 45 de zile calendaristice de la data inceperii pregatirii, 70%.


(2) Centrul National de Perfectionare in Domeniul Sanitar Bucuresti transmite, in termen de 45 de zile calendaristice de la data inceperii pregatirii, institutiilor prevazute la alin. (1) tabelele nominale distincte cu persoanele care au achitat taxa, precum si cu cele care nu au achitat-o, in vederea aplicarii sanctiunii prevazute la art. 1 alin. (3).


(3) Din sumele incasate, institutiile de invatamant superior implicate in pregatire aloca unitatilor sanitare in care se desfasoara programul de pregatire, pentru fiecare participant, urmatoarele procente:


a) 20% pentru specialitatile pentru care taxa este de 8.600 lei;


b) 15% pentru specialitatile pentru care taxa este de 6.450 lei.


(4) Virarea sumelor aferente procentelor prevazute la alin. (3) se face in maximum 15 zile calendaristice de la incasarea sumelor.


(5) Din sumele incasate potrivit art. 1 alin. (2) Centrului National de Perfectionare in Domeniul Sanitar Bucuresti ii revin 30%, pentru acoperirea managementului programelor la nivel national si pentru plata indrumatorilor care nu au functie didactica.


Directia generala pentru politici de sanatate si resurse umane, Centrul National de Perfectionare in Domeniul Sanitar Bucuresti, directiile de sanatate publica, ministerele cu retea sanitara proprie si institutiile de invatamant superior implicate in pregatire vor duce la indeplinire p Art. 3. - revederile prezentului ordin.


Art. 4. - Ordinul ministrului sanatatii publice nr. 694/2008 privind aprobarea cuantumului taxei pentru efectuarea pregatirii in vederea obtinerii celei de-a doua specialitati de catre posesorii certificatului de specialist, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 300 din 17 aprilie 2008, se abroga.


Art. 5. - Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.



Ministrul sanatatii,
Ion Bazac







Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Legislaţie

OUG nr. 36/2025 pentru stabilirea unor masuri privind personalul platit din fonduri publice
ORDONANTA DE URGENTA nr. 35/2025 pentru stabilirea unor masuri privind personalul platit din fonduri ...

HG 295/2025, privind REVISAL-ul - Registrul electronic de evidenta a salariatilor
HG nr. 295/2025 privind Registrul general de evidenta a salariatilor REGES-ONLINE ...

OUG nr. 156/2024 (Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austeritatii 2025) privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publi
Ordonanta de urgenta nr. 156/2024 (denumita si Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austerit ...

OUG nr. 153/2024 privind stabilirea unor masuri la nivelul administratiei publice centrale
Ordonanta de urgenta nr. 153/2024 privind stabilirea unor masuri la nivelul administratiei publice c ...

Codul muncii 2025. Legea 53/2003, actualizata 2025
Codul muncii actualizat 2025 Actualizat prin LEGEA nr. 283/2024, publicata in MONITORUL OFICIAL n ...

OUG 62/2024, privind unele masuri pentru solutionarea proceselor privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, precum si a proceselor p
Ordonanta de urgenta nr. 62/2024 privind unele masuri pentru solutionarea proceselor privind salariz ...

Legea nr. 183/2024 privind statutul personalului de cercetare, dezvoltare si inovare
Legea nr. 183/2024 privind statutul personalului de cercetare, dezvoltare si inovare Publicata in ...

OUG 127/2023 pentru modificarea si completarea unor acte normative, prorogarea unor termene, precum si unele masuri bugetare
Ordonanta de urgenta 127/2023 pentru modificarea si completarea unor acte normative, prorogarea unor ...

OUG 128/2023 pentru unele masuri referitoare la salarizarea personalului din invatamant si alte sectoare de activitate bugetara
Ordonanta de urgenta 128/2023 pentru unele masuri referitoare la salarizarea personalului din invata ...



Articole Juridice

Revocarea deciziei de concediere. Intre executare provizorie si efecte retroactive
Sursa: MCP avocati

Contractul de colaborare vs. contractul individual de munca. Delimitari juridice si implicatii fiscale?
Sursa: MCP avocati

Accidentul de munca. Obligatia de raportare, rigorile cercetarii si exigentele legale
Sursa: MCP avocati

Neplata orelor suplimentare. Dreptul ignorat al functionarilor publici cu statut special
Sursa: MCP avocati

Pauza de masa intre dreptul la repaus si exigentele disciplinei muncii. Reflectii critice asupra acestui drept
Sursa: MCP avocati

Decizie obligatorie a ICCJ: Clarificari privind drepturile salariale ale functionarilor publici
Sursa: avocat Curpas Florian Cristian

Legea nr. 57/2025 - Simplificarea procedurilor pentru cererile de valoare redusa
Sursa: MCP avocati



Jurisprudenţă

In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Conditiile speciale de munca presupun cote de contributii de asigurari sociale diferite
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Principiul non bis in idem in ceea ce priveste sanctiunile disciplinare
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Calculul termenului de preaviz in cazul concedierii salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Impiedicarea salariatului de a intra in incinta unitatii justifica absenta acestuia de la locul de munca. Sanctionare disciplinara abuzaiva
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti

Ştiri Juridice