Articol unic Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2015 privind reglementarea unor masuri pentru stimularea absorbtiei fondurilor externe nerambursabile, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 475 din 30 iunie 2015, aprobata cu completari prin Legea nr. 104/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, se completeaza dupa cum urmeaza:
1. La articolul I2, dupa alineatul (6) se introduce un nou alineat, alineatul (7), cu urmatorul cuprins:" (7) Sumele virate eronat in contul de venituri bugetare 20.A.46.03.00 A«Alte sume primite din fonduri de la Uniunea Europeana pentru programele operationale finantate in cadrul obiectivului convergentaA» codificat cu codul de identificare fiscala al ordonatorului principal de credite cu rol de autoritate de management se restituie de catre unitatile teritoriale ale Trezoreriei Statului din contul de venituri ale bugetului de stat in care au fost incasate in contul de disponibil 54.01.06.07 A«Disponibil din fonduri externe nerambursabile, prefinantare si fondul de indisponibilitati temporare de la bugetul de stat, pentru finantarea proiectelor in cadrul Programului operational sectorial "Mediu"A» la cererea scrisa a ordonatorului principal de credite cu rol de autoritate de management care a efectuat virarea eronata, intocmita potrivit modelului din anexa care face parte integranta din prezenta ordonanta de urgenta. Raspunderea privind sumele ce se restituie din conturile de venituri ale bugetului de stat in care s-a efectuat plata eronata revine exclusiv ordonatorului principal de credite cu rol de autoritate de management care solicita restituirea."2. Dupa articolul VII se introduce anexa cu urmatorul cuprins:
"ANEXA
CERERE DE RESTITUIRE
a sumelor virate eronat in conturile de venituri ale bugetului de stat de catre ordonatorii principali de credite cu rol de autoritate de managementCatre . . . . . . . . . .1)1) Denumirea unitatii teritoriale a Trezoreriei Statului la care este deschis contul de venituri ale bugetului de stat in care a fost virata eronat suma.Prin prezenta cerere, . . . . . . . . . .2), cu sediul in localitatea . . . . . . . . . ., str. . . . . . . . . . . nr. . . . . . . . . . ., judetul/sectorul . . . . . . . . . ., avand CIF . . . . . . . . . ., in temeiul prevederilor . . . . . . . . . .3), solicitam restituirea sumei de . . . . . . . . . .4), virata eronat in contul de venituri ale bugetului de stat nr. . . . . . . . . . ., codificat cu CIF . . . . . . . . . ., cod IBAN . . . . . . . . . ., reprezentand . . . . . . . . . ., achitata cu OPT nr. . . . . . . . . . . din data de . . . . . . . . . .
2) Denumirea solicitantului (ordonatorul principal de credite cu rol de autoritate de management).3) Actul normativ in temeiul caruia se solicita restituirea sumei.4) Cuantumul sumei pentru care se solicita restituirea, in cifre si in litere.Restituirea va fi efectuata in contul nr. . . . . . . . . . . . 5), CIF . . . . . . . . . ., cod IBAN . . . . . . . . . ., deschis la Trezoreria . . . . . . . . . .5) Contul din care a fost dispusa plata eronat de catre institutia publica.
Numele si prenumele ordonatorului principal de credite,Semnatura. . . . . . . . . .L.S."
OUG nr. 36/2025 pentru stabilirea unor masuri privind personalul platit din fonduri publice ORDONANTA DE URGENTA nr. 35/2025 pentru stabilirea unor masuri privind personalul platit din fonduri ...
HG 295/2025, privind REVISAL-ul - Registrul electronic de evidenta a salariatilor HG nr. 295/2025 privind Registrul general de evidenta a salariatilor REGES-ONLINE ...
OUG nr. 156/2024 (Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austeritatii 2025) privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publi Ordonanta de urgenta nr. 156/2024 (denumita si Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austerit ...
OUG nr. 153/2024 privind stabilirea unor masuri la nivelul administratiei publice centrale Ordonanta de urgenta nr. 153/2024 privind stabilirea unor masuri la nivelul administratiei publice c ...
Codul muncii 2025. Legea 53/2003, actualizata 2025 Codul muncii actualizat 2025 Actualizat prin LEGEA nr. 283/2024, publicata in MONITORUL OFICIAL n ...
OUG 62/2024, privind unele masuri pentru solutionarea proceselor privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, precum si a proceselor p Ordonanta de urgenta nr. 62/2024 privind unele masuri pentru solutionarea proceselor privind salariz ...
Legea nr. 183/2024 privind statutul personalului de cercetare, dezvoltare si inovare Legea nr. 183/2024 privind statutul personalului de cercetare, dezvoltare si inovare Publicata in ...
OUG 127/2023 pentru modificarea si completarea unor acte normative, prorogarea unor termene, precum si unele masuri bugetare Ordonanta de urgenta 127/2023 pentru modificarea si completarea unor acte normative, prorogarea unor ...
OUG 128/2023 pentru unele masuri referitoare la salarizarea personalului din invatamant si alte sectoare de activitate bugetara Ordonanta de urgenta 128/2023 pentru unele masuri referitoare la salarizarea personalului din invata ...
Revocarea deciziei de concediere. Intre executare provizorie si efecte retroactive Sursa: MCP avocati
Contractul de colaborare vs. contractul individual de munca. Delimitari juridice si implicatii fiscale? Sursa: MCP avocati
Accidentul de munca. Obligatia de raportare, rigorile cercetarii si exigentele legale Sursa: MCP avocati
Neplata orelor suplimentare. Dreptul ignorat al functionarilor publici cu statut special Sursa: MCP avocati
Pauza de masa intre dreptul la repaus si exigentele disciplinei muncii. Reflectii critice asupra acestui drept Sursa: MCP avocati
Decizie obligatorie a ICCJ: Clarificari privind drepturile salariale ale functionarilor publici Sursa: avocat Curpas Florian Cristian
Legea nr. 57/2025 - Simplificarea procedurilor pentru cererile de valoare redusa Sursa: MCP avocati
In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat? Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate? Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Conditiile speciale de munca presupun cote de contributii de asigurari sociale diferite Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Principiul non bis in idem in ceea ce priveste sanctiunile disciplinare Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Calculul termenului de preaviz in cazul concedierii salariatului Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Impiedicarea salariatului de a intra in incinta unitatii justifica absenta acestuia de la locul de munca. Sanctionare disciplinara abuzaiva Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti