1) NAE DUMITRU s-a aflat in stare de incompatibilitate in perioada 01 iulie 2010 - 31 ianuarie 2011, intrucat a exercitat, simultan, atat functia publica de consilier in cadrul Serviciului Sanatate si Bunastare Animala - D.S.V.S.A. Giurgiu, cat si functia de Consilier local in cadrul Consiliului Local al Comunei Ulmi, Jud. Giurgiu . Astfel, NAE DUMITRU nu a respectat dispozitiile art. 94, alin. 1 din Legea nr. 161/2003, potrivit carora ``calitatea de functionar public este incompatibila cu orice alta functie publica decat cea in care a fost numit, precum si cu functiile de demnitate publica``.2) DAN VOICU s-a aflat in stare de incompatibilitate in perioada 12 noiembrie 2009 - 08 septembrie 2010, intrucat a exercitat, simultan, atat functia publica de referent in cadrul A.J.O.F.M. Arges - Campulung, cat si calitatea de membru in Consiliul de Administratie, respectiv functia de administrator al S.C. EDILUL C.G.A. S.A. Astfel, DAN VOICU nu a respectat dispozitiile art. 94, alin. (2), lit. c) din Legea nr. 161/2003, potrivit carora ``Functionarii publici nu pot detine alte functii si nu pot desfasura alte activitati, remunerate sau neremunerate in cadrul [...] societatilor comerciale [...]``.3) SAMOILA LILIANA s-a aflat in stare de incompatibilitate in perioada 01 septembrie 2011 - 15 noiembrie 2012, intrucat a exercitat, simultan, atat functia publica de inspector in cadrul Compartimentului de Buget Contabilitate, Primaria Comunei Greci, Jud. Tulcea, cat si cea de angajat cu contract individual de munca, pe postul de Contabil sef in cadrul Scolii Gimnaziale Greci. Astfel, SAMOILA LILIANA nu a respectat dispozitiile art. 94, alin. (2), lit. a) din Legea nr. 161/2003, potrivit carora ``functionarii publici [...] nu pot desfasura alte activitati, remunerate sau neremunerate [...] in cadrul autoritatilor sau institutiilor publice``.4) BADIU CRISTINA MINERVA s-a aflat in stare de incompatibilitate, intrucat, in perioada exercitarii mandatului de consilier local, S.C. INTEGRAAL CONSULTING TGV S.R.L., Targoviste (societate detinuta de sotul acesteia in perioada 08 noiembrie 2006 - 08 martie 2010), a incheiat, executat si finalizat un numar de opt contracte comerciale de prestari servicii cu Primaria Municipiului Targoviste, in valoare totala de 304.958,10 Lei. De asemenea, in timpul mandatului de consilier local, au mai fost emise si platite facturi in valoare totala de 507.145,86 Lei (in baza unor contracte incheiate de S.C. INTEGRAAL CONSULTING TGV S.R.L. Targoviste cu Primaria Municipiului Targoviste, anterior mandatului de consilier local), ceea ce echivaleaza cu executarea si finalizarea propriu-zisa, de catre ambele parti contractante, a contractelor respective. Astfel, valoarea totala a incasarilor obtinute de catre S.C. INTEGRAAL CONSULTING TGV S.R.L., Targoviste, din incheierea, executarea si finalizarea relatiilor contractuale cu Primaria Municipiului Targoviste, a fost de 812.103,96 Lei. BADIU CRISTINA MINERVA nu a respectat dispozitiile art. 90, alin (1) si (2) din Legea nr. 161/2003, potrivit carora ``Consilierii locali [...] nu pot incheia contracte comerciale de prestari de servicii, de executare lucrari, de furnizare de produse sau contracte de asociere cu autoritatile administratiei publice locale din care fac parte [...] Prevederile [...] se aplica si in cazul in care functiile sau calitatile respective sunt detinute de sotul [...] alesului local``.5) ADAM JOZSEF s-a aflat in stare de incompatibilitate in perioada 09 noiembrie 2009 - 28 februarie 2012, intrucat a incheiat doua contracte de prestari servicii prin care s-a angajat sa presteze activitatea de coordonare a activitatilor de transport public de persoane pentru beneficiarul Primaria Comunei Ghindari, Jud. Mures, in cadrul careia detine functia publica de referent, obtinand in aceasta perioada venituri de 4.410 Lei. Astfel, ADAM JOZSEF nu a respectat dispozitiile art. 94, alin. (2), lit. a) din Legea nr. 161/2003, potrivit carora ``functionarii publici nu pot [a��] desfasura alte activitati, remunerate sau neremunerate [a��] in cadrul autoritatilor sau institutiilor publice``.6) OPRIS SANDA s-a aflat in stare de incompatibilitate, intrucat, in perioada exercitarii functiei de inspector, a realizat in calitate de comerciant persoana fizica in cadrul ``OPRIS SANDA PERSOANA FIZICA AUTORIZATA`` venituri din servicii de proiectare. Astfel, OPRIS SANDA nu a respectat dispozitiile art. 17, alin. (2), pct. c) din Regulamentul Intern al Inspectoratului de Stat in Constructii, potrivit carora ``Salariatii au obligatia de a nu exercita sau presta servicii sau activitati de specialitate care sa genereze situatii de incompatibilitate, prin efectuarea de acte in baza atestarilor sau autorizarilor pe care le detin, dupa cum urmeaza [a��] activitate de proiectare [a��]``.7) NICULAE CHETE s-a aflat in stare de incompatibilitate in perioada 27 aprilie 2012 - 11 iunie 2012, intrucat, in exercitarea functiei publice de consilier in cadrul D.S.V.S.A. Salaj, a participat la campania electorala desfasurata cu ocazia alegerilor locale din anul 2012, campanie in cadrul careia si-a depus candidatura pentru functia de Primar al Comunei Girbou, Jud. Salaj, fara, insa, a-si suspenda raportul de serviciu . NICULAE CHETE a incalcat atat dispozitiile art. 97, alin. (2), lit. a) din Legea nr. 161/2003, potrivit carora ``Raportul de serviciu al functionarului public se suspenda [a��] pe durata campaniei electorale, pana in ziua ulterioara alegerilor, daca nu este ales``, precum si dispozitiile art. 95*, alin. (1), lit. d) din Legea nr. 188/1999, republicata, potrivit carora ``Raportul de serviciu se suspenda la initiativa functionarului public in urmatoarele situatii [a��] pentru participare la campania electorala``.8) VASILACHE GHEORGHE s-a aflat in stare de incompatibilitate in perioada 10 mai 2012 - 11 iunie 2012, intrucat, in exercitarea functiei publice de referent in D.S.V.S.A. Teleorman, a participat la campania electorala desfasurata cu ocazia alegerilor locale din anul 2012, campanie in cadrul careia si-a depus candidatura pentru functia de Viceprimar al Comunei Nanov, Jud. Teleorman, fara insa a-si suspenda raportul de serviciu . Astfel, VASILACHE GHEORGHE a incalcat dispozitiile art. 97, alin. (2), lit. a) din Legea nr. 161/2003, potrivit carora ``Raportul de serviciu al functionarului public se suspenda [a��] pe durata campaniei electorale, pana in ziua ulterioara alegerilor, daca nu este ales``.9) DRAGOMIR PETRA s-a aflat in stare de incompatibilitate, intrucat, in timpul exercitarii functiei de Director in cadrul A.P.I.A. - Centrul Judetean Ialomita, a intocmit, in calitate de expert tehnic extrajudiciar, un raport de expertiza tehnica extrajudiciara al carui beneficiar a fost S.C. ALFATAR INVESTMENT S.R.L, activitate aflata in legatura directa cu atributiile exercitate ca functionar, potrivit fisei postului. Astfel, DRAGOMIR PETRA a incalcat dispozitiile art. 96, alin. (1) din Legea nr. 161/2003, potrivit carora ``Functionarii publici pot exercita functii sau activitati in domeniul didactic, al cercetarii stiintifice, al creatiei literare, artistice si in alte domenii de activitate din sectorul privat, care nu sunt in legatura directa sau indirecta cu atributiile exercitate ca functionar public potrivit fisei postului``.
[Vatra MCP] Contextul, motivele si necesitatea adoptarii Codul Patrimoniului Cultural al Romaniei 22 Feb 2022 | 1520
15 iunie 2021 este data limita pana la care se pot depune declaratiile de avere si de interese anuale 13 Jun 2021 | 1469
INTERVIU | Drumul catre pensionare. Realitatea constituirii si distribuirii bugetului de pensii 06 May 2021 | 2216
Ministrerul educatiei si cercetarii a aprobat infiintarea de centre de excelenta in fiecare judet si in municipiul Bucuresti 06 Nov 2020 | 1718
SRJ MediaSind: TVR impune o procedura ilegala si imorala pentru a concedia angajatii incomozi 11 Mar 2020 | 1106
Activitatea ANI ca urmare a raspandirii infectiei cu COVID-19 la nivel national 11 Mar 2020 | 785
Incidenta Regulamentului GDPR in cazul difuzarii in direct prin videoconferinta a cursurilor de invatamant scolar Sursa: MCP Cabinet avocati
Inechitatile salariale in sectorul public si in sectorul privat Sursa: Avocat Marius-Catalin Predut
Inlaturarea inechitatilor salariale dintre functionarii publici. Anularea hotararilor Consiliilor Locale Sursa: avocat Andreea-Cristina Deaconu | MCP Cabinet avocati
Dialogurile MCP (XI): Recuperarea prejudiciilor stabilite de Curtea de Conturi de la salariati Sursa: Avocat Marius-Catalin Predut
Functionari publici. Contestatie decizie de incetare de drept a raportului de serviciu prin pensionare. Discriminare pe criteriu de gen Pronuntaţă de: Curtea de Apel Iasi, Sectia Contencios administrativ si fiscal, Decizia civila nr. 149/26.02.2020
Functionari publici. Drepturi salariale functionari. Revocarea pentru viitor a efectelor unui act administrativ de stabilire a drepturilor salariale. Inlaturare pentru trecut a efectelor actului administrativ de stabilire a drepturilor salariale Pronuntaţă de: Curtea de Apel Iasi, Sectia Contencios administrativ si fiscal, Decizia nr. 628/30.07.2020
Functionari publici. Sanctiune disciplinara. Principiul unicitatii sanctiunii disciplinare Pronuntaţă de: Curtea de Apel Iasi, Sectia Contencios administrativ si fiscal, Decizia nr. 890/20.10.2020
Functionari publici cu statut special. Dreptul la decontarea biletelor de calatorie cu avionul in afara teritoriului Romaniei. Procedura de aprobare a dreptului de decontare. Principiul teritorialitatii aplicarii legii civile Pronuntaţă de: Curtea de Apel Iasi, Sectia Contencios administrativ si fiscal, Decizia nr. 265/10 martie 2021