din anul 2007, atuul tau de DREPT!
2987 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Diverse Domenii juridice » OUG 9/2017 privind unele masuri bugetare in anul 2017, prorogarea unor termene, precum si modificarea si completarea unor acte normative

OUG 9/2017 privind unele masuri bugetare in anul 2017, prorogarea unor termene, precum si modificarea si completarea unor acte normative

  Publicat: 31 Jan 2017       21614 citiri        Secţiunea: Diverse Domenii juridice  


Este extinderea competentei unui organ judiciar prin posibilitatea acordata de lege, de a solutiona anumite cauze, care in mod obisnuit nu intra in competenta sa.
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Ordonanta de urgenta nr. 9/2017 privind unele masuri bugetare in anul 2017, prorogarea unor termene, precum si modificarea si completarea unor acte normative

Publicata in Monitorul Oficial nr. 79 din 30.01.2017

Exceptie de la dispozitiile unui act normativ,
A fost promulgat la 11.09.1865
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Act procedural in care procurorul sau organul de urmarire penala consemneaza o dispozitie asupra unor acte sau masuri de urmarire penala.
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Consum de resurse (mijloace de productie, forta de munca, mijloace banesti) pentru satisfacerea unor necesitati de productie sau individuale.
Diferenta in minus constatata de catre banci cu ocazia verificarii garantiei creditelor acordate clientilor lor,
Notiunea Stat de drept este, in general, utilizata pentru a sublinia diferentele existente intre regimurile democratice si regimurile autoritare (dictatoriale).
Socoteala scrisa sub forma de balanta cu doua parti (debit si credit) care reflecta valoric si uneori in unitati naturale, in ordine cronologica si sistematica,
Expresie prin care se desemneaza, in mod generic, mijloacele juridice, recunoscute tuturor creditorilor, in scopul realizarii drepturilor lor de creanta si care se fundeaza pe dreptul de gaj general al creditorilor chirografari.
Consum de resurse (mijloace de productie, forta de munca, mijloace banesti) pentru satisfacerea unor necesitati de productie sau individuale.
Expresie prin care se desemneaza, in mod generic, mijloacele juridice, recunoscute tuturor creditorilor, in scopul realizarii drepturilor lor de creanta si care se fundeaza pe dreptul de gaj general al creditorilor chirografari.
Consum de resurse (mijloace de productie, forta de munca, mijloace banesti) pentru satisfacerea unor necesitati de productie sau individuale.
Consum de resurse (mijloace de productie, forta de munca, mijloace banesti) pentru satisfacerea unor necesitati de productie sau individuale.
Ceea ce poate fi realizat cu usurinta.
Ceea ce poate fi realizat cu usurinta.
Banii folositi pentru a desfasura o afacere. Stoc de valori sau de active care, intrate in circuitul economic, pot genera venituri posesorilor lor.
Ceea ce poate fi realizat cu usurinta.
Consum de resurse (mijloace de productie, forta de munca, mijloace banesti) pentru satisfacerea unor necesitati de productie sau individuale.
Consum de resurse (mijloace de productie, forta de munca, mijloace banesti) pentru satisfacerea unor necesitati de productie sau individuale.
Ceea ce poate fi realizat cu usurinta.
Ceea ce poate fi realizat cu usurinta.
Banii folositi pentru a desfasura o afacere. Stoc de valori sau de active care, intrate in circuitul economic, pot genera venituri posesorilor lor.
Ceea ce poate fi realizat cu usurinta.
Instrument care ofera clientilor protectie impotriva riscului.
Consum de resurse (mijloace de productie, forta de munca, mijloace banesti) pentru satisfacerea unor necesitati de productie sau individuale.
Ceea ce poate fi realizat cu usurinta.
Ceea ce poate fi realizat cu usurinta.
Banii folositi pentru a desfasura o afacere. Stoc de valori sau de active care, intrate in circuitul economic, pot genera venituri posesorilor lor.
Ceea ce poate fi realizat cu usurinta.
Consum de resurse (mijloace de productie, forta de munca, mijloace banesti) pentru satisfacerea unor necesitati de productie sau individuale.
Ceea ce poate fi realizat cu usurinta.
Ceea ce poate fi realizat cu usurinta.
Banii folositi pentru a desfasura o afacere. Stoc de valori sau de active care, intrate in circuitul economic, pot genera venituri posesorilor lor.
Ceea ce poate fi realizat cu usurinta.
Consum de resurse (mijloace de productie, forta de munca, mijloace banesti) pentru satisfacerea unor necesitati de productie sau individuale.
Ceea ce poate fi realizat cu usurinta.
Ceea ce poate fi realizat cu usurinta.
Banii folositi pentru a desfasura o afacere. Stoc de valori sau de active care, intrate in circuitul economic, pot genera venituri posesorilor lor.
Ceea ce poate fi realizat cu usurinta.
Consum de resurse (mijloace de productie, forta de munca, mijloace banesti) pentru satisfacerea unor necesitati de productie sau individuale.
Ceea ce poate fi realizat cu usurinta.
Consum de resurse (mijloace de productie, forta de munca, mijloace banesti) pentru satisfacerea unor necesitati de productie sau individuale.
Ceea ce poate fi realizat cu usurinta.
Consum de resurse (mijloace de productie, forta de munca, mijloace banesti) pentru satisfacerea unor necesitati de productie sau individuale.
Ceea ce poate fi realizat cu usurinta.
Ceea ce poate fi realizat cu usurinta.
Banii folositi pentru a desfasura o afacere. Stoc de valori sau de active care, intrate in circuitul economic, pot genera venituri posesorilor lor.
Ceea ce poate fi realizat cu usurinta.
Exceptie de la dispozitiile unui act normativ,
Exceptie de la dispozitiile unui act normativ,
Balanta veniturilor si cheltuielilor dintr-o anumita perioada
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Debitor care se angajeaza alaturi de debitorul initial (numit delegant) sau in locul acestuia sa execute obligatia pe care delegantul o are fata de creditorul delegatar.
Act procedural in care procurorul sau organul de urmarire penala consemneaza o dispozitie asupra unor acte sau masuri de urmarire penala.
Este extinderea competentei unui organ judiciar prin posibilitatea acordata de lege, de a solutiona anumite cauze, care in mod obisnuit nu intra in competenta sa.
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Activitate desfasurata de organele de urmarire penala

2. La articolul 142, dupa litera t) se introduce o noua litera, litera t), cu urmatorul cuprins:

"
t) veniturile obtinute de catre persoanele fizice care desfasoara activitati in cadrul misiunilor diplomatice, oficiilor consulare si institutelor culturale romanesti din strainatate, in conformitate cu prevederile pct. 5 alin. (1) din cap. IV lit. B al anexei nr. V la Legea-cadru nr. 284/2010, cu modificarile si completarile ulterioare."

Art. 10.
Prin derogare de la prevederile art. 4 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, prevederile art. 9 se aplica de la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, a prezentei ordonante de urgenta.

Art. 11.
La articolul 31 alineatul (5) din Legea concurentei nr. 21/1996, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 153 din 29 februarie 2016, dupa litera d) se introduce o noua litera, litera d1), cu urmatorul cuprins:

"d1) organizarea de catre Consiliul Concurentei de congrese, conferinte si alte actiuni de protocol similare."

Art. 12.
Dupa alineatul (4) al articolului 15 din Legea nr. 198/2008 privind serviciile consulare pentru care se percep taxe si nivelul taxelor consulare la misiunile diplomatice si oficiile consulare ale Romaniei in strainatate, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 728 din 28 octombrie 2008, cu modificarile si completarile ulterioare, se introduce un nou alineat, alineatul (5), cu urmatorul cuprins:

"(5) Cheltuielile prevazute la alin. (1) pot fi acoperite si de la bugetul de stat, prin bugetul aprobat Ministerului Afacerilor Externe."

Art. 13.
La articolul 13 din Legea nr. 129/1998 privind infiintarea, organizarea si functionarea Fondului Roman de Dezvoltare Sociala, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 109 din 13 februarie 2014, litera b) se modifica si va avea urmatorul cuprins:

"b) cate un reprezentant al Ministerului Muncii si Justitiei Sociale, Ministerului Transporturilor, Ministerului Finantelor Publice si al Agentiei Nationale pentru Romi si 2 reprezentati ai Ministerului Dezvoltarii Regionale, Administratiei Publice si Fondurilor Europene, desemnati de conducatorii institutiilor respective;".

Art. 14.
Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor masuri financiare in domeniul bugetar, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 276 din 8 aprilie 2008, aprobata cu modificari prin Legea nr. 275/2008, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:

1. Articolul 8 se modifica si va avea urmatorul cuprins:

"Art. 8.
(1) Sumele provenite din finantarea bugetara a anilor precedenti, care se restituie in conditiile legii bugetelor din care au fost acordate, se evidentiaza in executie la titlul de cheltuieli bugetare 85 A�Plati efectuate in anii precedenti si recuperate in anul curentA� cu semnul minus . In bugetele unitatilor administrativ-teritoriale aceasta operatiune se va reflecta si in programare, prin rectificare bugetara.

(2) Sumele defalcate din taxa pe valoarea adaugata, care se restituie la bugetul de stat in anii bugetari urmatori celui in care au fost acordate, se evidentiaza la o pozitie distincta de venituri ale bugetului de stat .

(3) Prin exceptie de la prevederile alin. (1), sumele reprezentand garantiile care se recupereaza in anii urmatori celui in care au fost constituite de catre Ministerul Afacerilor Externe pentru contracte de inchiriere privind spatiile de lucru si locuintele de serviciu din cadrul misiunilor diplomatice, oficiilor consulare si institutelor culturale romanesti din strainatate se vireaza intr-un cont de disponibil al Ministerului Afacerilor Externe si pot fi utilizate cu aceeasi destinatie pentru plata unor noi garantii . Angajarea, ordonantarea si plata garantiilor din contul de disponibil se fac in limita soldului acestuia.

(4) Soldul contului de disponibil prevazut la alin. (3), ramas neutilizat la sfarsitul anului, se vireaza la bugetul de stat, in contul de cheltuieli bugetare prevazut la alin. (1), pana la data de 15 ianuarie a anului urmator.

(5) Prin exceptie de la prevederile alin. (1), sumele reprezentand garantiile care se recupereaza in anii urmatori celui in care au fost constituite de catre Ministerul Apararii Nationale, Ministerul Afacerilor Interne, Serviciul Roman de Informatii si Serviciul de Informatii Externe pentru contracte de inchiriere privind spatiile de locuit reprezentand locuinte de serviciu pentru personalul trimis in misiune permanenta in strainatate, se vireaza in conturi de disponibil deschise pe numele institutiilor respective si pot fi utilizate cu aceeasi destinatie pentru plata unor noi garantii . Angajarea, ordonantarea si plata garantiilor din conturile de disponibil se fac in limita soldurilor acestora.

(6) Soldul conturilor de disponibil prevazute la alin. (5), ramase neutilizate la sfarsitul anului, se vireaza la bugetul de stat, in contul de cheltuieli bugetare prevazut la alin. (1), pana la data de 15 ianuarie a anului urmator."

2. Dupa articolul 8 se introduce un nou articol, articolul 81, cu urmatorul cuprins:

"Art. 81.
Institutiile publice, indiferent de subordonare si de sistemul de finantare, vor solicita in scris unitatilor teritoriale ale Trezoreriei Statului de care apartin, pana la data de 31 martie 2017, transferarea sumelor incasate si reflectate in executia anului 2017 la paragrafele corespunzatoare ale subcapitolului de venituri 36.32.00 A�Sume provenite din finantarea bugetara a anilor precedentiA�, din contul de venituri bugetare in care au fost incasate, in contul corespunzator de cheltuieli bugetare aferente alineatelor articolului 85.01 A�Plati efectuate in anii precedenti si recuperate in anul curentA� astfel:

a) institutiile publice ale administratiei publice centrale, finantate integral sau partial din bugetul de stat, precum si cele finantate integral din venituri proprii, solicita efectuarea urmatoarelor operatiuni:

a1) sumele reflectate in executia anului 2017 la indicatorul 36.32.01 A�Sume provenite din finantarea bugetara a anilor precedentiA� se transfera la urmatorii indicatori de cheltuieli, dupa caz: 85.01.03 A�Plati efectuate in anii precedenti si recuperate in anul curent aferente cheltuielilor curente si operatiunilor financiare ale altor institutii publiceA�, 85.01.04 A�Plati efectuate in anii precedenti si recuperate in anul curent aferente cheltuielilor de capital ale altor institutii publiceA� sau 85.01.05 A�Plati efectuate in anii precedenti si recuperate in anul curent aferente fondurilor externe nerambursabileA�;

a2) sumele reflectate in executia anului 2017 la indicatorul 36.32.08 A�Restituiri de sume provenite din finantarea anilor precedenti reprezentand sume alocate in cazul indisponibilitatii temporare a fondurilor din instrumente structuraleA� se transfera la un alineat distinct al indicatorului de cheltuieli 85.01.00 A�Plati efectuate in anii precedenti si recuperate in anul curentA�.

b) institutiile publice ale administratiei publice centrale, finantate integral sau partial din bugetul asigurarilor sociale de stat, solicita efectuarea urmatoarelor operatiuni:

b1) sumele reflectate in executia anului 2017 la indicatorul 36.32.04 A�Sume provenite din finantarea bugetara a anilor precedenti aferente sistemului de pensiiA� se transfera, dupa caz, in conturile de cheltuieli aferente indicatorilor: 85.01.03 A�Plati efectuate in anii precedenti si recuperate in anul curent aferente cheltuielilor curente si operatiunilor financiare ale altor institutii publiceA�, 85.01.04 A�Plati efectuate in anii precedenti si recuperate in anul curent aferente cheltuielilor de capital ale altor institutii publiceA� sau 85.01.05 A�Plati efectuate in anii precedenti si recuperate in anul curent aferente fondurilor externe nerambursabileA�;

b2) sumele reflectate in executia anului 2017 la indicatorul 36.32.05 A�Sume provenite din finantarea bugetara a anilor precedenti aferente sistemului de asigurare pentru accidente de munca si boli profesionaleA� se transfera, dupa caz, in conturile de cheltuieli aferente indicatorilor: 85.01.03 A�Plati efectuate in anii precedenti si recuperate in anul curent aferente cheltuielilor curente si operatiunilor financiare ale altor institutii publiceA�, 85.01.04 A�Plati efectuate in anii precedenti si recuperate in anul curent aferente cheltuielilor de capital ale altor institutii publiceA� sau 85.01.05 A�Plati efectuate in anii precedenti si recuperate in anul curent aferente fondurilor externe nerambursabileA�;

c) institutiile publice ale administratiei publice centrale, finantate integral sau partial din bugetul asigurarilor pentru somaj, solicita efectuarea urmatoarelor operatiuni:

c1) sumele reflectate in executia anului 2017 la indicatorul 36.32.06 A�Sume provenite din finantarea bugetara a anilor precedenti aferente sistemului asigurarilor pentru somajA� se transfera, dupa caz, in conturile de cheltuieli aferente indicatorilor: 85.01.03 A�Plati efectuate in anii precedenti si recuperate in anul curent aferente cheltuielilor curente si operatiunilor financiare ale altor institutii publiceA�, 85.01.04 A�Plati efectuate in anii precedenti si recuperate in anul curent aferente cheltuielilor de capital ale altor institutii publiceA� sau 85.01.05 A�Plati efectuate in anii precedenti si recuperate in anul curent aferente fondurilor externe nerambursabileA�;

c2) sumele reflectate in executia anului 2017 la indicatorul 36.32.07 A�Sume provenite din finantarea bugetara a anilor precedenti aferente fondului de garantare pentru plata creantelor salarialeA� se transfera, dupa caz, in conturile de cheltuieli aferente indicatorilor: 85.01.03 A�Plati efectuate in anii precedenti si recuperate in anul curent aferente cheltuielilor curente si operatiunilor financiare ale altor institutii publiceA�, 85.01.04 A�Plati efectuate in anii precedenti si recuperate in anul curent aferente cheltuielilor de capital ale altor institutii publiceA� sau 85.01.05 A�Plati efectuate in anii precedenti si recuperate in anul curent aferente fondurilor externe nerambursabileA�;

d) institutiile publice ale administratiei publice locale solicita efectuarea urmatoarelor operatiuni:

d1) sumele reflectate in executia anului 2017 la indicatorul 36.32.02 A�Sume provenite din finantarea bugetara a anilor precedenti, aferente sectiunii de dezvoltareA�, se transfera din contul de venituri bugetare in care au fost incasate, in contul corespunzator de cheltuieli bugetare corespunzator alineatului 85.01.02 A�Plati efectuate in anii precedenti si recuperate in anul curent in sectiunea de dezvoltare a bugetului localA�, aferent capitolului bugetar 51.00.00 A�Autoritati publice si actiuni externeA�, subcapitolul 51.01.00 A�Autoritati executive si legislativeA�, paragraful 51.01.03 A�Autoritati executiveA�;

d2) sumele reflectate in executia anului 2017 la indicatorul 36.32.03 A�Sume provenite din finantarea bugetara a anilor precedenti, aferente sectiunii de functionareA� se transfera din contul de venituri bugetare in care au fost incasate in contul corespunzator de cheltuieli bugetare corespunzator alineatului 85.01.01 A�Plati efectuate in anii precedenti si recuperate in anul curent in sectiunea de functionare a bugetului localA� aferent capitolului bugetar 51.00.00 A�Autoritati publice si actiuni externeA�, subcapitolul 51.01.00 A�Autoritati executive si legislativeA�, paragraful 51.01.03 A�Autoritati executiveA�.

e) institutiile publice ale administratiei publice centrale, finantate integral sau partial din bugetul fondului national unic de asigurari sociale de sanatate solicita transferul sumelor reflectate in executia anului 2017 la indicatorul 36.32.01 A�Sume provenite din finantarea bugetara a anilor precedentiA�, dupa caz, in conturile de cheltuieli aferente indicatorilor: 85.01.03 A�Plati efectuate in anii precedenti si recuperate in anul curent aferente cheltuielilor curente si operatiunilor financiare ale altor institutii publiceA�, 85.01.04 A�Plati efectuate in anii precedenti si recuperate in anul curent aferente cheltuielilor de capital ale altor institutii publiceA� sau 85.01.05 A�Plati efectuate in anii precedenti si recuperate in anul curent aferente fondurilor externe nerambursabileA�."

Art. 15.
(1) Prin derogare de la prevederile art. 29 alin. (4) din Legea responsabilitatii fiscal-bugetare nr. 69/2010, republicata, prim-ministrul si ministrul finantelor publice semneaza o declaratie de raspundere prin care se atesta, exclusiv, corectitudinea si integralitatea informatiilor din Strategia fiscal-bugetara pentru perioada 2017-2019.

(2) Prin derogare de la prevederile art. 30 alin. (4) din Legea nr. 69/2010, republicata, prim-ministrul si ministrul finantelor publice semneaza o declaratie ce atesta exclusiv incadrarea proiectului de buget pe anul 2017 si perspectiva 2018-2020 in tintele, obiectivele si prioritatile asumate prin Strategia fiscal-bugetara pentru perioada 2017-2019.

Art. 16.
Dupa alineatul (13) al articolului 58 din Legea privind finantele publice locale nr. 273/2006, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 618 din 18 iulie 2006, cu modificarile si completarile ulterioare, se introduce un nou alineat, alineatul (14), cu urmatorul cuprins:

"(14) Acoperirea definitiva la sfarsitul anului, a eventualelor deficite ale sectiunilor de functionare si dezvoltare, dupa caz, se poate face in baza dispozitiei ordonatorului principal de credite, sau persoanei careia i s-au delegat aceste atributii, atunci cand deficitul rezultat la sfarsitul exercitiului bugetar, este mai mic sau egal cu sumele aprobate in baza hotararilor autoritatilor deliberative pentru destinatiile prevazute la alin. (1) lit. a) si b)."

Art. 17.
La articolul 33 alineatul (4) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2015 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice in anul 2016, prorogarea unor termene, precum si unele masuri fiscal-bugetare, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 923 din 11 decembrie 2015, cu modificarile si completarile ulterioare, partea introductiva se modifica si va avea urmatorul cuprins:

"(4) Pentru personalul didactic de predare, de conducere, de indrumare si control din invatamantul preuniversitar, personalul didactic de predare si cercetare si didactic de conducere din invatamantul superior/universitar, la salariul de baza stabilit potrivit anexei nr. 2 se acorda urmatoarele sporuri si indemnizatii, daca sunt indeplinite conditiile de acordare prevazute de lege, astfel:".

Art. 18.





Afişează OUG 9/2017 privind unele masuri bugetare in anul 2017, prorogarea unor termene, precum si modificarea si completarea unor acte normative pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    Salarizare    Salarizare 2017    Legea salarizarii 2017    OUG 9/2017

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Jurisprudenţă

Restituirea sumelor incasate de salariat ca urmare a interpretarii eronate a prevederilor legale privind salarizarea
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Neefectuarea coprespunzatoare a cercetarii disciplinare prealabile Comportamente inadecvate sau nedrepte la locul de munca
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Acordarea drepturilor salariale prevazute in contractul colectiv de munca
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti

Acordarea nejustificata a calificativului nesatisfacator. Metoda de hartuire la locul de munca
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti

Achitare in procesul penal. Dreptul la plata tuturor drepturile salariale aferente perioadei de suspendare a contractului de munca
Pronuntaţă de: Tribunalul Prahova

Legalitatea platii esalonate a drepturilor salariale obtinute prin hotarari judecatoresti
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Alegerea perioadei care se ia in considerare la stabilirea bazei de calcul al pensiei militare de stat se poate face o singura data
Pronuntaţă de: Decizia civila nr. 7783/28.11.2018 a Curtii de Apel Galati

Angajatorul are dreptul de a-si organiza activitatea insa aceasta nu inseamna ca prin reorganizare se poate modifica contractul individual de munca al salariatului
Pronuntaţă de: Decizia civila nr.569/04.10.2017 a Curtii de Apel Galati

Restituirea, cu titlu de plata nedatorata, a drepturilor salariale incasate fara temei legal
Pronuntaţă de: Decizia civila nr.410/14.06.2018 a Curtii de Apel Galati

Stabilirea salariului la nivelul maxim aflat in plata prin raportare la indemnizatiile de care beneficiaza personalul cu atributii in domeniul asistentei sociale
Pronuntaţă de: Decizia nr. 484/9 martie 2018 a Curtii de Apel Galati



Articole Juridice

Inechitatile salariale in sectorul public si in sectorul privat
Sursa: Avocat Marius-Catalin Predut

Plata drepturilor cuvenite salariatilor detasati. Aspecte particulare
Sursa: avocat Andreea-Cristina Deaconu | MCP Cabinet avocati

Inlaturarea inechitatilor salariale dintre functionarii publici. Anularea hotararilor Consiliilor Locale
Sursa: avocat Andreea-Cristina Deaconu | MCP Cabinet avocati

Recunoasterea si aplicarea sporului pentru conditii de munca in domeniul sanatatii si asistentei sociale. Dispozitii legale incidente si paralizante
Sursa: avocat Emilia Alexandra Ioana | MCP Cabinet avocati

Evaluarea salariatilor prin procese automate, aplicatii si platforme electornice
Sursa: avocat Gales Iulian | MCP Cabinet avocati

Contract individual de munca, Model 2021. PDF si Word editabil
Sursa: MCP Cabinet avocati

Consultantul extern specializat in legislatia muncii. Calitate, atributii si responsabilitati
Sursa: avocat Gales Iulian | MCP Cabinet avocati