g) asigura relatia institutiei cu mass-media prin:
g.1. realizarea zilnica a revistei presei prin monitorizarea aparitiilor media la nivel central si local;
g.2. intocmirea, lunar, a unui raport de analiza a imaginii institutiei, in care se consemneaza toate comunicatele de presa, articolele aparute in mass-media, analizand datele aparute din punct de vedere calitativ si cantitativ, in baza carora se va realiza analiza de imagine anuala;
g.3. asigurarea comunicarii Oficiului National al Registrului Comertului si oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale cu mass-media;
g.4. elaborarea comunicatelor de presa si punctelor de vedere ale Oficiului National al Registrului Comertului si depunerea diligentelor in vederea aparitiei acestora in mass-media;
g.5. initierea realizarii de parteneriate media in baza prevederilor legale;
g.6. propunerea si implementarea strategiei de imagine a institutiei, avand drept coordonate principale cresterea gradului de notorietate al serviciilor oferite de Oficiul National al Registrului Comertului si oficiile registrului comertului de pe langa tribunale si cresterea vizibilitatii institutiei;
g.7. asigurarea unei comunicari optime cu mass-media locala prin pastrarea legaturii in mod continuu cu persoanele desemnate din cadrul oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale;
g.8. asigurarea suportului de comunicare pentru conducerea Oficiului National al Registrului Comertului cu prilejul participarii la diverse evenimente;
g.9. formularea de propuneri referitoare la modalitatile de comunicare si la calitatea comunicarii cu mass-media;
g.10. identificarea temelor de interes public major pe care Oficiul National al Registrului Comertului sa le promoveze conform atributiilor sale legale;
g.11. urmarirea actualizarii informatiilor de interes public destinate mass-mediei pe website-ul institutiei, prin colaborarea cu directiile implicate;
g.12. propunerea strategiei de imbunatatire a website-ului Oficiului National al Registrului Comertului in vederea informarii corespunzatoare a publicului-tinta;
g.13. propunerea de noi servicii care pot fi oferite persoanelor interesate de catre Oficiul National al Registrului Comertului, conform atributiilor sale, in conditiile legii;
g.14. propunerea si organizarea de intalniri, conferinte de presa si interviuri ale conducerii Oficiului National al Registrului Comertului;
g.15. intocmirea de fisiere de presa;
g.16. efectuarea de traduceri din/in limba romana in/din limba engleza, franceza sau alte limbi ale Uniunii Europene, conform dispozitiilor conducerii Oficiului National al Registrului Comertului;
g.17. orice alte atributii, conform competentelor sale, in baza dispozitiilor conducerii Oficiului National al Registrului Comertului;
h) tine registrul unic de control;
i) indeplineste orice alte atributii prevazute de lege sau stabilite de directorul general, specifice domeniului de activitate .
D. Colectivul elaborare documente de functionare a Oficiului National al Registrului Comertului are urmatoarele atributii:
a) analizeaza rezultatele evaluarilor si intocmeste propunerile pentru efectuarea cursurilor de perfectionare;
b) in functie de structura organizatorica si de propunerile directorilor oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale, intocmeste statele de functii pentru oficiile registrului comertului de pe langa tribunale, Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti si Oficiul National al Registrului Comertului, pe care le prezinta spre avizare conducerii Oficiului National al Registrului Comertului, urmand apoi a fi inaintate spre aprobare Ministerului Justitiei;
c) participa la elaborarea si negocierea contractului colectiv de munca anual al Oficiului National al Registrului Comertului si asigura inregistrarea acestuia in timp util la Directia Generala de Munca si Protectie Sociala a Municipiului Bucuresti;
d) redacteaza contractul colectiv de munca, cu ocazia negocierilor anuale, cu respectarea prevederilor Legii-cadru nr. 330/2009 si ale Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 1/2010;
e) propune proiectele fiselor-cadru ale postului pentru personalul Oficiului National al Registrului Comertului si le comunica Consiliului consultativ;
f) colaboreaza cu Directia managementul calitatii, organizare, arhiva la proiectarea si implementarea sistemului de management al calitatii;
g) colaboreaza cu Directia managementul calitatii, organizare, arhiva in realizarea altor situatii dispuse de conducerea Oficiului National al Registrului Comertului;
h) participa la elaborarea si completarea Regulamentului intern al Oficiului National al Registrului Comertului, pe care il comunica prin intermediul sefilor de compartimente pentru a fi adus la cunostinta tuturor salariatilor;
i) elaboreaza si completeaza regulamentul de concurs pentru ocuparea posturilor vacante de conducere si de executie, pe care il supune spre aprobare Ministerului Justitiei;
j) participa la elaborarea si completarea proiectelor de regulamente, ordine, adrese, proceduri si altele asemenea, necesare desfasurarii activitatii directiei.
(5) Directia management resurse umane intocmeste, pastreaza si arhiveaza, potrivit Nomenclatorului de documente aprobat, registrele, opisele, documentele proprii, precum si dosarele profesionale ale salariatilor.
ARTICOLUL 25 Directia managementul calitatii, organizare, arhiva
(1) Directia managementul calitatii, organizare, arhiva organizeaza, coordoneaza, controleaza, desfasoara si raspunde de activitatile privind implementarea, mentinerea si imbunatatirea continua a sistemului de management al calitatii, coordonarea activitatii de securitate si sanatate in munca, situatii de urgenta, arhiva de documente a Oficiului Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti, arhiva generala a Oficiului National al Registrului Comertului si de alte activitati organizatorice.
Directia managementul calitatii, organizare, arhiva functioneaza in urmatoarea structura:
a) Serviciul organizare, format din:
- Colectivul managementul calitatii - organizare;
- Colectivul securitate si sanatate in munca, situatii de urgenta;
b) Serviciul arhiva, format din:
- Biroul arhiva de documente ORCTB;
- Colectivul arhiva generala a ONRC.
(2) Serviciul organizare este structurat in colective, pe activitati, astfel:
a) Colectivul managementul calitatii - organizare are urmatoarele atributii:
Negocierea si includerea clauzei de confidentialitate in contractul individual de munca Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti
Personalul didactic auxiliar si cel de conducere raspund disciplinar conform Legii educatiei nationale nr. 1/2011, iar nu in baza dispozitiilor Codului muncii Pronuntaţă de: Decizia civila nr. 1045 din 28 noiembrie 2019, pronuntata de Curtea de Apel Suceava, Sectia I civila
Conflict de munca cu element de extraneitate. Competenta teritoriala. Conflict negativ de competenta Pronuntaţă de: I.C.C.J., Sectia a II-a civila, decizia nr. 208 din 28 ianuarie 2020
Neplata drepturilor salariale.Dreptul salariatului de a solicita daune morale. Pronuntaţă de: CURTEA DE APEL IASI � Decizia nr. 380/13.06.2019
Viciile de nelegalitate ale deciziei de sanctionare nu pot fi complinite prin trimitere la acte exterioare deciziei de sanctionare Pronuntaţă de: Tribunalul Galati - Sentinta civila nr. 56/2019
Caracterul inform al deciziei de sanctionare disciplinara. Lipsa individualizarii sanctiunii aplicate Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti - Decizia civila nr. 489/2019
Descrierea faptei imputate nu poate fi una generica si trebuie sa cuprinda suficiente elemente pentru a se putea verifica temeinicia aplicarii sanctiunii Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti - Decizia civila nr. 2616 din data de 04 septembrie 2020
Obiectul convocarii salariatului la cercetarea disciplinara prealabila trebuie sa corespunda faptei cercetate Pronuntaţă de: Tribunalul Buzau - Sentinta civila nr. 103/2020
Pentru a fi considerata abatere disciplinara, fapta salariatului trebuie sa se rasfranga negativ asupra relatiilor de munca, ordinii si disciplinei la locul de munca Pronuntaţă de: Curtea de Apel Galati - Decizia civila nr. 640/2020
Lipsa unei convocari prealabile corecte si complete cu privire la obiectul cercetarii disciplinare. Incalcarea dreptului la aparare al angajatului Pronuntaţă de: Tribunalul Iasi - Sentinta civila nr. 3217 din data de 11.10.2019
Perioadele de crestere a copilului realizate in alte state membre trebuie luate in considerare la calcularea pensiei pentru limita de varsta Sursa: MCP Cabinet avocati
Nu constituie discriminare interzicea purtarii vizibile a semnelor religioase, filozofice sau spirituale in cazul in care se aplica in mod general si nediferentiat tuturor lucratorilor Sursa: MCP Cabinet avocati
Orice persoana are dreptul sa stie cui i-au fost comunicate datele sale personale Sursa: MCP Cabinet avocati
Incidenta Regulamentului GDPR in cazul difuzarii in direct prin videoconferinta a cursurilor de invatamant scolar Sursa: MCP Cabinet avocati
Obtinerea unei copie a datelor cu caracter personal impune punerea la dispozitie a unei reproduceri fidele si inteligibila a tuturor acestor date Sursa: MCP Cabinet avocati
Simpla incalcare a Regulamentului GDPR nu constituie temeiul unui drept la despagubiri Sursa: MCP Cabinet avocati
Absenta salariatului de la locul de munca in situatii de urgenta familiala Sursa: Avocat Marius-Catalin Predut