din anul 2007, atuul tau de DREPT!
2044 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Contencios Administrativ » Regulamentul din 2010, de organizare si functionare a ONRC

Regulamentul din 2010, de organizare si functionare a ONRC

  Publicat: 19 Feb 2010       51354 citiri        Secţiunea: Contencios Administrativ  


Regulamentul din 2010, de organizare si functionare a Oficiului National al Registrului Comertului si a oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale



Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 109 din 18/02/2010

Act normativ emis de catre organul legislativ al puterii de stat (in Romania acesta este Parlamentul), ce cuprinde norme generale, de conduita, obligatorii si impersonale.
Activitatea de portofoliu consta in a investi toate sau o parte din activele intreprinderii intr-un portofoliu de titluri,
Act normativ emis de catre organul legislativ al puterii de stat (in Romania acesta este Parlamentul), ce cuprinde norme generale, de conduita, obligatorii si impersonale.
Activitatea de portofoliu consta in a investi toate sau o parte din activele intreprinderii intr-un portofoliu de titluri,
(al unitatii de protectie speciala). Gestionarea activitatilor si resurselor (materiale, umane, financiare) la nivelul unitatilor de protectie speciala, efectuata de conducerea unitatii, in baza prerogativelor legale.
(al unitatii de protectie speciala). Gestionarea activitatilor si resurselor (materiale, umane, financiare) la nivelul unitatilor de protectie speciala, efectuata de conducerea unitatii, in baza prerogativelor legale.
(al unitatii de protectie speciala). Gestionarea activitatilor si resurselor (materiale, umane, financiare) la nivelul unitatilor de protectie speciala, efectuata de conducerea unitatii, in baza prerogativelor legale.
(al unitatii de protectie speciala). Gestionarea activitatilor si resurselor (materiale, umane, financiare) la nivelul unitatilor de protectie speciala, efectuata de conducerea unitatii, in baza prerogativelor legale.
A fost promulgat la 11.09.1865
(al unitatii de protectie speciala). Gestionarea activitatilor si resurselor (materiale, umane, financiare) la nivelul unitatilor de protectie speciala, efectuata de conducerea unitatii, in baza prerogativelor legale.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Desemneaza orice persoana care este asigurata, in baza unei asigurari obligatorii sau facultative continue, impotriva unuia sau mai multor riscuri ce corespund ramurilor unui regim de securitate sociala care se aplica salariatilor.
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Una din hotararile judecatoresti, prevazuta in cap. I, t, II, C. proc. pen. partea speciala.

x) acorda consultanta si asistenta tehnica pentru utilizatorii din reteaua registrului comertului pe orice probleme hardware, software de sistem si utilitar, comunicatii si securitate;

y) asigura interventii in oficiile registrului comertului de pe langa tribunale - de la distanta sau prin deplasare la sediul acestora, dupa caz, - in situatii de functionare necorespunzatoare sau de intrerupere a functionarii echipamentelor, produselor software si serviciilor;

z) acorda asistenta tehnica si suport oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale, precum si clientilor pentru accesul la servicii;

aa) indeplineste orice alte atributii prevazute de lege sau stabilite de directorul general, specifice domeniului de activitate .

(6) Biroul cablare si testare retele asigura proiectarea, realizarea si intretinerea lucrarilor de cablare, modificare si extindere a retelelor de transmisii de date si voce la nivelul Oficiului National al Registrului Comertului si al oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale; are urmatoarele atributii:

a) elaboreaza proiectele pentru executia lucrarilor de cablare structurata si stabilirea necesarului de materiale;

b) realizeaza lucrari de cablare, modificare si extindere a retelelor de transmisii de date si voce la nivelul Oficiului National al Registrului Comertului si al oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale;

c) verifica periodic retelele structurate din cadrul Oficiului National al Registrului Comertului si al oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale;

d) elaboreaza cartile de retea pentru lucrarile realizate;

e) elaboreaza specificatiile tehnice pentru achizitiile de echipamente, scule si materiale necesare executarii lucrarilor de cablare si verificare a retelelor;

f) asigura instalarea, configurarea si functionarea corespunzatoare a retelelor de transmisii de date si voce;

g) intretine sisteme cu scop special ale Oficiului National al Registrului Comertului (sistemul de sonorizare, sistemul de televiziune cu circuit inchis);

h) participa la elaborarea specificatiilor tehnice si functionale pentru achizitia unor sisteme/servicii/lucrari cu scop special (sisteme antiefractie, lucrari electrice si altele asemenea);

i) opereaza sistemul de control-acces in incinta Oficiului National al Registrului Comertului;

j) opereaza sistemul electronic de antiefractie;

k) indeplineste orice alte atributii prevazute de lege sau stabilite de directorul general, specifice domeniului de activitate .



ARTICOLUL 24
Directia management resurse umane



(1) Directia management resurse umane reprezinta structura abilitata sa puna in valoare toate celelalte resurse de care dispune institutia, in vederea atingerii obiectivelor strategice si imediate.

(2) Directia management resurse umane colaboreaza cu directorii de directii din cadrul Oficiului National al Registrului Comertului si cu directorii oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale, asigura indrumarea metodologica, coordoneaza activitatea de resurse umane desfasurata la nivel teritorial, urmareste respectarea procedurilor de desfasurare a concursurilor de formare profesionala, a negocierilor individuale, aplicarea legislatiei muncii si controleaza modul in care sunt duse la indeplinire solicitarile conducerii Oficiului National al Registrului Comertului privind problemele de personal.

(3) Directia management resurse umane:

a) intocmeste modelele statelor de functii si le transmite Consiliului consultativ spre avizare, iar dupa aprobarea acestora de catre Ministerul Justitiei le actualizeaza ori de cate ori este necesar;

b) intocmeste fisele-cadru ale postului pentru personalul Oficiului National al Registrului Comertului in colaborare cu celelalte directii ale Oficiului National al Registrului Comertului si le transmite Consiliului consultativ spre avizare;

c) intocmeste, cu respectarea prevederilor Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii-cadru nr. 330/2009 si ale Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 1/2010, proiectul contractului colectiv de munca, il transmite Consiliului consultativ spre dezbatere si, ulterior avizarii acestuia, il transmite reprezentantilor salariatilor;

d) urmareste respectarea prevederilor Legii nr. 144/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Integritate, republicata, pentru completarea, actualizarea si depunerea de catre toti salariatii cu functii de conducere si control din cadrul institutiei a declaratiilor de avere si de interese.

(4) Directia management resurse umane organizeaza, coordoneaza, controleaza si raspunde de activitatea de selectie, administrare si evidenta a resurselor umane, precum si de activitatea de formare continua si evaluare a personalului institutiei si cuprinde Biroul recrutare, administrare si evidenta resurselor umane.

A. Biroul recrutare, administrare si evidenta resurselor umane are urmatoarele atributii:

a) analizeaza si avizeaza notele de fundamentare primite de la directiile din cadrul Oficiului National al Registrului Comertului si de la oficiile registrului comertului de pe langa tribunale privind necesitatea organizarii concursurilor de angajare si a examenelor de promovare pentru personalul salariat incadrat care a absolvit ulterior angajarii studiile corespunzatoare ocuparii posturilor vacante;

b) actualizeaza, in functie de felul modificarii intervenite, statele de functii pentru Oficiul National al Registrului Comertului si pentru oficiile registrului comertului de pe langa tribunale;

c) prezinta conducerii institutiei rapoarte privind activitatea de resurse umane;

d) elaboreaza si urmareste implementarea strategiei si a procedurilor de lucru privind resursele umane din institutie;

e) organizeaza si coordoneaza activitatea de recrutare a personalului si de angajare a acestuia;

f) propune spre aprobare anunturile de recrutare;

g) asigura organizarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante si de promovare a personalului din cadrul Oficiului National al Registrului Comertului, conform regulamentului aprobat prin ordin al ministrului justitiei;

h) colaboreaza si asigura consultanta tuturor oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale, la solicitarea acestora, pentru organizarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante;

i) colaboreaza cu institutiile abilitate, informand asupra posturilor vacante scoase la concurs;

j) urmareste angajarea si repartizarea pe posturi a noilor salariati;

k) incheie contractul individual de munca si completeaza dosarul de angajare pentru candidatii declarati admisi la concursurile organizate la Oficiul National al Registrului Comertului, primeste si verifica dosarele de angajare ale candidatilor declarati admisi la concursurile organizate la oficiile registrului comertului de pe langa tribunale;

l) tine registrul de evidenta a personalului, reliefand schimbarea locului de munca in cadrul institutiei, precum si dosarele personale ale salariatilor;

m) intocmeste si completeaza la zi, in ordine cronologica, registrele generale de evidenta a salariatilor, in format electronic, pentru fiecare oficiu al registrului comertului de pe langa tribunal si pentru Oficiul National al Registrului Comertului, transmitand orice modificare la inspectoratul teritorial de munca;

n) verifica valabilitatea actelor prezentate de angajati in vederea inscrierii lor in carnetul de munca;

o) asigura pastrarea, evidenta si securitatea carnetelor de munca si inventarierea periodica a acestora, in prezenta unei comisii stabilite prin decizie a directorului general;

p) asigura necesarul de carnete de munca si opereaza in ele inregistrarile necesare;

q) asigura transmiterea catre oficiile registrului comertului de pe langa tribunale a tuturor documentelor aprobate cu ocazia angajarilor, negocierilor sau modificarii unui element din contractul de munca (acte aditionale, contracte de munca, legitimatii, decizii);





Afişează Regulamentul din 2010, de organizare si functionare a ONRC pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    ONRC    Regulament

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Jurisprudenţă

Negocierea si includerea clauzei de confidentialitate in contractul individual de munca
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti

Personalul didactic auxiliar si cel de conducere raspund disciplinar conform Legii educatiei nationale nr. 1/2011, iar nu in baza dispozitiilor Codului muncii
Pronuntaţă de: Decizia civila nr. 1045 din 28 noiembrie 2019, pronuntata de Curtea de Apel Suceava, Sectia I civila

Conflict de munca cu element de extraneitate. Competenta teritoriala. Conflict negativ de competenta
Pronuntaţă de: I.C.C.J., Sectia a II-a civila, decizia nr. 208 din 28 ianuarie 2020

Neplata drepturilor salariale.Dreptul salariatului de a solicita daune morale.
Pronuntaţă de: CURTEA DE APEL IASI � Decizia nr. 380/13.06.2019

Viciile de nelegalitate ale deciziei de sanctionare nu pot fi complinite prin trimitere la acte exterioare deciziei de sanctionare
Pronuntaţă de: Tribunalul Galati - Sentinta civila nr. 56/2019

Caracterul inform al deciziei de sanctionare disciplinara. Lipsa individualizarii sanctiunii aplicate
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti - Decizia civila nr. 489/2019

Descrierea faptei imputate nu poate fi una generica si trebuie sa cuprinda suficiente elemente pentru a se putea verifica temeinicia aplicarii sanctiunii
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti - Decizia civila nr. 2616 din data de 04 septembrie 2020

Obiectul convocarii salariatului la cercetarea disciplinara prealabila trebuie sa corespunda faptei cercetate
Pronuntaţă de: Tribunalul Buzau - Sentinta civila nr. 103/2020

Pentru a fi considerata abatere disciplinara, fapta salariatului trebuie sa se rasfranga negativ asupra relatiilor de munca, ordinii si disciplinei la locul de munca
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Galati - Decizia civila nr. 640/2020

Lipsa unei convocari prealabile corecte si complete cu privire la obiectul cercetarii disciplinare. Incalcarea dreptului la aparare al angajatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Iasi - Sentinta civila nr. 3217 din data de 11.10.2019



Articole Juridice

Perioadele de crestere a copilului realizate in alte state membre trebuie luate in considerare la calcularea pensiei pentru limita de varsta
Sursa: MCP Cabinet avocati

Nu constituie discriminare interzicea purtarii vizibile a semnelor religioase, filozofice sau spirituale in cazul in care se aplica in mod general si nediferentiat tuturor lucratorilor
Sursa: MCP Cabinet avocati

Orice persoana are dreptul sa stie cui i-au fost comunicate datele sale personale
Sursa: MCP Cabinet avocati

Incidenta Regulamentului GDPR in cazul difuzarii in direct prin videoconferinta a cursurilor de invatamant scolar
Sursa: MCP Cabinet avocati

Obtinerea unei copie a datelor cu caracter personal impune punerea la dispozitie a unei reproduceri fidele si inteligibila a tuturor acestor date
Sursa: MCP Cabinet avocati

Simpla incalcare a Regulamentului GDPR nu constituie temeiul unui drept la despagubiri
Sursa: MCP Cabinet avocati

Absenta salariatului de la locul de munca in situatii de urgenta familiala
Sursa: Avocat Marius-Catalin Predut