Vezi: - Codul Fiscal 2024 - Legea 227/2015, actualizata 2024 >>>> AICI <<<<<
- Codul de Procedura Fiscala, actualizata 2024 - Legea nr. 207/2015 >>>> AICI <<<<<
In vederea respectarii angajamentelor asumate de Guvernul Romaniei in Scrisoarea de intentie si in Memorandumul tehnic de intelegere incheiate ca urmare a Aranjamentului stand-by de tip preventiv dintre Romania si Fondul Monetar International, referitoare la reglementarea si supravegherea sistemului financiar, precum si la implementarea unor masuri. . de reducere a numarului foarte mare al persoanelor inregistrate in scopuri de TVA, prin anularea inregistrarii in scopuri de TVA a contribuabililor care ori nu desfasoara nicio activitate, ori nu depun deconturi de TVA la termenele prevazute de lege,
tinand seama de necesitatea perfectionarii continue a legislatiei fiscale, de conjunctura economica actuala, de principalele caracteristici ale politicii bugetare a Romaniei in perioada urmatoare, care vor fi subordonate obiectivelor de sustinere a cresterii economice, luand in considerare faptul ca neadoptarea si nepublicarea pana la data de 31 decembrie 2011 a actelor cu puterea de lege cu privire la cadrul fiscal de determinare a profitului impozabil pentru contribuabili care aplica reglementarile contabile conforme cu Standardele internationale de raportare financiara conduc la:
Numarul de ax si greutatea bruta incarcata maxima admisa Impozitul (in lei/an) Ax(e) motor(oare) Alte sisteme cu sistem de suspensie de suspensie pneumatica sau pentru axele motoare echivalentele recunoscute I doua ax 1 Masa de cel putin 12 tone, dar mai mica de 13 tone 0 133 2 Masa de cel putin 13 tone, dar mai mica de 14 tone 133 367 3 Masa de cel putin 14 tone, dar mai mica de 15 tone 367 517 4 Masa de cel putin 15 tone, dar mai mica de 18 tone 517 1.169 5 Masa de cel putin 18 tone 517 1.169 II 3 ax 1 Masa de cel putin 15 tone, dar mai mica de 17 tone 133 231 2 Masa de cel putin 17 tone, dar mai mica de 19 tone 231 474 3 Masa de cel putin 19 tone, dar mai mica de 21 tone 474 615 4 Masa de cel putin 21 tone, dar mai mica de 23 tone 615 947 5 Masa de cel putin 23 tone, dar mai mica de 25 tone 947 1.472 6 Masa de cel putin 25 tone, dar mai mica de 26 tone 947 1.472 7 Masa de cel putin 26 tone 947 1.472 III 4 ax 1 Masa de cel putin 23 tone, dar mai mica de 25 tone 615 623 2 Masa de cel putin 25 tone, dar mai mica de 27 tone 623 973 3 Masa de cel putin 27 tone, dar mai mica de 29 tone 973 1.545 4 Masa de cel putin 29 tone, dar mai mica de 31 tone 1.545 2.291 5 Masa de cel putin 31 tone, dar mai mica de 32 tone 1.545 2.291 6 Masa de cel putin 32 tone 1.545 2.291
Numarul de ax si greutatea bruta incarcata maxima admisa Impozitul (in lei/an) Ax(e) motor(oare) Alte sisteme cu sistem de suspensie de suspensie pneumatica sau pentru axele motoare echivalentele recunoscute I 2+1 axe 1 Masa de cel putin 12 tone, dar mai mica de 14 tone 0 0 2 Masa de cel putin 14 tone, dar mai mica de 16 tone 0 0 3 Masa de cel putin 16 tone, dar mai mica de 18 tone 0 60 4 Masa de cel putin 18 tone, dar mai mica de 20 tone 60 137 5 Masa de cel putin 20 tone, dar mai mica de 22 tone 137 320 6 Masa de cel putin 22 tone, dar mai mica de 23 tone 320 414 7 Masa de cel putin 23 tone, dar mai mica de 25 tone 414 747 8 Masa de cel putin 25 tone, dar mai mica de 28 tone 747 1.310 9 Masa de cel putin 28 tone 747 1.310 II 2+2 axe 1 Masa de cel putin 23 tone, dar mai mica de 25 tone 128 299 2 Masa de cel putin 25 tone, dar mai mica de 26 tone 299 491 3 Masa de cel putin 26 tone, dar mai mica de 28 tone 491 721 4 Masa de cel putin 28 tone, dar mai mica de 29 tone 721 871 5 Masa de cel putin 29 tone, dar mai mica de 31 tone 871 1.429 6 Masa de cel putin 31 tone, dar mai mica de 33 tone 1.429 1.984 7 Masa de cel putin 33 tone, dar mai mica de 36 tone 1.984 3.012 8 Masa de cel putin 36 tone, dar mai mica de 38 tone 1.984 3.012 9 Masa de cel putin 38 tone 1.984 3.012 III 2+3 axe 1 Masa de cel putin 36 tone, dar mai mica de 38 tone 1.579 2.197 2 Masa de cel putin 38 tone, dar mai mica de 40 tone 2.197 2.986 3 Masa de cel putin 40 tone 2.197 2.986 IV 3+2 axe 1 Masa de cel putin 36 tone, dar mai mica de 38 tone 1.395 1.937 2 Masa de cel putin 38 tone, dar mai mica de 40 tone 1.937 2.679 3 Masa de cel putin 40 tone, dar mai mica de 44 tone 2.679 3.963 4 Masa de cel putin 44 tone 2.679 3.963 V 3+3 axe 1 Masa de cel putin 36 tone, dar mai mica de 38 tone 794 960 2 Masa de cel putin 38 tone, dar mai mica de 40 tone 960 1.434 3 Masa de cel putin 40 tone, dar mai mica de 44 tone 1.434 2.283 4 Masa de cel putin 44 tone 1.434 2.283``
Nr. Denumirea produsului sau grupei de produse Acciza crt. aa‚¬`` euro/tona aa‚¬`` 1. Cafea verde 153 2. Cafea prajita, inclusiv cafea cu inlocuitori 225 3. Cafea solubila 900
HG 295/2025, privind REVISAL-ul - Registrul electronic de evidenta a salariatilor HG nr. 295/2025 privind Registrul general de evidenta a salariatilor REGES-ONLINE ...
OUG nr. 156/2024 (Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austeritatii 2025) privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publi Ordonanta de urgenta nr. 156/2024 (denumita si Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austerit ...
OUG nr. 153/2024 privind stabilirea unor masuri la nivelul administratiei publice centrale Ordonanta de urgenta nr. 153/2024 privind stabilirea unor masuri la nivelul administratiei publice c ...
Codul muncii 2025. Legea 53/2003, actualizata 2025 Codul muncii actualizat 2025 Actualizat prin LEGEA nr. 283/2024, publicata in MONITORUL OFICIAL n ...
OUG 62/2024, privind unele masuri pentru solutionarea proceselor privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, precum si a proceselor p Ordonanta de urgenta nr. 62/2024 privind unele masuri pentru solutionarea proceselor privind salariz ...
Legea nr. 183/2024 privind statutul personalului de cercetare, dezvoltare si inovare Legea nr. 183/2024 privind statutul personalului de cercetare, dezvoltare si inovare Publicata in ...
OUG 127/2023 pentru modificarea si completarea unor acte normative, prorogarea unor termene, precum si unele masuri bugetare Ordonanta de urgenta 127/2023 pentru modificarea si completarea unor acte normative, prorogarea unor ...
OUG 128/2023 pentru unele masuri referitoare la salarizarea personalului din invatamant si alte sectoare de activitate bugetara Ordonanta de urgenta 128/2023 pentru unele masuri referitoare la salarizarea personalului din invata ...
Legea 414/2023 privind desfasurarea actiunilor in reprezentare pentru protectia intereselor colective ale consumatorilor Legea nr. 414/2023 privind desfasurarea actiunilor in reprezentare pentru protectia intereselor cole ...
Situatia Autozatiilor de construie emise in baza unor PUZ-uri ulterior anulate Sursa: MCP avocati
Acordarea sporului pentru conditii degradante. Aspecte juridice si Jurisprudenta Sursa: MCP avocati
ICCJ: Decizia de Pensionare Inceteaza Automat Raportul de Serviciu Sursa: avocat Curpas Florian Cristian
Nomanzii digitali. Provocari si reglementari juridice in era muncii de la distanta Sursa: MCP avocati
CCR. Noul mod de calcul al despagubirilor pentru imobilele confiscate abuziv, pronuntand o decizie favorabila persoanelor care solicita compensatii Sursa: MCP avocati
Clauza de mobilitate. Conditii de validitate si regimul fiscal aplicabil Sursa: MCP avocati
Neachitarea integrala a drepturilor salariale. Probleme practice si solutii juridice. Sursa: MCP avocati
In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat? Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate? Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Conditiile speciale de munca presupun cote de contributii de asigurari sociale diferite Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Principiul non bis in idem in ceea ce priveste sanctiunile disciplinare Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Calculul termenului de preaviz in cazul concedierii salariatului Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Impiedicarea salariatului de a intra in incinta unitatii justifica absenta acestuia de la locul de munca. Sanctionare disciplinara abuzaiva Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti