din anul 2007, atuul tau de DREPT!
3877 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Integral: Modificarile si completarile la Procedura si modalitatea de alocare a sumelor, precum si raportarea de catre beneficiari a stadiului de executie a lucrarilor pentru lucrarile de inregistrare sistematica initiate de unitatile administrativ-teritoriale

INTEGRAL: Modificarile si completarile la Procedura si modalitatea de alocare a sumelor, precum si raportarea de catre beneficiari a stadiului de executie a lucrarilor pentru lucrarile de inregistrare sistematica initiate de unitatile administrativ-teritoriale


Modificarile si completarile la Procedura si modalitatea de alocare a sumelor, precum si raportarea de catre beneficiari a stadiului de executie a lucrarilor pentru lucrarile de inregistrare sistematica initiate de unitatile administrativ-teritoriale, aprobata prin Ordinul directorului general al Agentiei Nationale de Cadastru si Publicitate Imobiliara nr. 819/2016, din 13.03.2019, publicate in Monitorul Oficial nr. 251 din data de 02.04.2019 si aprobate prin Ordinul nr. 867/2019.


1. La articolul 4, definitia cu privire la "Calculul termenelor" se modifica si va avea urmatorul cuprins:


"Calculul termenelor - termenele prevazute de prezenta procedura se calculeaza astfel:


1. cand termenul se socoteste pe zile, nu se ia in considerare ziua de la care incepe sa curga termenul. De asemenea, in situatia in care ultima zi a termenului cade intr-o zi nelucratoare, termenul se prelungeste pana in prima zi lucratoare care urmeaza;
2. cand termenul se socoteste pe saptamani, luni sau ani, el se implineste in ziua corespunzatoare din ultima saptamana ori luna sau din ultimul an. Daca ultima luna nu are zi corespunzatoare celei in care termenul a inceput sa curga, termenul se implineste in ultima zi a acestei luni."


2. La articolul 5 punctul 7, dupa alineatul (21) se introduce un nou alineat, alineatul (22), cu urmatorul cuprins:


"(22) Durata contractelor de finantare care au fost incheiate pentru o perioada de valabilitate de 24 de luni se prelungeste pana la 27 de luni."


3. La articolul 5 punctul 11, alineatul (3) se abroga.


4. La articolul 5 punctul 11, alineatul (6) se modifica si va avea urmatorul cuprins:


"(6) UAT va emite PVR servicii pentru serviciile prestate pe baza PVR tehnic emis de OCPI. PVR servicii va fi semnat de catre UAT si prestator in termen de maximum 5 zile lucratoare de la comunicarea PVR tehnic. Ulterior emiterii PVR servicii, OCPI va solicita ANCPI deschiderea cartilor funciare aferente imobilelor receptionate."


5. La articolul 5 punctul 14, alineatul (1) se modifica si va avea urmatorul cuprins:


"(1) OCPI va verifica documentele prevazute la pct. 13, inclusiv in ceea ce priveste corespondenta dintre numarul imobilelor receptionate in PVR tehnic si imobilele mentionate in PVR servicii si in factura."


6. Anexa nr. 1 se modifica si va avea urmatorul cuprins:


"JUDETUL . . . . . . . . . .


OFICIUL DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA . . . . . . . . . .


Nr . . . . . . . . . ./ . . . . . . . . . .


Catre


Primaria Municipiului/Orasului/Comunei . . . . . . . . . .



Va comunicam ca, in conformitate cu prevederile art. 9 alin. (343) din Legea cadastrului si a publicitatii imobiliare nr. 7/1996, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, au fost alocate in bugetul Oficiului de Cadastru si Publicitate Imobiliara . . . . . . . . . . urmatoarele sume aferente finantarii lucrarilor de inregistrare sistematica:


A• . . . . . . . . . . lei, reprezentand credite de angajament care reprezinta limita maxima in care se pot incheia angajamente legale, pentru maximum 18 luni, suma destinata finantarii lucrarilor de inregistrare sistematica ce pot fi initiate de dumneavoastra, avand ca obiect sectoarele cadastrale din cadrul UAT, altele decat cele contractate/finalizate;
A• suma totala de . . . . . . . . . . lei, reprezentand credite bugetare aferente anului . . . . . . . . . ., din care:
- suma de . . . . . . . . . . lei, reprezentand credite bugetare, limita maxima in care se pot efectua plati in anul . . . . . . . . . ., suma destinata efectuarii platilor pentru lucrarile de inregistrare sistematica aferente Contractului de finantare nr. . . . . . . . . . ./data . . . . . . . . . ., avand ca obiect sectoarele cadastrale din cadrul UAT, aflate in derulare;


- suma de . . . . . . . . . . lei, reprezentand credite bugetare, limita maxima in care se pot efectua plati in anul . . . . . . . . . ., suma destinata efectuarii platilor pentru lucrarile de inregistrare sistematica ce vor fi initiate de dumneavoastra, avand ca obiect sectoarele cadastrale din cadrul UAT, altele decat cele contractate/finalizate.


Procedura si modalitatea de alocare a sumelor, precum si raportarea de catre beneficiari a stadiului de executie a lucrarilor pentru lucrarile de inregistrare sistematica initiate de unitatile administrativ-teritoriale este cea aprobata prin Ordinul directorului general al Agentiei Nationale de Cadastru si Publicitate Imobiliara nr. 819/2016, cu modificarile si completarile ulterioare.


Va transmitem alaturat modelul contractului de finantare si specificatiile tehnice aprobate prin ordin al directorului general al ANCPI.


Cu deosebita consideratie,
Director,
. . . . . . . . . .
(numele, prenumele, semnatura si stampila)
Contabil-sef,
. . . . . . . . . .
(numele, prenumele si semnatura)"



7. Anexa nr. 3 se modifica si va avea urmatorul cuprins:


"JUDETUL . . . . . . . . . .


UNITATEA ADMINISTRATIV-TERITORIALA . . . . . . . . . .


Nr. . . . . . . . . . ./ . . . . . . . . . .


Solicitare de finantare
Stimata Doamna/Stimate Domnule Director,


Municipiul/Orasul/Comuna . . . . . . . . . ., prin primar . . . . . . . . . ., in calitate de reprezentant legal, solicitam incheierea unui contract de finantare in conditiile art. 9 alin. (347) din Legea cadastrului si a publicitatii imobiliare nr. 7/1996, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, in suma de . . . . . . . . . . lei, reprezentand credite de angajament, limita maxima in care se pot incheia angajamente legale, pentru maximum 18 luni, suma destinata finantarii lucrarii de inregistrare sistematica, avand ca obiect sectoare cadastrale in cadrul UAT, altele decat cele contractate/finalizate.


Atasat prezentei solicitari va transmitem cele doua exemplare ale contractului de finantare.


Cu deosebita consideratie,
Primar,
. . . . . . . . . .
(numele, prenumele, semnatura si stampila)"


8. Anexa nr. 7 se abroga.





Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Legislaţie

OUG 127/2023 pentru modificarea si completarea unor acte normative, prorogarea unor termene, precum si unele masuri bugetare
Ordonanta de urgenta 127/2023 pentru modificarea si completarea unor acte normative, prorogarea unor ...

OUG 128/2023 pentru unele masuri referitoare la salarizarea personalului din invatamant si alte sectoare de activitate bugetara
Ordonanta de urgenta 128/2023 pentru unele masuri referitoare la salarizarea personalului din invata ...

Legea 414/2023 privind desfasurarea actiunilor in reprezentare pentru protectia intereselor colective ale consumatorilor
Legea nr. 414/2023 privind desfasurarea actiunilor in reprezentare pentru protectia intereselor cole ...

Legea 188/1999, actualizata 2024, privind Statutul functionarilor publici
Legea 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, actualizata 2024 - Republicare Actualizat ...

Legea nr. 412/2023 pentru infiintarea si functionarea punctelor gastronomice locale
Legea nr. 412/2023 pentru infiintarea si functionarea punctelor gastronomice locale Publicata in ...

Legea 393/2023 privind statutul asistentului judecatorului
Legea 393/2023 privind statutul asistentului judecatorului Publicat in Monitorul Oficial cu numar ...

Legea finantelor publice locale, actualizata 2024 - Legea 273/2006
Legea 273/2006 privind finantele publice locale Actualizata prin Legea 387/2023 pentru modificare ...

Legea 500/2002 privind finantele publice, actualizata 2024
Legea 500/2002 privind finantele publice Actualizata prin Legea 262/2023 privind aprobarea Ordona ...

OUG 21/2023 privind Statutul lucratorului cultural profesionist
Ordonanta de urgenta nr. 21/2023 privind Statutul lucratorului cultural profesionist Publicata in ...



Articole Juridice

Aspecte practice privind Cercetarea disciplinara a salariatilor
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor de masa in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor cadou in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor culturale in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor de cresa in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Alocatia de stat pentru copii in anul 2024. Conditii de acordare si valoare alocatie
Sursa: MCP Cabinet avocati

Formularul 230 model editabil 2024 PDF. Completeaza Declaratia 230!
Sursa: EuroAvocatura.ro



Jurisprudenţă

In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Conditiile speciale de munca presupun cote de contributii de asigurari sociale diferite
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Principiul non bis in idem in ceea ce priveste sanctiunile disciplinare
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Calculul termenului de preaviz in cazul concedierii salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Impiedicarea salariatului de a intra in incinta unitatii justifica absenta acestuia de la locul de munca. Sanctionare disciplinara abuzaiva
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti

Ştiri Juridice