din anul 2007, atuul tau de DREPT!
4597 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Diverse Domenii juridice » Regulamentul de organizare si functionare al Institutului National de Sanatate Publica

Regulamentul de organizare si functionare al Institutului National de Sanatate Publica

  Publicat: 12 Feb 2019       9595 citiri        Secţiunea: Diverse Domenii juridice  


Documente atasate
organigrama INSP
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
In Monitorul Oficial nr. 108 din 12.02.2019 a fost publicat Ordinul nr. 82/2019 pentru aprobarea organigramei si a Regulamentului de organizare si functionare ale Institutului National de Sanatate Publica.

Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Forma specifica a motivatiei care consta in orientarea activa si durabila a persoanei spre anumite domenii de activitate, fiind cel mai puternic mobil al actiunilor omenesti.
1. Ansamblul de aparatura specifica lucrarilor de birou
Totalitatea cheltuielilor care se fac pentru cumpararea bunurilor de capital.
Consum de resurse (mijloace de productie, forta de munca, mijloace banesti) pentru satisfacerea unor necesitati de productie sau individuale.
Balanta veniturilor si cheltuielilor dintr-o anumita perioada
Consum de resurse (mijloace de productie, forta de munca, mijloace banesti) pentru satisfacerea unor necesitati de productie sau individuale.
Persoana care face parte din conducerea unei institutii,

Art. 58. - Atributiile Biroului achizitii publice sunt urmatoarele:

a) elaboreaza programul anual al achizitiilor publice, pe baza necesitatilor si prioritatilor comunicate de celelalte structuri ale Institutului;

b) elaboreaza sau, dupa caz, coordoneaza activitatea de elaborare a documentatiei de atribuire ori, in cazul organizarii unui concurs de solutii, a documentatiei de concurs;

c) organizeaza desfasurarea procedurilor de achizitie si a achizitiei directe, conform reglementarilor legale in vigoare, receptia bunurilor achizitionate, precum si repartitia acestora catre structurile solicitante;

d) participa in comisiile de intocmire, evaluare, negociere si atribuire a contractelor de achizitie publica;

e) indeplineste obligatiile referitoare la publicitate, conform legislatiei in vigoare;

f) aplica si finalizeaza procedurile de atribuire;

g) constituie si pastreaza dosarul achizitiei publice.

SECTIUNEA a 18-a

Compartimentul relatii publice, comunicare si secretariat

Art. 59. - Atributiile Compartimentului relatii publice, comunicare si secretariat sunt urmatoarele:

a) asigura evidenta centrelor regionale de sanatate publica: denumire, nominalizarea conducerilor, adresele complete si numerele de telefon/fax;

b) asigura evidenta contactelor de la institutiile din sistemul sanitar: denumirea, nominalizarea conducerilor, adresele complete si numerele de telefon/fax;

c) inregistreaza lucrarile transmise de Institut catre petenti si alte autoritati, precum si cele primite la conducerea directiei si tine evidenta repartizarii acestora, urmarind rezolvarea lor in termenele stabilite;

d) inscrie in registrul specific persoanele venite in audienta la conducerea Institutului, problemele prezentate de catre acestea si solutiile date;

e) inregistreaza si tine evidenta lucrarilor primite sau transmise prin fax;

f) asigura transmiterea corespondentei de la Institut, inclusiv modul de trimitere;

g) intocmeste evidenta deplasarilor in teren ale salariatilor Institutului;

h) urmareste si sprijina solutionarea legala si in termen a cererilor si petitiilor;

i) asigura desfasurarea optima a activitatii de relatii publice;

j) informatiile care constituie secrete de stat si de serviciu vor fi accesate si gestionate conform standardelor nationale de protectie a informatiilor clasificate;

k) monitorizarea presei;

l) asigura relatia cu mass-media;

m) raspunde la solicitarile in baza Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare, in termenul prevazut de lege;

n) acorda relatii publicului, telefonic sau direct persoanelor care solicita audienta;

o) gestioneaza arhiva Institutului, conform legii;

p) indeplineste si alte sarcini dispuse de conducerea Institutului.

SECTIUNEA a 19-a

Serviciul administrativ, tehnic si mentenanta

Art. 60. - (1) Atributiile Serviciului administrativ, tehnic si mentenanta sunt urmatoarele:

a) asigura urmarirea derularii contractelor de prestare servicii necesare bunei desfasurari a activitatii Institutului si legatura permanenta cu toti prestatorii de servicii;

b) asigura evidenta si buna functionare a parcului auto al Institutului (revizii-reparatii, intocmirea raportarilor lunare a consumului de combustibil, extras din foile de parcurs, urmarirea mentinerii consumului de combustibil in conformitate cu prevederile legale);

c) centralizarea referatelor de necesitate emise de sectii, compartimente, laboratoare, colective, birouri si servicii pentru achizitii de rechizite, birotica si papetarie, aparatura, mobilier etc.;

d) elaboreaza proceduri de lucru pentru achizitii curente la nivelul CRSP, in conditiile legii;

e) intocmirea documentatiei privind aprobarea listei pentru investitii si obtinerea aprobarilor de la ordonatorul principal de credite;

f) verifica si certifica facturile emise de furnizorii de servicii din punctul de vedere al valorii, precum si specificatiile de calcul in concordanta cu documentatiile ce stau la baza contractului;

g) receptia tuturor serviciilor prestate de furnizorii de servicii, intocmirea proceselor-verbale de receptie si avizarea acestora de catre comisia de receptie;

h) receptia tuturor produselor achizitionate conform procedurilor legale;

i) intocmirea notelor de intrare-receptie si gestionarea bunurilor in magazia Institutului;

j) eliberarea bunurilor din magazie catre toate structurile Institutului;

k) actioneaza pentru asigurarea si urmarirea derularii tuturor contractelor de furnizari/servicii/lucrari necesare desfasurarii in bune conditii a activitatii Institutului;

l) primirea corespondentelor prin posta, posta rapida si prin curieri, analiza si distribuirea pe sectii si compartimente, inregistrarea tuturor documentelor la zi in caietul de evidenta speciala;

m) relatii cu publicul si informatii la solicitari directe si telefonice;

n) pastrarea si utilizarea, in conformitate cu prevederile legale, a stampilelor din dotare;

o) repartizarea cu operativitate a documentelor.

(2) In cadrul Serviciului administrativ, tehnic si mentenanta functioneaza depozitul de chimicale si arhiva.

CAPITOLUL III

Bugetul de venituri si cheltuieli

Art. 61. - (1) Activitatea financiara a Institutului se desfasoara pe baza bugetului de venituri si cheltuieli aprobat de ordonatorul principal de credite.

(2) Proiectul de buget de venituri si cheltuieli se elaboreaza de catre Serviciul financiar-contabilitate impreuna cu directorul general adjunct economic si se inainteaza spre aprobare Ministerului Sanatatii, la propunerea directorului general al Institutului.





Documente Atasate
organigrama INSP

Afişează Regulamentul de organizare si functionare al Institutului National de Sanatate Publica pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    Institutul National de Sanatate Publica

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Jurisprudenţă

In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Conditiile speciale de munca presupun cote de contributii de asigurari sociale diferite
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Principiul non bis in idem in ceea ce priveste sanctiunile disciplinare
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Calculul termenului de preaviz in cazul concedierii salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Impiedicarea salariatului de a intra in incinta unitatii justifica absenta acestuia de la locul de munca. Sanctionare disciplinara abuzaiva
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti

Restituirea sumelor incasate de salariat ca urmare a interpretarii eronate a prevederilor legale privind salarizarea
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Neefectuarea coprespunzatoare a cercetarii disciplinare prealabile Comportamente inadecvate sau nedrepte la locul de munca
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Acordarea drepturilor salariale prevazute in contractul colectiv de munca
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti



Articole Juridice

Aspecte practice privind Cercetarea disciplinara a salariatilor
Sursa: MCP Cabinet avocati

Alocatia de stat pentru copii in anul 2024. Conditii de acordare si valoare alocatie
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor de cresa in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor culturale in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor cadou in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor de masa in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Model contract de munca 2024. CIM editabil 2024!
Sursa: EuroAvocatura.ro