din anul 2007, atuul tau de DREPT!
3244 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Diverse Domenii juridice » Regulamentul de organizare si functionare al Institutului National de Sanatate Publica

Regulamentul de organizare si functionare al Institutului National de Sanatate Publica

  Publicat: 12 Feb 2019       9593 citiri        Secţiunea: Diverse Domenii juridice  


Documente atasate
organigrama INSP
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
In Monitorul Oficial nr. 108 din 12.02.2019 a fost publicat Ordinul nr. 82/2019 pentru aprobarea organigramei si a Regulamentului de organizare si functionare ale Institutului National de Sanatate Publica.

Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Din punctul de vedere al resurselor umane, o persoana care conduce o institutie, o intreprindere, o publicatie etc. sau un sector al acestora; functie detinuta de aceasta persoana.
(termen CNA). Transmisia initiala prin fir sau prin unde radioelectrice, inclusiv prin satelit, �n forma codata sau necodata, a serviciilor de programe destinate publicului;
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Sunt subiectele derivate ale dreptului international, titulare de drepturi si obligatii in conformitate cu normele internationale, instituite de state prin acorduri incheiate intre ele.

d) avizeaza scoaterea la concurs a posturilor pentru domeniul specific;

e) avizeaza fisele de post ale personalului din subordine si din sectiile Evaluarea si promovarea sanatatii;

f) informeaza directorul general al Institutului cu privire la activitatea desfasurata;

g) asigura colaborarea cu alte structuri la nivel national din cadrul Institutului;

h) asigura relatiile interinstitutionale (retele internationale de specialitate, proiecte si studii in domeniul specific);

i) reprezinta Institutul la nivel national si international si/sau deleaga reprezentanti din cadrul CNEPSS sau CRSP, cu acordul directorului general;

j) asigura sprijinul metodologic si profesional pentru centrele regionale de sanatate publica si directiile de sanatate publica;

k) participa la elaborarea de norme/reglementari in domeniul de responsabilitate;

l) participa la lucrari de analiza si sinteza solicitate de catre Ministerul Sanatatii;

m) se deplaseaza in teritoriu in situatii de urgenta sau la solicitarea directiilor de sanatate publica pentru a acorda sprijin metodologic acestora;

n) coordoneaza colective de lucru pentru interventie operativa;

o) participa la conferinte si congrese, cu lucrari de specialitate;

p) raspunde la solicitarile conducerii Institutului, in domeniul specific;

q) raspunde de indeplinirea la termen a lucrarilor si sarcinilor incredintate, de calitatea lucrarilor, actiunilor si prestatiilor efectuate.

SECTIUNEA a 9-a

Centrul National de Statistica si Informatica in Sanatate Publica

Art. 40. - Conducerea executiva a CNSISP este asigurata de un director.

Art. 41. - In subordinea nemijlocita a directorului CNSISP se afla:

a) Serviciul statistica in sanatate publica;

b) Serviciul sisteme informatice si baze de date;

c) Birou documentare medicala si arhivistica sanitara.

Art. 42. - CNSISP asigura coordonarea tehnica profesionala si managementul sistemului de statistica din serviciile de statistica si informatica in sanatate publica din cadrul directiilor de sanatate publica si birourilor de statistica din unitatile medicale, exercitand urmatoarele atributii generale:

a) organizarea, coordonarea, indrumarea profesionala si verificarea din punct de vedere tehnic si metodologic, pe intregul teritoriu al tarii, a statisticii in domeniul sanatatii;

b) organizarea si administrarea bazei nationale de date privind statisticile de sanatate;

c) colectarea, analizarea si diseminarea datelor privind starea de sanatate a populatiei;

d) colectarea si difuzarea indicatorilor specifici de evaluare a starii de sanatate si a eficientei retelei sanitare;

e) participarea la elaborarea sintezei starii de sanatate a populatiei in baza datelor centralizate si analizei acestora;

f) elaborarea si stabilirea metodologiei de culegere, inregistrare si prelucrare a datelor statistice din sanatatea publica;

g) efectuarea de analize, studii si anchete privind starea de sanatate a populatiei, sondaje de opinie privind calitatea asistentei medicale, precum si prognoze pentru deciziile bazate pe dovezi;

h) participarea la definirea, selectarea, coordonarea si realizarea unor proiecte de informatizare in sanatate;

i) comunicarea si transmiterea datelor statistice din domeniul sanatatii catre organizatiile internationale (Organizatia Mondiala a Sanatatii - OMS, Eurostat, Organizatia Natiunilor Unite - ONU etc.), conform legii;

j) organizarea de cursuri de pregatire in domeniul statisticii medicale;

k) realizarea evidentei, intretinerea si exploatarea fondului arhivistic al Ministerului Sanatatii;

l) intretine si exploateaza fondul de carte si al materialelor biobibliografice si arhivistice ale Institutului;

m) identifica prioritatile anuale de celebrare si comemorare a personalitatilor din istoria medicinei romanesti si universale;

n) elaborarea materialelor de sinteza si periodice privind demografia, morbiditatea si mortalitatea, statistica si economie sanitara, utilizarea informaticii in domeniul sanatatii, pentru unitatile sanitare si personalul de specialitate interesat;

o) indeplinirea altor atributii din domeniul sau de activitate, rezultate din actele normative in vigoare sau dispuse de conducerea Ministerului Sanatatii, in cadrul legii;

p) participa la actualizarea, intretinerea si introducerea de clasificatii, standarde si codificari in sanatatea publica.

Art. 43. - Atributiile directorului CNSISP sunt urmatoarele:

a) conduce si organizeaza activitatea CNSISP;

b) supervizeaza si evalueaza activitatea personalului CNSISP;

c) ia decizii referitoare la activitatea desfasurata de personal;

d) informeaza directorul general al Institutului cu privire la activitatea desfasurata;

e) asigura colaborarea, in domeniul specific, cu alte structuri din cadrul Institutului, inclusiv centrele regionale de sanatate publica, precum si cu structurile de profil din directiile de sanatate publica judetene si a municipiului Bucuresti, Institutul National de Statistica, Ministerul Sanatatii si alte servicii statistice ale ministerelor;

f) asigura relatiile interinstitutionale specifice (retele internationale de specialitate, proiecte de cercetare);

g) reprezinta Institutul la nivel national si international si/sau deleaga reprezentanti din cadrul CNSISP, cu acordul directorului general;

h) coordoneaza si indruma activitatea directiilor de sanatate publica in domeniile de responsabilitate;

i) participa la elaborarea de norme/reglementari in domeniul de responsabilitate;

j) participa la lucrari de analiza si sinteza solicitate de catre Ministerul Sanatatii;

k) se deplaseaza sau deleaga personal in teritoriu, in cadrul atributiilor sau la solicitarea directiilor de sanatate publica, pentru a acorda sprijin metodologic acestora;





Documente Atasate
organigrama INSP

Afişează Regulamentul de organizare si functionare al Institutului National de Sanatate Publica pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    Institutul National de Sanatate Publica

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Jurisprudenţă

In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Conditiile speciale de munca presupun cote de contributii de asigurari sociale diferite
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Principiul non bis in idem in ceea ce priveste sanctiunile disciplinare
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Calculul termenului de preaviz in cazul concedierii salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Impiedicarea salariatului de a intra in incinta unitatii justifica absenta acestuia de la locul de munca. Sanctionare disciplinara abuzaiva
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti

Restituirea sumelor incasate de salariat ca urmare a interpretarii eronate a prevederilor legale privind salarizarea
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Neefectuarea coprespunzatoare a cercetarii disciplinare prealabile Comportamente inadecvate sau nedrepte la locul de munca
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Acordarea drepturilor salariale prevazute in contractul colectiv de munca
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti



Articole Juridice

Aspecte practice privind Cercetarea disciplinara a salariatilor
Sursa: MCP Cabinet avocati

Alocatia de stat pentru copii in anul 2024. Conditii de acordare si valoare alocatie
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor de cresa in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor culturale in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor cadou in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor de masa in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Model contract de munca 2024. CIM editabil 2024!
Sursa: EuroAvocatura.ro