din anul 2007, atuul tau de DREPT!
2199 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Legislatie Fiscala » Codul de Procedura Fiscala, actualizat 2024 - Legea nr. 207/2015

Codul de Procedura Fiscala, actualizat 2024 - Legea nr. 207/2015

  Publicat: 13 Dec 2023       9799 citiri        Secţiunea: Legislatie Fiscala  


Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Codul de Procedura Fiscala din 2015. Legea nr. 207/2015, actualizata 2024

Actualizat prin Legea 296/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilitatii financiare a Romaniei pe termen lung


Organ sau organizatie de stat care desfasoara activitati din domeniul conducerii statului sau al serviciilor publice
Suma de bani sau alte valori pe care o persoana numita creditor o acorda unei alte persoane, numita debitor,
Forma specifica a motivatiei care consta in orientarea activa si durabila a persoanei spre anumite domenii de activitate, fiind cel mai puternic mobil al actiunilor omenesti.
Act normativ emis de catre organul legislativ al puterii de stat (in Romania acesta este Parlamentul), ce cuprinde norme generale, de conduita, obligatorii si impersonale.
Retea formata din sute de milioane de calculatoare, conectate intre ele, pe principiul \"oricine cu oricine\", pe care se gasesc cateva zeci de mii de servere care asteapta, gata sa deserveasca cereri de la oricare din milioanele de calculatoare client.
Retea formata din sute de milioane de calculatoare, conectate intre ele, pe principiul \"oricine cu oricine\", pe care se gasesc cateva zeci de mii de servere care asteapta, gata sa deserveasca cereri de la oricare din milioanele de calculatoare client.
Reprezinta creantele fata de clientii incerti, rau platnici, dubiosi sau aflati in litigiu.
Ansamblu unitar al regulilor de conduita obligatorii, susceptibile de a fi aduse la indeplinire prin puterea de stat.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Desemneaza orice instrument bilateral sau multilateral in domeniul securitatii sociale care leaga sau va lega, in mod exclusiv, doua sau mai multe state,
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Sustragerea de la plata impozitelor si taxelor din partea unor agenti economici, inclusiv a celor care actioneaza in economia subterana. Are loc prin nedeclararea sau falsa declarare a veniturilor impozabile.
Ceea ce poate fi realizat cu usurinta.
Retea formata din sute de milioane de calculatoare, conectate intre ele, pe principiul \"oricine cu oricine\", pe care se gasesc cateva zeci de mii de servere care asteapta, gata sa deserveasca cereri de la oricare din milioanele de calculatoare client.
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Organ sau organizatie de stat care desfasoara activitati din domeniul conducerii statului sau al serviciilor publice
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Sunt mijloace de convingere prin care se stabileste existenta unor acte sau fapte juridice si, automat, a unor drepturi si obligatii ce rezulta din acestea.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Ansamblu unitar al regulilor de conduita obligatorii, susceptibile de a fi aduse la indeplinire prin puterea de stat.
Retea formata din sute de milioane de calculatoare, conectate intre ele, pe principiul \"oricine cu oricine\", pe care se gasesc cateva zeci de mii de servere care asteapta, gata sa deserveasca cereri de la oricare din milioanele de calculatoare client.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Subdiviziune a clasificatiei cheltuielilor din bugetul unui proiect functie de caracterul economic al operatiunilor respective (salarii, echipamente etc.), indiferent de activitatea la care se refera.
Specialist cu o competenta profesionala deosebita care poate fi desemnat de catre organul de urmarire penala ori de catre organul de jurisdictie pentru a efectua lucrari sau a da lamuririle necesare asupra unor situatii de fapt, in vederea rezolvarii unui proces. In activitatea sa expertul nu transeaza conflicte si nici nu arbitreaza interese, ci executa analize, investigatii, calcule, formuland evaluari, precieri si concluzii in legatura cu situatia respectiva.
Specialist cu o competenta profesionala deosebita care poate fi desemnat de catre organul de urmarire penala ori de catre organul de jurisdictie pentru a efectua lucrari sau a da lamuririle necesare asupra unor situatii de fapt, in vederea rezolvarii unui proces. In activitatea sa expertul nu transeaza conflicte si nici nu arbitreaza interese, ci executa analize, investigatii, calcule, formuland evaluari, precieri si concluzii in legatura cu situatia respectiva.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
( lat. expertus, de la experior "incerc, dovedesc"). Mijloc de proba, prevazut in sectiunea X, cap. II, t. III, C. proc. pen., partea generala si in diferite legi speciale, consta in rezolvarea unor probleme de stricta specialitate de catre persoane care poseda cunostinte profunde intr-un domneiu dat.
( lat. expertus, de la experior "incerc, dovedesc"). Mijloc de proba, prevazut in sectiunea X, cap. II, t. III, C. proc. pen., partea generala si in diferite legi speciale, consta in rezolvarea unor probleme de stricta specialitate de catre persoane care poseda cunostinte profunde intr-un domneiu dat.
( lat. expertus, de la experior "incerc, dovedesc"). Mijloc de proba, prevazut in sectiunea X, cap. II, t. III, C. proc. pen., partea generala si in diferite legi speciale, consta in rezolvarea unor probleme de stricta specialitate de catre persoane care poseda cunostinte profunde intr-un domneiu dat.
Mijloace de proba, prevazute in cap. II, t. III, C. proc. pen., partea generala.Potrivit legii, inscrisurile pot servi ca mijloace de proba, daca in continutul lor se arata fapte sau imprejurari de natura sa contribuie la aflarea adevarului.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
1. Din punctul de vedere al drepului civil, dreptul de dispozitie este alcatuit din dreptul de dispozitie materiala si dreptul de dispizitie juridica.
1. (ca probe noi in apel si recurs) orice inscrisuri avand legatura cu obiectul litigiului si fiind de natura sa lamureasca anumite aspecte ale raporturilor dintre impricinati, dar pe care partea interesata, indiferent din ce motive, nu le-a infatisat primei instante pentru ca aceasta sa le poata lua in considerare cu ocazia solutionarii pricinii.
Mijloace de proba, prevazute in cap. II, t. III, C. proc. pen., partea generala.Potrivit legii, inscrisurile pot servi ca mijloace de proba, daca in continutul lor se arata fapte sau imprejurari de natura sa contribuie la aflarea adevarului.

(5) Institutiile de credit, institutiile de plata si institutiile emitente de moneda electronica pastreaza informatiile prevazute la alin. (2) pentru o perioada de 10 ani de la data incetarii relatiei de afaceri cu clientul ori de la data efectuarii tranzactiei ocazionale.

(6) Procedura de aplicare a prezentului articol se aproba prin ordin al presedintelui A. N. A. F.

Art. 611: Registrul central electronic pentru conturi de plati si conturi bancare

(1) Pe baza datelor si informatiilor primite conform art. 61, A. N. A. F. organizeaza si operationalizeaza Registrul central electronic pentru conturi de plati si conturi bancare identificate prin IBAN.

(2) Registrul prevazut la alin. (1) permite identificarea, in timp util, a tuturor persoanelor fizice sau juridice care detin sau controleaza conturi de plati si conturi bancare identificate prin IBAN, astfel cum sunt definite in Regulamentul (UE) nr. 260/2012 al Parlamentului European si al Consiliului sau casete de valori detinute la o institutie de credit de pe teritoriul Romaniei.

(3) Urmatoarele informatii sunt accesibile prin intermediul registrului prevazut la alin. (1) :

a) pentru titularul de cont-client, persoanele care detin dreptul de semnatura pentru conturile deschise si orice persoana care pretinde ca actioneaza in numele clientului: numele, insotit de celelalte date de identificare prevazute la art. 15 alin. (1) din Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, cu modificarile si completarile ulterioare, sau de numarul unic de inregistrare in cazul nerezidentilor, dupa caz;

b) pentru beneficiarul real al titularului de cont-client: numele, insotit de celelalte date de identificare prevazute la art. 15 alin. (1) din Legea nr. 129/2019, cu modificarile si completarile ulterioare, sau de numarul unic de inregistrare in cazul nerezidentilor, dupa caz;

c) pentru contul bancar sau de plati: numarul IBAN si data deschiderii si inchiderii contului;

d) pentru casetele de valori: numele concesionarului, insotit de celelalte date de identificare prevazute la art. 15 alin. (1) din Legea nr. 129/2019, cu modificarile si completarile ulterioare, sau de numarul unic de identificare in cazul nerezidentilor, dupa caz, si durata perioadei de concesionare.

(4) Organul fiscal central, la cererea justificata a organului fiscal local, a autoritatilor publice, institutiilor publice sau de interes public, transmite informatiile de la alin. (3) lit. a) si c) in scopul indeplinirii de catre aceste autoritati/institutii a atributiilor prevazute de lege.

(5) Autoritatile si institutiile prevazute la art. 1 din Legea nr. 129/2019, cu modificarile si completarile ulterioare, au acces la informatiile din registrul prevazut la alin. (1) pentru indeplinirea obligatiilor care le revin acestora in temeiul Legii nr. 129/2019, respectiv in domeniul combaterii spalarii banilor sau al finantarii terorismului. Informatiile din registrul prevazut la alin. (1) sunt direct accesibile, fara intarziere si fara a fi filtrate Oficiului National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor.

(6) Solicitarea si transmiterea de informatii prevazute la alin. (4) , precum si accesul la informatii prevazut la alin. (5) se fac prin intermediul unui sistem informatic, pe baza de protocol incheiat de autoritatile si institutiile respective cu A. N. A. F. Informatiile cu privire la incheierea protocoalelor dintre autoritatile si institutiile prevazute la art. 1 din Legea nr. 129/2019, cu modificarile si completarile ulterioare, sau dintre alte autoritati publice centrale sau locale si A. N. A. F. , vor fi publicate atat pe pagina proprie de internet a institutiilor/ autoritatilor respective, cat si pe pagina de internet a A. N. A. F.

(7) Informatiile prevazute in registrul prevazut la alin. (1) sunt pastrate pentru o perioada de zece ani de la incetarea relatiei de afaceri dintre entitatile prevazute la art. 61 alin. (1) si clienti .

(8) Organizarea si functionarea registrului prevazut la alin. (1) se stabileste prin ordin al presedintelui A. N. A. F.

Art. 62: Obligatia institutiilor financiare raportoare de a furniza informatii privind conturile financiare ale contribuabililor nerezidenti

(1) In scopul realizarii schimbului de informatii in temeiul instrumentelor juridice de drept international la care Romania este parte si pentru imbunatatirea conformarii fiscale, institutiile financiare raportoare au obligatia sa raporteze anual A. N. A. F. informatii referitoare la conturile financiare.

(2) Dispozitiile art. 291 alin. (4) , cu exceptia normei de trimitere la prevederile art. 291 alin. (6) lit. b) , se aplica in mod corespunzator si in cazul schimbului de informatii prevazut la alin. (1) .

(3) Prin exceptie de la prevederile alin. (2) , in cazul schimbului de informatii cu privire la contribuabilii nerezidenti, efectuat in temeiul Acordului dintre Romania si Statele Unite ale Americii pentru imbunatatirea conformarii fiscale internationale si pentru implementarea FATCA, semnat la Bucuresti la 28 mai 2015, ratificat prin Legea nr. 233/2015, denumit in continuare Acordul FATCA, institutiile financiare raportoare raporteaza informatiile si aplica procedurile de conformare prevazute de acest acord .

(4) Prin ordin al presedintelui A. N. A. F. se aproba formularul utilizat de institutiile financiare raportoare in vederea indeplinirii obligatiei prevazute la alin. (1) , respectiv a obligatiei prevazute la art. 291 alin. (4) .

(5) In vederea verificarii respectarii de catre institutiile financiare raportoare a procedurilor de raportare si de diligenta fiscala prevazute in anexele nr. 1 si 2 si a procedurilor de conformare prevazute in anexa nr. 1 la Acordul FATCA, precum si pentru a monitoriza institutiile financiare raportoare in cazul in care sunt raportate conturi nedocumentate, Agentia Nationala de Administrare Fiscala poate efectua verificari si controale in acest sens. Procedurile administrative si de punere in aplicare a prezentului alineat se aproba prin ordin al presedintelui A. N. A. F.

(6) Prin ordin al presedintelui A. N. A. F. se elaboreaza proceduri administrative pentru a se asigura ca institutiile financiare nonraportoare si, respectiv, conturile excluse, astfel cum sunt definite in anexele nr. 1 si 2, precum si in Acordul FATCA, prezinta, in continuare, un risc scazut de a fi utilizate pentru evaziune fiscala.

(7) Raportarea informatiilor prevazute la alin. (1) , inclusiv a celor prevazute la art. 291 alin. (4) , se face pana la data de 15 mai inclusiv a anului calendaristic curent pentru informatiile aferente anului calendaristic precedent.

(8) A. N. A. F. stabileste si publica intr-o sectiune dedicata pe pagina de internet proprie lista jurisdictiilor participante, respectiv lista jurisdictiilor care fac obiectul raportarii, conform definitiilor prevazute in anexa nr. 1

(9) Informatiile prevazute la alin. (1) obtinute de organul fiscal din cadrul A. N. A. F. se utilizeaza de catre acesta doar in scopul prevazut la alin. (1) si cu respectarea dispozitiilor art. 11.

(10) Fara a aduce atingere dispozitiilor alin. (1) si (11) , fiecare institutie financiara raportoare informeaza fiecare persoana care face obiectul raportarii cu privire la faptul ca informatiile care o vizeaza, prevazute la alin. (1) , sunt prelucrate in conformitate cu prevederile prezentei legi si ale Regulamentului (UE) 2016/679, cu modificarile ulterioare, in timp util, dar nu mai tarziu de momentul deschiderii contului.

(11) Institutiile financiare raportoare au obligatia de a pastra in format electronic si/sau letric toate inregistrarile obtinute prin aplicarea procedurilor de diligenta fiscala si de raportare, a procedurilor speciale de diligenta fiscala, a procedurilor suplimentare de raportare si de diligenta fiscala pentru schimburile de informatii referitoare la conturile financiare prevazute in anexele nr. 1 si 2, precum si a oricaror probe pe care s-au bazat in vederea conformarii cu prevederile stabilite in anexele nr. 1 si 2 pentru o perioada de 10 ani de la implinirea termenului prevazut la alin. (7) . Dispozitiile prezentului alineat se aplica in mod corespunzator si in cazul inregistrarilor obtinute in temeiul Acordului FATCA.

(12) Institutiile financiare raportoare care intra sub incidenta prezentului articol, art. 291 alin. (4) si a Acordului FATCA furnizeaza in termen de 45 de zile de la cererea A. N. A. F. , in cadrul termenului de pastrare, prevazut la alin. (11) , informatii si documente referitoare la:

a) masurile pe care s-au bazat pentru aplicarea procedurilor de diligenta fiscala si de raportare, a procedurilor speciale de diligenta fiscala, precum si a procedurilor suplimentare de raportare si de diligenta fiscala pentru schimburile de informatii referitoare la conturile financiare prevazute in anexele nr. 1 si 2, precum si pentru conformarea cu normele prevazute de Acordul FATCA;

b) orice dovezi pe care s-au bazat pentru aplicarea procedurilor de diligenta si de raportare, a procedurilor speciale de diligenta fiscala, precum si a procedurilor suplimentare de raportare si de diligenta fiscala pentru schimburile de informatii referitoare la conturile financiare prevazute in anexele nr. 1 si 2, precum si pentru conformarea cu normele prevazute de Acordul FATCA.

(13) In vederea indeplinirii obligatiei de raportare de catre institutiile financiare raportoare, A. N. A. F. nu ia in considerare un demers sau o serie de demersuri care, avand in vedere toate faptele si circumstantele relevante, au drept scop principal evitarea obligatiilor si procedurilor prevazute de prezentul articol, art. 291 alin. (4) , anexele nr. 1 si 2, precum si de Acordul FATCA.

(14) A. N. A. F. emite si publica pe pagina de internet proprie ghidul prin care detaliaza aspectele referitoare la Acordul FATCA, la prezentul articol si la anexele nr. 1 si 2, cu luarea in considerare a comentariilor la standardul comun de raportare publicate de Organizatia pentru Cooperare si Dezvoltare Economica si a altor clarificari aduse de autoritatile fiscale americane in ceea ce priveste Acordul FATCA.

(15) Dispozitiile art. 286 lit. i) pct. 3 referitoare la orice termen scris cu initiala majuscula se aplica in mod corespunzator inclusiv prevederilor prezentului articol .

Art. 621: Accesul organului fiscal central la informatii privind combaterea spalarii banilor

In vederea implementarii prevederilor Directivei (UE) 2016/2. 258 de modificare a Directivei 2011/16/UE in ceea ce priveste accesul autoritatilor fiscale la informatii privind combaterea spalarii banilor, entitatile raportoare care intra sub incidenta legislatiei pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului pun la dispozitia organului fiscal central, la cerere, in cadrul termenului de pastrare prevazut de lege, informatii si documente privitoare la:

a) mecanismele si procedurile in baza carora aplica masurile de precautie privind clientela;

b) identificarea clientului si a beneficiarului real;

c) evaluarea scopului si naturii dorite a relatiei de afaceri;

d) monitorizarea relatiei de afaceri;

e) evidentele tranzactiilor.

Art. 63: Expertiza

(1) Ori de cate ori considera necesar, organul fiscal are dreptul sa apeleze la serviciile unui expert pentru intocmirea unei expertize. Organul fiscal este obligat sa comunice contribuabilului/platitorului numele expertului.

(2) Contribuabilul/platitorul poate sa numeasca un expert pe cheltuiala proprie.

(3) Expertii au obligatia sa pastreze secretul fiscal asupra datelor si informatiilor pe care le dobandesc.

(4) Expertiza se intocmeste in scris.

(5) Onorariile stabilite pentru expertizele prevazute de prezentul articol se platesc din bugetul organului fiscal care a apelat la serviciile expertului.

(6) Daca organul fiscal nu este lamurit prin expertiza efectuata, poate dispune intregirea expertizei sau o noua expertiza.

SECTIUNEA 3: Inscrisurile si constatarea la fata locului

Art. 64: Prezentarea de inscrisuri

(1) In vederea stabilirii starii de fapt fiscale, contribuabilul/platitorul are obligatia sa puna la dispozitie organului fiscal registre, evidente, documente de afaceri si orice alte inscrisuri . In acelasi scop, organul fiscal are dreptul sa solicite inscrisuri si altor persoane cu care contribuabilul/platitorul are sau a avut raporturi economice sau juridice.





Afişează Codul de Procedura Fiscala, actualizat 2024 - Legea nr. 207/2015 pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    Codul de Procedura Fiscala    Codul de Procedura Fiscala actualizat    Codul de Procedura Fiscala actualizat 2024    Lgea 207/2015Codul fiscal    Legea 296/2023    Codul fiscal actualizat    Codul fiscal actualizat 2024

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Jurisprudenţă

Transmitere fictiva a partilor sociale in scopul sustragerii de la urmarirea penala
Pronuntaţă de: R O M A N I A INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE Sectia Penala Decizia nr. 433/RC/2021

Anularea inregistrarii in scopuri de TVA
Pronuntaţă de: Decizia nr. 879/20.04.2018 a Curtii de Apel Galati

Contestatie tardiva. Apararile pe care le mai poate invoca pensionarul in cadrul unei contestatii, odata ce titlul executoriu este deja pus in executare
Pronuntaţă de: Decizia civila nr.399/14.06.2018 a Curtii de Apel Galati

Restituirea diferentei dintre indemnizatiile sociale de sanatate platite de catre angajator salariatilor proprii si contributia datorata, in calitate de angajator, pentru contributii si indemnizatii la bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate
Pronuntaţă de: Decizia nr. 233/13 februarie 2018 a Curtii de Apel Galati

Anulare act administrativ fiscal. Caracter deductibil cheltuieli. Sarcina probei. Prescriptia dreptului de a stabili creante fiscale
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Iasi, Sectia Contencios administrativ si fiscal, Decizia civila nr. 241/23.03.2020

Impozit pe cladire nerezidentiale aflate in proprietatea persoanelor fizice
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Iasi, Sectia Contencios administrativ si fiscal, Decizia nr. 360/10.06.2020

Timpul de lucru; munca suplimentara; sarcina probei privind timpul de munca al salariatului
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Iasi, Sectia Litigii de munca si asigurari sociale, Decizia nr. 355/15.09.2020

Efectele fiscale ale cesiunii de creanta. Importanta determinarii caracterului cert sau incert al creantei preluate in determinarea corecta a impozitului pe profit
Pronuntaţă de: I.C.C.J., Sectia de contencios administrativ si fiscal, decizia nr. 2536 din 16 iunie 2020

Publicarea numelui reclamantului in cuprinsul listei debitorilor, ulterior stingerii obligatiei de plata si anularii titlurilor de creanta. Nerespectarea dispozitiilor legale privind protectia datelor cu caracter personal
Pronuntaţă de: Judecatoria Iasi - Sentinta civila nr. 13391 din data de 27 Noiembrie 2019

Obligarea angajatorului la plata contributiilor de asigurari sociale. Imposibilitatea de a dispune pentru viitor.
Pronuntaţă de: Tribunalul Vrancea Sentinta civila nr. 378/2020 din data de 30 Septembrie 2020



Articole Juridice

Ce se intampla cu sumele achitate in temeiul unui act administrativ fiscal anulat. Poate instanta dispune direct restituirea lor?
Sursa: Alex Slujitoru si Cristiana Ionescu, Avocati, Radu si Asociatii SPRL

Cererea abuziva a falimentului introdusa de catre creditor. Mijloacele de aparare ale debitorului vizat
Sursa: avocat Irina Maria Diculescu | MCP Cabinet avocati

Constitutionalitatea Legii darii in plata
Sursa: Irina Maria Diculescu

Legea 554/2004 carmuieste litigiul de drept fiscal
Sursa: Ursuleas Ionut, Secretar U.A.T

Contestatia. Conditie de admisibilitate cererii de chemare in judecata in contenciosul administrativ fiscal
Sursa: Ursuleasa Ionut, Secretar U.A.T.

Restituirea in 2018 a taxei pe poluare, a taxei speciale, pentru emisiile poluante, precum si a timbrului de mediu pentru autovehicule
Sursa: Av. Andrei-Gheorghe Gherasim

Drepturile si obligatiile persoanei fizice supuse verificarii fiscale
Sursa: EuroAvocatura.ro