din anul 2007, atuul tau de DREPT!
2450 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Diverse Domenii juridice » Regulamentul de organizare si functionare al Institutului National de Sanatate Publica

Regulamentul de organizare si functionare al Institutului National de Sanatate Publica

  Publicat: 12 Feb 2019       9571 citiri        Secţiunea: Diverse Domenii juridice  


Documente atasate
organigrama INSP
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
In Monitorul Oficial nr. 108 din 12.02.2019 a fost publicat Ordinul nr. 82/2019 pentru aprobarea organigramei si a Regulamentului de organizare si functionare ale Institutului National de Sanatate Publica.

Banii folositi pentru a desfasura o afacere. Stoc de valori sau de active care, intrate in circuitul economic, pot genera venituri posesorilor lor.
In contabilitate, ca parte a capitalurilor proprii din cadrul pasivului bilantier, sunt constituite prin modalitati precis explicitate si pentru un scop precizat.
Din punctul de vedere al resurselor umane, o persoana care conduce o institutie, o intreprindere, o publicatie etc. sau un sector al acestora; functie detinuta de aceasta persoana.
Din punctul de vedere al resurselor umane, o persoana care conduce o institutie, o intreprindere, o publicatie etc. sau un sector al acestora; functie detinuta de aceasta persoana.
Persoana care face parte din conducerea unei institutii,
Una din hotararile judecatoresti, prevazuta in cap. I, t, II, C. proc. pen. partea speciala.
Foaie care evidentiaza sistematic un mijloc economic, un proces economic, o suma.
Una din hotararile judecatoresti, prevazuta in cap. I, t, II, C. proc. pen. partea speciala.
Orice munca sau serviciu impus unei persoane sub amenintare ori pentru care persoana nu si-a exprimat consimtamantul in mod liber.
Infractiune constand in conducerea pe drumurile publice a unui autovehicul fara permis de conducere

Art. 62. - (1) Finantarea cheltuielilor curente si de capital ale Institutului se asigura, in conditiile legii, de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Sanatatii.

(2) In exercitarea atributiilor care ii revin, Institutul efectueaza expertize, ofera asistenta tehnica si realizeaza servicii de sanatate publica, la solicitarea persoanelor fizice sau juridice, pe baza de contracte de prestari servicii, conform Legii nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si Hotararii Guvernului nr. 1.414/2009, cu modificarile si completarile ulterioare.

(3) Tarifele pentru prestatiile (determinari, examene, analize si altele) prevazute la alin. (2) sunt stabilite conform prevederilor legale si se incaseaza, se utilizeaza si se contabilizeaza de catre Institut, potrivit prevederilor Hotararii Guvernului nr. 59/2003 privind infiintarea de catre Ministerul Sanatatii a unei activitati finantate integral din venituri proprii, cu completarile ulterioare.

(4) Veniturile realizate sunt repartizate spre utilizare pe baza contributiei efective la realizarea venitului si acoperirea nevoilor prioritare ale Institutului, conform aprobarii Consiliului de coordonare, ordonatorului de credite, in conditiile prevederilor legale in vigoare.

(5) Institutul participa in cadrul contractelor de cercetare, programelor si proiectelor cu finantare externa, beneficiind de fondurile alocate in acest sens.

(6) Institutul poate primi si utiliza donatii si sponsorizari, in conditiile legii.

CAPITOLUL IV

Angajarea si salarizarea personalului

Art. 63. - (1) Incadrarea functiilor de director general si director general adjunct economic se face prin concurs sau examen, conform legii. Numirea si eliberarea din aceste functii se fac prin ordin al ministrului sanatatii.

(2) Incadrarea functiilor de directori ai centrelor nationale si de medici sefi ai centrelor regionale se face prin decizie a directorului general, cu avizul Consiliului de coordonare, pe baza de concurs organizat de Institut, in conditiile legii.

(3) Ocuparea functiilor de medic sef sectie din CRSP se face prin concurs organizat de Institut, in conditiile legii.

(4) Coordonatorii compartimentelor din centrele nationale, respectiv din sectiile CRSP au atributiuni reglementate prin fisa postului.

(5) Pana la ocuparea prin concurs, numirea interimara in functii de directori, medic sef centru regional si medic sef sectie se face prin decizia directorului general, cu avizul Consiliului de coordonare.

(6) Eliberarea din functiile de conducere pentru functiile prevazute la alin. (2) si (3) se face prin decizie a directorului general, cu avizul Consiliului de coordonare, dupa evaluarea rezultatelor activitatii.

(7) Incadrarea celorlalte posturi vacante ale Institutului se face prin concurs sau examen, cu respectarea reglementarilor legale in vigoare.

Art. 64. - (1) Personalul Institutului are drepturile care decurg din legislatia muncii, precum si din prevederile contractului individual de munca .

(2) Personalul Institutului este format din personal contractual, incadrat pe functii de conducere sau executie, conform specialitatilor prevazute in reglementarile specifice personalului incadrat in unitatile sanitare publice.

Art. 65. - Salarizarea personalului Institutului se face potrivit prevederilor legale in vigoare privind salarizarea personalului din unitatile bugetare platit din fonduri publice.

CAPITOLUL V

Dispozitii finale

Art. 66. - (1) Pe baza prevederilor prezentului regulament se completeaza si se actualizeaza fisele de post ale salariatilor Institutului si se emit deciziile de numire in functiile de conducere .





Documente Atasate
organigrama INSP

Afişează Regulamentul de organizare si functionare al Institutului National de Sanatate Publica pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    Institutul National de Sanatate Publica

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Jurisprudenţă

In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Conditiile speciale de munca presupun cote de contributii de asigurari sociale diferite
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Principiul non bis in idem in ceea ce priveste sanctiunile disciplinare
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Calculul termenului de preaviz in cazul concedierii salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Impiedicarea salariatului de a intra in incinta unitatii justifica absenta acestuia de la locul de munca. Sanctionare disciplinara abuzaiva
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti

Restituirea sumelor incasate de salariat ca urmare a interpretarii eronate a prevederilor legale privind salarizarea
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Neefectuarea coprespunzatoare a cercetarii disciplinare prealabile Comportamente inadecvate sau nedrepte la locul de munca
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Acordarea drepturilor salariale prevazute in contractul colectiv de munca
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti



Articole Juridice

Aspecte practice privind Cercetarea disciplinara a salariatilor
Sursa: MCP Cabinet avocati

Alocatia de stat pentru copii in anul 2024. Conditii de acordare si valoare alocatie
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor de cresa in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor culturale in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor cadou in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor de masa in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Model contract de munca 2024. CIM editabil 2024!
Sursa: EuroAvocatura.ro