Coordonator: Av. Marius-Cătălin Preduţ


Prima pagină » Legislaţie » Diverse Domenii juridice » Regulamentul de organizare si functionare al Institutului National de Sanatate Publica

Regulamentul de organizare si functionare al Institutului National de Sanatate Publica

  Publicat: 12 Feb 2019       7669 citiri        Secţiunea: Diverse Domenii juridice  


Documente atasate
organigrama INSP
Monitorul Oficial al Romāniei este publicaţia oficială a statului romān, īn care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
In Monitorul Oficial nr. 108 din 12.02.2019 a fost publicat Ordinul nr. 82/2019 pentru aprobarea organigramei si a Regulamentului de organizare si functionare ale Institutului National de Sanatate Publica.

Forma specifica a motivatiei care consta in orientarea activa si durabila a persoanei spre anumite domenii de activitate, fiind cel mai puternic mobil al actiunilor omenesti.
Hartie de valoare care reprezinta o cota fixa din capitalul unei societati pe actiuni.
Alocatie nerambursabila acordata persoanelor fizice, organizatiilor neguvernamentale, agentilor economici si institutiilor publice.
Din punctul de vedere al resurselor umane, o persoana care conduce o institutie, o intreprindere, o publicatie etc. sau un sector al acestora; functie detinuta de aceasta persoana.

l) desfasoara studii epidemiologice in domeniul bolilor transmisibile prioritare;

m) coordoneaza activitatile de control al focarelor de boala transmisibila si al epidemiilor, in situatii epidemiologice de interes national si international;

n) asigura transmiterea informatiilor rezultate din analiza datelor colectate de la nivelul judetelor si al municipiului Bucuresti catre Ministerul Sanatatii, precum si catre furnizorii acestor date;

o) asigura coordonarea metodologica a sistemului de alerta precoce si raspuns rapid in domeniul bolilor transmisibile in colaborare cu sectiile de epidemiologie din CRSP si serviciile de epidemiologie din directiile de sanatate publica judetene si a municipiului Bucuresti;

p) organizeaza instruiri pentru personalul din directiile de sanatate publica judetene si a municipiului Bucuresti in domeniul supravegherii bolilor transmisibile si al alertei precoce;

q) participa la elaborarea de acte normative si alte reglementari legale din domeniul de activitate;

r) administreaza si dezvolta registrul electronic national de boli transmisibile si registrul electronic national de vaccinari;

s) elaboreaza si propune Ministerului Sanatatii strategii si planuri de actiune in domeniul BT, inclusiv strategia nationala de vaccinare, strategia de control al TB, strategia integrata de supraveghere a TB, HIV, ITS;

t) elaboreaza cadrul de monitorizare si evaluare, indicatorii si tintele strategiilor in domeniul BT;

u) coordoneaza implementarea strategiilor in domeniul BT la nivel national;

v) asigura monitorizarea si evaluarea strategiilor sectoriale in domeniul BT la nivel national;

w) asigura integrarea supravegherii si controlului TB in supravegherea si controlul BT;

x) colaboreaza si primeste raportarile Institutului de Pneumoftiziologie "Marius Nasta" privind implementarea subprogramului de control al TB la nivel judetean si national;

y) propune modificarile legislative necesare pentru supravegherea si controlul BT la nivel national, precum si pentru implementarea strategiilor in domeniul BT;

z) asigura activitatea de comunicare a riscului in domeniul BT la nivel national;

aa) analizeaza evolutia BT si elaboreaza rapoarte anuale;

bb) pe perioada implementarii grantului pentru proiectul "Abordarea disfunctionalitatilor sistemului de sanatate in ingrijirea tuberculozei in Romania" (GFT grant), asigura implementarea si monitorizarea activitatilor alocate Institutului din grant;

cc) mentine legatura operativa cu colectivul de implementare a GFT grant din Ministerul Sanatatii.

Art. 31. - Atributiile directorului CNSCBT sunt urmatoarele:

a) conduce si organizeaza activitatea CNSCBT;

b) supervizeaza si evalueaza activitatea personalului CNSCBT;

c) decide referitor la activitatea desfasurata de personal;

d) informeaza directorul general al Institutului cu privire la activitatea desfasurata;

e) asigura colaborarea cu alte structuri din cadrul Institutului, inclusiv cu sectiile de epidemiologie din CRSP, in domeniul specific;

f) coordoneaza, indruma si evalueaza activitatea sectiilor corespondente din centrele regionale de sanatate publica in domeniile de responsabilitate;

g) avizeaza scoaterea la concurs a posturilor pentru domeniul specific;

h) avizeaza fisele de post ale personalului din subordine si din sectiile epidemiologie;

i) asigura relatiile interinstitutionale (retele internationale de specialitate, proiecte de cercetare);

j) reprezinta CNSCBT la nivel national si international si/sau deleaga reprezentanti din cadrul CNSCBT si CRSP.

SECTIUNEA a 7-a

Centrul National de Monitorizare a Riscurilor din Mediul Comunitar

Art. 32. - Conducerea executiva a CNMRMC este asigurata de un director.

Art. 33. - In subordinea nemijlocita a directorului CNMRMC se afla:

a) Sectia igiena mediului si alimentului, cu urmatoarele compartimente:

a1) Compartiment igiena mediului;

a2) Compartiment igiena alimentului;

a3) Compartiment supravegherea gestionarii deseurilor rezultate din activitatea medicala;

b) Sectia sanatate ocupationala si informare toxicologica, cu urmatoarele compartimente:

b1) Compartiment informare toxicologica;

b2) Compartiment sanatate ocupationala.

Art. 34. - CNMRMC asigura coordonarea profesionala specifica pe plan national, exercitand urmatoarele atributii generale:

a) asigura functia de coordonare tehnica profesionala a structurilor de specialitate de la nivelul CRSP si asigura suportul tehnic profesional structurilor de specialitate din directiile de sanatate publica;

b) identifica prioritatile de monitorizare a sanatatii in relatie cu mediul;

c) coordoneaza si participa la elaborarea metodologiilor de monitorizare si supraveghere a sanatatii in relatie cu mediul de viata si munca;

d) participa la elaborarea strategiilor privitoare la prevenirea imbolnavirilor, supravegherea si controlul bolilor asociate determinantilor din mediu;

e) coordoneaza programe de studii si cercetari in vederea evaluarii sanatatii in relatie cu mediul;

f) realizeaza Raportul anual privind starea de sanatate a populatiei in relatie cu factorii de mediu;

g) analizeaza si disemineaza rezultatele si cunostintele referitoare la determinantii sanatatii in relatie cu mediul si propune recomandari pentru interventii specifice;

h) efectueaza, ofera asistenta tehnica si realizeaza servicii de sanatate publica la solicitarea unor persoane fizice sau juridice;

i) participa la elaborarea de proiecte de acte normative in domeniile de competenta;





Documente Atasate
organigrama INSP

Afişează Regulamentul de organizare si functionare al Institutului National de Sanatate Publica pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    Institutul National de Sanatate Publica

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Jurisprudenţă

Transmitere fictiva a partilor sociale in scopul sustragerii de la urmarirea penala
Pronuntaţă de: R O M A N I A INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE Sectia Penala Decizia nr. 433/RC/2021

Contestatie pentru depasirea termenului de redactare a unei decizii penale
Pronuntaţă de: INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE Sectia Penala Decizia nr. 549/2021

Cerere de recurs semnata electronic. Nulitatea recursului
Pronuntaţă de: Decizia nr. 520 din 7 martie 2019, pronuntata de Sectia I civila a Inaltei Curti de Casatie si Justitie

Anulare Hotarare CNSSU privind instituirea carantinei si interzicerea de participare doar la evenimente religioase
Pronuntaţă de: CURTEA DE APEL SUCEAVA SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL Sedinta publica din 24 mai 2021 Dosar nr. 479/32/2020

Alegerea perioadei care se ia in considerare la stabilirea bazei de calcul al pensiei militare de stat se poate face o singura data
Pronuntaţă de: Decizia civila nr. 7783/28.11.2018 a Curtii de Apel Galati

Angajatorul are dreptul de a-si organiza activitatea insa aceasta nu inseamna ca prin reorganizare se poate modifica contractul individual de munca al salariatului
Pronuntaţă de: Decizia civila nr.569/04.10.2017 a Curtii de Apel Galati

Legislatia pensiilor militare are un caracter special, derogatoriu, si nu poate fi completata cu dispozitiile Legii nr. 263/2010
Pronuntaţă de: Decizia civila nr.620/18.10.2018 a Curtii de Apel Galati

Masuri educative. Supraveghere. Neaplicare obligatii
Pronuntaţă de: Decizia penala nr. 791/07.09.2018 a Curtii de Apel Galati

Masuri de siguranta. Obligarea la tratament medical
Pronuntaţă de: Decizia penala nr. 864/19.09.2018 a Curtii de Apel Galati

Purtare abuziva. Agent de paza
Pronuntaţă de: Decizia penala nr. 841/18.09.2018 a Curtii de Apel Galati



Articole Juridice

Concediul de maternitate si concediul de crestere a copilului. Aspecte practice
Sursa: MCP Cabinet avocati

Aspecte practice privind necorespunderea profesionala a salariatului
Sursa: Avocat Marius-Catalin Predut

Cercetarea disciplinara a salariatilor. Legalitatea Regulamentului intern si a altor Proceduri
Sursa: Avocat Marius-Catalin Predut

Inechitatile salariale in sectorul public si in sectorul privat
Sursa: Avocat Marius-Catalin Predut

Dialogurile MCP: Legalitatea si obiectivitatea evaluarii profesionale a salariatilor
Sursa: Avocat Marius-Catalin Predut

Demisia - drept unilateral al salariatului. Mecanism juridic si consecinte
Sursa: Avocat Marius-Catalin Predut

Dialogurile MCP (ep. 18): Norma de munca a salariatilor. Notiune si aspecte practice
Sursa: Avocat Marius-Catalin Predut