HG nr. 83/2019 privind infiintarea si functionarea ReSanMed
Publicata in Monitorul Oficial nr. 134 din 20.02.2019
CAPITOLUL III
Atributii si responsabilitati
Articolul 8.
Potrivit atributiilor prevazute la art. 3 lit. a), b), h), i), k) si l) din Hotararea Guvernului nr. 1.414/2009 pentru infiintarea, organizarea si functionarea Institutului National de Sanatate Publica, cu modificarile si completarile ulterioare, INSP, prin CNMRMC, are urmatoarele responsabilitati specifice:
a) elaboreaza un raport anual al activitatii desfasurate in cadrul ReSanMed, in urma analizei datelor primite, pe care il afiseaza pe site-ul INSP-CNMRMC si il inainteaza Ministerului Sanatatii;
b) coordoneaza la nivel national:
(i) colectarea datelor de monitorizare a factorilor determinanti din mediul de viata si munca;
(ii) modul in care se realizeaza raportarea si calitatea datelor raportate de catre directiile de sanatate publica judetene si a municipiului Bucuresti, conform metodologiei;
c) analizeaza trimestrial stadiul raportarii datelor si transmite aceasta analiza Ministerului Sanatatii;
d) instiinteaza Ministerul Sanatatii ori de cate ori in urma analizei datelor rezulta modificari ale starii de sanatate a populatiei care pot fi influentate de conditiile de mediu si propune masuri;
e) elaboreaza anual planul de formare profesionala a personalului implicat in activitatea de notificare si raportare;
f) prin structurile sale de specialitate ofera consultanta directiilor de sanatate publica judetene si a municipiului Bucuresti, cu privire la completarea corecta a setului de date din cadrul ReSanMed.
Articolul 9.
(1) Directiile de sanatate publica judetene si a municipiului Bucuresti au urmatoarele atributii si responsabilitati:
a) introduc si actualizeaza date in ReSanMed pentru notificare si raportare;
b) participa la instruirile organizate de INSP in vederea functionarii optime a ReSanMed;
c) semnaleaza catre CNMRMC dificultatile intampinate in folosirea registrului si propun sugestii de imbunatatire a acestuia.
(2) Notificarile se efectueaza numai cu avizul directorului executiv al directiei de sanatate publica judetene si a municipiului Bucuresti.
Articolul 10.
Furnizorii de date au urmatoarele atributii si responsabilitati:
a) pun la dispozitia directilor de sanatate publica judetene si a municipiului Bucuresti fisa pacientului pentru completarea informatiilor despre un caz de boala;
b) raspund pentru acuratetea datelor furnizate directiilor de sanatate publica judetene si a municipiului Bucuresti;
c) sprijina evaluarea periodica a calitatii datelor efectuata de catre INSP.
CAPITOLUL IV
Dispozitii finale
Articolul 11.
Colectarea, transmiterea informatiilor si inregistrarile individuale se realizeaza cu respectarea prevederilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016, precum si a prevederilor Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, cu modificarile si completarile ulterioare.
Articolul 12.
Sursele de date definite la art. 3 lit. j) din prezenta hotarare indeplinesc activitatile de instiintare, avertizare si alarmare in cadrul functiilor de sprijin prevazute la pct. 1.1 lit. a) si pct. 1.2 din anexa nr. 3 la Hotararea Guvernului nr. 557/2016 privind managementul tipurilor de risc pentru a sprijini activitatea de notificare a directiilor de sanatate publica judetene si a municipiului Bucuresti.

Citeşte mai multe despre:
Consultă un avocat onlineMCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.
Prima pagină » Legislaţie
Codurile Esentiale ⁞ Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale ⁞ Legislatie Imobiliara ⁞ Legislatie Civila ⁞ Legislatie Penala ⁞ Legislatie Comerciala ⁞ Legislatie Fiscala ⁞ Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute ⁞ Legislatie Proprietate Intelectuala ⁞ Legislatia Domeniul Agricol ⁞ Contencios Administrativ ⁞ Legislatie Financiar-Bancara ⁞ EuroLegislatie ⁞ Decizii ale Curtii Constitutionale ⁞ Recursuri in interesul legii ⁞ Diverse Domenii juridice ⁞ Regulamente ⁞ Cauze CEDO ⁞ Arhiva Monitorului Oficial
| HEADLINE LEGISLATIE |
Ultimele acte normative publicate:
Articole JuridiceGestionarea sesizarii adresate profesionistului direct de catre consumator
Sursa: Avocat Bogdan Deaconu
Cererea in anularea ordonantei de plata. Calea de atac a debitorului in situatia in care instanta judeca in echitate, cu incalcarea principiului legal
Sursa: Avocat Bogdan Deaconu
Cercetarea disciplinara - Strategia in prevenirea si solutionarea litigiilor de munca in favoarea angajatorului
Sursa: Avocat Bogdan Deaconu
JurisprudenţăIn cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Ştiri Juridice
Tabloul Avocatilor din Romania
Tabloul Avocatilor din Republica Moldova
Tabloul Consultantilor Fiscali din Romania
Tabloul Contabililor din Romania
Tabloul Detectivilor Particulari din Romania
Tabloul Evaluatorilor din Romania
Tabloul Executorilor Judecatoresti din Romania
Tabloul Expertilor Judiciari din Romania
Tabloul Mediatorilor din Romania
Tabloul Notarilor Publici din Romania
Tabloul Practicienilor in insolventa din Romania
Tabloul Psihologilor din Romania
Tabloul Traducatorilor Autorizati din Romania
Arhiva Stirilor juridice din anul 2007
Monitorului Oficial al Romaniei, zi de zi
