din anul 2007, atuul tau de DREPT!
2982 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Legislatie Fiscala » Ordinul 468/2015 pentru aprobarea Procedurii de administrare si monitorizare a contribuabililor mijlocii

Ordinul 468/2015 pentru aprobarea Procedurii de administrare si monitorizare a contribuabililor mijlocii

  Publicat: 02 Mar 2015       13778 citiri        Secţiunea: Legislatie Fiscala  


Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Ordinul 468/2015 pentru aprobarea Procedurii de administrare si monitorizare a contribuabililor mijlocii

Publicat in Monitorul Oficial nr. 135 din 23 februarie 2015

Persoana fizica sau juridica obligata prin lege sa plateasca impozit.
Situatie in care valoarea activelor de care dispune un agent economic este mai mica decat valoarea obligatiilor acestuia fata de terti (creditori, furnizori, buget).
Lucruri utile omului, cu valoare economica si susceptibile de apropiere.
Situatie in care valoarea activelor de care dispune un agent economic este mai mica decat valoarea obligatiilor acestuia fata de terti (creditori, furnizori, buget).
Lucruri utile omului, cu valoare economica si susceptibile de apropiere.
Persoana juridica sau persoana fizica cu sediul, respectiv domiciliul, in Romania ori sucursala, filiala, agentia, reprezentanta din Romania a unei persoane juridice straine cu sediul in strainatate, autorizata potrivit legii, care incadreaza forta de munca in conditiile legii.
Creante de recuperat de catre unitate in urma vanzarii pe credit a bunurilor sau a avansurilor de fonduri.
Ceea ce poate fi realizat cu usurinta.
Creante de recuperat de catre unitate in urma vanzarii pe credit a bunurilor sau a avansurilor de fonduri.
Ceea ce poate fi realizat cu usurinta.
Creante de recuperat de catre unitate in urma vanzarii pe credit a bunurilor sau a avansurilor de fonduri.
Creante de recuperat de catre unitate in urma vanzarii pe credit a bunurilor sau a avansurilor de fonduri.
Creante de recuperat de catre unitate in urma vanzarii pe credit a bunurilor sau a avansurilor de fonduri.
Creante de recuperat de catre unitate in urma vanzarii pe credit a bunurilor sau a avansurilor de fonduri.
Ceea ce poate fi realizat cu usurinta.
Creante de recuperat de catre unitate in urma vanzarii pe credit a bunurilor sau a avansurilor de fonduri.
Creante de recuperat de catre unitate in urma vanzarii pe credit a bunurilor sau a avansurilor de fonduri.
Suma de bani acordata cu anticipatie de catre o persoana pentru procurarea unui bun, executarea unei lucrari sau pentru prestarea unui serviciu.
Creante de recuperat de catre unitate in urma vanzarii pe credit a bunurilor sau a avansurilor de fonduri.
Suma de bani din venitul unei persoane fizice sau juridice varsata la bugetul statului sau la bugetele locale in virtutea unei legi care prevede acest lucru.
Creante de recuperat de catre unitate in urma vanzarii pe credit a bunurilor sau a avansurilor de fonduri.
Suma de bani din venitul unei persoane fizice sau juridice varsata la bugetul statului sau la bugetele locale in virtutea unei legi care prevede acest lucru.
Ceea ce poate fi realizat cu usurinta.
Suma care trebuie inscrisa intr-una din rubricile unui cont pentru a egaliza debitul cu creditul acestui cont;
Suma de bani din venitul unei persoane fizice sau juridice varsata la bugetul statului sau la bugetele locale in virtutea unei legi care prevede acest lucru.
Suma de bani din venitul unei persoane fizice sau juridice varsata la bugetul statului sau la bugetele locale in virtutea unei legi care prevede acest lucru.
Plata efectuata din eroare de catre o persoana pentru o datorie inexistenta sau de care nu era tinuta sa raspunda, avand ca urmare obligatia beneficiarului de a restitui cee ce a primit in mod necuvenit.


Cod fiscal ......................... Stare contribuabil*:
Denumire contribuabil ..........................................................................
-------
* Se va completa cu urmatoarele informatii: insolventa, faliment, reorganizare, insolvabilitate fara bunuri urmaribile, insolvabilitate cu bunuri urmaribile.

Denumire venit Contributia individuala de asigurari sociale retinuta de la asigurati Contributia de asigurari sociale datorata de angajator Alte contributii Total
Obligatii de plata
Restante la data de 31 decembrie a anului precedent Debite 011
Accesorii aferente instituite pana la data de 31 decembrie a anului precedent 012
Accesorii aferente debitelor la data de 31 decembrie a anului precedent instituite in anul curent 020
Obligatii anulate in conditiile legii din restante la data de 31 decembrie a anului precedent Debite 031
Accesorii aferente, inclusiv din cele instituite in anul curent 032
Obligatii curente (cumulat de la inceput de an) Debite 041
Accesorii aferente obligatiilor curente 042
Obligatii curente anulate in conditiile legii Debite 051
Accesorii aferente 052
Total obligatii Debite: 011-031+041-051 061
Accesorii: 012+020-032+042-052 062
Din care esalonate sau amanate la plata Debite 071
Accesorii 072

Stingere obligatii (plati, compensari, alte modalitati)
Din obligatii restante la data de 31 decembrie a anului precedent Debite 081
Accesorii aferente, inclusiv cele instituite in anul curent 082
Din obligatii curente (cumulat de la inceput de an) Debite 091
Accesorii aferente obligatiilor curente 092
Total stingeri Debite: 081+091 101
Accesorii: 082+092 102
Din care din sume esalonate la plata Debite 111
Accesorii 112
Plati in avans Debite 113

Sold la finele perioadei de raportare
Obligatii restante la data de 31 decembrie a anului precedent Debite: 011-031-081 121
Accesorii aferente, inclusiv cele instituite in anul curent: 012+020-032-091 122
Obligatii curente (cumulat de la inceput de an) Debite: 041-051-091 131
Accesorii aferente: 042-052-092 132
Total obligatii Debite: 121+131 141
Accesorii: 122+132 142
TOTAL 141+142

Instructiuni pentru completarea formularului
- Liniile 011 si 012 raman nemodificate pana la finele anului de raportare. Se inscriu, pentru fiecare impozit in parte, sumele reprezentand debite restante, respectiv accesorii aferente instituite pana la data de 31 decembrie a anului precedent. Datele se preiau din situatia existenta la finele anului precedent anului de raportare (din Situatia obligatiilor de plata si a incasarilor la data de 31 decembrie a anului precedent, se calculeaza valoarea debitelor, respectiv accesoriilor restante la 31 decembrie astfel: linia 061 - linia 101, respectiv linia 062 - linia 102).
- Linia 020 se modifica lunar - se inscriu, pentru fiecare impozit in parte, accesoriile instituite in anul curent pana la finele lunii pentru obligatiile restante la data de 31 decembrie a anului precedent.
- Liniile 031 si 032 - se inscriu sumele reprezentand debitele din restantele existente in sold la data de 31 decembrie a anului precedent, respectiv accesoriile instituite inclusiv in anul curent, anulate in conditiile legii.
- Liniile 041 si 042 se modifica lunar - se inscriu sume reprezentand debitele aferente fiecarei luni, respectiv accesoriile instituite pana la finele lunii, pentru fiecare impozit in parte, cumulat de la inceputul anului.
- Liniile 051 si 052 - se inscriu sumele reprezentand debitele, respectiv accesoriile aferente din obligatii curente anulate in conditiile legii.
- Liniile 061 si 062 se modifica lunar - se inscriu sume reprezentand, pentru fiecare impozit in parte, debitele restante la data de 31 decembrie a anului precedent si debitele din obligatii curente, respectiv accesoriile aferente, inclusiv cele instituite in anul curent, mai putin obligatiile anulate in conditiile legii.
- Liniile 071 si 072 - se inscriu debitele si, respectiv, accesoriile din totalul obligatiilor de plata ce sunt esalonate sau amanate la plata .




Afişează Ordinul 468/2015 pentru aprobarea Procedurii de administrare si monitorizare a contribuabililor mijlocii pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    Ordinul 468/2015    ANAF    Bugetul de stat    Asigurari sociale

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Jurisprudenţă

Anularea inregistrarii in scopuri de TVA
Pronuntaţă de: Decizia nr. 879/20.04.2018 a Curtii de Apel Galati

Decizia C.C.R. nr. 331/2019 referitoare la admiterea obiectiei de neconstitutionalitate a dispozitiilor Legii pentru modificarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 74/2013
Pronuntaţă de: Curtea Constitutionala a Romaniei

Cerere de suspendare a executarii. Stabilirea cuantumului sumei datorate cu titlu de cautiune
Pronuntaţă de: Inalta Curte de Casatie si Justitie - Decizia nr. 5099 din 18 noiembrie 2010

Determinarea bazei de impunere prin estimare. Contestarea cuantumului obligatiilor fiscale
Pronuntaţă de: Inalta Curte de Casatie si Justitie - Decizia nr.1737 din 25 martie 2010

Suspendarea judecatii cand dezlegarea pricinii atarna, in totul sau in parte, de existenta sau neexistenta unui drept
Pronuntaţă de: Inalta Curte de Casatie si Justitie - Decizia nr. 2331 din 19 aprilie 2011

Suspendare act administrativ
Pronuntaţă de: Inalta Curte de Casatie si Justitie - Decizia nr. 442/2013

Evaziune fiscala. Termenul pana la care persoana vatamata prin comiterea unei fapte penale se poate constitui parte civila
Pronuntaţă de: Curtea de Apel - Decizia nr. 266 din 16-mar-2012

ANAF. Debite restante. Majorari de intarziere
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti - Decizie nr. 1090 din data 16.05.2011

Contestatie impotriva raportului asupra fondurilor obtinute din lichidare si a planului de distribuire
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Cluj - Decizie nr. 94 din data 16.01.2012

Procedura de restituire catre contribuabili a sumelor de la buget
Pronuntaţă de: Inalta Curte de Casatie si Justitie - Decizia nr. 476 din 2 februarie 2012



Articole Juridice

Declaratia unica (212) pe 2024. Model Declaratia unica pe 2024
Sursa: EuroAvocatura.ro

Societatea comerciala cu raspundere limitata. Particularitati. Infiintarea si inregistrarea in registrul comertului
Sursa: avocat Andreea-Cristina Deaconu | MCP Cabinet avocati

Codul Fiscal: Stabilirea de catre Presedintele A.N.A.F. a criteriilor pentru evaluarea riscului fiscal � o incalcare a principiului separatiei puterilor in stat?
Sursa: Irina Maria Diculescu

Contestatia. Conditie de admisibilitate cererii de chemare in judecata in contenciosul administrativ fiscal
Sursa: Ursuleasa Ionut, Secretar U.A.T.

Reglementarile Programului �Prima casa� in anul 2016
Sursa: Euroavocatura.ro

CJUE. Este interzisa transmiterea si prelucrarea datelor cu caracter personal intre autoritatile administratiei publice fara informarea persoanelor vizate
Sursa: Euroavocatura.ro

Aplicarea sistemului TVA la incasare
Sursa: EuroAvocatura.ro