Coordonator: Av. Marius-Cătălin Preduţ

Prima pagină » Legislaţie » Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale » OUG nr. 97/2010 privind reglementarea unor masuri in sistemul de asigurari sociale de sanatate

OUG nr. 97/2010 privind reglementarea unor masuri in sistemul de asigurari sociale de sanatate

  Publicat: 10 Nov 2010       5205 citiri        Secţiunea: Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale  


OUG nr. 97/2010 privind reglementarea unor masuri in sistemul de asigurari sociale de sanatate

Publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 748 din 9 noiembrie 2010

Consum de resurse (mijloace de productie, forta de munca, mijloace banesti) pentru satisfacerea unor necesitati de productie sau individuale.
Din punct de vedere contabil, totalul lichiditatilor monetare curente (piese monetare, bilete de banca nationale si traine)
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Ansamblu de conditii si elemente naturale qle Terrei: aerul, apa, solul si subsolul, toate straturile atmosferice, toate materiile organice si anorganice, precum si fiintele vii, sistemele naturale Ón interactiune cuprinzand elementele enumerate anterior, inclusiv valorile materiale si spirituale.
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Ordonanta de Urgenta a Guvernului privind modificarea Codului de procedură penală
Din punct de vedere contabil, totalul lichiditatilor monetare curente (piese monetare, bilete de banca nationale si traine)

Luand in considerare necesitatea incadrarii in sumele alocate cu destinatia cheltuieli de personal in sistemul de asigurari sociale de sanatate, respectiv Casa Nationala de Asigurari de Sanatate si casele de asigurari de sanatate,
in vederea luarii de masuri imediate cu impact asupra bugetului Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, cu efecte pe termen mediu si lung, in scopul reducerii riscului unui dezechilibru bugetar major,
intrucat nepromovarea prezentei ordonante de urgenta ar avea consecinte negative asupra incadrarii in cheltuielile de personal in sistemul de asigurari sociale de sanatate,
deoarece aceste imprejurari vizeaza interesul public si constituie elementele unei situatii extraordinare, ce nu sufera amanare, se impune adoptarea de masuri imediate pentru reglementarea unor masuri in vederea evitarii disfunctionalitatilor cu privire la imposibilitatea platii drepturilor salariale ale personalului din sistemul de asigurari sociale de sanatate.
In temeiul art. 115 alin. (4) din Constitutia Romaniei, republicata,
Guvernul Romaniei adopta prezenta ordonanta de urgenta .

Art. 1
Numarul maxim de posturi din sistemul de asigurari sociale de sanatate este de 3.281, dintre care 241 de posturi pentru Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, inclusiv presedintele, si 3.040 de posturi pentru casele de asigurari de sanatate, repartizate, in conditiile legii, de presedintele Casei Nationale de Asigurari de Sanatate.

Art. 2
(1) Incadrarea in numarul maxim de posturi prevazut la art. 1 se realizeaza cu respectarea prevederilor legale aplicabile personalului contractual si functionarilor publici in cazul reorganizarii institutiilor publice. (2) Incetarea contractelor de munca sau a raporturilor de serviciu ale personalului din sistemul de asigurari sociale de sanatate, ca urmare a reducerii numarului maxim de posturi, se face cu respectarea procedurilor legale si a termenelor de preaviz aplicabile fiecarei categorii de personal.





Afişează OUG nr. 97/2010 privind reglementarea unor masuri in sistemul de asigurari sociale de sanatate pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    Noutati legislative 2010    Monitorul Oficial 2010    OUG 97/2010    Casa Nationala de Asigurari de Sanatate    Fondul national unic de asigurari sociale

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.