Regulament de ordine interioara al parchetelor
Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 154 din 05/03/2007
k) intocmeste, supune aprobarii si transmite ordonatorilor de credite listele obiectivelor de investitii aprobate prin legea anuala a bugetului de stat;
l) verifica documentatia tehnico-economica privind lucrarile de investitii, de reparatii curente si capitale la parchete si le avizeaza potrivit legii;
m) tine la zi evidenta lucrarilor aflate in derulare si a celor ce urmeaza a fi incepute;
n) asigura obtinerea avizelor si a aprobarilor necesare de la autoritatile competente, pentru efectuarea lucrarilor de investitii si reparatii;
o) controleaza pe teren lucrarile in derulare, efectuand masuratori, sondaje si orice alte verificari, si propune masuri corespunzatoare pentru eliminarea neregulilor constatate;
p) certifica documentele justificative pentru realitatea, regularitatea si legalitatea operatiunilor ale caror proiecte le-a initiat, in vederea acordarii vizei de control financiar preventiv.
(2) De asemenea, Serviciul de investitii si achizitii publice exercita urmatoarele atributii:
a) centralizeaza nevoile de aprovizionare ale institutiei cu bunurile necesare desfasurarii activitatii si intocmeste Programul anual de achizitii publice;
b) organizeaza procedurile legale de achizitii publice;
c) intocmeste angajamentele bugetare si legale pentru achizitiile publice organizate, pe care le supune aprobarii ordonatorului de credite (managerului economic) dupa obtinerea vizei de control financiar preventiv;
d) intocmeste rapoartele legale privind procedurile de achizitii desfasurate;
e) urmareste executarea intocmai si la timp a contractelor.
Sectiunea 4 - Serviciul administrativ, intretinere-deservire, transport si securitate a muncii
Art. 59
(1) Serviciul administrativ, intretinere-deservire, transport si securitate a muncii este compartimentul specializat al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie in activitatea de administrare a sediului, de asigurare a intretinerii si deservirii acestuia, precum si in protectia muncii, prevenirea si stingerea incendiilor.
(2) Biroul administrativ si intretinere-deservire are urmatoarele atributii:
a) administreaza si gestioneaza bunurile mobile si imobile din patrimoniul propriu, indiferent de titlul cu care sunt detinute;
b) organizeaza gestionarea mijloacelor fixe, a obiectelor de inventar, a materialelor si pieselor de schimb, a carburantilor, lubrifiantilor si a altor valori materiale aflate in dotare si asigura inscrierea numerelor de inventar pe mijloacele fixe;
c) urmareste folosirea sau exploatarea bunurilor din dotare pentru satisfacerea nevoilor institutiei, potrivit destinatiei acestora;
d) organizeaza si controleaza modul de tinere a evidentei operative de catre gestionari si ia masurile necesare pentru asigurarea conditiilor legale de gestionare;
e) organizeaza intretinerea si efectuarea reparatiilor pentru cladiri, dotari si alte active din patrimoniul institutiei, in regie proprie sau cu tertii;
f) urmareste incheierea si derularea contractelor de intretinere-reparatii pentru utilajele si instalatiile din dotare, confirmand indeplinirea obligatiilor in vederea efectuarii platii;
g) negociaza, propune si urmareste executarea, in bune conditii, a contractelor de servicii incheiate;
h) participa la actiunile de inventariere a bunurilor si valorilor pe care le gestioneaza si formuleaza propuneri de noi dotari cu mijloace fixe si obiecte de inventar pentru asigurarea echipamentului de lucru necesar, precum si cu alte bunuri;
i) face propuneri de casare a bunurilor din dotare la comisiile de inventariere, cu respectarea dispozitiilor legale in vigoare, si asigura valorificarea materialelor rezultate din dezmembrarea bunurilor pentru care se obtine aprobare;
j) organizeaza activitatile de la lit. a)-i), iar in cazul lipsei dotarilor si personalului, propune incheierea de contracte de prestari de servicii cu terti si urmareste realizarea acestora, confirmand plata;
k) depoziteaza si distribuie marfurile, piesele de schimb, carburantii, pe care le/ii preia in gestiune si le/ii elibereaza pe baza bonurilor de consum;
l) organizeaza gestionarea arhivei activitatii proprii si asigura conditiile de pastrare, potrivit termenelor prevazute in Nomenclatorul arhivistic;
m) face propuneri privind proiectul de buget, referitoare la cheltuielile de intretinere, materiale si de capital pentru Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie;
n) asigura reparatiile curente, intretinerea, curatenia si administrarea sediului Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie;
o) intocmeste anual, pe camere, listele privind inventarierea bunurilor, iar periodic, referatele pentru procurarea de materiale si obiecte de inventar, pe baza solicitarilor compartimentelor de resort ori din oficiu;
p) conduce evidenta gestionara a patrimoniului Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie;
r) asigura impreuna cu trupele de jandarmi securitatea si paza sediului Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie;
s) ia masuri pentru respectarea interzicerii fumatului in birouri si cladiri si exercita in acest sens atributiile stabilite prin legi speciale.
(3) Biroul administrativ si intretinere-deservire are in structura formatia de intretinere-deservire, formatia tipografie si formatia de pompieri, incadrate cu personal contractual si conduse de sefi formatie, care sunt subordonati sefului biroului.
Art. 60
Compartimentul transporturi si intretinere parc auto are urmatoarele atributii:
a) organizeaza activitatea de exploatare a parcului auto propriu, asigurand conditiile de garare;
b) asigura transportul de persoane si materiale, precum si intretinerea si exploatarea autoturismelor din dotarea Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie;
c) elibereaza foile de parcurs;
d) intocmeste fisa activitatii zilnice pentru parcul auto, precum si situatia privind consumul de carburanti din cursul lunii pentru fiecare autoturism, pe care o depune la Biroul financiar, contabilitate si salarizare, dari de seama contabile si analize economice, la sfarsitul lunii;
e) verifica in prima zi a lunii stocul de carburanti pentru fiecare autoturism si consemneaza stocul existent intr-un proces-verbal.
Art. 61
Compartimentul de securitate a muncii are urmatoarele atributii:
a) asigura conditii corespunzatoare de lucru pentru personalul Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, conform normelor de protectie a muncii;
b) propune luarea masurilor pentru protectia muncii si asigura cunoasterea, aplicarea si respectarea acestora de catre personalul Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie.

Citeşte mai multe despre:
Consultă un avocat onlineMCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.
Prima pagină » Legislaţie
Codurile Esentiale ⁞ Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale ⁞ Legislatie Imobiliara ⁞ Legislatie Civila ⁞ Legislatie Penala ⁞ Legislatie Comerciala ⁞ Legislatie Fiscala ⁞ Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute ⁞ Legislatie Proprietate Intelectuala ⁞ Legislatia Domeniul Agricol ⁞ Contencios Administrativ ⁞ Legislatie Financiar-Bancara ⁞ EuroLegislatie ⁞ Decizii ale Curtii Constitutionale ⁞ Recursuri in interesul legii ⁞ Diverse Domenii juridice ⁞ Regulamente ⁞ Cauze CEDO ⁞ Arhiva Monitorului Oficial
| HEADLINE LEGISLATIE |
Ultimele acte normative publicate:
Articole JuridiceGestionarea sesizarii adresate profesionistului direct de catre consumator
Sursa: Avocat Bogdan Deaconu
Cererea in anularea ordonantei de plata. Calea de atac a debitorului in situatia in care instanta judeca in echitate, cu incalcarea principiului legal
Sursa: Avocat Bogdan Deaconu
Cercetarea disciplinara - Strategia in prevenirea si solutionarea litigiilor de munca in favoarea angajatorului
Sursa: Avocat Bogdan Deaconu
JurisprudenţăIn cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Ştiri Juridice
Tabloul Avocatilor din Romania
Tabloul Avocatilor din Republica Moldova
Tabloul Consultantilor Fiscali din Romania
Tabloul Contabililor din Romania
Tabloul Detectivilor Particulari din Romania
Tabloul Evaluatorilor din Romania
Tabloul Executorilor Judecatoresti din Romania
Tabloul Expertilor Judiciari din Romania
Tabloul Mediatorilor din Romania
Tabloul Notarilor Publici din Romania
Tabloul Practicienilor in insolventa din Romania
Tabloul Psihologilor din Romania
Tabloul Traducatorilor Autorizati din Romania
Arhiva Stirilor juridice din anul 2007
Monitorului Oficial al Romaniei, zi de zi
