Legea 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi
Publicata Monitorul Oficial nr. 214 din 29 martie 2017
- legislatia si procedurile tehnice si administrative in ceea ce priveste autorizarea alimentarii cu combustibili alternativi in vederea facilitarii procesului de autorizare.
3. Sprijin pentru instalare si productie
Alocarea unui buget public anual pentru instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi, defalcat in functie de combustibilul alternativ si de modul de transport utilizat (rutier, feroviar, pe apa si aerian)
Alocarea unui buget public anual pentru sprijinirea unitatilor care dezvolta tehnologii de combustibili alternativi, defalcat in functie de combustibilul alternativ si de modul de transport utilizat
Examinarea oricaror nevoi speciale in cursul fazei initiale de instalare a infrastructurii pentru combustibili alternativi
4. Cercetare, dezvoltare tehnologica si demonstrare
Alocarea unui buget public anual pentru sprijinirea cercetarii,
a dezvoltarii tehnologice si a activitatilor demonstrative in domeniul combustibililor alternativi, defalcat in functie de tipul de combustibil si modul de transport
5. Tinte si obiective
- estimarea numarului de vehicule cu combustibili alternativi preconizat pana in 2020, 2025 si 2030;
- nivelul realizarii obiectivelor nationale privind introducerea combustibililor alternativi in diferitele moduri de transport (rutier, feroviar, pe apa si aerian);
- nivelul realizarii obiectivelor nationale, de la an la an, privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi in diferitele moduri de transport;
- informatii privind metodologia aplicata pentru a lua in considerare eficienta de incarcare a punctelor de reincarcare cu putere inalta.
6. Evolutiile infrastructurii pentru combustibili alternativi
Schimbari la nivelul ofertei (capacitatea pentru o infrastructura suplimentara) si al cererii (capacitatea utilizata efectiv)
ANEXA Nr. 2
SPECIFICATII TEHNICE
1. Specificatii tehnice pentru punctele de reincarcare
1.1. Puncte de reincarcare cu putere normala pentru autovehicule
Punctele de reincarcare cu curent alternativ (AC) de putere normala pentru vehicule electrice sunt echipate, din motive de interoperabilitate, cel putin cu prize sau conectori de tip 2 pentru vehicule, conform descrierii din Standardul EN62196-2. Mentinandu-se compatibilitatea cu tipul 2, aceste prize pot fi dotate cu elemente precum obturatoare mecanice.
1.2. Puncte de reincarcare cu putere inalta pentru autovehicule
Punctele de reincarcare cu curent alternativ (AC) de putere inalta pentru vehicule electrice sunt echipate, din motive de interoperabilitate, cel putin cu conectori de tip 2, conform descrierii din Standardul EN62196-2.
Punctele de reincarcare cu curent continuu (DC) de putere inalta pentru vehicule electrice sunt echipate, din motive de interoperabilitate, cel putin cu conectori ai sistemului de incarcare combinat ``Combo 2``, conform descrierii din Standardul EN62196-3.
1.3. Puncte de reincarcare fara fir pentru autovehicule
1.4. Schimbarea bateriilor pentru autovehicule
1.5. Puncte de reincarcare pentru autovehicule de categoria L
1.6. Puncte de reincarcare pentru autobuze electrice
1.7. Alimentarea cu energie electrica de la mal pentru navele maritime
Alimentarea cu energie electrica de la mal pentru navele maritime, inclusiv proiectarea, instalarea si testarea sistemelor, este conforma cu specificatiile tehnice ale Standardului IEC/ISO/IEEE 80005-1.
1.8. Alimentarea cu energie electrica de la mal pentru navele de navigatie interioara
2. Specificatii tehnice pentru punctele de realimentare cu hidrogen destinate autovehiculelor
2.1. Punctele de realimentare cu hidrogen situate in aer liber care distribuie hidrogen gazos utilizat drept combustibil pentru autovehicule sunt conforme cu specificatiile tehnice ale Standardului ISOfTS 20100 privind alimentarea cu hidrogen gazos.
2.2. Puritatea hidrogenului distribuit la punctele de realimentare cu hidrogen este conforma cu specificatiile tehnice ale Standardului ISO 14687-2.
2.3. Punctele de realimentare cu hidrogen utilizeaza algoritmi si echipamente de alimentare conforme cu Standardul ISO/TS 20100 privind alimentarea cu hidrogen gazos.
2.4. Conectorii de realimentare cu hidrogen gazos ai autovehiculelor sunt conformi cu Standardul ISO 17268 privind dispozitivele de conectare pentru realimentare ale autovehiculelor care functioneaza cu hidrogen gazos.
3. Specificatii tehnice pentru punctele de realimentare cu gaz natural
3.1. Specificatii tehnice pentru punctele de realimentare cu GNL pentru navele de navigatie interioara sau pentru navele maritime
3.2. Specificatii tehnice pentru punctele de realimentare cu GNL destinate autovehiculelor
3.3. Specificatii tehnice pentru conectorii/rezervoarele de receptie pentru GNC
Conectorii/Rezervoarele de receptie pentru GNC sunt conformi/conforme cu Regulamentul nr. 110 al Comisiei Economice pentru Europa a Organizatiei Natiunilor Unite (CEE-ONU) (care face referire la Standardul ISO 14469, partile I si II).
3.4. Specificatii tehnice pentru punctele de realimentare cu GNC destinate autovehiculelor

Citeşte mai multe despre:
Consultă un avocat onlineMCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.
Prima pagină » Legislaţie
Codurile Esentiale ⁞ Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale ⁞ Legislatie Imobiliara ⁞ Legislatie Civila ⁞ Legislatie Penala ⁞ Legislatie Comerciala ⁞ Legislatie Fiscala ⁞ Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute ⁞ Legislatie Proprietate Intelectuala ⁞ Legislatia Domeniul Agricol ⁞ Contencios Administrativ ⁞ Legislatie Financiar-Bancara ⁞ EuroLegislatie ⁞ Decizii ale Curtii Constitutionale ⁞ Recursuri in interesul legii ⁞ Diverse Domenii juridice ⁞ Regulamente ⁞ Cauze CEDO ⁞ Arhiva Monitorului Oficial
| HEADLINE LEGISLATIE |
Ultimele acte normative publicate:
Articole JuridiceGestionarea sesizarii adresate profesionistului direct de catre consumator
Sursa: Avocat Bogdan Deaconu
Cererea in anularea ordonantei de plata. Calea de atac a debitorului in situatia in care instanta judeca in echitate, cu incalcarea principiului legal
Sursa: Avocat Bogdan Deaconu
Cercetarea disciplinara - Strategia in prevenirea si solutionarea litigiilor de munca in favoarea angajatorului
Sursa: Avocat Bogdan Deaconu
JurisprudenţăIn cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Ştiri Juridice
Tabloul Avocatilor din Romania
Tabloul Avocatilor din Republica Moldova
Tabloul Consultantilor Fiscali din Romania
Tabloul Contabililor din Romania
Tabloul Detectivilor Particulari din Romania
Tabloul Evaluatorilor din Romania
Tabloul Executorilor Judecatoresti din Romania
Tabloul Expertilor Judiciari din Romania
Tabloul Mediatorilor din Romania
Tabloul Notarilor Publici din Romania
Tabloul Practicienilor in insolventa din Romania
Tabloul Psihologilor din Romania
Tabloul Traducatorilor Autorizati din Romania
Arhiva Stirilor juridice din anul 2007
Monitorului Oficial al Romaniei, zi de zi
