Legea achizitiilor publice, Actualizata 2014. OUG 34/2006
a)criteriile de calificare si selectie si/sau criteriul de atribuire sau factorii de evaluare prevazuti in cadrul invitatiei de participare/anuntului de participare, precum si in documentatia de atribuire au fost modificate/modificati, cu exceptia situatiilor prevazute la art. 179 alin. (4);
b)pe parcursul analizei, evaluarii si/sau finalizarii procedurii de atribuire se constata erori sau omisiuni, iar autoritatea contractanta se afla in imposibilitatea de a adopta masuri corective fara ca acestea sa conduca la incalcarea principiilor prevazute la art. 2 alin. (2) lit. a)-f).
c)deciziile luate de autoritatea contractanta in procesul de evaluare a ofertelor au la baza cerinte/criterii de calificare si/sau selectie ce nu se regasesc in fisa de date/invitatia de participare/anuntul de participare;
d)orice situatie reglementata expres de prezenta ordonanta de urgenta .
Articolul 210
Autoritatea contractanta are obligatia de a comunica in scris tuturor participantilor la procedura de atribuire, in cel mult 3 zile lucratoare de la data anularii, atat incetarea obligatiilor pe care acestia si le-au creat prin depunerea de oferte, cat si motivul concret care a determinat decizia de anulare, inauntrul termenului prevazut la art. 200.
Articolul 2101
Cu exceptia negocierii fara publicarea prealabila a unui anunt de participare, in cel mult 48 de zile de la anularea procedurii de atribuire, autoritatea contractanta are obligatia de a transmite in SEAP informatii referitoare la motivele anularii.
CAPITOLUL VI: Dosarul achizitiei publice
Articolul 211
Autoritatea contractanta are obligatia de a intocmi dosarul achizitiei publice pentru fiecare contract atribuit sau acord-cadru incheiat, precum si pentru fiecare lansare a unui sistem de achizitie dinamic.
Articolul 212
Dosarul achizitiei publice, precum si ofertele insotite de documentele de calificare si selectie se pastreaza de catre autoritatea contractanta atat timp cat contractul de achizitie publica/acordul-cadru produce efecte juridice, dar nu mai putin de 5 ani de la data finalizarii contractului respectiv. In cazul anularii procedurii de atribuire, dosarul se pastreaza cel putin 5 ani de la data anularii respectivei proceduri.
Articolul 213
(1)Dosarul achizitiei publice trebuie sa cuprinda documentele intocmite/primite de autoritatea contractanta in cadrul procedurii de atribuire, cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:
a)nota privind determinarea valorii estimate;
b)anuntul de intentie si dovada transmiterii acestuia spre publicare, daca este cazul;
c)anuntul de participare si dovada transmiterii acestuia spre publicare si/sau, dupa caz, invitatia de participare;
c1)erata, daca este cazul;
d)documentatia de atribuire;
e)nota justificativa privind alegerea procedurii de atribuire, in cazul in care procedura aplicata a fost alta decat licitatia deschisa sau licitatia restransa;
f)nota justificativa privind accelerarea procedurii de atribuire, daca este cazul;
g)procesul-verbal al sedintei de deschidere a ofertelor;
h)formularele de oferta depuse in cadrul procedurii de atribuire;
i)solicitarile de clarificari, precum si clarificarile transmise/primite de autoritatea contractanta;
j)raportul procedurii de atribuire;
k)dovada comunicarilor privind rezultatul procedurii;
l)contractul de achizitie publica/acordul-cadru, semnate;
m)anuntul de atribuire si dovada transmiterii acestuia spre publicare;
n)daca este cazul, contestatiile formulate in cadrul procedurii de atribuire, insotite de deciziile motivate pronuntate de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor;
o)documentele referitoare la functia de verificare a aspectelor procedurale aferente procesului de atribuire a contractelor de achizitie publica, daca este cazul;
p)documentul constatator care contine informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant.
(2) Raportul procedurii de atribuire prevazut la alin. (1) lit. j) se elaboreaza inainte de incheierea contractului de achizitie publica/acordului-cadru/sistemului de achizitie dinamic si cuprinde cel putin urmatoarele elemente:
a)denumirea si sediul autoritatii contractante;
b)obiectul contractului de achizitie publica/acordului-cadru sau sistemului de achizitie dinamic;
c)daca este cazul, denumirea/numele candidatilor participanti la procedura;
d)daca este cazul, denumirea/numele candidatilor selectati si neselectati, precum si motivele care au stat la baza selectarii sau neselectarii respectivilor candidati;
e)denumirea/numele ofertantilor participanti la procedura;
f)denumirea/numele ofertantilor respinsi si motivele care au stat la baza acestei decizii;
g)daca este cazul, motivele concrete pentru care una sau mai multe dintre oferte au fost respinse ca urmare a considerarii preturilor prezentate ca fiind neobisnuit de scazute;
h)denumirea/numele ofertantului/ofertantilor a carui/caror oferta a fost declarata castigatoare si motivele care au stat la baza acestei decizii;
i)in cazul ofertantului/ofertantilor castigatori, partea din contract pe care acesta/acestia au declarat ca o subcontracteaza, impreuna cu denumirea/numele subcontractantilor;
j)daca este cazul, justificarea hotararii de anulare a procedurii de atribuire.
(3)In cazul in care atribuirea contractului de achizitie publica se face pe loturi, raportul procedurii de atribuire poate fi elaborat si pentru fiecare lot in parte.
Articolul 214
Prevederile art. 213 alin. (1) se aplica in mod corespunzator si in cazul atribuirii contractelor prevazute la cap. VII.
Articolul 215
(1)Dosarul achizitiei publice are caracter de document public, in forma in care se afla la momentul solicitarii accesului la informatiile din cuprinsul acestuia. Accesul persoanelor la aceste informatii se realizeaza cu respectarea termenelor si procedurilor prevazute de reglementarile legale privind liberul acces la informatiile de interes public si nu poate fi restrictionat decat in masura in care aceste informatii sunt confidentiale, clasificate sau protejate de un drept de proprietate intelectuala, potrivit legii.
Articolul 216

Citeşte mai multe despre:

MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.
Prima pagină » Legislaţie
Codurile Esentiale ⁞ Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale ⁞ Legislatie Imobiliara ⁞ Legislatie Civila ⁞ Legislatie Penala ⁞ Legislatie Comerciala ⁞ Legislatie Fiscala ⁞ Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute ⁞ Legislatie Proprietate Intelectuala ⁞ Legislatia Domeniul Agricol ⁞ Contencios Administrativ ⁞ Legislatie Financiar-Bancara ⁞ EuroLegislatie ⁞ Decizii ale Curtii Constitutionale ⁞ Recursuri in interesul legii ⁞ Diverse Domenii juridice ⁞ Regulamente ⁞ Cauze CEDO ⁞ Arhiva Monitorului Oficial
HEADLINE LEGISLATIE |
Ultimele acte normative publicate:


















Gestionarea sesizarii adresate profesionistului direct de catre consumator
Sursa: Avocat Bogdan Deaconu
Cererea in anularea ordonantei de plata. Calea de atac a debitorului in situatia in care instanta judeca in echitate, cu incalcarea principiului legal
Sursa: Avocat Bogdan Deaconu
Cercetarea disciplinara - Strategia in prevenirea si solutionarea litigiilor de munca in favoarea angajatorului
Sursa: Avocat Bogdan Deaconu

In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti















