din anul 2007, atuul tau de DREPT!
3000 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Contencios Administrativ » HOTARAREA 520/2013 privind organizarea si functionarea ANAF

HOTARAREA 520/2013 privind organizarea si functionarea ANAF

  Publicat: 06 Aug 2013       40224 citiri        Secţiunea: Contencios Administrativ  


HOTARAREA nr. 520/2013 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala

Reprezentanta, filiala sau sucursala a unei institutii sau intreprinderi
Forma de fuziune a persoanelor juridice constand in incorporarea patrimoniului unui subiect colectiv de drept, avand forta economica mai mica, in patrimoniul unui alt subiect colectiv de drept, avand forta economica mai mare.
(Assimilation) Absorbtia unei emisiuni noi de actiuni de catre publicul investitor dupa ce toate actiunile au fost vandute de catre distribuitorii emisiunii,
Una din hotararile judecatoresti, prevazuta in cap. I, t, II, C. proc. pen. partea speciala.
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Principala forma a evidentei economice. Contabilitatea inregistreaza, urmareste si controleaza numai acele laturi ale activitatii care pot fi exprimate valoric cu ajutorul etalonului banesc (rareori etaloane cantitative).
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Lucruri utile omului, cu valoare economica si susceptibile de apropiere.
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Este actul juridic procesual, final si de dispozitie prin care se solutioneaza cauza penala de catre instanta de judecata, punandu-se, astfel, capat judecatii.
Act normativ emis de catre organul legislativ al puterii de stat (in Romania acesta este Parlamentul), ce cuprinde norme generale, de conduita, obligatorii si impersonale.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Este actul juridic procesual, final si de dispozitie prin care se solutioneaza cauza penala de catre instanta de judecata, punandu-se, astfel, capat judecatii.
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.

(1)Personalul din cadrul Autoritatii Nationale a Vamilor - aparat central si unitati subordonate - se preia si se incadreaza, in conditiile legii, pe functii publice generale sau specifice, dupa caz, in limita numarului de posturi aprobat pentru Agentie - aparat propriu si structuri subordonate.
(2)Personalul directiilor generale ale finantelor publice care se reorganizeaza prin fuziune prin absorbtie se preia in cadrul directiilor generale regionale ale finantelor publice, in limita numarului de posturi aprobat, in conditiile legii.
Art. 25
(1)Mobilitatea functionarilor publici din cadrul Agentiei si al structurilor sale subordonate se realizeaza in conditiile Legii nr. 188/1999, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, prin modificarea raporturilor de serviciu, astfel:
a)pentru eficientizarea activitatii Agentiei si a unitatilor sale subordonate;
b)in interesul functionarului public, pentru dezvoltarea carierei in functia publica.
(2)Mobilitatea pentru eficientizarea activitatii Agentiei si a unitatilor sale subordonate se dispune:
a)prin ordin al presedintelui Agentiei, pentru toate functiile publice din cadrul aparatului propriu si al structurilor subordonate Agentiei;
b)prin decizie a directorului general, pentru functiile publice pentru care are competenta de numire in functie.
(3)Prin exceptie de la prevederile alin. (2), pentru personalul din cadrul structurilor de trezorerie si contabilitate publica, ajutor de stat, practici neloiale si preturi reglementate, verificare a achizitiilor publice, inspectie economico-financiara din cadrul directiilor generale regionale ale finantelor publice, mobilitatea pentru eficientizarea activitatii se dispune cu avizul consultativ al Ministerului Finantelor Publice in cazul prevazut la alin. (2) lit. a), respectiv cu avizul conform al Ministerului Finantelor Publice in cazul prevazut la alin. (2) lit. b).
Art. 26
(1)Agentia are in dotare mijloace de transport auto si navale, potrivit dispozitiilor legale in vigoare, iar pentru activitati specifice numarul de mijloace de transport, structura si consumul de carburanti sunt prevazute la pct. I din anexa nr. 8.
(2)Pentru indeplinirea atributiilor in domeniul controlului vamal, Agentia, prin Directia generala a vamilor, are in dotare caini dresati pentru identificarea unor bunuri prohibite si restrictionate, potrivit pct. II din anexa nr. 8.
(3)Repartizarea sau, dupa caz, redistribuirea pe structuri ale Agentiei a mijloacelor de transport se face prin ordin al presedintelui Agentiei, cu incadrarea in normativele prevazute in anexa nr. 8.
(4)Mijloacele de transport din dotarea Agentiei pot fi utilizate de catre persoanele care desfasoara activitati specifice in cadrul Agentiei, in conditiile stabilite prin ordinul presedintelui Agentiei.
Art. 27
(1)Actele normative emise in temeiul Hotararii Guvernului nr. 109/2009 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, continua sa isi produca efectele in masura in care nu contravin prevederilor prezentei hotarari.
(2)Trimiterile facute prin alte acte normative la Hotararea Guvernului nr. 109/2009, cu modificarile si completarile ulterioare, se considera a fi facute la prezenta hotarare .
Art. 28
(1)Incadrarea in numarul de posturi aprobat si in noua structura organizatorica se face in termenele si cu procedura prevazuta de lege pentru fiecare categorie de personal, in termen de minimum 30 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari.
(2)Ordinul presedintelui Agentiei de aprobare a noii structuri organizatorice se publica pe site-ul web al Agentiei.
Art. 29
- Anexele nr. 1-8 fac parte integranta din prezenta hotarare .
Art. 30
Formularele si imprimatele cu regim special emise sub antetul Ministerului Finantelor Publice - Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Autoritatea Nationala a Vamilor pot fi utilizate in continuare pana la epuizarea stocurilor existente, dar nu mai tarziu de 31 decembrie 2013.
Art. 31
La data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga Hotararea Guvernului nr. 109/2009 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 126 din 2 martie 2009, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si Hotararea Guvernului nr. 110/2009 privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale a Vamilor, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 127 din 2 martie 2009, cu modificarile si completarile ulterioare.
Art. 32




Afişează HOTARAREA 520/2013 privind organizarea si functionarea ANAF pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    HG 520/2013    Reorganizare    ANAF

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Jurisprudenţă

Angajatorul are dreptul de a-si organiza activitatea insa aceasta nu inseamna ca prin reorganizare se poate modifica contractul individual de munca al salariatului
Pronuntaţă de: Decizia civila nr.569/04.10.2017 a Curtii de Apel Galati

Reorganizarea activitatii prin desfiintarea doar a postului de director. Angajatorul nu a reusit sa dovedeasca masura reorganizarii societatii doar prin desfiintarea unui singur post de director
Pronuntaţă de: Decizia civila nr. 53/12.02.2018 a Curtii de Apel Galati

Decaderea din dreptul de a propune, in vederea votarii planului de reorganizare, a categoriei creditorilor indispensabili. Conditii si efecte
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Iasi, Sectia civila, Decizia civila nr. 41/6.02.2020

Interesul legitim al angajatorului trebuie sa fie dictat doar de nevoia eficientizarii activitatii, concedierea determinata de desfiintarea locului de munca reprezentand singura solutie
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti - Sentinta civila nr. 5912 din data de 28.10.2019

Obligarea salariatului la restituirea sumei nedatorate. Concediu de odihna efectuat in natura
Pronuntaţă de: Sentinta Civila nr. 251/02.03.2020 � Tribunalul Iasi

Decizia C.C.R. nr. 331/2019 referitoare la admiterea obiectiei de neconstitutionalitate a dispozitiilor Legii pentru modificarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 74/2013
Pronuntaţă de: Curtea Constitutionala a Romaniei

Oportunitatea selectiei salariatilor nu poate face obiectul controlului judecatoresc, unui atare control fiind supusa doar legalitatea masurii de concediere
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Oradea Sectia I Civila, Decizia civila nr. 197/2016A, in sedinta publica din 16 martie 2017

Reorganizarea activitatii poate privi, in general, orice masuri organizatorice menite sa conduca la imbunatatirea activitatii. Contestatie decizie concediere
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti Sectia a VII-a pentru cauze privind C.M.A.S., Decizia civila nr. 278/2017, in sedinta publica din 19 ianuarie 2017

Relevant pentru determinarea calitatii procesuale pasive este stabilirea �detinatorului legal� al arhivei si al documentelor verificabile de incadrare in grupe superioare de munca
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Brasov Sectia Civila, Decizia civila nr. 248/2017, in sedinta publica din 06 februarie 2017

Decizie de concediere a salariatilor in baza unor criterii de discriminare. Reorganizare fictiva a societatii
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a Contencios Administrativ si Fiscal, Sentinta nr. 100 din 19.01.2016



Articole Juridice

Dialogurile MCP � Oportunitatea reorganizarii angajatorului vs. Legalitarea concedierii salariatilor
Sursa: Avocat Marius-Catalin Predut

Dialogurile MCP � Digitalizarea raporturilor de munca
Sursa: Avocat Marius-Catalin Predut

Cererea abuziva a falimentului introdusa de catre creditor. Mijloacele de aparare ale debitorului vizat
Sursa: avocat Irina Maria Diculescu | MCP Cabinet avocati

Motivarea decizie de concediere versus Oportunitatea acesteia. Solutii jurisprudentiale
Sursa: avocat Emilia Alexandra Ioana | MCP Cabinet avocati

Modificarea contractelor de munca in contextul noilor realitati economice
Sursa: avocat Irina Maria Diculescu

Cum interpretati articolul 48 din Codul Muncii? Angajatorul poate face concedieri in baza lui?
Sursa: Avocat Marius-Catalin Predut

Incetarea contractului de munca temporara. Concedierea salariatului temporar
Sursa: MCP Cabinet avocati